• Hooi,

    Er zijn al veel topics waar mensen hun verhalen in kunnen dumpen, maar ik wilde toch ook nog eentje voor mezelf openen. Ik verveel me laatste tijd beetje, heb namelijk niet altijd zin om te leren(ik weet dat het slecht is) en dan heb ik soms wel zin om een verhaal te lezen. Ik wil vooral meer OP gaan lezen, maar 1D story's zijn ook goed, enkel als het met Harry Styles is.

    Wat ik lees:

    - OP
    - 1D > Harry Styles
    - The Vampire Diaries
    - Sommige fantasy, met vampiers of zeemeerminnen. Andere wezens niet

    Als jouw verhaal niet bij de vier hier boven past, dan lees ik het niet. Als jouw verhaal wel bij de voorwaarde past heb ik een paar voorwaardes:

    - Onder de 20 hoofdstukken, anders moet ik heel veel gaan lezen en daar heb ik weer net geen tijd voor. Enkel als het een goed verhaal is, maak ik uitzondering
    - Goed geschreven, niet met afgerafelde zinnen en heel veel spellingsfouten
    - Regelmatige posts
    - Zet bij je verhaal een kleine samenvatting waar het overgaat.

    Wat ik niet lees:

    - Harry Potter
    - Fantasy buiten Vampiers en Zeemeerminnen
    - Justin Bieber
    - Tokio Hotel
    - En welke fanfictions dan ook.

    Ik denk dat het wel duidelijk is (: Dus post maar, ben je toch zo eigenwijs om er iets tussen te zetten wat ik niet lees, dan lees ik het ook echt niet.

    Wil jij nog story's lezen? Dan heb ik er twee in de aanbieding:

    Een OP : Lost in Lies : Trailer

    &



    ''Two years ago, I would've never pictured my life the way it is now....
    Everything changed...''




    Love and hate, such a fine line



    When you lose someone,
    it stays with you.
    Always reminding you,
    how easy it's to get hurt







    - One Direction
    - Adriana Isabella Livingstone
    - Nederlands
    - Kan 16+ bevatten


    Things I hate about you - One Direction

    Ik neem bij iedereen een kijkje, hoop dat jullie ook een kijkje nemen bij de mijne ^^

    Dikke Kuz Demi

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 21:07 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb drie verhalen op mijn profiel die enigszins aan je eisen voldoen, 10, Mystic Souls (The Vampire Diaries fanfic) en één 1D, maar die is al afgelopen.
    Je kunt een kijk je nemen op mijn profiel if you want?


    The odds are néver in our favor.



    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.

    Fantasy
    Onbekende personen
    Link in plaatje


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    shfallen. Wezens die leven op het sprankje hoop dat in de ziel van ieder mens schuilt. Ze creëren het lot aan de hand van persoonlijkheid, wensen en behoefde. Zowel mens als Ishfall kunnen niet zonder elkaar en beide werelden storten in wanneer het bestaan van de ander ophoud. 
    Maar er is een probleem. De twee leven gescheiden. Om een realistische toekomst te behalen en zo het menselijk ras instant te houden, moet de Ishfallen het enige wat hen bind met de mensen bemachtigen. Dromen, de waren reflectie van iemands hart. 

    Maar hij vond iets met meer kracht. 
    Angst. 
    En creëerden hetgeen wat de Ishfallen ooit verboden. 
    Nachtmerries.

    Verbannen door zijn zonde, moet hij op aarde dromen verzamelen als een van de mensen om terug te mogen naar zijn eigen wereld. 

    http://www.quizlet.nl/stories/105238/the-dreamcatcher/




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn verhalen zijn al wat langer, maar misschien zit er toch wat tussen dat je de moeite waard vindt. ;)


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.
    - Het verhaal is al bijna af in word, dus er zullen veel stukken verschijnen.
    - Ieder hoofdstukje ongeveer 500-600 woorden, 1-2 stukjes per dag


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *minimaal een hoofdstuk per week




    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 13:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb twee verhalen gebaseerd op The Vampire Diaries, nog niet zo lang geleden begonnen.


    I was looking outside the window
    It looks cold and grey outside

    My mind was somewhere far away
    I could not find it anymore

    I took my backbag
    Ready to leave town

    I turn my back and go on with this heavy load on my back
    I meet new people, seeing new towns

    I know things that nobody else know
    I travel on the broken roads

    I have seen people cry
    And i have seen people pray

    I have seen the worst conditions
    But i've always seen hope

    But now... I kind of miss that old place
    I miss you

    So far away from me
    Broke all contact with each other

    And I wonder... Will you still know me
    If I return




    x - Geschreven door avoire
    x - Gebaseerd op The Vampire Diaries
    x- Wijkt af van de originele verhaallijn
    x - Geschreven in het Nederlands behalve de proloog







    ‘‘Nothing goes as planned, everything will break
    People say goodbye, in their own special way
    All that you rely on and all that you can fake
    Will leave you in the morning but find you in the day.’’


    x Gebaseerd op The Vampire Diaries
    x Kan afwijken van de originele verhaallijn
    x Nederlands geschreven


    Against Nature | The Vampire Diaries


    To love is to destroy.

    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN


    Chasing goals.

    OP: Our Family History
    OP: Last Words

    Met Harry Styles en vampieren: You Changed My Life Forever ft. Harry E. Styles


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16


    Lily gaat naar Mystic Falls omdat ze zich eenzaam voelt. De enige vriendin die ze namelijk heeft, is Caroline Forbes en die woont in het mysterieuze dorp. Maar Lily raakt al gauw verstrikt in een leven vol gevaar, bedrog en hartstocht. En hoeveel ze ook haar best doet om alles in orde te krijgen, alles lijkt helemaal mis te gaan. Ze voelt zich alleen en is de zwakte van het dorp vol vampiers. Alleen Stefan lijkt haar hierdoor heen te krijgen, maar dat gaat niet zo gemakkelijk als dat ze gehoopt hadden.

    Klik hier om "Everlasting love" te lezen.


    Chaos is a ladder.




    This summer was the best,

    We partied 'till dark and discoverd new things, good things.

    But there was more..

    I felt in love with the stepbrother from my best friend.

    I knew my best friend hated him, but I didn't.

    I promised myself to tell it to him when summer ends.


    Dit is GEEN Zarry!
    One Direction bestaat niet
    Volledig Nederlands
    Neem een abo, ik waarschuw niet
    Kan 16+ bevatten





    My dad is cheating on my mum.
    His mum is cheating on his dad.
    I lost my favourite uncle and grandpa.
    He lost his grandpa.
    It's like we're perfectly made for each other.
    When we meet each other's family, everything changes.
    ''Do you want to marry me?''


    One Direction does not exist ||
    © Curlies ||

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 21:22 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    De link is verkeerd denk ik, haha (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Misschien dat je Mission Starbucks wilt lezen? Alleen, dat is met heel One Direction.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen