• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    Emily Lily-Rose Hudson

    "Chips en cola staat klaar" knipoogt hij en ik knik even. "Wat was er nu dan? Ik kwam er pas later bij" grinnikt hij en ik kijk hem even aan. Wat er zo grappig aan is weet ik niet, maargoed. 'Nou, die slet weet blijkbaar niet wat "naar huis" betekent' mompel ik geërgerd. Hij neemt een slok van zijn bacardi-cola en ik doe hetzelfde. Ik voel de alcohol in mijn keel branden, een heerlijk gevoel altijd. "er is echt niets op tv Weet je al of het een jongen of meisje wordt?" vraagt hij en ik schud mijn hoofd. 'Ik wil niks van dat kleine ettertje of weten' zeg ik. Het had met Rachel te maken, dus ik wou het niet kennen..


    El Diablo.

    Blaine Anderson ;;

    "Ow ja , dat wou ik doen tot een een of andere idioot het idee kreeg om mij in het zwembad te gaan gooien. de idioot die mijn vader is," zegt Julia uitdagend en ik schud lachend mijn hoofd. Ze stormt naar binnen en ik zie dat ze de deur op slot doet. Ik lach en zie dat Kurt hem weer opent. Ik open de deur en loop naar binnen toe.
    "Pap moet je nog werken dit weekend?" hoor ik Julia dan vragen aan Kurt en ik kijk met een glimlachje naar de twee. "Ik heb vrij genomen. Dus we kunnen dit weekend wel iets leuks doen," zegt Kurt en mijn glimlach word iets groter. Fijn een weekendje met het hele gezin. Dat is een tijd geleden.
    "Jihaaaaaaa!" Roept Julia blij. "We gaan nog wel samen shoppen," zegt ze daarna en ik kijk knikkend naar Kurt. Afgesproken is afgesproken bij Julia. Je kan het dan ook niet meer terug draaien. "Wie gaat er mee cupcakes maken?" Roept Julia en ze springt op. Ik kijk glimlachend toe.
    "Vrolijke meid," zeg ik tegen Kurt en ik druk een kus op zijn wang. "Ik!" Roep ik naar Julia en samen met haar loop ik naar de keuken. "Voor ontploffende cupcakes moet je mij niet aankijken hoor," lach ik en ik kijk Julia aan.

    Julian Braden Smythe ;;

    Lizz is weg en ik begin steeds zachter te spelen. Ik kijk Stephanie haar kant op.
    "Moest dat nou?" Vraagt ze lachend en ik knik wat droogjes. Ze speelt even het deuntje van The A team en neuriede mee. Ik kijk even de kamer door en zie in mijn ooghoeken dat Stephanie ziet uitrekt. "Dus..." zegt ze en ik kijk haar weer aan.
    "Zullen we naar beneden gaan?" Vraag ik en ik sta op. Ik zet mijn gitaar weer op zijn standaard.
    "Oh ik hoorde net zo een vet verhaal van mijn vader hé. Hij heeft uit wraak vroeger een keer een slushee met rotszuur in Blaine zijn gezicht gegooid, hij was voor Kurt bedoeld," lacht ik. Ik vond het eigenlijk we leen grappig verhaal. Misschien kan ik het ook ooit wel eens zelf gebruiken als ik iemand echt haat. Oh pap, op dit soort momenten hou ik van je! Ongemerkt staat er een grote grijns op mijn gezicht. Ik had al vaak genoeg gewone slushees in mensen hun gezicht gegooid, tijd voor iets nieuws. Ik loop al richting de deur en open die, daar wacht ik op Stephanie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephanie Elize Smythe

    "Zullen we naar beneden gaan?" vraagt Julian en ik knik even. Ik zet ook mijn gitaar in de standaard en sta op.
    "Oh ik hoorde net zo een vet verhaal van mijn vader hé. Hij heeft uit wraak vroeger een keer een slushee met rotszuur in Blaine zijn gezicht gegooid, hij was voor Kurt bedoeld," lacht hij en ik lach even kort. 'Oh, wat zijn we toch een leuke familie. Rijk, Getalenteerd en Wraakzuchtig' grinnik ik.
    Wat het was echt zo, we stonden in Spanje allemaal bekend om één talent. Bij pa was dat voetbal, Bij Sebastian zingen, mijn andere oom is een hele goede acteur.. Ga zo maar door, een talentenfamilie. Zo werden we ook wel genoemd. We lopen naar beneden en ik glimlach naar de rest..


