• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    [Pindakaasuienbroodje! Ieuwl <<< Grooose. Nouja mijn topics hahah]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ieuw, haha XD]


    El Diablo.

    Rachel Berry
    Ietswat gespannen kijk ik naar de wedstrijd, ik snapte er niet veel van, eeriljk gezegd maar Logan hielp me een beetje. Op het einde zou Emily nog wat moeten cheeren en dan was het weer voorbij. Dan zouden we naar huis gaan en nog wat nadrinken en kletsen. Morgen moest ze weer naar Finn en Isa toe. We waren goede vriendinnen geworden Isa en ik. Ook Logan en Finn gingen nog wel eens wat samen doen. Ik glimlach even zwak is was misschien 16 jaar ouder dan Emily maar ik begreep goed wat ze door moest maken.

    Julia Anderson
    Ik kijk even rond, waarom was ik ook al weer gekomen naar een football wedstrijd?? Owja om rond te kijken. Ik grinnik even door mijn gedachtes, ik was geen cheerleader ofzo. Ik hield van dansen maar niet die type, gaf mij maar lekker zingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brad Aiden Smythe

    Dit was het dan, de laatste minuten van de wedstrijd waren ingegaan. Kleine zweetdruppeltjes stonden op mijn voorhoofd, en ik kijk naar Justin die de bal heeft. Oké focus Brad. Ik zie dat Justin de bal gooit richting mij en ik vang hem snel. Ik begin met rennen, maar weet al snel genoeg dat ik dit niet ga redden alleen. Ik zie mijn oom Damon staan, hij was de een van de coaches bij het team. Niet heel raar, hij wou natuurlijk in het wereldje van sport blijven als ex-voetbalspeler. Hij moet soms nog naar Spanje om te helpen bij Real maar genoeg over dat. Hij knikt naar Jay en ik begrijp het al snel. Ik gooi de bal naar hem en ren zelf verder. Jay rent een stuk verder en gooit dan de bal weer naar mij. Ik begin met rennen, nog 10 meter. Nog 5... Nog 1... Ik gooi de bal neer, touchdown! Ik hoor het publiek juichen en ik grijns breed...

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 20:53 ]


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe

    Natuurlijk, zet mij weer aan de kant. Alleen maar omdat ik even erg boos werd op een van de tegenspelers en hem toen een harde duw gaf waardoor hij een "blessure" kreeg. Blessure, aan me hoela. De coach heeft het gewoon niet zo op mi, overigens ook mijn oomj. Ik zeg niet dat ik goed ben ik Football, maar ik zeg ook niet dat ik slecht ben. Kijk mijn broer Brad, hij kan er wat van. En om eerlijk te zijn is hij ook wel iets beter, maar hij is ook wel even twee jaar ouder dan dat ik ben hé.
    Ik blik even naar mijn pa, die op de tribune zit. Zal het hem ook opvallen dat ik zo vaak aan de kant zit? Ik bedoel, het is wel iedere wedstrijd raak. En het ligt heust niet allemaal aan mij hoor. Ik blik terug naar het veld en zet mijn hand onder mijn kin, opletten op de wedstrijd ga ik nu ook niet meer. Ik ga wel een beetje juichen mochten we een punt halen, maar voor de rest heb ik er ook geen zin in. Ik hoop maar dat mensen niet op mij gaan lopen jennen straks in de kleedkamers, want ze kunnen een uitbrander verwachten. Mijn humeur is niet op zijn best op dit moment, en dan kun je misschien beter uit mijn buurt blijven.
    Waarom heb ik plots zo een trek om iemand op zijn bek te rammen? Ik bal mijn vuisten en dreun een paar keer op het bankje waar ik op zit. Ik haal vervolgens mijn hand even door mijn blonde haren en ga wat anders zitten. Ik strek mijn benen voor me uit en kijk met een kwade, en nog wat verwaande blik het veld over. Ik volg mijn broer die de bal heeft en ik zie hoe hij achter na gezeten word door de verdedigers van het andere team, maar het lukt hem. Hij krijgt het voor elkaar om de toutchdown te maken en het publiek juicht. Ik roep maar een beetje. Whoeehoeeh of zo. Mijn hele wedstrijd is verpest. Ja sorry, maak kennis met mij.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 20:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ooow... :s Ik had dit al in Word getypt... shooooot.. Moet ik het werkelijk aanpassen? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Neh, ik verander het wel (; ]


    El Diablo.

