• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik kijk hem lachend aan en grijns even. 'Een betere vraag is, wat niet' lach ik. Ik besluit om toch maar te antwoorden. 'Ehh, een mixje, amaretto, vodka, whiskey, coke, XTC, Wiet' som ik op. 'Hete seks als je dat erbij mag tellen' giechel ik...


    El Diablo.

    [Alvast topic 2]


    El Diablo.

    Gabriël Jason Lopez

    'Wil je dat doen? Bedankt' glimlachte ik. Het was fijn dat ik nu iemand kende. Nieuwsgierig luisterde ik naar het gesprek tussen Santana, Kurt en Rachel. 'Ik en Brittany waren verhuisd. Daarna hebben we Gabriël geadopteerd. Uiteindelijk kwamen we hier weer terecht' vertelde Santana. 'Gefeliciteerd!' zei Santana erachter aan toen Rachel vertelde dat ze zwanger was. Julia stelde voor of we allemaal naar hun huis gingen. 'Ik sms mam wel even' zei ik en ik haalde mijn iPhone uit mijn broekzak, om snel een bericht naar Brittany te sturen. In één beweging liet ik mijn telefoon weer in mijn zak glijden. 'Is Kurt jou vader?' vroeg ik aan Julia.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Julia Anderson.
    Ik glinlach " tuurlijk' zeg ik zacht. Ik luisterde mee naar het verhaal. Bijna hetzelfde als bij mij. Hij zei zijn moeder te smsen en vroeg of Kurt mijn vader is 'ja en Blaine is ook mijn vader. Ik ben ook geadopteerd' ik glimlach het was wel fijn iemand in dezelfde situatie. Ik wist nu al dat ik hem zijn mieders heel erg mocht. 'wat ging je met je moeder eigenlijk nog doen in de stad?' ikkijk hem even aan.


    Agent
    Zuchtend schud ik mijn hoofd en noteer het. ' van wie is de drugs. Van jou of je vriend?' ik kijk weer even naar het adres en het nummer. " als je wilt mag je dadelijk iemand vijf minuten bellen. Wij bellrn naar dit nummer en je mag morgen weer naar huis. Je krijgt een boete doordat jullie agenten in functiw hebben beledigs en weg gerent zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    ' van wie is de drugs. Van jou of je vriend?' vraagt hij, en ik kijk hem grijnzend aan. 'Van mijn ubercoole cutie boo die geweldig in bed is!' grijns ik. " als je wilt mag je dadelijk iemand vijf minuten bellen. Wij bellrn naar dit nummer en je mag morgen weer naar huis. Je krijgt een boete doordat jullie agenten in functiw hebben beledigs en weg gerent zijn' zegt hij en ik grijns even. 'Wanneer beledigd?' grijns ik...


    El Diablo.

    Agent
    'Van mijn ubercoole cutie boo die geweldig in bed is!' ik kan een zachte grinnik niet bedwingen. Soms waren mensen echt super grappig met opmerkingen ofzo.
    "Heb je het veilig gedaan, want stel je voor" mompel ik grijnzend. "Wanneer beledigd" gijnst ze "ehm Popo" lachend kijk ik haar aan. "Kom ik breng je naar de cel waar je met je ubercoole cutie boo lekker gaat uitnuchteren" grinnik ik. Ik neem haar mee en stop haar in een kamertje. Daarna loop ik naar de jongen

    [kun jij nu de agent doen:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik hoor een zachte grinnik en ik grijns wat breder. "Heb je het veilig gedaan, want stel je voor" mompelt hij grijnzend, 'nee, daar dachten we even niet aan' zeg ik alsof het doodnormaal is. "ehm Popo", 'dat is geen belediging.' protesteer ik. "Kom ik breng je naar de cel waar je met je ubercoole cutie boo lekker gaat uitnuchteren' grinnikt hij. 'Yeah!' grijns ik. Ik druk grijnzend nog een kus op zijn lippen en kijk Lorenzo na...


    El Diablo.

    AGent
    Ik schud lachend mijn hoofd "je cutie boo komt zo als hij hetzelfde heeft gedaan als jou. Je krijgt morgen een pijnstiller want ik vermoed dat je dan een grote kater hebt. Slaap lekker" ik sluit de deur zorg vuldig en loop verder. Een adnere agent ging de adnere jongen doen. Ik gaf snel de info af en liep daarna richting mijn auto om eindelijk naar huis te kunnen.

    Lorenzo
    "Liefie" vrolijk zwaai ik naar Em die met een agent loop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga naar school kwart voor vier terug..]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Agent

    Ik zucht even diep en trek de jongen mee. Julio had het makkelijk, hij was zelf nog best jong. Jongeren luisteren meestal naar hem. Ik ben al 49, ik heb het veel zwaarder met die tieners... Ik zucht en doe mijn kantoor dicht. Ik duw hem op een stoel en plof op de andere. 'Vul deze lijst maar in' brom ik....


    El Diablo.

    Hartelijk dank voor het wachten ;')
    Sorry maar ik laat Blaine vallen. Als ik even het laatste berichtje van Damon kan krijgen word ik weer wat blijer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik zoek hem even op (: ]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [De beste voetbalclub in history!! (uit Spanje)]

    Damon Smythe

    "Jij hebt makkelijk praten, professional," grinnikt hij. Het lukt hem twee keer met hooghouden en de volgende keer net iets te hard. De bal vliegt naar het zwembad en hij rent ernaartoe. "Darn!" roept hij, en ik grinnik even. Hij kan net niet bij de bal. "Een stok, Damon. Kun je ergens een stok vinden?" vraagt hij en hij kijkt naar mij. Ik kijk om me heen en schud mijn hoofd. Hij probeertg de bal weer te pakken en het lukt weer niet. Hij scheld even en valt dan opeens in het zwembad. Ik sla mijn hand voor mijn mond en lach even. "Godverdomme!" roept hij uit als hij weer boven is. Ik lach even en loop naar het zwembad. 'Hulp nodig?' grinnik ik en steek mijn hand uit...


    El Diablo.

    Ik reageer op school. Is dan het nieuwe ropic er? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja, de link staat hier ergens boven xd]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.