• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    Stephanie Elize Smythe

    "Stephie, kom!" hoor ik opeens en ik gooi mijn Iphone 5 in mijn tas. Ik ren naar boven, en al snel kom ik aan in de muziekkamer. Ik zie Julian al zitten met zijn elektrische gitaar, en lachend plof ik met een andere gitaar naast hem. Niet elektrisch. "Morgen tijdens Glee ga ik denk ik eens even lekker mijn eigen willetje hebben," grinnikt hij. Ik lach even, 'moet je doen.' grijns ik. Hij slaat een toon aan en herhaalt hem een paar keer. Hij gaat al snel hoger. Ik kijk nog even naar Julian en dan naar de gitaar in mijn eigen handen. Ik begin het deuntje van "Payphone" te spelen en zing zacht mee..


    El Diablo.

    Lizz Smyte
    Ik glinlach even en voel een kusje in mijn nek en grom 'foei zullen we er heen gaan ik heb geslapen en ik heb ze ook al lang niet gezien'stel ik voor. Ik was zoveel thuis dat het saai werd. Ik kon moeikijk weg stek voor dat het te vroeg kwam. Ik kijk even glimlachend nar de dikke buik. Het was fijn dat onze dochter het goed kon vinden met haar neven. Ik ben altijd al een familiemens geweest en dat blijf ik ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon Smythe

    'foei zullen we er heen gaan ik heb geslapen en ik heb ze ook al lang niet gezien' stelt ze voor. Ik knik, en glimlach naar haar. Ze was een echt familiemens gebleven, daarom was ik blij dat ze goed in mijn familie was opgenomen. Ik druk nog snel een kusje in haar nek, en trek haar dan omhoog. Ik trek snel mijn Nikes aan en wacht op Lizz. Ik leun nonchalant tegen de deur en speel met de autosleutels...


    El Diablo.

    Lizz Smythe

    Ik glimlach even en stap in mijn slippers. Het was lekker weer dus dan kon het wel. Met een hand om mijn buik en een hand in die van Damon lopen we naar de garage. Ik was blij dat we ook een hoge auto hadden nadat ik zat reden we weg. Ik glimlach blij en zie dat we er bijna zijn. Zodra we er zijn staopen we eruit en bellen we aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Julian Braden Smythe ;;

    Stephanie heeft ook een gitaar gemachtigd en ik glimlach. "Moet je doen," zei ze toen nog even.
    Ik grinnik kort en kijk toe naar wat Stephanie aan het doen is. Wanneer ik hoor dat ze het deuntje van Payphone van Maroon 5 speelt van ik gelijk in met zowel de zang als het bespelen van de gitaar. Ik kijk naar Stephanie met een kleine glimlach. Wanneer het liedje gedaan is kijk ik richting mijn nicht.
    "Zeg, Steph," ik kijk haar aan met een twinkeling in mijn ogen die verraad dat ik zo Numb van Linkin park ga spelen en zingen. Ik sla de eerste tonen aan en neurie mee tot het zang gedeelte, daar brgin ik ook te zingen.
    "I'm tired of being what you want me to be. Feeling so faithless, lost under the surface..." langzaam zing ik verder. Ik heb het lied een beetje een eigen draai gegeven. Normaliter is hij wild en best wel snel. Maar ik zing hem dat toch even iets rustiger. Weet niet waarom, ik heb het mezelf aangeleerd denk ik? Ik kijk naar Stephanie en speel door.

