• Hi,
    Ik heb een probleem met mijn beste vriendin, ik denk dat we uit elkaar groeien. Ze speelt nu vaak met een andere vriendin en daardoor voel ik me buitengesloten. Maar nu probeer ik het te verminderen, dat is niet gelukt. Ik heb het erger gemaakt. Heeft iemand misschien tips?

    - De Vage Pony

    Bel 'r eens op en spreek iets af.


    26 - 02 - '16

    Misschien kun je erover praten, en vertellen dat je ermee zit.
    Ik heb dit ook met een vriendin.
    Ik zou er zeker over praten wanneer je denkt dat de vriendschap dat waard is.
    Meer zou ik niet weten...


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Dat gebeurd soms helaas nou eenmaal. Mensen groeien soms uit elkaar.
    Maar als je echt contact wilt behouden; bel haar op of iets dergelijks.

    Pom schreef:
    Bel 'r eens op en spreek iets af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bedankt, ik zal jullie advies opvolgen.

    Nou mijn vriendinnen en ik heb soms gewoon even van die periodes dat we elkaar wat minder zien dat we gewoon niet zo'n zin heb maar altijd spreken we later weer veel af :) Misschien is dit bij jou ook het geval? Maar je kan het altijd vragen en vertellen hoe jij je voelt.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Pom schreef:
    Bel 'r eens op en spreek iets af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb PRECIES hetzelfde. Je moet met dr gaan praten en rustig vragen wat er aan de hand is. SUCCES!!

    Ik heb dat ook eens gehad. Maar het kwam weer goed. Als je echt beste vriendin is komt ze zomaar weer terug. Misschien zou je eens vragen of ze jouw vriendin nog wil zijn. Ik hoop voor jou van wel:'D


    I'm a girl in the world