• [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 12:13 ]


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Quizlet.nl is a Dutch site for fanfiction.
    Your death will be slow and painfull.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Quizlet.nl is a Dutch site for fanfiction.
    Your death will be slow and painfull.

    Dat. We zijn niet alleen een site for fanfiction.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat. We zijn niet alleen een site for fanfiction.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat. We zijn niet alleen een site for fanfiction.


    26 - 02 - '16

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 12:15 ]


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Niemand zegt dat ze het niets vinden, er wordt alleen een opmerking gemaakt over de tekst die niet klopt.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb wel polyvore :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Svale schreef:
    Niemand zegt dat ze het niets vinden, er wordt alleen een opmerking gemaakt over de tekst die niet klopt.


    *raises hand*

    Ik vind het niets en dat is niets persoonlijk. Het boeit me niets zo veel dat 1D heel Q lijkt over te nemen, maar Quizlet is geen fanfiction site. Het is een site waar mensen quizen kunnen maken, verhalen kunnen schrijven of lezen, polls kunnen maken, gedichten, blogs, foto's in een fotoboek, maar het is niet een fanfiction site.

    Als ik jou was zou ik het gewoon aanpassen naar; a site for stories, quiz and there is a lot of fanfiction.

    Of zoiets, maar niet dat het een site is voor fanfiction :')


    Wat ik wel leuk vind, is gewoon het concept (:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 16:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 12:16 ]


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    lisanneeeeee schreef:
    Ik heb wel polyvore :)


    Ik ook ^^


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik ook ^^


    ^^


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    mhiwhiwhi schreef:
    Ja, okee, maar mensen die bvb geen fanfiction lezen, hebben vaak geen polyvore, maar ik zal het veranderen.


    Ik lees niet echt fanfiction en heb polyvore :Y)

    Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het echt niet rot, ondanks dat het er wel zo kan uitkomen. Ik vind gewoon dat de OP's en dingen die gerelateerd zijn aan de onbekende personen niet vergeten mogen worden..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 12:16 ]


    "I can't tell you the key to succes, but the key to failure is trying to please everyone"

    Ik vind polyvore maar niks. Dat is gewoon wat rommel op één plaatje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    mhiwhiwhi schreef:
    Ja, okee, maar mensen die bvb geen fanfiction lezen, hebben vaak geen polyvore, maar ik zal het veranderen.


    waarom niet? Deze site is voor creatieve mensen en die site ook :) Er zijn genoeg mensen die polyvore een account hebben en niet over 1D over elk ander bekend iemand schrijft.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.