    Blaine Anderson ;;

    "Ik weet het ik had het alleen graag gehad," zet Julia en met een plof komt ze naast me op de bank neer. Ik hoor de deur open gaan en kijk glimlachend op. "Heey papa," zegt Julia glimlachend. Kurt trekt zijn jas uit en komt aangelopen, hij geeft me een kus en ik kijk hem met een glimlach aan.
    "Hoe was je werk?" vraagt Julia en zoals verwacht begint Kurt te vertellen. Julia heeft allang haar aandacht niet meer. Ik sta op.
    "Zeg bijdehandje, wel vragen hoe je vader zijn werk was, maar niet luisteren hé," grinnik ik en stap op Julia af, vervolgens til ik haar op en hang haar over mijn schouder. "Zo, wat gaan we eens met jou doen? Het zwembad in misschien?" er staat een grijns op mijn gezicht en ik open de tuindeur.
    "Het zwembad is een paar meter van ons vandaan," grinnik ik en ik loop met Julia op mijn schouder richting het zwembad.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 12:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [misschien kunnen ze de deur open doenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon Smythe

    Al snel zitten we beide in de auto en in rij weg. Ik houd nog steeds haar hand vast en al snel parkeer ik voor Sebastian's huis. We stappen uit en lopen naar de voordeur, al snel bellen we aan. We wachten even en al snel doet een van Sebastian's dienstmeisjes open. 'Sabrina! Hey' zeg ik met een glimlach. Ze knikt even glimlachend, 'Hallo, Sebastian is in de keuken.' glimlacht ze en ik hoor haar accent. Ik knik nog is naar haar en loop naar de keuken..


    El Diablo.

    [Stukje aangepast, Blaine is erbij ;) ]\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [omg BlaineXD

    Julia Anderson.
    "Zeg bijdehandje, wel vragen hoe je vader zijn werk was, maar niet luisteren hé," zegt papa en ik grinnik "Sorry maar een uur luisteren, neen bedankt dat moet ik op school" ga ik er tegen in.Hij grinnikt en stapt op me af, scheinheilig kijk ik hem aan en ik voel hoe hij me optild en over zijn schouder gooit. "Zo, wat gaan we eens met jou doen? Het zwembad in misschien?" In een snel tempo pak ik mijn mobiel uit mijn bh en gooi die op de bank zodat die gered is. "Ehm help" ik kijk naar mijn vader. "Niet het zwembad NIET het zwembad!" schreeuw ik hard en begin te spartelen als ik merk waarheen hij loopt. "dan gaat mijn haar pluizen" pruil ik zielig. "Ik zal bijna alles doen wat je wilt" zeg ik, ik ging niet alles zeggen want wie weet waarmee hij dan komt.

    Lizz Smythe
    Sabrina doet open en ik begroet haar even. Ze zegt dat Sebas in de keuken is en glimlachend loop ik naar de keuken. Ik omhels hem even als begroeting en zeg dat ik boven de rest ga begroeten. Ik wist dat Stephanie bij Julian was. Die twee hadden een hele geode band, met Brad ook maar het leek toch een betere band met Julian. Ik hoor muziek uit een kamer horen en glimlach. Het was leuk dat ze van zingen en muziek hielden. Ik klop op de deur. "Halo" glimlach ik. Ik leg mijn handen om mijn buik heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Denize wil je ook met Tyler, Lorenzo vroeg oof ze naar huis knden]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Stephanie Elize Smythe

    Opeens hoor ik Julian meezingen en meespelen in ik glimlach even. Als het liedje klaar is kijkt hij richting mij, en ik steek grijnzend mijn duim op. Hij kon echt goed spelen, veel beter dan mij. "Zeg, Steph," zegt hij opeens en ik kijk grijnzend op. Ik wist maar al te goed wat hij ging doen, was te zien aan de twinkeling in zijn ogen. Ja hoor, hij begint de eerste tonen te spelen van Numb. "I'm tired of being what you want me to be. Feeling so faithless, lost under the surface..." zingt hij langzaam. Hij speelt het meestal rustiger, dat is ook makkelijker. Zachtjes begin ik mee te zingen en mee te spelen. "Hallo" hoor ik opeens en ik kijk op. Ik glimlach even en sta op. 'Hey mam' glimlach ik en druk een kus op haar wang...


    El Diablo.

    Lizz Smythe [zijn jullie ook zo ontieglijk verkouden? Vanaf kan ik nog wel want op scouting gaan we eten maken dus ik eet thuis alleen soep, douche en om half 7 komt mijn vriendin.

