• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe ;;

    "De coach is echt gek, jij bent ook een van de beste. Echt wat een eikels. Naja dat wisten we al toen ze op kwamen" Zegt Lorenzo en ik kijk hem even aan. Zo goed ben ik ook weer niet. Hij verwisselt me gewoon met mijn broer. Ik kijk wat om me heen. "Is dat de moeder van Emily?" vraagt Lorenzo zacht en ik knik maar even kort. Volgens mij wel, weet ik veel. Ik let niet veel op. "Ems is lekker" hoor ik hem zacht mompelen en ik trek een wenkbrauw op.
    "Zeg casanova, ga ergens anders lopen kwijlen," zeg ik dan en ik kijk wat achter me. Daar zie ik de vader van Lorenzo aan komen lopen en hij gaat bij hem staan. "Rachel," mompelt de vader van Lorenzo. "Tyler. Hoe gaat het? Ik dacht dat je verhuisd was?" zegt Rachel dan en gaat een gesprek aan met Tyler. Ik zucht wat verveeld. "Renzo, zullen we hem peren?" Ik kijk even naar Brad en mijn vader en dan weer naar Lorenzo. Ik heb geen zin om hier nog langer te staan, het gaat maar vervelen en zo. Dan komt mijn geïrriteerde humeur alleen maar terug. Ik steek mijn handen in mijn zakken en bijt wat op mijn lip. Ik wacht af tot ik antwoord krijg van Lorenzo. Na, ik weet eigenlijk niet of ik van pa wel even weg mag met hem, ik hoor het vanzelf wel.

    Blaine Anderson ;;

    Ik kom, na nog even te hebben gepraat met een paar ouders van de andere tieners, de tribune af en kijk wat in het rond. Kurt had geen tijd om mee te gaan naar de wedstrijd. Iets met zijn werk volgens mij. Julia was al blij dat ik mee wilde en dat maakt mij ook blij. Ze is zo een lieve meid. Soms snap ik echt niet waar ik haar nou aan te danken heb, maar wanneer ik haar en Kurt zie, kan ik mijn geluk niet op. Zo een leuk gezin zijn we samen. Ik word al vrolijk als ik er aan denk.
    "Julia!" Ik loop naar haar toe en glimlach. "Kom je mee? Je vader komt zo ook thuis," zeg ik en ik haal even mijn hand door haar haren. Zacht, dat ze zijn. Ik begin rustig te lopen richting de auto. Erg ver weg staat die niet, maar dat is ook niet zo gek. Ik heb een plekje kunnen bemachtigen, we waren hier een van de eerste die kwamen om de wedstrijd te zien. "Misschien zin om nog even wat te zingen zo als we thuis zijn?" vraag ik glimlachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julia Anderson.
    "Julia!" ik draai me om en zie papa glimlachend aankomen lopen "Kom je mee? Je vader komt zo ook thuis" ik glimlach en knik. Rustig lopen we richting de auto, die gelukkig dichtbij stond. "Misschien zin om nog even wat te zingen zo als we thuis zijn?" vrolijk knik ik "Ik weet al een leuk liedje" ik kijk hem glimlachend aan en stap in de auto. Heerlijk was dat met mijn vaders zingen. IK kijk even wat naar voren. "Waarom bestaat school?" klaag ik zacht "Kan gewoon niet alleen Glee en klaar?" ik grinnik even zacht en kijk naar papa. Ik snapte best dat ze op elkaar waren gevallen, ze waren beide niet lelijk. Ik leg een pluk haar achter mijn oren en glimlach.

    Lorenzo Delaino
    Ik schiet in de lach om Julian "Zeg casanova, ga ergens anders lopen kwijlen," doe ik hem grijnzend na. Ik grom zacht als mijn vader ook een gesprek met de vrouw ik denk moeder van Emily begint. "Renzo, zullen we hem peren?" ik kijk grijnzend naar Julian. "Why not, ik verveel me hier. Zullen we balletje overgooien?" ik kijk hem vragend aan. Zolang ik mijn mobiel bij had vond mijn vader het nooit echt een probleem dat ik hem peerde, hij begreep het wel dat ik hier niet ging blijven wachten. "Hoeveel wedstrijden nog eigenlijk dit seizoen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bailey Evaline Beth Fabray.

