• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    [Ow ik had hem niet gezien, dank je Malino (; ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson ;;

    "Pf ik ben erbij dus dan komt alles goed. Met Master Cupcake Julia komen er geen ontploffende Cupcakes," Zegt Julia en ze kijkt met quasi-verwaand aan. Ik grinnik even. Bijdehandje dat ze ook is soms.
    "Serieus pap, ontploffende cupcakes. Dat kan toch niet want ze zouden alleen aanbranden," hoor ik Julia mompelen en ik besluit haar te helpen met alle spulletjes bij elkaar te pakken.
    "Kurt, wil je ook helpen? Dan doen we weer met zijn drieën iets gezellig samen," glimlach ik naar hem en ik houd de beslagkom omhoog. Ik draai me richting het aanrecht en zet de kom erop. "Zeg, wat dacht je van het recept?" vraag ik aan Julia en ik pak het receptenboek. Ik schuif hem via het aanrecht naar Julia toe. Ik loop naar de oven en zet die alvast aan, zodat hij haar het voorverwarmen is om straks lekker de cupcakes te bakken.

    Julian Braden Smythe ;;

    Stephanie lacht ook even. "Oh, wat zijn we toch een leuke familie. Rijk, Getalenteerd en Wraakzuchtig," grinnikt ze en ik knikt met een grijns.
    Volgens mij zijn we de rijkste familie in omstreken. Vaak op school word je nog wel eens aangekeken als je een briefje van 200 dollar uit je zak vist. Het is ook wel leuk. Sommige mensen willen vrienden met je zijn om het geld, nou dat heb ik gelijk door. Ik mag die mensen dan meteen al niet meer. Nee, geef mij maar alleen vrienden die het niet om het geld doen.
    Ik volg Stephanie naar beneden en zie haar naar de andere glimlachen. Ik rol met mijn ogen en neem plek aan de uiterste uithoek van de bank, waar ik niet dicht naast Damon en Lizz zit. Ik zit naast Brad, en ik weet nou niet of ik dat minder erg, of erger vind. Ach. Ik zit we lekker.
    "Is het eten al bijna klaar!" Roep ik naar de keuken. "Ik moet nu echt wat te eten hebben!" commandeer ik. Ja, misschien ben ik wel een verwend joch. Maar beter verwend dan iemand die niets durft. Dat vind ik zulke losers...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waar kan ik inspringen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kurt Hummel :

    ‘Jihaaaa’ riep Julia uitbundig en omhelsde me meteen.
    Opgewekt glimlachte ik omdat ik zag hoe blij ze met dit nieuws was.
    Julia waardeerde gelukkig de kleinste dingentjes zoals Blaine en ik haar altijd hadden geleerd.
    "We gaan nog wel samen shoppen," Verplichte ze me met een grijns.
    ‘Natuurlijk, daar hebben we binnenkort alle tijd voor.’ Antwoordde ik lachend.
    Blaine kwam ondertussen ook binnen en keek knikkend naar mij.
    Tsja, we wisten beiden precies hoe Julia in elkaar zat.
    "Wie gaat er mee cupcakes maken?" vroeg Julia en sprong op waardoor ik weer lachte.
    "Vrolijke meid," zei Blaine tegen mij en drukte en kus op mijn wang en liep daarna samen met Julia naar de keuken toe.
    Na al die jaren was ik nog smoor op hem.
    "Kurt, wil je ook helpen? Dan doen we weer met zijn drieën iets gezellig samen," vroeg Blaine.
    Ik achtervolgde ze iets later naar de keuken
    ‘Natuurlijk help ik mee, iemand moet toch op jullie twee letten?’ grapte ik lief naar hem.
    ‘Laten we eerst eens kijken hoe het moet.’ Ik las even in receptenboek en woog alvast de bloem af.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Stephanie Elize Smythe

    Hij knikt met een grijns, hij weet wat ik bedoel. We behoren tot de rijkste families in heel Amerika, en volgens mij de rijkste in heel Spanje! Op onze eerste dag op school hadden ze ons heel raar aangekeken toen we vroegen of ze een briefje van 500 konden wisselen... Niet heel gek, maargoed... Julian neemt plek aan de uiterste uithoek van de bank, en grinnikend plof ik naast hem. "Is het eten al bijna klaar!" roept hij naar de keuken. "Ik moet nu echt wat te eten hebben!" commandeert hij en ik lach kort. Ik zal liegen als ik zeg dat we allemaal niet verwend zijn.. 'Bijna!' roept een van de werksters en ik kijk even om me heen.