    Ik zie Stephanie glimlachen en ze geeft me een kus op mijn wang "Heey mam" ik glimlach. "zijn jullie weer aan het Jammen?" grinnik ik.
    De laatste tijd deden ze dat zovaak. "Jullie kunnen misschien een keer naar zo'n popfestival, hoe heten die dingen PinkPop?" stel ik voor.
    Het was gewoon fijn om te zien dat je kind het goed kan vinden met haar neven, dat heb ik zo vaak anders gezien. "Misschien komt Ome Mitchell langs deze week met opa" glimlach ik. Toen Mitchell hoorde dat ik weer zwanger was beloofde hij met pap te komen wanneer ik uitgerekend ben, om zijn nichtje of neefje en mijn vaders kleinkind te kunnen zien en vast te houden. Ik vond het wel een leuk idee, maar ik had gezorgd dat wij de vliegtickets betaalde, dat kon mijn vader niet. Hij was niet de rijkste maar hij had het goed. "Volgens mij gaan jullie zo eten, tenmiste ik rook lasagne toen ik langs de keuken liep" ik grijns even en haal een hand door mijn haren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [(A)]

    Blaine Anderson ;;

    "Ehm help. Niet het zwembad NIET het zwembad!" schreeuwt Julia en ik lach. Ik loop gewoon door naar het zwembad. "Dan gaat mijn haar pluizen. Ik zal bijna alles doen wat je wilt," piept ze en ik grinnik.
    "Het is ook zo een schande als je haar gaat pluizen hé?" lach ik en ik loop naar het zwembad, ik blijf ervoor staan. "Kan je tot drie tellen?" Ik zet Julia op de zwembad rand en hou haar vast. "Één.. twee.. drie!" Ik doe alsof ik haar erin duw maar hou haar vast, ik til haar op en draai me om zodat ze op de grond staat.
    "Grapje, dat zal ik je toch niet aandoen. Misschien als het warmer is dan vandaag," zeg ik en ik kijk naar Kurt die in de deuropening staat. "Oh, moet je niet nog vragen aan je vader of hij werkt in het weekend?" Vraag ik en ik trek mijn trui wat rechter. Ik kijk Julia aan met een glimlach. Ze kan zo lekker dramatisch zijn, in dat opzicht lijkt ze op Kurt. Dat moet ik eerlijk zeggen.

    Julian Braden Smythe ;;

    Ik hoor de stem van Stephanie die bij mij voegen en ik glimlach. We zijn een musicale-sportende familie. Het is wel grappig.
    "Hallo," Ik kijk op bij het horen van een stem. Oh nee he... Dat betekend dat Damon hier ook is. En als ik ergens geen zin in heb, dan is het Damon wel.
    "Hey mam," glimlacht Stephanie en ze drukt een kus op haar wang. Ik speel gewoon ongestoord door. Ik heb echt geen zin in mijn oom en tante hoor...
    "Hoi..." zeg ik dan zacht en ik speel weer verder. Ik zing zacht het liedje opnieuw en sta op. "zijn jullie weer aan het Jammen? Jullie kunnen misschien een keer naar zo'n popfestival, hoe heten die dingen PinkPop?" Ik haal mijn schouders even op. Dan begin ik keihard te spelen in de hoop dat Lizz weg gaat of zo. Ik doe een of ander rocknummer die ik mezelf ooit heb aangeleerd. Het geluid galmt door de kamer heen. Mijn handen gaan over de snaren en ik zet mijn voet op de stoel waar ik op zat. Ik blijf me focussen op het spelen en vernauw mijn ogen iets naar Lizz. Ik zie Lizz wat zeggen maar ik hoor het niet. Kan ze niet weg gaan?

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 12:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik was nog aan het typen, kun je even minder snel? Ik moet het nu aanpassen zeker? Kunnen we even omstebeurt plz? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Aangepast]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.