    Met mijn tas om mijn schouder heen geslagen, liep ik langs de tribune naar het einde van het veld. Om even tot rust te komen bleef ik bij het hek staan, waarna ik mijn tas naast me op de grond neer liet vallen. Mijn handen plaatste ik op het rand van het hek, waarna ik voorover leunde op het hek. De overkant van het veld kon ik nog goed zien vanaf het punt waar ik stond. Ik staarde naar het punt waar ik tijdens de wedstrijd met de andere meiden stond te juichen. Mijn moeder vertelde mij altijd haar verhalen over haar leven op school. Ze vertelde over haar leven als cheerleader, Beth, maar de leukste verhalen kwamen vooral van de Glee club. Dat was dan ook de reden waarom ik me had ingeschreven. Ze vertelde over haar vrienden, maar vooral over pap die ze in het begin niet eens had opgemerkt. Vreemd dat dingen zo andere konden verlopen dan iedereen eigenlijk had gedacht of had gehoopt. Wanneer ik doorkreeg dat ik al een tijdje op één punt stond, besloot ik om toch maar naar huis te gaan. Langzaam pakte ik mijn tas van de grond, waarna ik mijn auto-sleutels uit mijn tas viste. Met kleine passen liep ik richting de parkeerplaats. De meeste auto's stonden er nog, maar sommige parkeerplekken, die eerst bezet waren toen ik er aankwam, stonden nu leeg. Bedachtzaam keek ik om me heen, op zoek naar mijn auto. Uiteindelijk had ik mijn auto gevonden, waarna ik ernaar toe liep. Het was een oude, bordeaux roden auto, eentje die mijn moeder vroeger ook had. Ik stopte de sleutel in het portier van de auto, waarna de auto vanzelf van het slot grendelde. Met een beweging sloeg ik het portier open. Met een diepe zucht stapte ik de auto in, waarna ik het portier dicht gooide.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 19:22 ]

    Blaine Anderson ;;

    Julia knikt vrolijk en ik glimlach naar haar. "Ik weet al een leuk liedje," Nu ben ik nieuwsgierig. Wanneer we in de auto zitten start ik hem en wacht tot het overtollige verkeer dat langs rijd weg is. Dan rijd ik de weg op.
    "Waarom bestaat school? Kan gewoon niet alleen Glee en klaar?" hoor ik Julia zacht klagen en ik kijk haar kant even op. Zij kijk ook naar mij en ik lach even en schud mijn hoofd. Ze legt een pluk haar achter haar oor en ik denk even na om wat ik moet zeggen.
    "Nou... school is goed om te leren misschien? Met alleen zingen kom je niet ver moet ik eerlijk zeggen. Je hebt wiskunde nodig, je moet je talen goed beheersen," Ik kijk even Julia haar kant uit met een glimlachje. "School is geen pretje, maar als je iets wil bereiken zou je het toch moeten volgen," zeg ik en ik stop bij het stoplicht dat op rood staat.
    "Waarom bestaan er stoplichten? Waarom kan je niet gewoon doorrijden en klaar?" zeg ik dan droogjes en kijk met een lichte grijns naar Julia, gewoon om haar te plagen.


    [Julian komt als Brad en Sebby zijn geweest :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Huh, wie wat? Waar moet ik op reageren? XD]


    El Diablo.

    [huh ik snap hem niet helemaal.]
    Julia Anderson.
    Ik schiet in de lach als hij er nog een antwoord op gaat geven ook "Nou... school is goed om te leren misschien? Met alleen zingen kom je niet ver moet ik eerlijk zeggen. Je hebt wiskunde nodig, je moet je talen goed beheersen," hij kijkt me aan en glimlacht "School is geen pretje, maar als je iets wil bereiken zou je het toch moeten volgen," . Hij stopt en begint te mopperen waardoor ik even grinnik ."Waarom bestaan er stoplichten? Waarom kan je niet gewoon doorrijden en klaar?" en grijnst licht, ik kijk hem aan "Nah kijk papa als er geen stoplichten zijn, hadden er duidelijkere verkeersregels moeten zijn, als mensen die overtreden zullen er ruzie's en ongelukken komen en zelfs doden. Ondanks dat er sukkels zijn die door rood rijden zijn stoplichten wel een goede makkelijke en duidelijke manier om mensen een voor een te laten rijden zonder te veel gedoe. Ja en dan moet je af en toe wachten maar beter dan ongelukken" lachend kijk ik hem aan. "oke dat moest gewoon even" grinnik ik zacht. "Ga je morgen mee als papa en ik gaan shoppen of blijf je thuis?" ik kijk even hem aan. Meestal ging hij naar boksen ofzo als we gingen shoppen, het was grappig want hij ging heel de tijd klagen over dat we elke winkel in en uit gingen en soms nog terug gingen terwijl papa en ik gewoon verder liepen zonder te mopperen. Ja papa was gewoon de man en mijn andere vader was met meer vrouwelijke kanten, maar ik vind het niet erg, ik zie ze als mijn vaders, maar vrouwen dingen bespreek ik toch liever met mijn vader.

    [voor de duidelijk heid in het laatste stuk, vader = kurt papa= blaine=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Denize, ehm Lorenzo en Julian waren in gesprek dusja ik denk dat ze daarop wacht maar ik ben niet zeker=)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Rachel Berry.
    Ik grinnik even om Sebastiaan, hij was geen spat veranderd. Een van zijn zoons steld zich voor en geeft een kus op mijn hand waardoor ik weer grinnik, de andere kijkt nors voor zich uit. Brad vraagt of we goed bevriend waren en Sebastiaan zegt dat we niet goed met elkaar bevriend waren.Ik zie in de verte Emily al aankomen lopen. "Heey lieverd" begroet ik haar en glimlach naar haar. "Na Sebas dit is Logan, je kent hem misshien nog wel en dit is Emily" stel ik de rest voor. Doordat Emily erg lang was was ze bijna groter dan mij omdat ik klein was. Ze leek best wel op mij, ze kon ook zo lekker eigenwijs of bitcherig doen maar ik vond het niet erg, beter dan over zich heen laten lopen.

    Julian Braden Smythe ;;

    "De coach is echt gek, jij bent ook een van de beste. Echt wat een eikels. Naja dat wisten we al toen ze op kwamen" Zegt Lorenzo en ik kijk hem even aan. Zo goed ben ik ook weer niet. Hij verwisselt me gewoon met mijn broer. Ik kijk wat om me heen. "Is dat de moeder van Emily?" vraagt Lorenzo zacht en ik knik maar even kort. Volgens mij wel, weet ik veel. Ik let niet veel op. "Ems is lekker" hoor ik hem zacht mompelen en ik trek een wenkbrauw op.
    "Zeg casanova, ga ergens anders lopen kwijlen," zeg ik dan en ik kijk wat achter me. Daar zie ik de vader van Lorenzo aan komen lopen en hij gaat bij hem staan. "Rachel," mompelt de vader van Lorenzo. "Tyler. Hoe gaat het? Ik dacht dat je verhuisd was?" zegt Rachel dan en gaat een gesprek aan met Tyler. Ik zucht wat verveeld. "Renzo, zullen we hem peren?" Ik kijk even naar Brad en mijn vader en dan weer naar Lorenzo. Ik heb geen zin om hier nog langer te staan, het gaat maar vervelen en zo. Dan komt mijn geïrriteerde humeur alleen maar terug. Ik steek mijn handen in mijn zakken en bijt wat op mijn lip. Ik wacht af tot ik antwoord krijg van Lorenzo. Na, ik weet eigenlijk niet of ik van pa wel even weg mag met hem, ik hoor het vanzelf wel.]


