• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe ;;

    Pap loopt richting Yara en ondertussen wip ik het aanrecht op. Ik wiebel wat met mijn benen en leun naar achter. Ik kijk met een grijns toe.
    "Yara, je bent ontslagen," sist pap en ik lach. Ik zie hoe Yara wegrent en ik lig helemaal dubbel.
    "Pap, je bent de beste! en nu alleen Damon nog even eruit zetten," ik kijk pap recht aan. "En die zwangere teef van hem ook," ik sla mijn armen over elkaar en blijf pap aankijken. Ik wil Damon en Lizz hier niet. Alleen Stephanie mag hier blijven, want zij snapt me tenminste. Zij is tenminste nog een beetje lief tegen me. Damon doet alleen maar dingen met Brad en zo... Zit ik er maar bij te zitten.
    "Dus, pap? Ga je hem er nog uit gooien?" Vraag ik, al was het meer een commando. Ik moet die oom van me niet in mijn buurt. Eigenlijk vind ik het niet eens dat ik hem oom moet noemen. Ik gun hem die 'titel' niet. Ik bijt op mijn lip en blijf pap aankijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik haat Julian... en ik speel hem zelf... hoe vind je die hahah.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sebastian Smythe

    Hij ligt helemaal dubbel en ik grinnik kort. "Pap, je bent de beste! en nu alleen Damon nog even eruit zetten," zegt hij en hij kijkt me recht aan. Ik slik even, "En die zwangere teef van hem ook," zegt hij vervolgens. Hij blijft me aankijken, en slaat ondertussen zijn armen over elkaar. Ik zeg niks, want Julian gaat al verder. "Dus, pap? Ga je hem er nog uit gooien?" zegt hij, het was meer een commando dan een vraag.. 'Ik eh.. Nee. Ik kan dat niet doen, het blijft familie.' zucht ik. Ik vond het vreselijk dat ik dat niet voor hem kon doen, het blijft familie hé? Ik zucht en leun op het aanrecht. 'Waarom haat je hem eigenlijk zo?' vraag ik..


    El Diablo.

    [Lool ik heb mezelf binnen vijf minuten Sukyaki of zo op het keyboard aangeleerd :D ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian Braden Smythe ;;

    "Ik eh.. Nee. Ik kan dat niet doen, het blijft familie," zucht pap en ik laat een luide zucht los. "Waarom haat je hem eigenlijk zo?" Vraag pap en hij leunt tegen het aanrecht. Ik rol even met mijn ogen en leun weer achteruit.
    "Nou... hij trekt veel meer naar Brad toe. Hij pikt veel meer van hem," zeg ik dan en ik kijk de keuken door. "Damon is gewoon een eikel," sis ik. "Hoor je dat Damon! Je bent een eikel!" Roep ik richting de woonkamer waar Damon zit. Ik kijk pap weer aan. Een voor een korte seconde komt er een soort van spijtgevoel naar boven.
    "Pap... Ik wil gewoon dat Damon ook meer met mij gaat doen..." zeg ik zacht, in de hoor dat andere dat niet horen. Mijn stem klonk soft namelijk. "En ik wil minder vaak aan de kant zitten bij football," brom ik iets harder. Ik bijt even op mijn lip.
    Dan kijk ik naar de lasagne in de oven aan de overkant en ik zie dat die al bijna klaar is. Gelukkig, want ik barst van de honger. Voortaan moeten we het gewoon doorgeven als we klaar zijn met football. Dan gewoon naar huis bellen of zo om te zeggen wat we te eten willen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sebastian Smythe

    Hij zucht luid en rolt dan met zijn ogen. "Nou... hij trekt veel meer naar Brad toe. Hij pikt veel meer van hem," zegt hij en kijkt de keuken door. "Damon is gewoon een eikel," sist hij. "Hoor je dat Damon! Je bent een eikel!" roept hij richting de woonkamer en ik schud mijn hoofd lachend. "Pap... Ik wil gewoon dat Damon ook meer met mij gaat doen..." zegt hij zacht. "En ik wil minder vaak aan de kant zitten bij football," bromt hij iets harder. Ik zie hem even naar de lasagne kijken, en dan begin ik met praten. 'Damon heeft het beste met je voor, echt waar. Ik neem aan dat je wel eens naar zijn tijd bij Real hebt geluisterd? Natuurlijk, je was dol op die verhalen vroeger.' glimlach ik. 'Hij was een lange tijd de captain, tuurlijk. Maar hoe begon hij? Juist. Op de bank. Hij had wedstrijden dat hij niet eens mocht spelen, of misschien maar tien minuten. Maar wat deed hij? Hij bleef wachten, want hij wist dat zijn tijd zou komen. Dat doet hij nu ook bij jouw, hij wacht tot het juiste moment. Brad is echt niet zijn favo als je dat denkt. Geloof me, hij heeft dit zelf tegen me gezegd. Er komt een tijd dat Brad op de bank gaat zitten en jij de ster word van de wedstrijden. En die tijd komt er snel aan.' zeg ik en knik even. 'En hij wil heus wel meer dingen met je doen, maar jij laat het niet toe.' zeg ik glimlachend...


