• Ik was mijn klas al enorm beu, maar nu echt helemaal! We zitten maar met 3 in de klas, twee meisjes en ik dan nog, maar die meisjes kunnen echt kut doen! Ik kan niks goed doen in hun ogen, ik mag niks weten, ik hoor nergens bij, steeds roddelen terwijl ze naar mij kijken wat genoeg zegt, me achterlaten in lege gangen of klaslokalen, me zwart maken bij andere, als ik een keer niet naar school kom omdat ik ziek ben gaan ze daar belachelijk over doen en dingen bedenken die niet waar zijn, als een mening geef die totaal anders is dan hun mening gaan ze ook al achterlijk tegen me doen, ze worden bij het minste boos als ik iets zeg wat hun niet bevalt. Ik kan er echt niet meer tegen! Ik ben zo iemand die wel zegt van ach wat kan mij het schelen wat andere zeggen of doen, maar dit irriteert me echt enorm! Ik ben al bij een leerkracht op gesprek geweest om te zeggen dat ik me slecht voel ik mijn klas en ze had gezegd dat ze mijn klasgenoten zou aanspreken, maar ik heb er nog niks van gezien of gehoord.

    Ik weet echt niet meer hoe ik nog moet gedragen of wat ik moet doen, op school heb ik niet echt iemand waar ik terecht kan of ik die echt vertrouw ... Ik ga echt niet meer graag naar school die kutwijven en soms weegt dat echt zwaar door ;s


    16 - 09 - '17

    Zit jouw klas niet samen met een andere klas bij bepaalde vakken? Misschien een vriend(in) zoeken in een andere klas. Vorig jaar had ik ook geen vrienden in mijn klas, maar in andere klassen wel, dus dat heeft ervoor gezorgd dat ik niet helemaal gek werd. ^^ Wat die twee wijven betreft, try to ignore them. Geef ze af en toe een steek en wat ze dan tegen je zeggen, boeit niet. Zo'n mensen ben je liever kwijt dan rijk. Ik zou ^roberen er zo goed mogelijk het beste van maken, ook al is dat moeilijk soms.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 1:15 ]


    Take me to wonderland

    Nee, alleen bij gym en PAV zitten er twee jongens en een Japanse uitwisselingstudent bij ons in de klas, maar aan hen heb ik ook niet echt iets. Ik probeer ze te negeren, maar na een tijd wordt dat echt moeilijk omdat ik meestal ook met hun samen moet werken aangezien we maar met drie in de klas zitten. En ze af en toe een steken geven doe ik al en daar kunnen ze absoluut niet tegen, dan zijn ze meteen op hun teentjes getrapt. En ja, ik probeer het beste van te maken al is het moeilijk, ik weet beter dan hun, maarja ;s


    16 - 09 - '17

    Precies blijven denken zoals je nu denkt. Je bent beter dan zij, onthoudt dat. Zolang jij je maar niet gaat verlagen tot hun niveau, want daar zijn ze juist op uit. Als zij je weer irriteren, reageer eens als een poeslief persoon. (De gezichten die ze dan trekken zijn goud waard. ;p)
    En zoals al is gezegd, zoek vrienden uit andere (lagere of hogere) klassen. Stap sowieso nog naar die lerares toe en als dit niet werkt, ga het hoger zoeken. Decanen, mentoren, teamleiders etc.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Precies blijven denken zoals je nu denkt. Je bent beter dan zij, onthoudt dat. Zolang jij je maar niet gaat verlagen tot hun niveau, want daar zijn ze juist op uit. Als zij je weer irriteren, reageer eens als een poeslief persoon. (De gezichten die ze dan trekken zijn goud waard. ;p)
    En zoals al is gezegd, zoek vrienden uit andere (lagere of hogere) klassen. Stap sowieso nog naar die lerares toe en als dit niet werkt, ga het hoger zoeken. Decanen, mentoren, teamleiders etc.


    This indeed.
    Ik zit op het moment ook in een klas waar ik helemaal geen vrienden heb en er ook maar weinig mensen zijn met wie ik normaal op kan schieten, maar ik heb wel vrienden uit andere klassen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    xSunshineee schreef:
    Nee, alleen bij gym en PAV zitten er twee jongens en een Japanse uitwisselingstudent bij ons in de klas, maar aan hen heb ik ook niet echt iets. Ik probeer ze te negeren, maar na een tijd wordt dat echt moeilijk omdat ik meestal ook met hun samen moet werken aangezien we maar met drie in de klas zitten. En ze af en toe een steken geven doe ik al en daar kunnen ze absoluut niet tegen, dan zijn ze meteen op hun teentjes getrapt. En ja, ik probeer het beste van te maken al is het moeilijk, ik weet beter dan hun, maarja ;s

    Als ze op hun teentjes getrapt zijn, gewoon glimlachen of lachen. ^^
    Bij groepswerk. Hmm, kill them with kindness?


    Take me to wonderland

    Wat voor een school zit jij? =O Drie mensen in één klas, that's pretty awesome. Jammer dat je het niet kunt vinden met die meiden, maar hé, het zijn er maar twee, daar kan je wel tegenop. Je kan nou eenmaal niet bevriend zijn met iedereen. Wel pech dat ze je klas vormen :/.


    i put the fun in funeral

    Vrienden zoeken buiten je huidige klas. Het is inderdaad wel erg vervelend als je heel je klas niet mag. Denk maar zo dat het schooljaar bijna afgelopen is.


    I still think of the guitar bible.

    Audacity schreef:
    Wat voor een school zit jij? =O Drie mensen in één klas, that's pretty awesome. Jammer dat je het niet kunt vinden met die meiden, maar hé, het zijn er maar twee, daar kan je wel tegenop. Je kan nou eenmaal niet bevriend zijn met iedereen. Wel pech dat ze je klas vormen :/.


    26 - 02 - '16

    Itami schreef:
    (...)
    Als ze op hun teentjes getrapt zijn, gewoon glimlachen of lachen. ^^
    Bij groepswerk. Hmm, kill them with kindness?


    yeah , should be working (A)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Sla ze :Y) Problem solved.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Sla ze :Y) Problem solved.


    Haha, soms wil ik dat wel is ja


    16 - 09 - '17

    Mijn oplossing voor vervelende mensen: rotte eieren. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Mijn oplossing voor vervelende mensen: rotte eieren. :Y)


    Not a bad idea haha


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Not a bad idea haha

    Het handigst is dat ze onder een raam staan en jij eieren gooit. Ze kunnen dan nooit bewijzen dat jij het was. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het handigst is dat ze onder een raam staan en jij eieren gooit. Ze kunnen dan nooit bewijzen dat jij het was. :Y)


    Haha, slim


    16 - 09 - '17