• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…

Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]

El Diablo.

[Whaha XD]

Emily Lily-Rose Hudson

Hij stopt een vinger erbij en ik bijt even op mijn lip. Opeens voel ik zijn andere hand over mijn buik glijden naar mijn borsten. Ik kreun nog is als hij mijn borsten masseert. Opeens haalt hij zijn vingers eruit en zijn lippen verlaten de mijne. Opeens voel ik zijn tong over mijn clitoris gaan en ik kreun wat harder. Ik duw mijn heupen wat omhoog en wacht af..

El Diablo.

Julian Braden Smythe ;;

Samen met Damon loop ik naar buiten en ik schop de bal naar hem toe.
    "Laat maar is zien wat je kunt," zegt Damon met een glimlacht en als ik de bal weer terug krijg denk ik even na. Ik bijt even op mijn lip en ik probeer de bal een beetje hoog te houden.
    "Ik ben niet zo goed in voetbal... Ik kan alleen overtrappen, hoog houden lukt niet eens," Ik probeer het weer om de bal hoog te houden maar hij schiet naar Damon toe."Zie je?" zeg ik met een lachje. Ik kijk naar Damon.
    "Laat jij anders zien wat je kunt, ik wil dingen leren van je," Zeg ik en ik wacht af. Ik steek mijn handen in mijn zakken en spring een beetje op en neer om warm te blijven. Het is wel warm buiten, maar ik heb het snel koud hoor. Ik ben gewoon koudbloedig of zo. Kan natuurlijk niet maar dat word vaak tegen mij gezegd.

Ich liebe dich 27.12.23

[lol ik had nog met Julia dus wil je met Blaine reageren;P

Lorenzo Delaino [ wil je met Sebas reageren Denize.. special for Brookele Jan=)

Ik grijns weer even en ik kreun ook zacht opgewonden. Mijn tong draait er rondjes om en ik voel gewoon dat Jan groeit.
    Ongeduldig kijk ik haar aan "Klaar voor?" vraag ik hijgenden kijk haar smekend aan. Ik werd gek van geilheid gewoon.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Ik wacht op Kurt. (; ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Kun je lang wachten, die is namelijk off]

[Maakt mij niet uit. Ik wacht wel]

Ich liebe dich 27.12.23

MissStoran schreef:
    [lol ik had nog met Julia dus wil je met Blaine reageren;P

Lorenzo Delaino [ wil je met Sebas reageren Denize.. special for Brookele Jan=)

Ik grijns weer even en ik kreun ook zacht opgewonden. Mijn tong draait er rondjes om en ik voel gewoon dat Jan groeit.
    Ongeduldig kijk ik haar aan "Klaar voor?" vraag ik hijgenden kijk haar smekend aan. Ik werd gek van geilheid gewoon.

[Oh mijn God, heb je "Jan" ook nog echt als naam gebruikt? Haha!]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[ahha oke, ja Brookele ik vroeg jou hoe ik het moest noemen en jij zegt Jan na dan wordt het Jan niet waar;P Denize is het goed als Gabriël mee komt doen;P lololol TRIOOOO:P:P:P:P:P:P

Emily Lily-Rose Hudson

Ik kreun weer wat harder als hij rondjes begint te draaien met zijn tong en ik voel zijn stijve steeds groter groeien.
    Opeens kijkt hij me aan met een ongeduldige blik. "Klaar voor?" vraagt hij hijgend en ik grijns door zijn smekende blik.
    Ik duw hem met een plagerig duwtje op het bed en zie zijn stijve recht naar boven staan. Ik neem plaats op zijn schoot en voel hem in me glijden.
    Grijnzend druk ik mijn lippen even op de zijne en begin dan op en neer te gaan..

Damon Smythe

Hij bijt op zijn lip en hij probeert de bal een beetje hoog te houden. "Ik ben niet zo goed in voetbal... Ik kan alleen overtrappen, hoog houden lukt niet eens," zegt hij en hij probeert het weer. Vervolgens schiet hij naar mij. "Zie je?" zegt hij met een lachje en ik lach ook even. "Laat jij anders zien wat je kunt, ik wil dingen leren van je," zegt hij en hij wacht af. Ik knik. 'Het is simpel als je het door hebt, Gewoon focussen op de bal en je been' glimlach ik en hou de bal even hoog. Ik schop de bal een stukje omhoog en kop hem dan naar Julian.

El Diablo.

