• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…

Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]

El Diablo.

Julian Braden Smythe ;;

Ik merkte dat Stephanie snel met mij naar binnen was geglipt. Oh ze kent mijn streken, wat is ze toch een leuke nicht.
    "Let's go," zegt ze met een glimlach. Ik glimlach terug. "Wacht, even iets aan pa vragen," Ik loop richting pa die in de keuken bij Charlitta is.
    "Pap, mag ik weer een feest geven? Zo eentje als vorig jaar, vrienden vonden het gaaf en wilde het weer eens, dan komen we weer hier met zijn alle," Ik duw mezelf op het aanrecht zodat ik erop zit.
    "Oh, vertel me nou eens wat dat nou vroeger was tussen jou en Rachel? Haatte jullie elkaar toen?" vraag ik vervolgens en hou mijn hoofd een beetje schuin. Met volle smacht zit ik te wachten tot pap antwoord geeft. Ik vind het wel even leuk om te horen wie hij haatte en zo. Dan kan ik een beetje inschatten hoe die vroeger waren en kan ik bedenken waarom pap ze haatte. "Je zei toch ook ooit iets over ene Kurt? Dat is toch de vader van Julia?" zeg ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

[Is goed, maak haar ook maar zwanger XD ]

El Diablo.

Hahah oke zij is achtmaanden

Lizz Ronaldo hnm klinkt goed.
    Geeuwend wordtik wakker en kijk op de wekker,ze zouden al thuis zijn van een wedstrijd. Met een glimlach trok ik makkelijke kleding aan en liep naar beneden met een hand op mijn buik. Ik kijk even rind en ga zitten op de bank een dikke buik was echt vermoeiend maar ik vond het niet erg wetend wat een wondertje eruuit ging komen

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Sebastian Smythe

Opeens komt Julian aangelopen, "Pap, mag ik weer een feest geven? Zo eentje als vorig jaar, vrienden vonden het gaaf en wilde het weer eens, dan komen we weer hier met zijn alle," vraagt hij terwijl hij zichzelf op het aanrecht duwt. Ik knik, 'sure, nog artiesten nodig?' vraag ik en kijk hem aan.
    "Oh, vertel me nou eens wat dat nou vroeger was tussen jou en Rachel? Haatte jullie elkaar toen? Je zei toch ook ooit iets over ene Kurt? Dat is toch de vader van Julia?" vraagt hij opeens en ik moet even lachen. 'Oh, dat is ook een heel gedoe nog geweest.' grinnik ik, maar begin toch te vertellen. 'Rachel en ik zijn nooit de beste vrienden geweest, alleen een praatje soms meer niet. Dus daar is niet veel over te vertellen. Over ons adotievadertje Kurt daarintegen.' grijns ik, 'ik twijfelde in mijn laatste jaren wel is aan mijn geaardheid, maar dat wist je al. Ik had dus vele verhalen gehoord over die Blaine, die nu nog steeds met Kurt is. Ik deed er dus alles aan om hem te krijgen, lief en gemeen, het maakte niet uit. In elk geval, het lukte dus niet. Dat draaide uit op een hoop bitchfights met de rest van zijn groepje. Toen kwam er een of andere zangbattle in een parkeergarage, het liedje "bad" zongen we. Op het eind was ik dus van plan een slushee met rotszuur in Kurt's gezicht te gooien, maar Blaine sprong ervoor. Nou goed, toen mochten ze me al helemaal niet meer. Toen kwam ik daar op school, en ging het langzaam wel beter. Niet echt de beste vrienden ooit maar toch.' grinnik ik..

[ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 23:24 ]

El Diablo.

["plan een slushee met zeezout in Kurt's gezicht te gooien," Rotszuur, hihi]

Ich liebe dich 27.12.23

[Ronaldo? Het is Smythe hoor XD ]

Damon Smythe

Ik parkeer de lamborghini voor mijn huis en stap uit. Ik rek me even uit en loop naar de voordeur. Ik open hem snel en loop naar binnen. Ik hang mijn jas op en loop de woonkamer in waar Lizz zit. Een glimlach onstond op mijn lippen, en ik loop naar haar toe. Lizz, ik weet het allemaal nog goed. De voetbaltijden.. Ik was net 20 en zij 16. Zij was een fan, ik een voetballer. Bij de eerste ontmoeting vond ik haar al leuk, en pas na een halfjaar kregen we wat. We hebben nu al mooi meer dan 15 jaar een relatie en 10 jaar getrouwd en ik kan me geen beter persoon voorstellen.. Ik plof naast haar en druk een kus op haar lippen. 'Hee' glimlach ik...

El Diablo.

GleeManiac schreef:
    ["plan een slushee met zeezout in Kurt's gezicht te gooien," Rotszuur, hihi]

[Meen je die nou? o.o Ik wist het niet meer, dus ik vraag het aan een glee-addict op msn... Zegt die zeezout -.- -shame, shame-

El Diablo.

[Hahah heb net eersgister die aflevering weer gezien op dvd ^^ Rotszuur hihi]

Ich liebe dich 27.12.23

Hahahahjah epi fail serieus jahahaha

Lizz Smythe

Ik hoor de garage open gaan en ik weet gewoon dat hij komt. V-'heey: hijj drukt zijn lippen op de mijne. 'hoe was het?: ik kijk hem vragemd aan. Als hij naast me zit en ik schopjes voel leg ik zijn hand op mijn buik 'nog drie weken:zucht ik gelukzalig. 'waar is Stephanie?' waarschijnlijk was ze bij haar oom of bij vrienden. Ik vond het best ze gedroeg zich goed geen geklaag dus dan aas het goed

Heeft wen rots zuur 0_0 lol ik ga ik bem er moren niet veel folderen scouting en avonndje vriendin

Julian Braden Smythe ;;

Ik schudde lachend mijn hoofd even toen pap vroeg of er nog artiesten nodig waren. Laat het geld maar rollen hoor, dacht ik lachend.
    "Oh, dat is ook een heel gedoe nog geweest." grinnikt pap en ik kijk geïnteresseerd naar hem. "Rachel en ik zijn nooit de beste vrienden geweest, alleen een praatje soms meer niet. Dus daar is niet veel over te vertellen. Over ons adoptievadertje Kurt daar in tegen." grijnst hij waardoor ik vanzelf ook even grijns.
    "ik twijfelde in mijn laatste jaren wel is aan mijn geaardheid, maar dat wist je al. Ik had dus vele verhalen gehoord over die Blaine, die nu nog steeds met Kurt is. Ik deed er dus alles aan om hem te krijgen, lief en gemeen, het maakte niet uit. In elk geval, het lukte dus niet. Dat draaide uit op een hoop bitchfights met de rest van zijn groepje. Toen kwam er een of andere zangbattle in een parkeergarage, het liedje "bad" zongen we. Op het eind was ik dus van plan een slushee met rotszuur in Kurt's gezicht te gooien, maar Blaine sprong ervoor. Nou goed, toen mochten ze me al helemaal niet meer. Toen kwam ik daar op school, en ging het langzaam wel beter. Niet echt de beste vrienden ooit maar toch." Ik luisterde aandachtig met een brede grijns.
    "Oeh pappa is slééécht," grijns ik en ik kijk pap aan. "Rotszuur in iemands gezicht gooien, mag ik dat ook eens doen?" vraag ik dan met mijn hoofd een beetje schuin en een lichte grijns op mijn gezicht. Ik jump van het aanrecht af en loop naar pap toe, en omhels hem even. Wat ik al een hele tijd niet meer gedaan heb. "Ik ga jammen met Steph," glimlach ik en ik loop de keuken uit. "Stephie, kom!" zeg ik en ik snel naar boven, meteen loop ik door naar de muziekkamer en open de deur. Meteen snel ik naar de elektrische gitaar en begin hem te stemmen. "Morgen tijdens Glee ga ik denk ik eens even lekker mijn eigen willetje hebben," grinnikt ik en ik sla een toon aan. Ik herhaal die een aantal keer en ga dan hoger.

Ich liebe dich 27.12.23

MissStoran schreef:
    Heeft wen rots zuur 0_0 lol ik ga ik bem er moren niet veel folderen scouting en avonndje vriendin

[Sorry, wat? Ik kan het niet ontcijferen xD
    Dit haal ik er uit ; Heeft een rotszuur 0_0 lol ik ga ik hem er morgen niet veel folderen scouting en avondje vriendin.
    Heh? Ik snap em niet]

Ich liebe dich 27.12.23

(mhh geen zin om te slapen ben er langer)
    1noem me plz Yvonne
    2 er staat ik ben er morgen amper folderen scoutin avondje met vriendin en ik wistbniet dat een rits Zuur heeft

Denize Emily

[ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 23:39 ]

Damon Smythe

'hoe was het?' vraagt ze, en ik knik. 'Wel goed, gewonnen met 18-21. Moest Julian eruit sturen van Ed' glimlach ik. Opeens legt ze mijn hand op haar buik en ik glimlach gelukkig als ik de schopjes voel. 'nog drie weken' zucht ze en ik knik. 'Kan niet wachten.' glimlach ik. 'waar is Stephanie?' vraagt ze opeens. 'Naar Sebas, ben ik trouwens ook al lang niet meer geweest.' grinnik ik. Ik druk plagend een kus in haar nek, wetend dat ze daar niet goed tegen kan...

El Diablo.

[ Ik zei je naam niet eens? ]

Ich liebe dich 27.12.23