    [Laatste reacties doe voor Malino nuttig kunnen zijn voor haar personages]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brad Aiden Smythe

    Ze grinnikt en een brede grijns verschijnt op mijn gezicht. "Na Sebas dit is Logan, je kent hem misshien nog wel en dit is Emily" stelt ze de rest voor. 'Whatever' mompelt Emily. Ik grinnik kort en kijk om me heen. "Tyler. Hoe gaat het? Ik dacht dat je verhuisd was?" hoor ik opeens, en ik draai me om naar de vader van Lorenzo. Ik was wel een paar keer bij hem thuis geweest, zijn pa is chill. Ik ken zijn verleden ook wel hoor, maar dat maakt niet uit. 'Ja, en nu zijn we weer terug.' lacht Tyler. 'We wonen in het centrum, dichtbij mijn werk.' vervolgt hij. Ik bleef goed luisteren, misschien kon ik er nog wat uit opvangen. Altijd handig. Haha, soms lijk ik echt op mijn pa... Maargoed. Pa kijkt even naar Julian en knikt dan. 'Ga maar.' lacht hij. Ik grinnik even en kijk naar Stephanie.
    'Ik heb nu al zin om terug naar Spanje te gaan.' zucht Stephanie en ik moet even lachen. 'Hoezo, zodat je weer met alle voetballertjes kan flirten?' grijns ik. Ze kijkt me aan en grinnikt even. Het was handig, Damon was een voetballer bij Real Madrid in zijn jongere jaren.. Daardoor had hij vele connecties in de sportwereld. In Spanje stonden alle Smythes bekend. Ach ja, bekende familie...


    El Diablo.

    Rachel Berry.
    "Whatever" mompelt Emily en ik zucht zacht. Tegen ons werd ze steeds afstandelijker, Finn merkte het laatst ook al op. Misschien zat ze met iets. "Em als je iets wilt gaan doen mag het hoor" ik glimlach even naar haar. Ik hield niet van streng zijn, ik bedoel ik ben zelf nu 30 ik heb de jonge jaren ook gekend. Ik hoopte alleen dat Emily niet vroeg zwanger werd, al zou ik haar nooit uit huis zetten zoals mijn vaders als eerst hadden gedaan. "Vergeet niet dat je vader je morgen om weer komt ophalen: herinner ik haar eraan. Ik draai me terug naar Sebastian en Tyler. "dus hoe gaat het met jullie leventjes" ik haal even mijn hand door mijn haar en voel Logans hand op mijn buik waardoor ik glimlach. Over een paar maanden mochten we ons kindje vasthouden. Misschien was het wat laat, maar ik wou dat Emily er ook van kon genieten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ze zucht zacht en ik rol met mijn ogen. "Em als je iets wilt gaan doen mag het hoor" zegt ze met een glimlach. Ik vernauw mijn ogen, 'als ik dat wil doen, doe ik het wel Rachel.' mompel ik. Ik was al een hele tijd klaar met het "Mama" zeggen, dus dat is ze mooi gewend. "Vergeet niet dat je vader je morgen om weer komt ophalen" zegt ze weer. Ik kijk haar aan en rol met mijn ogen. 'Goh, je meent het' mompel ik. Ik bestudeer mijn nagels even. "dus hoe gaat het met jullie leventjes" vraagt ze aan Sebastian en Tyler. 'Mhm, was zanger in Spanje, aantal huizen over de wereld gekocht, nu een management.' zegt Sebastian. 'Werk bij een schoonheidssalon. Niet mijn eerste keus, maar wel gezellig. Het verdiend ook wel goed' grinnikt Tyler. Ik kijk hem even aan, ik had de verhalen al gehoord. Daarom verbaast mijn baan me toch een beetje. Maar veel boeit het niet. 'Kunnen we eindelijk gaan? Rachel?'


    El Diablo.

    Rachel Berry.
    'als ik dat wil doen, doe ik het wel Rachel' zegt ze en vernauwd haar ogen. Ik zucht zacht en kijk naar de gron. Wat had ik fout gedaan? De laatste tijd deed ze kortaf en geïriteerd ik wou gewoon het besye voor haar was dat fout. Ik zie dat Logan haar een waarschuwende blik geeft. 'Kunnen we eindelijk gaan? Rachel?' ze kijkt me vragend aan 'ik blijf hier nog even, even bij kletsen hier ga maar wat dribken of met de taci naar huis je hebt de sleutels' ik geef haar wat geld en kijk even naar mijn buikje. Je kon het nu wel zien dat ik zwanger was. Ik luister naar de jongens.'ik werk op een basisschol in de kleuter klas glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    "Zeg casanova, ga ergens anders lopen kwijlen," prat Lorenzo mij na en ik schud lachend mijn hoofd.
    "Why not, ik verveel me hier. Zullen we balletje overgooien?" ik knik en ik kijk weer even naar pa die ik zie knikken. Yes, off you go!
    "Hoeveel wedstrijden nog eigenlijk dit seizoen?" vraagt Lorenzo terwijl we richting het veld lopen, ik had mijn football bal uit mijn tas genomen en loop ermee in mijn handen richting de lijnen. "Weet ik veel? Vijf of zo?" mompel ik en kijk Lorenzo even aan.
    "Ga jij daar staan?" vraag ik en ik wenk naar de plek die ik bedoel. Ik gooi de bal erheen. "Ja dus," grijns ik en ik spring wat heen en weer. Ik heb energie genoeg op dit moment. Genoeg om even wild een balletje over te gooien. Ik wacht ongeduldig tot Lorenzo de bal terug zal gooien.