[Brookelle likes ^^. Nee, bedankt, ghehe. Zeg maar gewoon Brooke/Brook/Brookie/Broekie/Broek/Onderbroek/Brocoli/Brocolonië/Brooks. Of Toilet Unicorn ;D]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Lorenzo Delaino
    Ze grijnst door mijn blik en geeft me een plagerig duwtje . Ze neemt tot mijn opluchting plaats op mijn schoot en ik voel Jan in haar glijden. Grijnzend drukt ze haar lippen op de mijne en die beantwoord ik al te graag terug. Daarna gaat ze op en neer wat mij tot kreunen brengt. Met mijn handen kneed ik haar borsten en glij met mijn tong van haar lippen om haar tepels heen. Terwijl ze steeds harder op en neer gaat verspreid een heerlijk gevoel in mijn lichaam en ik kreun hard. Met mijn vingers ga ik weer naar haar vagina en ga met mijn vingers over haar clitoris. Inens had ik zin om te blowen of een fles drank leeg te drinken maar dit was lekkerder. Dat kwam zo wel en daarna gegarandeerd nog een vrij partij. Ze gaat steeds wilder en harder heen en weer en ik begin hard te kreunen. Mijn nagels van mijn vrije hand pin ik even in haar huid maar verhuis die al snel terug naar haar borsten en druk mijn lippen weer op de haren. Ze was echt goed in bed. Al snel overspoelt me een heerlijk genot en hard kreunend haar naam kom ik klaar. Ik laat haar achterover liggen en hang boven haar en ga al snel weer heen en weer zodat zij ook kon klaarmkomen

MissStoran schreef:
    [ahha oke, ja Brookele ik vroeg jou hoe ik het moest noemen en jij zegt Jan na dan wordt het Jan niet waar;P Denize is het goed als Gabriël mee komt doen;P lololol TRIOOOO:P:P:P:P:P:P

[Whaha, Emily doesn't mind... She's kinda slutty ;o ]

El Diablo.

Kurt Hummel :

Julia begon te mixen terwijl ik nog steeds wachtte tot ze klaar was.
    Ik tikte wat met mijn vingers tegen het hout van het aanrecht tot ze klaar was.
    Dan schrik ik op doordat Julia een hand vol beslag in mijn gezicht smeerde en hetzelfde deed bij Blaine.
    Stomverbaasd bleef ik even staan terwijl het beslag ook op mijn kleding drupte.
    ‘Julia Lotte Anderson!’ Mijn handen zette ik in mijn zij.
    Ze wist dat als ik haar volledige naam gebruikte dat ze in de problemen zat.
    ‘Je weet dat je eten niet mag verspillen!’ zei ik streng, terwijl ik ervoor zorgde dat het beslag niet terecht kwam in mijn haren maar dat was al te laat.
    Ik keek nu Blaine aan, die net als ik helemaal onder zat maar schoot ongewillig in de lach bij het zien van zijn gezicht.
    Ik pakte een doekje en veegde gauw mijn gezicht af.
    Ik kon nooit lang streng blijven tegen Julia, dat wist ze zelf ook maar al te goed.

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

[omg haahhaah]

Jullia Anderson
    "Julia Lotte Anderson" Kurt zet zijn hand in zijn zei en kijkt me streng aan. Ik wist dat ik nu in de problemen zit maar toch begon ik hard te lachen om het gezicht. "Je weet dat je eten niet mag verspillen" zegt hij streng en begint te lachen door Blaine. "Nahhhhhh papa moest het eraf likken" grijnzend kijk ik ze even aan. Ugh ik begin hyper te worden dacht ik bij mezelf. "nahhh meer cacao" mompel ik als ik mijjn vinger lik, ik vond het niet zoet genoeg. Grinnikend pak ik nog een zak en kiep er een kwart bij. Weer proef ik "stukken beter" lachend mix ik het weer en stop het daarna in de vormpjes en lik snel de lepel af voor iemand anders het kon doen.

Emily Lily-Rose Hudson

Hij begint ook te kreunen en ik grijns weer. Zijn handen glijden naar mijn borsten en beginnen te kneden. Al snel komt zijn tong over mijn tepels en ik kreun weer wat harder. Ik voel zijn vingers weer in me en ik kreun hard. Ik kijk hem grijnzend aan, straks zouden we toch weer blowen en zuipen en dan kwamen we weer in bed terecht.. Hij drukte zijn lippen weer op de mijne en even later kwam hij hard kreunend klaar. Opeens zorgt hij ervoor dat ik onder lig en begint weer hard te stoten. Een paar kleine kreuntjes verlaten mijn mond en met een klein gilletje kom ik ook klaar. Hij gaat weer uit me en grijnzend druk ik een kus op mijn lippen. Vervolgens pak ik twee joints en steek ze aan. Ik geef er een aan Lorenzo en grijnzend neem ik een trek van de mijne....

{You know they aren't using a condom?}

El Diablo.