    Emily Lily-Rose Hudson

    Grijnzend rent hij heen en weer door het huis en al snel word ik opgetild. Ik grinnik kort en al snel zijn we in het tuinhuis. Ik noem het ook wel "Lorenzo's tweede huis". Grijnzend drinkt hij nog wat whiskey en ik lach kort. Al snel geeft hij mij de fles en ik neem een paar slokken. Een heerlijk licht gevoel neemt plaats in mijn lichaam en ik grijns breed. Hij neemt snel twee pilletjes in en steekt dan een joint aan. Ik grijns en neem ook twee pilletjes en steek een andere joint aan. Een van de flessen is al snel leeg, en ik lach kort. Ik neem nog een slok vodka, en wapper even met mijn hand. 'Het word heet hier' grinnik ik. Ik rits mijn topje open en doe hem open. Al snel komt mijn zwarte, kanten bh tevoorschijn en ik giechel even...


    El Diablo.

    [@Little Uhm, ik weet het niet echt.. De meeste zitten nu bij Sebastian thuis, en Emily en Lorenzo zitten in een tuinhuisje xd ]


    El Diablo.

    [Kom gezellig langs bij Kurt, Blaine en Julia :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julia anderson
    Ik glimlach. Gezellig met zijn alle. Ik zette de mixer klaar terwijl Kurt bloem woog en ze beide het recept lazen. 'choco cakes'stel ik voor en glimlaxh.

    Lorenzo Delaino.
    Ik grijns en zet beide flessen weg. Al snel is de joint op en zegt ze dat het heet is. Een opgewondengevoel overspoeld me als ze in haar bh zit. Makkelijk trek ik mijns hirt uit en ga naast haar zitten. Langzaam brweeg ik mijn hoofd naar haar en durk mijn lippen op de zijne.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Hij grijnst en zet beide flessen weg. Ik neem mijn laatste trek van de joint en kijk toe hoe hij zijn shirt uit trekt. Ik zie de opgewonden blik in zijn ogen en ik grijns breed. Hij gaat naast me zitten en drukt zijn lippen op de mijne. Ik zoen hem terug en leun naar achter. Ik trek hem op me en speel een spelletje met zijn tong. Grijnzend trek ik aan zijn broekrand...


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe ;;

    "Bijna!" Hoor ik een van de werksters roepen en ik besluit ze maar eens op te fokken.
    "Zeg, je kan opschieten of ik zorg ervoor dat pap je ontslaat! Dat gaat heel makkelijk!" Roep ik naar de keuken en ik sta op. Ik loop richting Damon en kijk hem aan.
    "Jou kan ik hier ook wel makkelijk weg krijgen." zeg ik zacht met vernauwde ogen en ik blijf hem aankijken. Volgens pap wil Damon het beste met ons voort. Maar dat boeit me geen reet. Brad is zijn lievelingetje en dat was gewoon te zien. "Zeg, schiet nou eens op!" Roep ik en ik kom overeind, vervolgens loop richting de keuken. Daar zie ik pap staan en ik trek even een wenkbrauw op.
    "Pap, ontsla Yara wil je?" ik kijk hem aan en zie Yara naast me wild haar hoofd schudden. "Kan je wel nee schudden, maar het is je eigen schuld. Moet je maar opschieten," snauw ik en ik blijf pap aankijken. Kom op, geef mee pap! GEEF MEE!

