• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.





    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    ***
    Begeleiders (3):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Theodora


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Theodora
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - KellyBelly
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Nerys
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    We beginnen bij de aankomst op het terrein. In de brief die de kampeerders hebben gekregen staat dat ze zich moeten melden bij één van de begeleiders, die vertelt hen hun zaal. Hierna begint de RPG echt. De begeleiders delen de groep in tweeën en de eerste activiteit zal zijn dat ze in kleine groepjes kennis met elkaar maken.
    story

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:54 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ Ik heb Valérie ook nog, die loopt ook de kamer uit ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Maak er een trio van. HOPPAAAAAH.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Stuur ze maar op haar af hoor, hahahaha. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nerys -> Eavan]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sionnach Regan

    Ik negeer Giorg's opmerking over gezond zijn. Natuurlijk is hij in de ontkenning, het is heel moeilijk om toe te geven dat je hersenen een afwijking hebben. Je ziet mensen met een mentale achterstand toch ook niet in het rond staan schreeuwen: Ik ben een idioot! En mensen met anorexia gaan ook alles doen om het te verbergen. Ik kan het Giorg helemaal niet kwalijk nemen dat hij meent niet te ziek te zijn, dat is net de kern van zijn ziekte.
    Ik kijk de jongen verbaasd aan als hij mijn pakje sigaretten uit mijn hand slaat. Een beetje geïrriteerd schuif ik wat heen en weer. Een gewone nee was ook voldoende geweest. Ik probeerde gewoon aardig te zijn, wat zijn soort wel van me zou mogen appreciëren.
    Wanneer ik mijn hand uit wil strekken om mijn pakje terug op te rapen, is Giorg me voor.
    "Sorry! Het was niet mijn bedoeling het uit je handen te slaan."
    Zwijgzaam neem ik mijn sigaretten terug van hem aan. Ik krijg ook niet echt de kans om iets te zeggen, gezien die jongen maar als een gek blijft ratelen. Het is wel een beetje een zenuwachtig typje. En het ergste is nog dat hij zodanig aan het mompelen is dat ik er amper iets van op kan vangen. Ik kan er maar net de woorden "ogen" en "kluns" uit halen. Ik snuif even en kijk toe hoe de jongen onwennig gaat zitten. Ik vind hem maar een beetje een vreemde snuiter, zelfs al is hij ziek.
    "Kalmeer nou eens jong, ik ben de duivel niet. Ik ga je niet vermoorden omdat je wat onhandig bent," zeg ik zo neutraal mogelijk.
    Ik zucht diep en dwing mezelf op te staan. Hoe graag ik ook op deze veranda zou blijven zitten, ik heb plichten te vervullen vandaag. En één daarvan is de koffers controleren. Gezien ik zelf rook, en ik nog net niet hypocriet genoeg ben om het die jongeren te verbieden, ben ik niet van plan te gaan zeuren of sigaretten. Dat heb ik Daria ook meegedeeld. Wat haar standpunt over rokende kampeerders is en de regels en sancties die zij daarvoor wil stellen, mag ze zelf weten. Daar bemoei ik me niet mee. Ik doof mijn peuk en stop hem in mijn pakje voor ik dat op zijn beurt weer in mijn broekzak steek.
    "Ik ga je koffer controleren, daar mag je best bij zijn als je je daar beter bij voelt," deel ik Giorg mee.
    Op mijn gemakje kuier ik naar hut twee. Daar slaapt Giorg namelijk. Ergens ben ik blij dat dit kamp kleiner is dan Camp Eden. Je hoeft geen pokke-afstand af te leggen om bij de hutten te komen en ik heb zo'n vermoeden dat dat nog wel eens heel goed van pas zal kunnen komen. Ik knik vriendelijk naar Valérie, die op haar veranda staat en net wanneer ik naar binnen wil lopen, dringt een bekende geur mijn neusgaten binnen. Het komt van achter de slaapzaal en ik loop een eindje in de richtig van de sigarettenrook. Gezien ik weet waar Valérie en Giorg zijn, blijft er maar één persoon over.
    "Ashley!" roep ik. Ik laat even een pauze vallen. "Zorg dat je je peuken opruimt! Ik ben je meid niet, ik ga het niet voor je doen!"
    Ik moet me inhouden te gaan grijnzen. Misschien snappen niet veel mensen mijn humor, maar die arme Ashley laten denken dat ik kwaad ben omdat ze aan het roken is, en dan totaal iets anders zeggen vind ik ergens wel een beetje grappig. Maar genoeg gelachen nu, ik heb verantwoordelijkheden. Ik keer terug naar de deur van de hut en ga naar binnen. Daar laat ik mijn blik even rond glijden en stap vervolgens naar het bed met de koffer waar ik Giorg mee gezien had. Zonder pardon doe ik hem open en begin er in te kijken.
    "Heb je speciale medicatie of zijn er andere dingen die ik moet weten?" vraag ik de jongen terwijl ik de inhoud van zijn koffer aan het keuren ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (@Rajah, mag ik anders doen alsof Thimo weet waar hij heen moet? Anders kan ik ook niet verder)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Macabre schreef:
    [Stuur ze maar op haar af hoor, hahahaha. :'D]


    [Sorry, love, ik ga straks een post maken en ook voor de andere rpg's van mensen die op mij wachten. Dit is het eerste echte moment dat ik weer post kan maken sinds vrijdag :/]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Euh, ik ga het nog een keer vragen: Maar waar moet ik inspringen enzo? En waar word mijn personage, Christina, ingedeeld?
    Sorry dat ik zo zeur :(]


    Reality's overrated.

    @Caleo, ik heb echt geen flauw idee :Y) En het inspringen is gewoon dat je aankomt en je dan moet melden bij één van de twee leiders, maakt niet uit welke, maar waar ze ingedeeld wordt, weet ik niet.

    Vanity Johnson
    Ik heb al mijn spullen weggestopt en ook mijn alcohol verstopt. Niet op een gewone plaats, maar in het bos begraven op een punt dat ik het zal herkennen. Mijn sjaal ligt er tegenover. Het zou dom zijn om je sjaal bij te plek te liggen, want dan kijken ze daar gelijk en zouden ze het vinden. Maar de drank er dan tegenover te leggen, dat is slimmer, aangezien ze daar minder snel zullen checken. Hoewel ze wel weten dat ik dan iets heb gedaan in het bos, maar dat kan ook gewoon de omgeving aan het checken zijn. Rustig loop ik over het kamp heen en ga langs de andere zalen om te kijken of daar iemand is. Vanaf een kleine afstand ruik ik dan rook en ik loop een hoek om. Er staat een zeer aantrekkelijk meisje met zwarte haren en een sigaret tussen haar lippen.
    'Je weet dat die waarschijnlijk afgepakt zullen worden?' zeg ik dan tegen haar met een kleine grijns. 'Hoewel ik het wel dapper vind dat je hier gewoon zo staat te roken.'
    Ik loop dichterbij en houd vlak voor haar halt. 'Aangenaam, Vanity Johnson, biseksueel en helemaal in de hemel met alle knappe meisjes en jongens hier.'
    Het deert mij niets als er ook maar iets wordt opgevangen over wat ik zeg over meisjes. Zo slecht lijkt dit kamp me nog niet, aangezien ik Daria ook schoonheid noemde en ze er niets tegen heeft gedaan. Ondanks dat ze wel knap is en er goed uit ziet, meende ik het niet. Het was alleen om uit te testen hoe ver ik kon gaan en zo te zien is dat aardig ver.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ashley
    Net toen ik mijn laatste trekje nam, hoorde ik Shy bulderen.
    ''Ashley!'' Het viel even stil en toen ik was bekomen van de schrik, aangezien het hier aardig stil was, grijnsde ik toch even. Geamuseerd leunde ik tegen de muur en tikte ik het as van mijn sigaret af. "Zorg dat je je peuken opruimt! Ik ben je meid niet, ik ga het niet voor je doen!"
    Ik grinnikte even. Dat zullen we nog wel eens zien.
    Op dat moment verscheen er een meisje uit de bossen. Ik fronste even; die kwam ook uit het niets. ''Je weet dat die waarschijnlijk afgepakt zullen worden?'' zei ze met een kleine grijns. Ik haalde zwakjes mijn schouders op. ''Je weet dat ik dat niet zomaar laat gebeuren?'' zei ik op dezelfde toon. En het was nog de waarheid ook; ik vreesde dat ik zonder mijn sigaretten iedereen op zijn of haar zenuwen zal gaan werken.
    Ik gooide mijn sigaret op de grond toen ik hem had opgerookt, uiteraard om Shy het bloed onder zijn nagels vandaan te halen.
    ''Hoewel ik het wel dapper vind dat je hier gewoon zo staat te roken,'' zei ze toen. Ik grijnsde.
    Ze kwam dichterbij en stond toen enkele centimeters van me verwijderd stil. ''Aangenaam, Vanity Johnson, biseksueel en helemaal in de hemel met alle knappe meisjes en jongens hier.'' Ik lachte even. Ik mocht haar nu al; het feit dat ze niet bang was om te zeggen wat ze wilde, stond me wel aan.
    ''Ashley Billington, insgelijks. Biseksueel en erg geïrriteerd om het feit dat ik hier ben,'' zei ik droogjes. Ik liet mijn ogen even over haar lichaam glijden. ''Maar die irritatie zal snel verdwijnen, denk ik,'' zei ik met een speelse glimlach.


    [ASDFGJKL ik krijg geen grotere stukken tekst dan dit getypt D: sawwy. :/]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Valérie Rose Hattaway

    Zodra ik de veranda op loop zie ik een eindje verderop Shionnach naderen. Met een vriendelijke blik, gevolgd door een korte knik, loop hij me voorbij. Vlak voor de deur houd hij halt en loopt een stukje om de hut heen, waarop ik Giorg een vragende blik toewerp.
    ´Ashley! Zorg dat je je peuken opruimt! Ik ben je meid niet, ik ga het niet voor je doen!´ hoorde ik hem vervolgens hard roepen. Licht verbaasd blijf ik even staan kijken terwijl Shionnach terug komt gelopen en onze slaapkamer in loopt. ´Juist,´ breng ik mompelend uit en loop dan via de zijkant naar achteren. Daar tref ik Ashley al rokend aan, en het meisje wat ik eerder ook al had gezien. Een glimlach verschijnt even op mijn gezicht toen me weer te binnen schoot hoe ze binnen was gekomen, met haar gepaste reactie.
    ´Ashley Billington, insgelijks. Biseksueel en erg geïrriteerd om het feit dat ik hier ben,´ ving ik op uit Ashley haar richting, waarna ik zacht grinnikte en kort met mij hoofd schudde. Ik was niet van plan als een of andere luistervink hier te blijven staan dus na een blik op het tweetal draaide ik me weer om, om terug te lopen.
    Nieuwsgierig liep ik de slaapkamer weer in, waar Shionnach inmiddels bij Giorg zijn bed stond. ´Heb je speciale medicatie of zijn er andere dingen die ik moet weten?´ Met een licht opgetrokken wenkbrauw bleef ik in de deuropening staan en liet mijn blik van Shionnach naar Giorg glijden. De koffercontrole was dus echt zo. Hopelijk trof hij niks aan, zowel dan was het balen voor de eigenaar van de koffer.

    [sorry, mijn post stelt vrij weinig voor maar ik weet even niks anders :') ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Christine mag ik slaapzaal twee, en ook therapiegroep twee. Invallen is makkelijk, lees even de posts door.
    Verder kan je gewoon met Thimo verder. Ik probeer van het weekend te posten, maar ik heb het ongepland druk ):]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oke.
    Kan Christina naar Sionnach voor dat 'aanmelden'? Want ze zit in haar therapiegroep dus tja, anders ga ik wel naar Daria.]


    Reality's overrated.

    Dat maakt niet uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Thimo Cummings

    Nadat ik weet waar ik slaap en ik mijn mobieltje in de zak heb gedaan, pak ik mijn tas en loop naar slaapzaal 1 toe. Ik klop op de deur en wacht even. Daarna doe ik de deur open, er is niemand, maar er ligt wel een koffer open. ik zet mijn koffer op het andere bed en pak het fotoalbum eruit. Deze schuif ik onder mijn kussen en ik leg de koffer onder mijn bed. Dan plof ik neer op mijn bed en doe mijn schoenen uit. Dan, heel langzaam rolt er een traan uit mijn ogen, al snel volgen er meer en ik veeg ze weg. Ik wou niet dat iemand me zacht huilen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!