    [Okee :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Done.]


    El Diablo.

    [Ik heb ook een beetje aangepast :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brad Aiden Smythe

    Het eindsignaal klinkt en ik haal opgelucht adem. We hadden gewonnen! Het was 18-21 geworden, een mooie score als je het mij vraagt. Ik loop naar mijn broer Julian en geef hem een high five. 'Come on, smile! We hebben gewonnen en je mocht maar tien minuten niet meespelen. Het zou nul zijn als ons oompje de discussie had gewonnen' lach ik. Het team loopt naar de kleedkamers, en ik hoor de cheerleaders achter me nog roepen. Eenmaal in de kleedkamers douche ik goed en snel en begin met aankleden. Een wit shirt, zwarte afzakbroek en een baseballvest. Als ik ook mijn Nikes heb aangetrokken loop ik naar buiten. Mijn vader Sebastian staat er al. 'Nu nog wachten op Julian.' lacht hij. Ik knik, en kijk rond. 'Hé, wacht eens even. Is dat niet' zegt hij opeens en ik kijk op. Hij loopt naar een vrouw met bruin haar toe en grijnst even. 'Rachel, wat een verassing.' grijnst hij en ik grijns ook maar...


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe ;;

    Brad komt op me af gelopen en geeft me een high-five, die ik zonder lach mee doe.
    "Come on, smile! We hebben gewonnen en je mocht maar tien minuten niet meespelen. Het zou nul zijn als ons oompje de discussie had gewonnen," Ik kijk hem even met een kort, niet gemeende glimlach aan. Ik volg Brad naar de kleedkamers en neem de tijd om te douchen. Als ik er onder uit kom zie ik Brad al niet meer en ik zucht, ik negeer de andere spelers en ik kleed me aan;; Een niet al te strakke zwarte skinny, een blauw shirt met daarover een zwart met wit baseballvest. Dan trek ik mijn vans aan en pak mijn tas met spullen van de football. Ik loop naar buiten en zie Brad en onze vader naar een slanke vrouw met bruine haren toe lopen. Ik snel er maar even achter aan. "Dank je dat je even wachtte," mompel ik naar Brad en ik geef hem een korte duw. Ik ga aan de andere kant van pap staan en kijk naar de vrouw. Ik vernauw mijn ogen even en blijf chagrijnig naar haar kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rachel Berry.
    Ik glimlach als ze winnen, dat was vroeger nooit gelukt. Ik zie Emily met de cheerleaders wat dansen en daarna kletsen. Ik pak Logan zijn hand vast enn we lopen richting het veld. Een jonge man loopt op me af en ik zweer je dat ik hem ken "he Rachel wat een verassing'ik dacht na wacht dat is Sebas. Grijnzemd kijk ik h aan 'Sebastiaan wat lang geledrn hoe gaat hrt' ik kijk hrm vragend aam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Omg wat een fouten MissStoran... En zo kort... s: Sorry...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brad Aiden Smythe

    'Sebastian, wat lang geleden. hoe gaat het' vraagt de vrouw die hem vragend aankijkt. Ik sta er maar wat bij en kijk even naar Julian. 'Gaat wel, nu een baantje als manager.' lacht mijn vader weer. Ik kuch even, gaat hij ons niet eens voorstellen?! Hij lijkt het meteen te snappen en leunt op mijn schouder. 'En dit zijn mijn twee geweldige zoons. Brad en Julian. Brad, Julian. Dit is Rachel, ze zat vroeger bij me op school' zegt hij en ik grijns even. 'Hello Rachel.' zeg ik en pak haar hand. Ik druk een kus op haar handpalm en knipoog snel. Ach, ik was een flirt. Van 14 jaar tot 40, ik flirt wel met ze hoor. Ik krijg gelijk een zachte klap tegen mijn hoofd van mijn vader. 'Gedraag je Brad' grinnikt hij en ik lach. 'Oké, oké' zeg ik en grinnik kort..


    El Diablo.