• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    [ahum... ik weet daar niets op S: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aangeoast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Yvonne, wil je langere posts schrijven? Thank you]

    Emily Lilly-Rose Hudson

    Rachel draait zich bozig om en ik haal een wenkbrauw op. 'dame gedraag je eens. En nee dit keer krijg je je zin niet. Je kunt kiezen je gaat straks met ons mee en gaat wat doen of je zorgt dat je zelf thuis komt'. Ze blijft me aankijken en ik snuif even. Dacht ze serieus dat ze zo tegen me kon praten?! Ik sta hoger dan mijn moeder! Ik grom even, 'waarom haat je me zo erg! Ik wil gewoon naar huis, is dat zo moeilijk! Nee, laat me maar in de steek. Net zoals je met Finn hebt gedaan, egoïstische bitch!' schreeuw ik in haar gezicht, ik voel opeens een grote woede opborellen. Ik sla haar hard in haar gezicht en ren dan van haar weg. Waarom haatte iedereen me zo?

    [Emily is echt een dramaqueen o.o ]


    El Diablo.

    [Waut echt meer... sorry... maar hierdoor raak ik snel uitgekeken op leuke rpg's S: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dat probeer ik juist te voorkomen, maarja..]


    El Diablo.

    Ik probeer zo lang mogelijk maar ik kan niet uitzoomen op mijn mobuel dat kan alleen naderans.... Dus ik probeer het wel...

    Rachel Berry.
    Boos kijkt ze me aan "waarom haat je me zo erg! Ik wil gewoon naar huis, is dat zo moeilijk! Nee, laat me maar in de steek. Net zoals je met Finn hebt gedaan, egoïstische bitch!'  schreeuwt ze. Met grootte ogen keek ik haar aan. Hoe kon ze sit zeggen! Dacht ze echt dat ik haar haatte. Was ik zo een slechte moeder,ikbdeed het toch goed. Ze kijkt me woedend aan en ik voel een fele steek. Geschrokken kijk ik haar aan terwijl mijn tranen branden. 'jij blijdt hier dame je krijgt huisartest hoe durf je je moeder te slaan ze is verdorie zwanger' briest Logan vior hij zich bezorgd over mij bekommerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson ;;

    Julia begint te lachen en ik grinnik even.
    "Gelukkig maar. We gaan nog wel een keer joggen," stelt ze me glimlachend voor. Ik knik. "Dat lijkt me wel weer eens leuk," zeg ik dan en ik haal de sleutel uit het contact.
    Ik open de autodeur maar voor ik uit kan stappen vraag Julia wat; "Is papa dit weekend thuis of moet hij werken?" Ik zak weer terug op de stoel en kijk mijn dochter aan. "Ik weet het niet Julia, dat zou je aan je vader moeten vragen," zeg ik met een klein glimlachje en ik stap nu wel uit, ik doe de deur dicht en wacht netjes op Julia, tot zij ook is uitgestapt. Als ze er ook uit is doe ik de auto op slot en loop ik over het pad naar de voordeur.
    "En als je vader moet werken, gaan wij lekker een filmmarathon houden," zeg ik dan met een glimlach en ik open de deur. Meteen komt de warmte van binnen ons tegemoet en haal ik even de lucht van het huis in mijn longen. Heerlijk om weer thuis te zijn.

    Julian Braden Smythe ;;

    "Nehh ga jij hier staan," zegt Lorenzo wanneer hij de bal terug gooit. Eigenlijk vind ik dat ik hier wel goed sta. Ik blijf koppig staan en gooi de bal gewoon weer terug. Hij geeft het wel op zo, ik sta hier goed. En als het mij bevalt ga ik niet snel weer weg van mijn plek.
    "Ga je dit jaar nog een feestje net als vorig jaar doen? Dat was echt awesome," stelt Lorenzo voor en ik denk even na. Ik werp de bal weer weg als ik hem in mijn handen krijg.
    "Wel een leuk idee, veel drank en weinig herinneren," grijns ik en ik lik even langs mijn lippen. "Ja, dat vind ik wel leuk. Even een datum prikken en dan mensen uitnodigen. Alleen mensen die ik mag dan, geen vrienden van vrienden." Dat zijn bij mij de vaste regels. Vrienden van vrienden vind ik meestal maar niets. Ik ken ze haast niet, en ik hoef ze ook niet te kennen. Ik vind het alleen echt gezellig om met mijn vrienden samen te zijn. We kennen elkaar en zo.
    "Ik heb niet zo een zin meer," zeg ik als ik de bal weer krijg en ik houd hem vast. "Ik denk dat ik Brad wat ga jennen," zeg ik en ik loop naar Lorenzo toe. "Bel me anders vanavond nog even dan kunnen we kijken wanneer ik dat feestje kan doen," Zeg ik en vervolgens loop ik naar pa en Brad terug.
    "Gaan we dan eindelijk weg?" vraag ik en ik leun tegen pa aan.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 22:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nee ik heb nog wel zin hoor in deze rpg, dat is het niet. Maar ik vind het niet leuk om maar twee regels te typen. Enzo. nvm. Ik doe weer moeilijk.
    @ Misstoran; typ de tekst van andere dan over, wat die doen en zo. Dan krijg je al heel wat meer. Doe ik ook, al zit ik op mijn mobiel. :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Stukje aangepast, stuurde hem perongeluk al xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    " (kijk even dat doe ik ook ik ben een kwartier bezig met mijn stuk tekst en heb chafie ouders... Sorry maar als er heel de tijd over gezeurd wordt heb ik er geen zin in ik doe ook mijn best maae als het progamma begint kijk ik dat...

    Julia Anderson.


    Glinlachend zegt hij dat het hem leuk lijkt. Ik had van hem veel sporten overgenomen. 'dat moet je echt aan je vader vragen maar anders houden we een filmmarahon' glimlahend stap ik uit en loop het warme huis in. 'dat is een zeer goed idee. Hoelaat kwam papa thuis" dat was zo leuk we deden altijd dingen plennen met zijn drietjes. Naar opa en oma, naar mijn iom en tante of gewoon een filmmarathon. 'zeg pap mag ik een hondje?" vraag ik uit het niets en kijk hem smekend uit. "dan kuj je er lekker mee gaan rennen en knuffelen'dromerig kijk ik voor me uit. Dat leek me wel wat, een schattig hondje.

    Lorenzo Delaino
    Ik grijns weer hij zegt dat hij geen zin heft en ii knik. naar Lorenzo toe. "Bel me anders vanavond nog even dan kunnen we kijken wanneer ik dat feestje kan doen," ik knik 'ik ga fixen dat ik naar huis kan spreek je vamaf' zeg ik en geef hem een hug waarna ik wegliop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian Smythe

    Ik kijk Emily aan en kijk dan naar Rachel. 'Laat haar, ze heeft geen zin in haar ouders, hoe hard het ook klinkt.' zeg ik met een zwakke glimlach tegen Rachel. Ik was op school ook altijd iemand die zei wat mensen moesten doen, dus ja.. Opeens staat Julian weer naast me, "Gaan we dan eindelijk weg?" vraagt hij en ik kijk hem even aan.
    'Ja, is goed. Zie je nog wel Rach' zeg ik en open dan mijn Lamborghini. Brad stap op de stoel naast me en Julian en Stephanie achter. Ik knik nog even naar Rachel en stap ook in. Ik begin met rijden en al snel komen we weer bij mijn huis aan. 'Wat willen jullie trouwens eten? Dan zeg ik dat tegen Charlitta*.' zeg ik en kijk ze kort aan.

    [*Privé-kok bij Sebastian thuis]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 22:26 ]


    El Diablo.

    Bailey Evaline Beth Fabray.

    Met een diepe zucht plaatste ik mijn beide handen op het stuur. Ik was moe, moe van alles, maar vooral door dat hele gedoe van de wedstrijd van vandaag. Het liefst wou ik in één ogenblik thuis kunnen zijn, zonder dat ik er maar een schrijntje moeite voor hoefde te doen. Even plaatste ik mijn voorhoofd op het stuur, waarna ik omhoog schoot door de claxon die volgde. Een paar mensen keken op waardoor ik licht rood aanliep. Ik glimlachte zwak naar de mensen die mij aankeken alsof ik gek geworden was. Zacht beet ik op mijn lip, waarna ik op zoek ging naar mijn sleutels. Naar mijn idee had ik ze, voordat ik de auto in stapte, nog in mijn handen. Ik zocht in mijn tas, op de grond, ik stapte zelfs de auto uit om te kijken of ik ze niet had laten vallen, maar nee, nergens vond ik mijn autosleutels. Verslagen stond ik op van de grond. Mijn ogen werden groter wanneer ik naar het portier van mijn auto keek waar mijn sleutels nog in zaten. Een zucht van opluchting wrikkelde langs mijn mond. Ik was zo erg in mijn eigen wereldje dat ik niet eens meer wist wat ik aan het doen was.

    [Sorry, dat ik niet zo vaak reageer, maar heb nog 2 verhalen waarmee ik bezig ben en natuurlijk andere dingen, maar ik vergeet steeds uit te loggen :')
    Ik heb mijn naam trouwens veranderd in LilAsskicker voor diegene die het nog niet doorhadden of wisten.]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 22:39 ]

    [Het is goed Yvonne (; ]

    Blaine Anderson ;;

    "Dat is een zeer goed idee. Hoelaat kwam papa thuis?" Ik denk even na. "Die zal er zo wel zijn," zeg ik en ik trek mijn jas uit, ik hang hem op de kapstok en loopt naar de woonkamer. Ik ga op de bank zitten en zet de tv aan. Iets wat ik altijd doe als ik net ergens vandaan kom, gewoon even lekker ontspannen. Dat weet Julia ook.
    "Zeg pap mag ik een hondje?" Ik kijk verbaast op. "Dan kun je er lekker mee gaan rennen en knuffelen," zegt Julia en ik kijk haar aan.
    "Ehm, we hebben het daar toch al eens over gehad? In het begin is het een leuk iets, maar als de tijd voorbij gaat ga je dat beest veel minder verzorgen," zeg ik en ik kijk Julia aan. Het is de waarheid. "En je vader wil dat niet, dat weet je ook wel hé," zeg ik er snel achteraan. Ik had het wel eens naar voren gebracht bij Kurt, hij ging dan moeilijk doen. Honden dit, honden dat... Nee, ik denk niet dat hier ooit een hondje n huis komt.

    Julian Braden Smythe ;;

    "Ja, is goed. Zie je nog wel Rach," zegt pap en opent de Lamborghini. Brad gaat voor en Stephanie en ik nemen achterin plaats. God, pap gaf een keer mee toen ik iets vroeg, dat is ook iets wat zelden gebeurt. Nou ja, meestal krijg ik het wel voor elkaar hoor maar als hij in gesprek is met iemand doet hij meestal wel moeilijk.
    "Wat willen jullie trouwens eten? Dan zeg ik dat tegen Charlitta." Vraagt pap en ik bijt even nadenkend op mijn lip.
    "Geef mij maar lekker lasagne, geen idee wat de andere willen maar ik wil lasagne," zeg ik en ik kijk richting mijn broer en nicht. Ik wacht tot de auto stil staat en stap dan uit. "Steph, zullen we wat jammen?" vraag ik aan haar en kijk haar kant uit. Geen idee of ze zin heeft, maar we zien het wel. Anders ga ik wel wat gamen beneden op het flatscreen. Lekker toe eigenen zullen we maar zeggen. Ik loop al richting het huis. Pap zegt soms wel eens dat ik op hem lijk van dat hij nog jonger was, ik heb geen idee, het zal wel toch? Op foto's te zien lijkt Brad qua uiterlijk heel erg op pa, nu ook nog trouwens. Ik lijk meer op onze moeder.
    Ik heb de sleutels uit mijn zak genomen en open de voordeur. Als ik binnen ben laat ik hem gewoon net zo hard weer dichtvallen, de andere nog buiten latend.

    [Kan iemand Jul even op zijn plek zetten of zo? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephanie Elize Smythe

    "Geef mij maar lekker lasagne, geen idee wat de andere willen maar ik wil lasagne," zegt Julian en Sebastian knikt even. 'Is goed, ik geef het door.' zegt hij.
    "Steph, zullen we wat jammen?" vraagt hij opeens aan me en ik kijk zijn kant op. 'Ja, is goed' glimlach ik. Al snel stopt de auto en ik loop Julian achterna. Ik kan nog net naar binnen glippen als hij de deur dicht gooit en ik glimlach even terwijl ik mijn leren jasje ophang. 'Let's go' zeg ik met een glimlach. Ik hoor de deur weer open gaan en Sebastian loopt gelijk naar de keuken. Brad loopt met een diepe zucht naar boven en ik kijk naar Julian met een brede glimlach. Niet iedereen zal zijn gedrag leuk vinden, zoals Brad. Of er zijn mensen die het niets uitmaakt zoals Sebas en nog mensen zoals ik die ermee kunnen leven..


    El Diablo.

    Denise moet ik Lizz spelen ik ga slapen.

    Julia Anderson
    "Ehm, we hebben het daar toch al eens over gehad? In het begin is het een leuk iets, maar als de tijd voorbij gaat ga je dat beest veel minder verzorgen," zeg ik en ik kijk Julia aan. Het is de waarheid. "En je vader wil dat niet, dat weet je ook wel hé,"  ik zucht zacht. "ik weet het ik had het alleen graag gehad' met een plof viel ik naast papa op de bank en de deur ging open. 'heey papa' hij glimlacht en doet zijn jas uit waarna hij papa en mij een kus geeft. 'hoe was je werk?' vraag ik en voor ik het weet beginnen zijn verhalen. Snel zet ik de tv op MTV en begin hard mee te zigen en dans wat.

    Lorenzo Delaino.
    Ik loop naar mijn vader en zie mijn vriensen weg rijden. 'pa gaan we ik sterf van de honger' zeg ik dramatish en kijk hem smekend aan.

    Rachel Berry.
    Ik zucht zacht en zeg gedag naar degene die weg gaan. 'wij gaan ook morgen moeten we er optijd uit voor de echo glimlach ik. 'we spreken elkaar nog wel' zeg ik tegen Tyler. Logan keek heel de tojd bezorgd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan