• Haluw daar,
    De laatste paar weken voel ik me vreselijk. Ik ben onzeker geworden over mijn lichaam en probeer weinig/gezond te eten maar nu heb ik steeds vaker een soort van vreetbuien. Dan eet ik in een keer super veel en heb ik er daarna spijt van.
    Ook ben ik opeens vaak moe of misselijk en ik voel me bijna nooit meer gelukkig. Wat gebeurt er met me?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Helaas kan ik je niet helpen, ik heb namelijk last van het zelfde probleem D:

    Ahw, meid.
    Ik zou zeggen, eet minder dan je normaal doet, maar vergeet vooral niet te eten. Je moet gewoon blijven eten, maar minder.
    Dat misselijk zijn komt misschien wel door die vreetbuien die je hebt.

    Als je bijvoorbeeld een zak chips per dag eet, moet je wat chips in een bakje doen en alleen dat eten.
    Je kan je ouders desnoods vragen om heel ongezond eten te verstoppen.

    Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik wil je heel graag helpen om je probleem (als ik het zo mag noemen) te verkleinen.

    xx Kim (ook wel bekend als dat meisje die dol is op je Glee stories)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    xkusjelieke schreef:
    Helaas kan ik je niet helpen, ik heb namelijk last van het zelfde probleem D:


    ugh... :( sterkte <3


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    OliverMurs schreef:
    Ahw, meid.
    Ik zou zeggen, eet minder dan je normaal doet, maar vergeet vooral niet te eten. Je moet gewoon blijven eten, maar minder.
    Dat misselijk zijn komt misschien wel door die vreetbuien die je hebt.

    Als je bijvoorbeeld een zak chips per dag eet, moet je wat chips in een bakje doen en alleen dat eten.
    Je kan je ouders desnoods vragen om heel ongezond eten te verstoppen.

    Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik wil je heel graag helpen om je probleem (als ik het zo mag noemen) te verkleinen.

    xx Kim (ook wel bekend als dat meisje die dol is op je Glee stories)


    aaw dankje mop, ja daar heb ik echt wat aan. dankje. <3 ik blijf wel eten hoor, alleen geen tussendoortjes enzo!
    Super bedankt. Ik hoop dat het helpt.
    Oh was jij een van de abo's op een van mijn Glee stories? :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    MrsColfer schreef:
    (...)

    aaw dankje mop, ja daar heb ik echt wat aan. dankje. <3 ik blijf wel eten hoor, alleen geen tussendoortjes enzo!
    Super bedankt. Ik hoop dat het helpt.
    Oh was jij een van de abo's op een van mijn Glee stories? :)

    Ik hoop ook dat het helpt. ;)
    (Ik heb op al je Glee stories een abo)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Als je kleinere porties gaat eten, moet je vaker eten. Eet in plaats van 3 grote maaltijden, 5 kleine maaltijden per dag en zorg ervoor dat je altijd een appel of iets anders gezonds bij je hebt.
    Dat zou een beetje moeten helpen tegen de vreetbuien. Ontzeg jezelf ook niet alles, een keer zondigen mag wel.
    En bovenal, schik je niet naar een beeld dat anderen goed vinden. Zolang je zelf goed in je vel zit kan iemand die een andere mening over jou heeft de hoogste boom in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dat is een niet al te zeldzaam fenomeen wat vooral voorkomt bij mensen tussen hun 10e en 18e levensjaar genaamd puberteit.

    Puberteit. Zodra je minder gaat eten wilt je lichaam meer wat die eetbuien veroorzaakt. Als je minder eet, eet dan iets vaker want dan heb je er minder last van. Neem geen light producten want dan krijg je alleen maar meer trek in zoetigheid omdat je lichaam denkt dat je suiker krijgt, maar het niet krijgt en dan meer wilt.


    Your make-up is terrible

    Zorg dat je wel goed en veel eet, alleen dan gezonde dingen. Rauwkost, groente etc in plaats van koek en snoep. Dat houdt de vreetbuien weg en gezond voedsel geeft je een beter gevoel over je lichaam.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pubertijd.


    Bad decisions make good stories.

    Heeeeel veeel water drinken helpt daar tegen lief!

    Ik denk dat je niet lekker in je vel zit, en je puberteit speelt daarbij een rol. Over een tijdje zul je je weer wat vrolijker voelen.


    ///¥\\\¥///Live, love, laugh\\\¥///¥\\\

    Dragneel schreef:
    Dat is een niet al te zeldzaam fenomeen wat vooral voorkomt bij mensen tussen hun 10e en 18e levensjaar genaamd puberteit.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gezond eten en zeker niet te weinig.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Loveless schreef:
    Heeeeel veeel water drinken helpt daar tegen lief!

    Ja, dat is pas goed :') Veel water drinken en weinig eten...


    "I shut my eyes in order to see.'