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe ;;

    "Damon heeft het beste met je voor, echt waar. Ik neem aan dat je wel eens naar zijn tijd bij Real hebt geluisterd? Natuurlijk, je was dol op die verhalen vroeger," glimlacht pap. Ik kijk naar hem en blijf naar achter leunen. "Hij was een lange tijd de captain, tuurlijk. Maar hoe begon hij? Juist. Op de bank. Hij had wedstrijden dat hij niet eens mocht spelen, of misschien maar tien minuten. Maar wat deed hij? Hij bleef wachten, want hij wist dat zijn tijd zou komen. Dat doet hij nu ook bij jouw, hij wacht tot het juiste moment. Brad is echt niet zijn favo als je dat denkt. Geloof me, hij heeft dit zelf tegen me gezegd. Er komt een tijd dat Brad op de bank gaat zitten en jij de ster word van de wedstrijden. En die tijd komt er snel aan. En hij wil heus wel meer dingen met je doen, maar jij laat het niet toe." Zegt pap en ik kijk even denkelijk. Dan dringt het laatste tot me door.
    "Ik laat het niet toe?" Ik kijk pap aan. Meteen spring ik van het aanrecht. "Bedankt pap," Ik omhels hem even kort en ga naar de woonkamer. Daar loop ik naar Damon en ga voor hem staan. "Balletje trappen?" vraag ik dan. Ik ga proberen om hem 'bevriend' te krijgen. Misschien mag ik dan wel eerder in het veld. Ik loop naar de gang en pak mijn sneakers, ik trek ze aan en pak de Nike voetbal uit de kast. Meteen loop ik naar de woonkamer terug en kijk Damon aan. "Kom op Damon," zeg ik en ik loop richting de deur die naar de tuin leid.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [zo nu ben ik weer op laptop en ik ga eerst eens even reageren.

    Julia Anderson
    Papa doet eieren in de kom en mijn vader zet de vormpjes klaar. "We moeten het zo mixen Ik gok erop dat Julia dat wel wil doen" en ik grijns "ofcourse " glimlach ik "zolang ze maar niet hel de keuken onder smeert" ik glimlach liefjes. Als snel is alles gemixt en kijk ik grijnzend naar de kom. Het was veelste veel, dat kon ik nu al vertellen. Grijnzend haal ik mijn hand erdoor en smeer een dikke klodder over Blaine en Kurt hun gezichten en grijnzend kijk ik ze aan.

    Lorenzo Delaino
    Emily opent haar mond en grijnst. met een snelle klik maakt ze haar bh open en ik merk dat ze ook opgewonden raakt. Langzaam doet ze mijn broek omlaag en ik wordt letterlijk gek. Gek van verlangen trek ik haar broek uit en leg haar op mijn bed die er staat. Grijnzend ga ik boven haar hangen en begin haar te zoenen terwijl mijn onderlijf tegen haar onderlijf aan schurrt. Ik voel hoe mijn geslachtsdeel begint te groeien en al snel knelt de boxer.

    Lizz Smythe

    Ik glimlach even als Julian aan Damon vraagt om te voetballen en ik loop naar de keuken. Ik ga glimlachend naast Sebas staan. "Hij is jaloers op zijn broer is het niet?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon Smythe

    Opeens komt Julian voor me staan en ik kijk op. Ik grijns lichtjes. "Balletje trappen?" vraagt hij en ik knik even. 'Is goed' zeg ik en glimlach even. Ik druk nog snel een kus op Lizz haar lippen voor ik Julian achterna ga. Net als ik de gang op wil lopen komt Julian al terug de woonkamer in. Sneakers aan zijn voeten en een nike voetbal in zijn handen. "Kom op Damon," zegt hij en hij loopt richting de deur. Lachend loop ik hem achterna en al snel zijn we in de tuin. 'Laat maar is zien wat je kunt' glimlach ik...


    El Diablo.

    [Sebas]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik zie het verlangen in zijn ogen staan, en het doet me alleen maar meer grijnzen. Hij trekt mijn short uit en ik voel het stofje al snel over mijn benen vallen. Nu zat ik dus alleen in een string.. Ik voel hoe hij me optilt en al snel lig ik op het zachte bed. Hij hangt al snel boven me en ik zoen hem terug. Ik voel zijn onderlijf tegen het mijne aanschuren en ik voel hoe zijn boxer steeds strakker komt te staan. Grijnzend trek ik zijn boxer uit en kijk hem uitdagend aan...


    El Diablo.

    [nunog sebas

    Lorenzo Delaino
    Mijn ademhaling wordt zwaarder als ze mijn boxer uittrek. Mijn stijve stond recht omhoor en al snel trok ik haar string ook uit.
    Nog steeds zoenend breng ik twee vingers naar binen en ik merkte dat het al aardig nat was.

    [dit is akward


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik hoor zijn ademhaling sneller worden, en ik grijns nog breder. Al snel was ook mijn string verwijderd en ik zoen hem iets ruwer.
    Opeens voel ik twee vingers naar binnen komen en ik kreun zacht. Ik bijt zachtjes op zijn lip en duw mijn heupen een beetje naar voren..


    El Diablo.

    [Ach joh, zo awkward is dat niet toch? Ik beschrijf het al langer. Op gegeven moment gaat dat gevoel helemaal weg ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ahahah, mijn geschreven seks in rpg's is altijd heel kort=)

    Lorenzo Delaino

    Ik hoor haar kreunen wat me alleen maar meer opgewonden maakt. Shit de deur was niet op slot, naja papa was nog lang niet thuis en hij komt hier nooit kijken.
    Ik stop er nog een vinger bij en grijns bij de soppende geluidjes. Nog steeds zoenend begin ik met mijn andere hand haar borsten te masseren. Na een poosje haal ik mijn vingers eruit en mijn lippen van haar mond af en zak af naar beneden. Ik duw met mijn hadnen de ingang wat open en laat mijn tong over haar clitoris gaan.

    [omg als tyler dan zou komen ahahah gebeurd toch niet want die is nog bij foootbal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan