• Vannacht kreeg ik ineens een hele scherpe, intense hoofdpijn. Net alsof er iets op mijn schedel drukte van de buitenkant en er van de binnenkant teveel inzat en het eruit moest. Het begon met steken bij mijn voorhoofd en ging dan verdere door mijn achterhoofd en langs mijn nek en naar mijn schouders en dat steeds opnieuw, beide kanten synchroon. Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen en merkte ik het niet meer. Nu heb ik nog steeds een vreemde druk op mijn hoofd die ik nog nooit gehad heb en ik ben steeds misselijk.
    Het is echt heel vervelend en vannacht ook best eng, maar ik denk dat ik het nog maar even aankijk naar wat het gaat worden. Iemand anders die ooit zoiets gehad heeft?


    Your make-up is terrible

    ik heb dat vaak als ik ziek begin te worden, griep krijg enzo
    heb momenteel erg last van dat plekje waar men nek overloopt in me ruggengraat and thats killing me.
    misschien begin je een griepje te krijgen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tolkienn schreef:
    ik heb dat vaak als ik ziek begin te worden, griep krijg enzo
    heb momenteel erg last van dat plekje waar men nek overloopt in me ruggengraat and thats killing me.
    misschien begin je een griepje te krijgen?


    Ik hoop het niet, ik heb er al twee gehad de afgelopen 3 maanden. x_x


    Your make-up is terrible

    yeah ken dat lol


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat had ik een paar dagen geleden (maar niet zo erg). Ik dacht dat het kwam door mijn hockeywedstrijd, maar ik ben daarna heel erg verkouden/ziekelijk geworden.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik weet dat jou familie tegen de huisarts is en niks met dokters in jullie ziekenhuis hebben (wat ik compleet snap, omdat het grote mongolen zijn), maar als het zo blijft zul je er toch even langs moeten.

    Alsnog heel veel beterschap Niksel en geniet van de GIF die ik speciaal voor jou heb gemaakt :3

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 11:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn. Dat zuigt man. But no, ik heb daar zelf nooit last van gehad. Wel een keer een voorhoofdsholte-ontsteking. Dat was niet chill. Definitely not.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen idee. Ik heb wel zo ongeveer chronische hoofdpijn, maar daar heb ik inmiddels mee leren leven. Misschien nog even aankijken en anders langs de dokter?


    Bad decisions make good stories.

    Als het naar mijn nek en rug gaat, word ik vaak goed ziek, dus misschien heb je binnenkort de griep ofzo.
    Ik wou eerst migraine zeggen, maar voor zover ik weet trekt dat niet tot aan de schouders.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Als het naar mijn nek en rug gaat, word ik vaak goed ziek, dus misschien heb je binnenkort de griep ofzo.
    Ik wou eerst migraine zeggen, maar voor zover ik weet trekt dat niet tot aan de schouders.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Passerby schreef:
    Als het naar mijn nek en rug gaat, word ik vaak goed ziek, dus misschien heb je binnenkort de griep ofzo.
    Ik wou eerst migraine zeggen, maar voor zover ik weet trekt dat niet tot aan de schouders.


    Ik heb zelf ook migraine, maar dat voelt echt heel anders. Dat is altijd aan één kant van mijn hoofd en de hele tijd hetzelfde, het wordt langzaam erger. Ook heb ik bijna elke avond gewone hoofdpijn, maar dit voelde echt zo anders.
    Ik hoop echt niet dat ik nu alweer ziek word, daar heb ik ondertussen echt genoeg van :c


    Your make-up is terrible

    Beterschap (:


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik heb zelf ook migraine, maar dat voelt echt heel anders. Dat is altijd aan één kant van mijn hoofd en de hele tijd hetzelfde, het wordt langzaam erger. Ook heb ik bijna elke avond gewone hoofdpijn, maar dit voelde echt zo anders.
    Ik hoop echt niet dat ik nu alweer ziek word, daar heb ik ondertussen echt genoeg van :c
    Kan ik me inbeelden. Probeer je goed te verzorgen en wie weet ben je er zo weer vanaf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb bijna elke dag hoofdpijn, en het komt vaak door mijn nek. Misschien heb je verkeerd gelegen. Als je die hoofdpijn hebt, voel dan in je nek en de spieren ernaast. Als er een of beide "hard" zijn en het pijn doet als je erop drukt, dat kan het wel daarvan komen.
    Though, het kan ook iets anders zijn.

    Dragneel schreef:
    Ik heb bijna elke dag hoofdpijn, en het komt vaak door mijn nek. Misschien heb je verkeerd gelegen. Als je die hoofdpijn hebt, voel dan in je nek en de spieren ernaast. Als er een of beide "hard" zijn en het pijn doet als je erop drukt, dat kan het wel daarvan komen.
    Though, het kan ook iets anders zijn.


    Nee, het is geen pijn in mijn nek, maar pijn die in mijn hoofd begint en doorschiet naar mijn nek en schouders en dan weer opnieuw in mijn hoofd begint.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee, het is geen pijn in mijn nek, maar pijn die in mijn hoofd begint en doorschiet naar mijn nek en schouders en dan weer opnieuw in mijn hoofd begint.

    Dan zou ik het niet weten.:Y) Sorry.