    El Diablo.

    Lorenzo Delaino
    Ik schiet in de lach "Nawh is Emily nu boos" ik wiebel met mijn wenkbrauwen. "Ik weet een middeltje " grijnzend kijk ik Emily aan.
    Tsja ik vond het normaal dat ze zo over har vader en moeder praatte. Ze had er niet bepaald een goede band mee ik vond het stiekem wel grappig eigenlijk. Oke het was niet leuk voor Rachel want zij was onze leeftijd ofzo toen ze zwanger werd en ze zal het vast allemaal moeilijk gehad hebben maar nog.

    Julia anderson

    Ik zie papa naar mijn vader kijken en grijns, tsja wat ze beloofde moesten ze nakomen vond ik. Niet dat ik dat altijd deed maar ik was een puber, dan mocht dat. Ik grinnik door mijn gedachtes. Ik hoor hem wat praten tegen mijn vader over mij dat ik vrolijk ben, joh hoe kan het ook anders. Ik heb alles wat ik nodig heb, een mooi huis met zwembad en twee liefhebbende vaders. Wat wilt een meisje nou nog meer? Ja een vriendje, maar dat komt vanzelf nog wel. "Ik" roept papa en loopt met me mee naar de keuken
    "Voor ontploffende cupcakes moet je mij niet aankijken hoor" zeg hij lachend en grijnzend kijk ik hem aan. "Pf ik ben erbij dus dan komt alles goed. Met Master Cupcake Julia komen er geen ontploffende Cupcakes" ik kijk hem gespeeld verwaant aan. "serieus pap, ontploffende cupcakes. Dat kan toch niet want ze zouden alleen aanbranden" mompel ik meer in mezelf dan tegen papa. In gedachte over mijn eigen vraag of een cupcake kan ontploffen begin ik alles te pakken.

    Lizz Smythe
    Ik kijk even wat naar buiten, de tuin was hier echt super mooi, zwembad echt alles erop en eraan. De deur ging open en ik zag Stephanie en Julian. Ik gaf Damon een por in zijn zij dat hij het niet moest vergeten wat hij beloofd had en ik glimlach even naar Stephanie.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 14:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ontploffende cupcakes kunnen wel degelijk hahahaha. Een paar meiden uit mijn klas hadden tijdens koken cupcakes gemaakt die ontplofte in de oven xDD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily Lily-Rose Hudson

    Hij schiet in de lach, "Nawh is Emily nu boos" grijnst hij terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt. Ik haal mijn wenkbrauw een stukje op maar lach toch. "Ik weet een middeltje" grijnst hij en opeens heb ik de volle aandacht. 'Nou, wat is het? Alcohol, Drugs of Seks?' grijns ik nonchalant. Hij had vast wel ergens drugs liggen, we hadden het een keer achter de school gebruikt. Ik neem nog een slok van mijn bacardi en grinnik...


    El Diablo.

    [omg ik vroeg em dat eigenlijk af want dan verbranden ze toch en dan fikt dat toch ofzo.... hoe dan serieus ]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lorenzo Delaino
    'Nou, wat is het? Alcohol, Drugs of Seks?' ze kijkt me even grijnzend en vragend aan. "Uhm alle drie gewoon eerst drank met wat drugs en daarna Partyyyyyyy" ik rek de y even uit en grijns naar haar. Tsja ik weet wel hoe je de aandacht krijg van meiden. "Dus wat zeg je ervan??" ik begin te grijnzen. Ja ik had alles in huis en soms nam ik het mee naar school. De vorige keer hadden we een joint gedraaid en opgerookt dat was zo leuk, vooral de lessen daarna. Bij Spaans was echt super grappig, de docent had ons aangekeken alsof we kompleet gek waren geworden, oke dat was ook zo. En toen werden we een dag geschorst en ik begin weer te grijnzen.