    Blaine Anderson ;;

    "Natuurlijk help ik mee, iemand moet toch op jullie twee letten?" grapte Kurt en ik geef hem een duwtje met een glimlach. Oh, wat een schat is het ook.
    "Laten we eerst eens kijken hoe het moet." Kurt leest het receptenboek en weegt de bloem af. Ik pak de eieren en breek ze. Vervolgens doe ik ze in de beslagkom, bij de bloem.
    "Choco cakes," zegt Julia en ik kijk even naar haar. Vervolgens loop ik naar het kastje en pak de cacaopoeder.
    "Lekkerbek ben je, weet je dat?" grinnik ik en ik zet het pak cacao op het aanrecht. Hij staat naast Julia. "Bepaal jij maar hoeveel cacao je erin wilt doen." zeg ik tegen haar en ik lees het receptenboek weer. "We moeten het zo gaan mixen. Ik gok erop dat Julia dat wel wil doen?" Ik kijk Kurt even met een knipoog aan en glimlach naar Julia. Op Julia kan je maar zelden boos worden, moet ik eerlijk zeggen. Kurt en ik hebben wel eens onze momentjes dat we wat nukkig zijn wanneer Julia druk is. Maar echt boos zijn we dan niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik spring vanavond wel ergens in, heb nog veel te doen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lorenzo Delaino
    Ik grijns en kreun als ze aan mijn broekrand zit. Met mijn tong druk ik tegen haar lippen en glij met mijn handen naar haar borsten. Ik was opgewonden en niet zo een beetje ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [*kuchkuch* Meer *kuchkuch* ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik voel zijn tong tegen mijn lippen drukken en grijnzend open ik mijn mond weer. Ik voel zijn handen afglijden naar mijn borsten en in een snelle klik heb ik mijn bh uit. Ik voelde me toch langzaam opgewonden te voelen en ik trek plagend zijn broek langzaam naar beneden..

    Sebastian Smythe

    "Zeg, je kan opschieten of ik zorg ervoor dat pap je ontslaat! Dat gaat heel makkelijk!" roept Julian naar de keuken en ik lach kort. Opeens loopt hij richting Damon en mijn lach verdwijnt langzaam. Oh god, ik wist dat hij hem niet mocht. Ik zucht even onhoorbbaar. "Zeg, schiet nou eens op!" roept hij weer naar de keuken en al snel staat hij er. Ik kijk hem aan en glimlach maar. "Pap, ontsla Yara wil je?" zegt hij en ik kijk naar Yara. Ze schud wild haar hoofd en ik grinnik kort. Heerlijk als je de macht over mensen kan hebben. "Kan je wel nee schudden, maar het is je eigen schuld. Moet je maar opschieten," snauwt Julian. Hmh, ik heb hem goed opgevoed... Ik loop naar Yara en kijk op haar neer. ´Yara, je bent ontslagen´ sis ik. Het boeit me niet, mijn kinderen krijgen altijd wat ze willen. En er staan toch weer tientallen werksters te wachten op een baan hier, ze hebben het hier goed al zeg ik het zelf...

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 16:10 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    Terwijl Blaine eieren in de beslagkom deed stelde Julia voor om chocolade cakes te maken.
    Ik lachte om die twee en zette de cake-vormpjes alvast klaar voor Julia.
    Wat is het toch een bijzonder meisje ze is niet zoals al die andere meisjes op haar school en daar was ik trots op. "We moeten het zo gaan mixen. Ik gok erop dat Julia dat wel wil doen?" zei Blaine dan.
    Hij keek mij even aan met een knipoog en glimlacht naar Julia.
    ‘Zolang ze maar niet heel de keuken onder smeert.’ Zei ik met een brede grijns rond mijn lippen.
    Ik was blij dat we een goede band hadden met zijn drieën.
    Blaine en ik deden altijd ons best om goede ouders te zijn voor Julia.
    Ik leunde tegen de andere kant van de aanrecht aan en keek nu van Julia naar Blaine.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.