• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    [Morgen is Q de hele dag weg ivm. de nieuwe server.. ): ]


    El Diablo.

    [Ohja. Ow ik had me andere post aangepast xD LEES HET xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [whutt?! Whahaha XD, geweldig!]


    El Diablo.

    [En ze keek me facking verwaand aan. En ik weet hoe ik kan kijken en dat deed ik terug, dat verwaande. xD Oh, er was ook eens een wijf dat foto's van mij en mijn vriendin nam. Ik ben haar aangevlogen en duwde haar tegen de muur aan. Ik echt zo. "Rot op met die mobiel, maak geen foto's of zo!" En zei zo;; "Ik maak geen foto's"
    Neeeeuuuj me reet, dus ik kneep echt van woede haar pols bijna fijn. Ik moest van haar af getrokken worden door drie van mijn vrienden xDDD Vanaf nu, telkens als ze langsloops, loopt ze met een boogje om me heen hahah]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Auch, pijnlijk. Haha. Dan ben ik nog tamelijk rustig XD Als ik zag dat iemand foto's zou maken, zou ik denk ik "Ik weet dat mijn kleren mooi zijn, maar die kan jíj niet betalen" zeggen ofzo XD]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 23:26 ]


    El Diablo.

    [Nee, ik had al vier keer gevraagd of ze wilde stoppen. haha en tja. Bitch, zie de consequenties! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rachel Berry.
    Ik grinnik even om Sebastiaan, hij was geen spat veranderd. Een van zijn zoons steld zich voor en geeft een kus op mijn hand waardoor ik weer grinnik, de andere kijkt nors voor zich uit. Brad vraagt of we goed bevriend waren en Sebastiaan zegt dat we niet goed met elkaar bevriend waren.Ik zie in de verte Emily al aankomen lopen. "Heey lieverd" begroet ik haar en glimlach naar haar. "Na Sebas dit is Logan, je kent hem misshien nog wel en dit is Emily" stel ik de rest voor. Doordat Emily erg lang was was ze bijna groter dan mij omdat ik klein was. Ze leek best wel op mij, ze kon ook zo lekker eigenwijs of bitcherig doen maar ik vond het niet erg, beter dan over zich heen laten lopen.

    Lorenzo Delaino
    Nadat ik gedouchet ben loop ik weer naar buiten en kijk rond. Verveling!! Ik keek zoekend rond naar mijn vader maar ik zag hem nergens. Een stuk verderop zag ik stephenie, Emily, Brad en JUlian en besloot daarheen te gaan. "Heey Julian waarom werd je er nou weer uitgezet?" niet begrijpend kijk ik hem aan, hij was een vand e betere spelers, waarom deden ze hem dan uit?


    [over dat van gister, ik was op mijn mobiel.... en ik wou het stukje snel posten want mijn moeder kwam zeg maar naar boven dus ik had he tniet gecontroleerd

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 7:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Toch irriteer ik me weer... plz iets meer schrijven? Sorry maar ik vind het zo irritant ;S

    Het is trouwens ook Sebastian i.p.v Sebastiaan. En Stephanie i.p.v Stephenie ;) )

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 14:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian Braden Smythe

    "Ik hoorde het. Mijn pa probeerde nog om je ermee weg te laten komen, maar Denero moest je zo nodig aan de kant zetten." zegt Stephanie. Ze laat me los en blijft naast me staan. "Ik regel wel wat met pa, dan word je er denk ik de volgende keren niet uit gestuurd." "Ik hoop dat je het kunt regelen," mompel ik half binnensmonds en ik kijk wat om me heen. De volgende keer als ik aan de kant gezet word ga ik er gewoon vandoor. Ik heb er dan echt geen zin meer in. Ik ga even op mijn tenen staan om vervolgens mijn voeten weer plat te zeggen en het weer te herhalen. Nu begin ik me toch tamelijk te vervelen, moet ik eerlijk zeggen. Rachel praat tegen pap en ik volg niet echt iets van het gesprek.
    "Heey Julian, waarom werd je er nou weer uitgezet?" Ik kijk om en zie Lorenzo bij ons komen staan. Ik zucht een keer en kijk hem even aan met een sarcastische kop. "Ik werd eruit gezet omdat ik tekeer ging tegen een tegenspeler die zo nodig een grote bek tegen mij moest hebben. Ik gaf hem een duw waardoor hij zogenaamd een blessure kreeg," zeg ik dan en ik steek mijn handen in mijn zak. Ik kijk naar pa. "Pap, gaan we zo nog of hoe zit het?" vraag ik, niet al té onvriendelijk. Ik heb zin om thuis even lekker los te gaan op mijn elektrische gitaar. Even uitrazen op dat dure ding. Ik heb er al weet ik hoeveel versleten deze jaren. Maar ja, als ik het leuk vind om dat instrument te bespelen, waarom niet? En ik hoef het trouwens niet zelf te betalen, gelukkig.
    Ik kijk naar pap en wacht rustig af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bailey Evaline Beth Fabray.

    ''Fabray kom je ook?'' hoorde ik iemand mij roepen. Dezelfde persoon die mij een aantal minuten geleden ook aansprak met mijn moeder. Langzaam keerde ik me om, waarna ik een groep meiden voor mij neus zag staan. Net zoals ik hadden ze hun uniform nog aan, meestal droegen ze die ook op school, maar deed ik niet aan mee. ''I-ik moet naar huis. Iets belangrijks.'' loog ik terwijl ik een zoete glimlach op mijn gezicht toverde. Net zoals mijn moeder kon ik vrijwel alles voor elkaar krijgen met alleen een glimlach. Het werkte meestal bij leraren, of wat oudere mensen. ''Was daarom je moeder er vandaag niet?'' Een meisje met heel licht blond haar keek me aan. Een week geleden had ik gepronkt dat me moeder mij zou komen bezoeken, en blijkbaar waren ze dat niet vergeten. Een zucht glipte langs mijn lippen de frisse buitenlucht in. ''Ja.'' loog ik alweer, ''Sorry, maar ik moet nu echt gaan.'' Met een soepele beweging keerde ik weer om, waarna ik met gehaaste passen steeds verder afweek van de meiden groep die vol verwarring achterbleef.

    [Ik neem de rol van Blaine wel tot me :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [wow, ik zie nu pas dat t topic er is, wat is er gebeurd en wie wilt Eleana meeten ? whooooops.]


    Everything you can imagine is real.

    [jeej dan kan Blaine Julia zien ofzo.. jSorry maar in de ochtend heb ik nooit zoveel tijd en daarbij vind ik het best moeilijk lange dingen te posten maar voor mijn gevoel ging het wel redelijk namelijk naja. Ik probeer het

    Lorenzo Delaino
    Julian zucht en kijkt me aan "Ik werd eruit gezet omdat ik tekeer ging tegen een tegenspeler die zo nodig een grote bek tegen mij moest hebben. Ik gaf hem een duw waardoor hij zogenaamd een blessure kreeg," ik kijk hem verbaasd aan "De coach is echt gek, jij bent ook een van de beste. Echt wat een eikels. Naja dat wisten we al toen ze op kwamen" grijns ik even. Ik kijk rond en zoek naar mijn vader. Ik had wel een goede band met mijn vader hij was aardig en gaaf. Daarna werp ik mijn blik even op de vrouw en zie Emily erbij staan. Niet begrijpend kijk ik er naar "Is dat de moeder van Emily?" vraag ik zacht aan Julian, die was dan wel erg jong nog, of ze zag er gewoon goed uit. De man naast de vrouw leek meer de leeftijd van mijn vader. Mijn vader was zestien ofzo toen hij mij kreeg maar wist ik veel of dat vaak gebeurde. "ems is lekker" mompel ik zacht en grinnik om mezelf, ik was net mijn vader. We praatte altijd over meiden als mijn moeder er niet was. Mijn vader hield ook wel van lekkere dames maar mijn moeder is hij altijd trouw geweest, wat er ook gebeurde. Hij vertelde wel eens verhalen van toen hij bij een bende zat, en vertelde dat ik er nooit bij moet gaan want je komt er nooit meer uit. Hij was verhuisd toen ik nog klein was en paar jaar later terug gekeerd, nog steeds begrijp ik eigenlijk niet waarom. Wat moest je in dit gat??

    [zo beter??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Delaino

    Ik stap in mijn gloednieuwe Mercedes, en begin met rijden. Ik moest Lorenzo nog ophalen, dus ja.. Ik zucht even en glimlach dan. Lorenzo.. Hij leek op mij, dat hoorde ik vaak genoeg. Ik hoop alleen niet dat hij dezelfde fout als mij maakt... Ik stop de auto voor de school en kijk even uit het raampje naar het gebouw. Iets van 17 jaar geleden liep ik hier ook, met een hopeloos doel maarja. Ik zucht even diep en stap uit. Ik krab even aan mijn korte haar en begin met lopen. Ik zie Lorenzo al staan en ik glimlach. Ik loop naar hem toe en leun tegen hem aan. Dan zie ik opeens haar... 'Rachel' mompel ik...

    [Sorry als het kort is, zit even op mobiel]


    El Diablo.

    Rachel Berry
    Ik glimlach even om Sebastian. Logan komt achter me staan en slaat zijn armen om me heen waardoor ik glimlach. In de verte remde een wagen en er stapte iemand uit. "Rachel" hoor ik hem mompel en kijk goed "Tyler?" ik kijk hem aan, hij was toch verhuisd na alles? Ik keek even naar de jongen die er toenet bijgevoegd was, nu ik goed keek leek die aardig veel op Tyler. Wacht eens even dan is dat Lorenzo.. Ik grinnik zacht om mijn gedachtes. "Hoe gaat het? Ik dacht dat je verhuisd was?" ik kijk hem even aan. Wel grappig dat de klasgenoten van Emily de kinderen waren van mijn oude klasgenoten.

    [lol ik heb zin om rachel zwanger te maken. Kan dat dat ik haar vier maanden zwanger laat zijn?]

    Julia Anderson
    Met een klein glimlachje loop ik van de tribunes richting de uitgang. Op school zal het weer wel feest zijn, dacht ik na. Ik verheugde me op morgen, ik zou met mijn vader, Kurt, gaan shoppen. Ik had er echt zin in. Hij had echt een goede mode smaak niet voor niets dat hij een kledinglijn had. Ik was altijd al erg blij met ze geweest, mijn eigen ouders heb ik nooit gekend. Ergens was ik nieuwsgierig in mijn vader maar ik was bang dat ik teleurgesteld zou worden, omdat hij niet voor me wou zorgen. Misschien leek ik teveel op mama die overleed bij mijn geboorte. Maar ik had er vrede mee, ik woonde in een liefdevol omgeving, ik had een lieve oom en tante en opa's en oma's.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 18:50 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan