• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…

Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]

El Diablo.

[yep haha daar zat ik dus op te wachte3nXD omg ik ben echt erg man ik stuiter echt hier.

Lorenzo Delaino
    Al snel is Emily ook klaar gekomen en ga ik uit haar. Ze grijnst en drukt een kus op mijn lippen. Daarna pakt ze twee joints en steekt ze aan, zij begreep het. Ze geeft er een aan mij en neemt een trek. Snel trek ik de deur dicht en doe deze op slot. Ik loop naar het woonkamer gedeelte en pak er een fles drank vandaan en neem een grootte slok. Daarna geef ik de fles aan haar en neem een hij svan de joint. "Damn je bent echt goed in bed" mompel ik en zoen haar weer terwijl ik hijsjes neem van de joint. Geen idee of papa wist dat ik dit allemaal deed maar hji was bijnan nooit thuis enzo dus het boeide niet.

Lizz Smythe.
    Ik zucht zacht en sta op. Bij het raam kijk ik even naar buiten waar de jongens bezig zijn en ik glimlach. Met twee handen op mijn buik glimlach ik. Waar was Stephanie eigenlijk? Naja het zal wel.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Emily Lily-Rose Hudson

Hij staat op uit bed en ik neem de kans om heel snel mijn lingerie aan te trekken. Wat, hij had zijn boxer ook weer aan hoor.. Al snel kwam hij terug met een fles drank en ik neem grijnzend een paar slokken. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en zie dat mijn c cup (Wat neigt naar D) mooi uitkomt door mijn push up bh. "Damn je bent echt goed in bed" mompelt hij en hij zoent me even op mijn mond. Al snel neemt hij weer een hijs van de joint. Ik sta grijnzend op en kijk in de spiegel. 'Weet je, ik zou er goed uit zien als prostituee.' giechel ik als ik zie dat ik alleen in lingerie en hakken sta. Oh god, de drugs en alcohol doen hun werk hoor...

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 20:00 ]

El Diablo.

[Ik ga even Just dance doen. Als ik klaar ben reageer ik weer met me poppetjes hihi]

Ich liebe dich 27.12.23

Lorenzo Delaino [lol uik ging even stuk om haar zin]
    Ze heeft haar lingerie weer aan en zoent me terug. Grijnzend staat ze op en kijkt in de spiegel "weetje, ik zou er goed uitzien als prostituee" giechelt ze.
    "Zeker en niet alleen er goed uitzien. Man meiden kunnen wat van je leren." glimlachend ga ik voor haar zicht staan en begin haar ruw te zoenen. "we moeten dit vaker doen" grijns ik. "houd je van wat spannning?" grijnzend kijk ik haar aan met ideeën in mijn hoofd. Ooit ergens gelezen en in een film gezien. Wat op het doek kan kan in het echt ook.

[Whaha, Emily is echt een geweldige rol om te spelen XD ]

Emily Lily-Rose Hudson

"Zeker en niet alleen er goed uitzien. Man meiden kunnen wat van je leren." zegt hij en hij gaat glimlachend voor me staan. Hij zoent me weer ruw en grijnzend zoen ik hem terug. 'Mhm, wat een complimenten' grijns ik. "we moeten dit vaker doen" grijnst hij en ik grinnik. Ik knik, 'zekers' lach ik. "houd je van wat spannning?" zegt hij terwijl hij me grijnzend aan kijkt. 'Mhm, vertel.' fluister ik in zijn oor en bijt plagend in zijn oorlel...

El Diablo.

Lorenzo Delaino
    "Mhm wat een complimenten" grijnst ze en ze zeont me terug. "Zekers" lach ze als ik zeg dat we dit vaker moeten doen. Ze fluisterd in mijn oor dat ik moet vertellen en ik denk even na. Ik kreun verlangend als ze in mijn oorlel bijt "ik weet het niet meer" ik grinnik zacht. Ik neem nog wat slokken uit de fles en rook mijn joint op.
    Daarna zoen ik weer en schuur weer tegen haar onderlijf waardoor Jan groeit.

Emily Lily-Rose Hudson

Ik hoor hem verlangend kreunen en ik lach even. "ik weet het niet meer", hij grinnikt zacht. Hij neemt nog wat slokken en rookt dan zijn joint op. Ik neem ook de laatste hijs van mijn joint en de laatste slokken uit de fles. Hij zoent me al snel weer en ik voel hem tegen me aan schuren. Ik voel hem weer groeien en ik grijns even. Ik laat zijn lippen met rust en draai me om. Grijnzend wrijf ik met mijn billen tegen zijn onderlichaam en ik voel zijn handen over mijn lichaam glijden, even Lorenzo gek maken...

El Diablo.

Lorenzo Delaino.
    Ik zie haar grijnzen en ze draait zich om, even later schuurt ze met haar billen tegen mijn Jan en ik begin te kreunen en te hijgen. Ze gaat met haar handen over haar lichaam en ik kijk haar aan. "Kom" opgewonden duw ik haar weer op het bed en trek de kleding stukken van haar af. Ja ik kon er geen genoeg van hebben. Ze had een geweldig lijf, goed gevulde borsten en ga maar door heerlijk gewoon

Emily Lily-Rose Hudson

Ik grijns als hij me weer opgewonden op het bed duwt, als je ons voor het eerst zou zien zou je denken dat we zo'n beetje verslaafd zijn aan drugs, alcohol en seks maarja.. Wij hebben er geen problemen mee hoor. Hij trekt de kledinstukken van mijn lijf en ik giechel even. Ik weet bijna zeker dat hij zijn boxer ook al uit heeft. Ik lig nog steeds op mijn buik en kijk grijnzend achterom. Even afwachten....

El Diablo.

Lorenzo Delaino
    In een razend tempo trek ik mijn boxer uit en schiet hem weg. Heerlijk was dit, we deden dit niet elke dag maar zo'n 1 of 2 keer per maand soms vaker soms minder.
    Ik begin haar weer te zienen. "Pijp me" hijg ik verlangend en kijk haar smekend aan wetend dat ze daar neit tegen kon.

Blaine Anderson ;;

Julia was alles aan het mixen en ik keek even naar Kurt die met zijn vingers op het hout tikte. Ik word wakker geschud wanneer ik ineens iets nattigs op mijn gezicht voel. Wanneer ik richting Julia kijk, zie ik dat het beslag was.
    "Julia Lotte Anderson," zegt Kurt streng en ik merk dat zijn gezicht ook onder zit. Ik sta te gniffelen. "Je weet dat je eten niet mag verspillen!" zegt hij dan en ik zie hem naar mij kijken. Dan schiet Kurt in de lach en ik kijk hem aan. "Niet lachen!" Zeg ik en lach zelf ook. Kurt haalt een doekje over mijn gezicht en ik kijk hem glimlachend aan. "Nahhhhhh papa moest het eraf likken," grijnst Julia en ik schiet in de lach. Ongelofelijk kind is het ook af en toe. Ik hoor Julia wat mompelen over cacao en ik zie haar er meer in gooien. "Genoeg Julia," schud hoofd en pakt het pak, zet hem in de kast.
    "Ga jij je maar wassen Kurt," Glimlach ik en ik druk een kusje op zijn lippen.

Julian Braden Smythe ;;

Damon glimlacht en houd de bal voor een tijdje hoor. Verwonderd kijk ik toe. Ik ben geen geboren voetballer. Eerder Football. "Het is simpel als je het door hebt, Gewoon focussen op de bal en je been," zegt Damon en hij kopt de bal naar me, ik spring opzij zodat hij op de grond komt in plaats van tegen mij aan.
    "Jij hebt makkelijk praten, professional," grinnikt ik en ik pak de bal op. Vervolgens laat ik hem voor me neervallen op de grond en probeer het opnieuw, met concentratie. Het lukt me twee keer en dan valt hij alweer. Ik probeer het nog eens en die het iets te hard, waardoor hij richting het zwembad vliegt en erin valt.
    "Darn!" roep ik en ik ga richting het zwembad. Ik kniel neer bij de rand en probeer naar de bal te rijken wat niet lukt.
    "Een stok, Damon. Kun je ergens een stok vinden?" Ik kijk Damon zijn kant even uit en dan weer naar de bal. Ik leun weer naar voor en probeer de bal opnieuw te pakken. Wat niet lukt. Een luide zucht verlaat mijn mond en ik scheld de bal voor van alles uit. Vervolgens glijd mijn hand weg en val ik voorover in het zwembad.
    "Godverdomme!" Roep ik wanneer ik boven water kom en hoest.

[Wat is Real Madrid nou? xD Want dat weet ik niet. Ja iets met voetbal, maar wa? ]

Ich liebe dich 27.12.23

Emily Lily-Rose Hudson

Ik blijf hem grijnzend aankijken en draai me om zodat hij vol zicht heeft op mijn lichaam. Snap je nu wat ik bedoel met friends with benefits. We waren geen vriendje en vriendinnetje. Nee nee, we waren beste vrienden die soms toch nodig aan hun trekken moesten komen. Hij zoent me even. "Pijp me" hijgt hij verlangend en opgewonden, ik zie de smekende blik in zijn ogen. Ik grinnik en buig naar hem toe. Grijnzend plaats ik een kusje op zijn eikel en stop dan de gehele lengte in mijn mond. Ik begin grijnzend te zuigen, te likken en soms bijt ik zachtjes...

El Diablo.

[team van spanje haha weet ik dankzij denize

Lizz Smythe.
    Wanneer ik de bal in het zwembad zie grinnik ik, als Julian het probeerd te pakken valt hij er zelf in waardoor ik begin te lachen.
    Snel pak ik een handdoek uit een kastje en loop naar buiten "Hier" glimlach ik, "Pak je wel eerst de bal voor je eruit komt" grijns ik. Hij ging dit niet leuk vinden, hij had iets tegen mij.

Julian Anderson.
    Met een pruillipje kijk ik naar papa als hij het genoeg vind. "damit nu moeten we wachten" zeg ik als ik de oven sluit en de timer doe. "wacht" mompel ik slim en pak de bakplaat, die moest er wel natuurlijk bij. Ik grinnik even door mijn domheid en let niet goed op waardoor mijn vinger tegen iets warms van de over komt. "auhw fuck fuck" scheld ik. Ik wist dat ik niet moest schelden en mocht niet maar nu had ik het niet in de gaten. Tranen springen in mijn ogen van de pijn en ik duw Blaine op zij om bij de kraan te komen. "auw" snik ik zacht. Ik had een hekel aan mijn lage pijngrens, zeker nu

Lorenzo Delaino
    Ze pakt mijn Jan vast en geeft een kusje op het topje waardoor ik het uitkruen. Daarna begint ze met af te trekken en te pijpen en steeds hardere kreunen volgen.
    "ohh yeah, fuck" ik kreun het uit en een heerlijk gevoel overspoeld me. Mijn lchaam spant zich aan

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 20:48 ]

[Okee dank je. Ik haat voetbal namelijk heeeeel erg xDD]

Ich liebe dich 27.12.23

[De beste voetbalclub in history!! (uit Spanje)]

Damon Smythe

"Jij hebt makkelijk praten, professional," grinnikt hij. Het lukt hem twee keer met hooghouden en de volgende keer net iets te hard. De bal vliegt naar het zwembad en hij rent ernaartoe. "Darn!" roept hij, en ik grinnik even. Hij kan net niet bij de bal. "Een stok, Damon. Kun je ergens een stok vinden?" vraagt hij en hij kijkt naar mij. Ik kijk om me heen en schud mijn hoofd. Hij probeertg de bal weer te pakken en het lukt weer niet. Hij scheld even en valt dan opeens in het zwembad. Ik sla mijn hand voor mijn mond en lach even. "Godverdomme!" roept hij uit als hij weer boven is. Ik lach even en loop naar het zwembad. 'Hulp nodig?' grinnik ik en steek mijn hand uit...

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 20:53 ]

El Diablo.