    Rachel Berry
    "Rach laat het gaan oke ze komt binnen twee dagen weer terug zoals altijd" stelt Logan me gerust. Ik was er niet gerust op, straks ging ze weer aan de drugs of drank. aHet was onvoorspelbaar bij haar. Zeker nu was ze erg boos, anders had ze me niet geslagen. Ik zucht zacht en pak de huistelefoon en bel. Shit voicemail "Heey lieverd, ik maak me zorgen om je, gaat alles goed?" bezorgd hang ik op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ugh dadelijk om drie uur moet ik naar benee tv komen kijken waar ik geen zin in heb. ik verwacht dat ik niet veel op mobiel kan dus ik ga telkens boven dingen vergeten en naar de wc(lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    "Uhm alle drie gewoon eerst drank met wat drugs en daarna Partyyyyyyy" zegt hij en hij grijnst naar me. Ik lach even, we lijken echt op elkaar. We zijn gewoon friends with benefits, maar dat maakt ons beide niks uit. "Dus wat zeg je ervan?" zegt hij waarna hij weer begint te grijnzen. Grijnzend knik ik, 'wat denk je zelf?' grijns ik. 'Ik pak de alcohol wel' grinnik ik en sta op. Ik hoor het tikken van mijn hakken door de gangen, en al snel ben ik bij de drank kast. Ik pak grijnzend een fles vodka en loop terug. Ik plof nonchalant op zijn schoot en zet de fles vodka tegen mijn lippen. Ik drink wat en geef dan de fles door aan Lorenzo...


    El Diablo.

    [Ik weet niet hoe, maar het was wel een teringzooi hahah...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [@ Malino ; En Stephanie?
    Sorry als ik wat kortaf of geirriteert reageer maar ik heb ruzie met mijn ouders en reageer dat op alles af]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Malino schreef:
    Stephanie Elize Smythe

    "Zullen we naar beneden gaan?" vraagt Julian en ik knik even. Ik zet ook mijn gitaar in de standaard en sta op.
    "Oh ik hoorde net zo een vet verhaal van mijn vader hé. Hij heeft uit wraak vroeger een keer een slushee met rotszuur in Blaine zijn gezicht gegooid, hij was voor Kurt bedoeld," lacht hij en ik lach even kort. 'Oh, wat zijn we toch een leuke familie. Rijk, Getalenteerd en Wraakzuchtig' grinnik ik.
    Wat het was echt zo, we stonden in Spanje allemaal bekend om één talent. Bij pa was dat voetbal, Bij Sebastian zingen, mijn andere oom is een hele goede acteur.. Ga zo maar door, een talentenfamilie. Zo werden we ook wel genoemd. We lopen naar beneden en ik glimlach naar de rest..


    El Diablo.

    [ahhaah echt he. vanaf zo ben ik op mijn mobiel als ik reageren dus alvast sorry voor kortere en veel fouten ik doe mijn best.

    Lorenzo Delaino.
    Ik grijns dus het ging weer zo een avond worden. Ze zegt dat ze de drank haalt en loopt naar de drankkast en komt terug met vodka. Snel ploft ze op mijn schoot en neemt een paar slokken voor ze de fles aan mij geeft. Lachend neem ik de fles aan en neem ook een paar slokken en geef hem terug. De alcohol brand in mijn keel en mijn hoofd voelde raar, heerlijk dit. Ik kon best veel alcohol hebben dus bij ons gingen er altijd wel twee flessen doorheen. Grijnzend ren ik heen en weer en neem een grootte slok uit de wiskey fles en pak snel wat XTC en een jointje. Lachend til ik Emily op naar buiten. Ik liep naar mijn tuinhuis, het was mijn tweede huis als ik alleen wou zijn, of voor feestjes of vrijpartijen. Grijnzend drink ik wat wiskey en geef de fles aan haar. Snel geef ik haar twee pilletjes die ik door slik en steek de joint aan. Ik inhaleer diep voor ik hem aan haar geef. Al snel is een van de flessen leg en ik begin aangeschotten te raken. Niets is leuker dan high en dronken te vrijen tenmiste vond ik. Je kwam sneller klaar en je had meer kracht om door te gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Glee Maniac, daarom rpg ik, ik ga altijd als ik boos ben mijn karakter laaten schreeuwen ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan