• Ze lijken op ons maar ze zijn anders. Ze zijn sneller, intelligenter of sterker als gewone mensen, het zijn de Hybriden.
    Lange tijd leefden ze als gewone mensen onder ons, maar die tijd is over. Wanneer hun gaven zich in het begin van hun tienerjaren ontwikkelen worden ze opgespoord en opgenomen in een speciaal wetenschappelijk onderzoekscentrum.
    Hier worden ze al jarenlang onderzocht op genetische afwijkingen, overeenkomsten en de werking van hun gave.



    Regels:
    Max. 2 rollen
    Niet alleen meiden aanmaken, als er te weinig jongens zijn sluit ik de inschrijvingen van meiden even.
    Geen ruzie OOC
    Geer Mary sue's
    OOC tussen haakje {}[]()
    Minstens 5 regels
    Tenzij ik anders zeg open alleen ik de topics
    Bij langdurige afwezigheid melden
    Onderzoekers alleen door ervaren rpg’ers
    Max. 5 onderzoekers, dit is een extra rol, dan kan je dus 3 rollen hebben in plaats van 2
    Speel met de ander mee, blokker niet.
    Niet alleen 1 op 1 spelen.
    Ik maak de kamerindeling en daar is geen discussie over
    Je draagt gewoon het uniform en geen sieraden dus zeg niet opeens, ik speelde met mijn armband/ik streek mijn rok glad.
    Huisdieren zijn niet toegestaan in het centrum



    De kamers


    Eetzaal


    Zitkamer



    Jongens uniform
    Meisjes Uniform


    Dagplanning:
    07.00 - 09.00 | Ontbijt
    09.00 - 12.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    12.30 - 13.30 | Lunch
    13.30 - 18.30 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    18.30 - 19.45 | Avondeten
    19.45 - 22.00 | Vrije tijd of wetenschappelijk onderzoek
    22.00 - 06.00 | Op je kamer

    Hybriden:
    Intelligentie:
    Sam Anthony Johnson - 20 - mannelijk - 1,1 - Silas
    Lizzy Marlize Clark - vrouwelijk - 17 - 1,4 - Anias
    Alexander Evan “Alex” Anderson - mannelijk - 18 - 1,4 - Essylt
    Kracht:
    Abigail Emma Bouvier - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Somesley
    Nathan James Gibson - 22 - mannelijk - 1,4 - Essylt
    Audrey Jasmin Morgan - 18 - vrouwelijk - 1,2 - lilangel
    Snelheid:
    Georgia Elisabeth Evans - 18 - vrouwelijk - 1,1 - Silas
    Paisley Marybell Couvler - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Phrases
    Charlotte 'Charlie' Case Stevenson - 16 - vrouwelijk - 1,1/1,2 - Kwijt
    Drake Miller - 21 - mannelijk - 1,2 - lilangel

    Onderzoekers:
    Meredith Diane Price - 26 - vrouwelijk -1,1 - Silas
    Kevin Alan Emett - 27 - mannelijk - 1,2 - Tolkienn

    Het is 's ochtends 8 uur en de personen zijn wakker worden of ontbijten.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 22:26 ]


    Remember to be ridiculous.

    Kamer 1
    Alexander Evan “Alex” Anderson - mannelijk - 18 - 1,4 - Essylt
    Drake Miller - 21 - mannelijk - 1,2 - lilangel

    Kamer 2
    Nathan James Gibson - 22 - mannelijk - 1,4 - Essylt
    Sam Anthony Johnson - 20 - mannelijk - 1,1 - Squib

    Kamer 3
    Georgia Elisabeth Evans - 18 - vrouwelijk - 1,1 - Squib
    Paisley Marybell Couvler - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Phrases

    Kamer 4
    Charlotte 'Charlie' Case Stevenson - 16 - vrouwelijk - 1,1/1,2 - Kwijt
    Abigail Emma Bouvier - 17 - vrouwelijk - 1,1 - Somesley