    Blaine Anderson ;;

    "Nah kijk papa als er geen stoplichten zijn, hadden er duidelijkere verkeersregels moeten zijn, als mensen die overtreden zullen er ruzie's en ongelukken komen en zelfs doden. Ondanks dat er sukkels zijn die door rood rijden zijn stoplichten wel een goede makkelijke en duidelijke manier om mensen een voor een te laten rijden zonder te veel gedoe. Ja en dan moet je af en toe wachten maar beter dan ongelukken," Ze heeft ook echt overal een antwoord op hé. "Oké dat moest gewoon even," Ik lach en schud mijn hoofd even. Bijdehandje dat ze is. Dat heeft ze dan toch wel van mij over genomen hoor, dat weet ik zeker.
    "Ga je morgen mee als papa en ik gaan shoppen of blijf je thuis?" "Je weet het antwoord denk ik wel al?" Grinnikt. Ik hou daar niet zo heel erg van. Die twee samen hangen uren rond in een winkel. En ik hoef alleen maar even ergens naar binnen, kies iets uit naar smaak en ben er weer uit. Maar Kurt en Julia... laat ik daar maar even mijn mond over houden.
    "Ik ga boksen, dan kunnen jullie lekker een "meidenmiddag" houden." lach ik en ik parkeer de auto voor de deur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily Lilly-Rose Hudson

    Logan geeft me een waarschuwende blik, en ik kijk hem dodelijk aan. 'Wat moet je?' zeg ik geïrriteerd, denk je echt dat ik luister naar hem. Hij was niet eens mijn pa, niet dat ik daar wel naar luister maargoed... 'ik blijf hier nog even, even bij kletsen hier ga maar wat dribken of met de taci naar huis je hebt de sleutels' zegt ze waarna ze me wat geld geeft. 'ik werk op een basisschol in de kleuter klas' zegt ze tegen die twee. Ik grom kort en gooi het geld op de grond. 'Ik zei, dat ik naar huis wil.' sis ik. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk haar dodelijk aan. Brad grinnikt zacht, maar ik hou mijn gezicht strak. Let maar op, ik krijg wat ik wil. Altijd...


    El Diablo.

    Rachel Berry
    Ik draai me bozig om 'dame gedraag je eens. En nee dit keer krijg je je zin niet. Je kunt kiezen je gaat straks met ons mee en gaat wat doen of je zorgt dat je zelf thuis komt' ik kijk haar aan en Logan geeft het geld aan me terug. Normaal kreeg zs haar zin maar dit keer niet. Ik wou gezellig met de jongens kletsen het was lang geleden. ze was echt brutaal af en toe vooral tegen over Logan. Ze hoefde hem niet te zien als vader maar ze moest wel normaal doen.

    Julia Anderson
    Ik begin te lachen om papa. 'gelukkig maar. We gaan nog wel een keer joggen'stel ik glimlachend voor. we waren bijna thuis en ik glimlach. 'is papa dit weekend thuis of moet hij werken?' ikm kijk hem even aan.

    Lorenzo Delaino
    Ik grijns even waarna ik naar de bal ren en hem terug gooj. 'nehh ga jij hier staan' lachend kijk ik hem aan en grinnik. Wauw ik was vrolijk "ga je dit jaar nog een feestje net als vorig jaar doen dat was echt awesome'stel iknvoor

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 21:40 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan