• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    Lizz Smythe.
    Julian mompelt iets wat op hoi moet lijken en gaat verder met spelen en gaat harder en harder. Zijn ogen vernauwen iets, wat was er met hem? Er zat hem iets dwars en ik moest en zou weten wat en ik zou hem helpen. Ik begon na te denken. Heel vaak na een wedstrijd was hij afstandelijk, waarschijnilijk gebeurde er dan iets tijdens de wedstrijd en dat zat hem dwars. Werd hij gepeset? Nee hij zou van zich af bijten, zo was Julian. Hij moest wel vaak aan de kant, misschien was dat het... Hij was jaloers op zijn broer, ik wist het. Ik besloot hem maar een plezier te doen en glimlach "Ik ga naar beneden" deel ik mee. Beneden loop ik gelijk naar Damon. "Je moet me helpen het gaat over Julian" fluister ik zacht in zijn oor. Een van de bediendes vraag wat we willen te drinken en ik vraag om water. Sebas zegt dat hij zo eraan komt dus loop ik met Damon naar de woonkamer "Volgens mij is Julian jaloers op Brad, elke keer na een wedstrijd is hij afstandelijk. Je moet een keer wat met hem gaan doen, en hem zelfvertrouwen geven" ik kijk hem smekend aan. Ik haatte het als iemand zich niet zichzelf voelde.

    Julia Anderson.
    "Het is ook zo een schande als je haar gaat pluizen hé?" hij grijnst en loop naar het zwembad. "Kan je tellen tot drie?" hij zet me op de rand van het bad maar houd me vast. "Een, Twee Drie" hij geeft me een duw en ik slaak een gil. Melukkig houd hij me vast. Hij tilt me op en zet me daarna terug. "Doe Dat Nooit Meer" zeg ik dreigend, "Grapje dat zal ik je toch niet aandoen. Misschien als het warmer is dan vandaag" hij kjikt even naar papa. "Je bent echt te erg voor woorden" mompel ik spottend en grijnzend."Oh, moet je niet nog vragen aan je vader of hij werkt in het weekend?" hij ijkt me aan en trekt zijn trui rechter. "Ow ja , dat wou ik doen tot een een of andere idioot het idee kreeg om mij in het zwembad te gaan gooien. de idioot die mijn vader is" zeg ik uitdagend. Lachend storm ik snel naar binnen en doe de deur opslot waarna ik mijn tong uitsteek. "Heey dat is niet lief" protesteerd mijn vader "Hij gooit me bijna in het zwembad dat is niet lief." grinnik ik. Tuurlijk, hoe kon het ook anders, hij maakte de deur open. Snel plof ik neer op de bank. "eigenschuld" mompel ik. "Pap moet je nog werken dit weekend?" lief kijk ik hem aan en hij wist gelijk wat ik bedoel.

    [ik ga


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon Smythe

    Grijnzend praten we wat, en ik neem wat slokken van mijn cola. Opeens komt Lizz weer, 'ik kom er zo aan' zegt Sebas. Ik knik even en als Lizz haar water heeft lopen we naar de woonkamer. "Volgens mij is Julian jaloers op Brad, elke keer na een wedstrijd is hij afstandelijk. Je moet een keer wat met hem gaan doen, en hem zelfvertrouwen geven" zegt ze en ze kijkt me smekend aan. Ik denk even na en knik dan. 'Ja, is goed hoor' glimlach ik. Ik rek me even uit en denk weer na. Kwam het dan toch omdat hij telkens eraf werd gestuurd? Ik zucht even en kijk voor me uit...


    El Diablo.

    [Kun je Steph ook doen ? :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephanie Elize Smythe

    "zijn jullie weer aan het Jammen? Jullie kunnen misschien een keer naar zo'n popfestival, hoe heten die dingen PinkPop?" vraagt mijn moeder en ik ik knik. 'Ja, kunnen we een keer doen.' glimlach ik. Opeens begint Julian keihard te spelen en al snel is ze weg. Als mam weer weg is draai ik me om naar Julian en lach even. 'Moest dat nou?' grinnik ik. Ik plof weer op een stoeltje en begin te spelen. Ik speel het deuntje van The A team en neurie mee. Ik rek me even uit en kijk om me heen. 'Dus...' zeg ik...

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 13:58 ]


    El Diablo.

    Ugh doet ie alles weg.