    Kamer 5
    Audrey Jasmin Morgan - 18 - vrouwelijk - 1,2 - lilangel
    Lizzy Marlize Clark - vrouwelijk - 17 - 1,4 - Anias

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 21:39 ]


    Remember to be ridiculous.

    mijn topics


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Georgia Elisabeth Evans
    Ik zat verveeld met mijn eten te spelen. Ik had een hekel aan deze eetzaal, ik had een hekel aan het uniform dat ik aanhad, ik had een hekel aan dit hele centrum. Ja ik was sneller als het gemiddelde mens, dat was nog geen excuus om me op te sluiten in een onderzoekscentrum en me te behandelen als een of ander experiment, maar eigenlijk behandelden ze me niet alleen maar als een of ander experiment, ik was voor hen een experiment. 'Hoe is het eten?' vroeg een opgewekte stem me opeens. Ik keek op en zag Sam staan. Hij was een van de intelligente hybriden.
    'Het is zoals bijna altijd,' mompelde ik.

    Sam Anthony Johnson
    ik sloeg mijn wekker uit en sprong uit het bed. Zo snel als ik kon trok ik mijn grijze uniform aan. Ik keek even naar het bed van Drake. Ik verliet de kamer en ging zo snel mogelijk op weg naar de eetzaal. Toen ik hier net zat was ik de weg kwijtgeraakt maar na al deze jaren zou ik de eetzaal met mijn ogen dicht kunnen vinden, gewoon op het aantal stappen en daarbij, ik had een fotografisch geheugen. Nadat ik mijn ontbijt gepakt had ging ik bij Georgia zitten. 'Hoe is het eten?' vroeg ik opgewekt.
    'Het is zoals bijna altijd,' mompelde ze, ze vond het nog steeds verschrikkelijk hier te zitten, iets wat ik niet begreep.


    Remember to be ridiculous.

    Kevin Alan Emett
    Ik was vandaag al vroeg wakker. Voor zeven uur al. Half zes volgens mij. Ik heb een half uur liggen draaien en denken in bed en toen ben ik er uit gestapt. Ik heb een lange warme douche genomen, me aangekleed en haar gedaan. Toen ben ik naar het lab gelopen. Daar heb ik mijn witte jas aangedaan en naamkaartje opgespelt. Soms is het wel fijn om Alleen in het lab te zijn. Zo stil en rustig. Even alleen, Even alleen mijn eigen gedachtes. Vaak denk ik dan aan mijn familie of vrienden. Of aan de hybride. Soms heb ik het echt met ze te doen. De heledag hier, weg van hun vrienden familie of zelfs hun geliefde. Ik zucht diep, rek me uit. Dan werp ik een blik op de klok. Acht uur alweer. Ik kijk op mijn horloge. Ik zucht weer. Dan ruim ik de dossiers en mijn spullen op. Doe het licht uit en sluit het lab af. Ik loop langzaam met mijn handen in mijn zakken richting de eetzaal. Als ik daar kom tover ik een vriendelijke glimlach op mijn gezicht en kijkbde eetzaal rond.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (zien de kamers van de wetenschappers er net zo uit en hebben ze eigen kamers?)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Audrey Jasmin Morgan

    Zacht fluitend liep ik de eetzaal binnen. Ik hield van de ochtenden, ik was echt een ochtend mens, altijd al geweest. Nog steeds fluitend liep ik door naar het eten. Ik pakte 2 appels en liep toen door naar de tafel waar Georgia en Sam zaten. Ik snapte echt niet hoe sommige normaal konden eten 's ochtends zonder daar de rest van de dag misselijk van te zijn. Ik ging bij Georgia en Sam aan tafel zitten 'Goedemorgen' zei ik vrolijk en ik kon een glimlach niet onderdrukken, waar deze vrolijkheid vandaan kwam begreep ik ook niet helemaal. Ik poetste een van mijn appels aan mijn blouse en nam er toen een hap uit.

    Drake Miller

    Slaperig opende ik mijn ogen toen ik wakker werd van een piepend geluid. Langzaam kwam ik omhoog en probeerde de oorzaak van het geluid te vinden. Plots besefte ik dat het mijn wekker was die af ging, het was alweer acht uur tijd voor ontbijt. Langzaam kroop ik uit mijn bed en trok ik mijn uniform aan. Snel poetste ik nog even mijn tanden en liep toen de kamer uit op weg naar de eetzaal. Snel pakte ik mijn ontbijt, ik had echt ontzettende honger. Ik liep naar de tafel waar ik al wat anderen had ziet zitten en schoof aan. 'morgen' zei ik nog snel voordat ik aanviel op mijn ontbijt.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    | Vraagje, waarom zit er één vrouw bij een jongenskamer? :') |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Charlotte 'Charlie' Case Stevenson
    Ik gaap, het was acht uur, veel te laat voor mijn doen. Ik hield niet van vroeg opstaan, het maakte me immers alleen maar gaperig en loom. Normaal stond ik veel vroeger op; vijf uur, of zo. Ik glimlach terwijl ik me uitstrek en de eetzaal in loop. Ik realiseer me maar al te goed hoe abnormaal dat is voor een puber van mijn leeftijd, maar ik kende er eigenlijk alleen voordelen van. Vroeger kon ik dan nog even rennen, of warming-uppen. Nu deed ik dat noodgedwongen in mijn kamer. Ik schuif aan bij de tafel met de meeste personen. Ik ben hier duidelijk de jongste. Geen andere 16-jarige te vinden. Op zich heb ik daar weinig problemen mee, maar het maakt wel dat ik me soms afvraag hoe het zou zijn als er nog meer jongeren waren. Ik pak een broodje en knijp er zachtjes in, waardoor het geluid van de krakende korst goed doorklinkt. Ik draai met mijn schouders om ze warm te krijgen, om de gaperigheid van me af te schudden, en smeer een broodje in. "Goedemorgen iedereen." Zeg ik, vrolijk. Neurie een deuntje. Sla, augurk, kaas en tomaat zit nu op het knapperige broodje, die ik vervolgens platdruk. "Broodje a la Hybride." Zeg ik grinnikend.


    Tijd voor koffie.

    Phrases schreef:
    | Vraagje, waarom zit er één vrouw bij een jongenskamer? :') |

    dat was een foutje, ik zal het aanpassen


    Remember to be ridiculous.

    [ Hmm, nog even over de kamerverdeling.. Het is best vervelend dat mijn personages bij elkaar op een kamer zitten. Persoonlijk vind ik het een beetje irritant om zo'n beetje tussen je eigen personages te lopen kletsen. ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Georgia Elisabeth Evans
    Ik lette niet echt op de mensen die aan tafel kwamen zitten tot ik een heel bekende stem "Morgen," hoorde zeggen. Mijn handen begonnen te trillen terwijl ik opkeek. Ik begon vanzelf te glimlachen. Drake. Het was zo oneerlijk. Ik was altijd in staat om me onverschillig en kwaad te gedragen als ik dat wilde maar niet tegenover hem, ten minste, niet meer. Er was een tijd geweest dat hij exact hetzelfde voor me was als iedereen hier maar dat was nu voorbij. Je hoorde mensen wel eens zeggen dat ze niet wisten wat er met ze aan de hand was maar mijn probleem was dat ik juist precies wist wat er aan de hand was: ik was verliefd op Drake en dat was nog veel erger als het niet weten. 'Lekker geslapen?' vroeg ik om maar iets tegen hem te zeggen te hebben.


    Remember to be ridiculous.

    [Hmm, eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit. Laat maar.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    | Misschien toch maar gemixte kamers maken om dat te voorkomen? :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phrases schreef:
    | Misschien toch maar gemixte kamers maken om dat te voorkomen? :3 |

    nee, ik ga nu Drake en Sam uit elkaar halen en allebei met een persoon van Essylt op de kamer zetten en dan is het goed.


    Remember to be ridiculous.

    | Ok. (: |


    Feel the fire, but do not succumb to it.