    Lizz Smythe

    Ik glimlach 'dankje dat is lief' al snel is onze drinken er en neem ik een slok van mijn water. Sinds de zwamgerschap dronk ik echt superveel waardoor ik iok vaker naar de wc ging. Ik was blij dat ik alleen moe was en niet misselijk. Ik herinner me nog wel bij Stephanie ik was super ziek geweest van haar. Even was ik bang om dat nu weer te hebben maar dat was gelukkig niet zo. Ik glimlach weer even
    Toen ik erachter kwam was ik en niet alleen ik ook Damon en Stephanie super blij. Al snel bleek ons kindje gezond te zijn en alles ging goed. Mitchell en papaa waren toen langs geweesy maar van elke echo krijgen hun een foto met een brief. Het was dit keer Sebas zijnn beurt om meter te worden met zijn vrouw. Bij Stephanie waren get Mitchell en zijn vrouw.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kan ik nog meedoen? (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Jaaaaa dat kan)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    Met een gemengd gevoel stond ik op van het stoeltje waar ik eerder op had plaatsgenomen.
    Twijfelend liep ik naar de deur waar ik vertederd glimlachte om Blaine en Julia en leunde ik tegen de deurpost aan terwijl ik hen bekeek.
    Ergens had ik een schuldgevoel omdat ik zo vaak werkte en weinig tijd had voor ze.
    Soms ging ik te veel op in mijn werk en kon ik een echt workaholic zijn.
    Julia stormde lachend binnen waardoor ik verbaasd opkeek totdat ze Blaine buitensloot.
    ‘Heey, dat is niet lief.’ Protesteerde ik ergens toch ook lachend.
    "Hij gooit me bijna in het zwembad dat is niet lief." Zei Julia dan.
    ‘Ach, je weet toch hoe je vader is, niet?’ lachte ik en maakte de achterdeur weer open om Blaine weer binnen te laten.
    "eigenschuld" mompelde ze nadat ze op de bank neer geploft was.
    Lachend schudde ik mijn hoofd en hoorde ik haar vraag aan "Pap moet je nog werken dit weekend?"
    Gelukkig had ik dit weekend vrij genomen zodat we iets met zijn drieën konden gaan doen
    Of althans plannen konden maken.
    ‘Ik heb vrij genomen.’ kondigde ik aan met een lieve glimlach ‘Dus we kunnen dit weekend wel iets leuks doen.’
    Ik was blij om eindelijk weer wat tijd over te hebben voor ze.
    Dat is langgeleden geweest.

    {Dag iedereen!
    Bedankt dat ik mee mocht doen.
    Wel, dit is de eerste RPG waar ik aan meedoe dus als ik iets fout doe hoor ik het graag.}


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson.
    'Ik heb vrij genomen dus we kunnen iets leuks gaan doen' zegt hij. ' jihaaaaaaa' roep ik uitbundig en omhels hem even.
    Het was lang geleden dat we met zijn drieeën iets hadden gedaan. ' we gaan nog wel samen shoppen'. Verplicht ik hem en grijns. ' wie gaat er mee cupcajes maken?.' Ik spring op en glimach blij. Mijn humeur was echt heeel blij en vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Kwaad prop ik nog wat kleren in mijn Gucci tas, en leg als laatst mijn make up tasje erin. Ik rits hem kwaad dicht en doe mijn sleutels in het voorvak. Ik ren naar zo hard als ik kan naar beneden, en trek mijn outfit nog een keer recht. Tja, hakken die over mijn knie komen, een short en een topje. Niet het meest nette, maar het boeit me niet. Ik vind het leuk en daar gaat het om. Ik gooi de deur met een harde knal achter me dicht en begin met lopen. Waar ga ik heen... Opeens weet ik het, Lorenzo! Die vind het vast niet erg.. Ik vis mijn Samsung Galaxy uit mijn tas en begin te smsen. Ik kom naar je toe, waar ben je? x verstuur ik en wacht af terwijl ik verder loop...


    El Diablo.

    Lorenzo Delaino.
    "Serieus pap kom we gaan ik heb geen zin" mopper ik. Hij steekt zijn hadn uit met geld en snel pak ik het aan. Als snel heb ik een taxi en rijd onderweg naar huis. Mijn mobiel maakt een geluidje en ik kijk naar de sms. Onderweg naar huis, ben er zo x sms ik snel terug. Leuk dat Emily kwam, we waren echt heel goed bevriend. Ik betaal snel de taxi en loop naar binnen. Ik zoek op de tv MTV en zet alvast wat drinken en chips klaar.

    [jammer dat er geen Logan is, damn nu kan ik dus niets Met rachel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Al snel maakt mijn mobiel weer een geluidje en ik ontgrendel hem. Een sms, dat was snel. Onderweg naar huis, ben er zo x lees ik en knik even. Ik besluit niet terug te smsen, ben er toch bijna. De villa komt al in zicht en ik begin wat sneller te lopen. Al snel sta ik voor de deur en bel aan. Ik wacht even en stop mijn mobiel terug in mijn volle tas. Kom op Lorenzo, doe even open....


    El Diablo.

    Lorenzo Delaino
    Ik hoor de bel en vrolijk trek ik de deur open. "Halowa" begroet ik haar en zie de volle tas.
    Ze kwam weer logeren volgens mij, ik grinnik even "Moeder?" ik knipoog even. Het was niet de eerste keer dat ze hier kwam omdat ze ruzie met haar ouders en stiefouders had. Ach zo slecht waren ze denk nog niet, ze kreeg altijd haar zin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Al snel doet hij de deur open, "Halowa" begroet hij me. 'Sup' zeg ik en loop gelijk naar binnen.
    Ik hoor hem grinniken, "Moeder?" zegt hij waarna hij even knipoogt. 'Wat verwacht je anders? Ugh, ik haat die ego bitch' mompel ik geërgerd.
    Ik gooi mijn tas ergens neer en laat mijn schoenen gewoon aan. Ik heb nu even geen zin om al die veters los te maken..
    Ik plof op de bank waar Mtv op staat en zucht even. Nu bleef ik mooi langer dan twee dagen...


    El Diablo.

    Lorenzo Delaino.
    Ik grinnik "Chips en cola staat klaar" knipoog ik weer. "Wat was er nu dan? Ik kwam er pas later bij" grinnik ik en plof neer op de bank. Ik neem een genietende slok van mijn bacardi-cola, ik nam aan dat Emily wel wist dat er drank in zat. "er is echt niets op tv Weet je al of het een jongen of meisje wordt?" Ik had nog steeds geen flauw idee of ze er blij mee was of niet dat ze een broertje of zusje kreeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan