• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe ;;

    "Gaat wel, nu een baantje als manager. En dit zijn mijn twee geweldige zoons. Brad en Julian. Brad, Julian. Dit is Rachel, ze zat vroeger bij me op school," zegt pa nadat Brad even kuchte.
    "Hello Rachel." Ik kijk met opgetrokken wenkbrauw naar Brad als hij de hand van Rachel kust. Meteen krijgt hij een tik tegen zijn hoofd van pa. "Gedraag je Brad" grinnikt hij en Brad zelf lacht even. "Oké, oké," zegt hij dan. Ik zucht even.
    "Na, ik ben dus Julian, fijn kennis te maken," zeg ik kort en zeker niet gemeend. Mijn humeur is slecht dus ik kan ook niet echt iets vrolijk of gemeend zeggen op dit moment. "Jij en pap... waren jullie vrienden?" vraag ik dan, al kan ik dat niet echt voorstellen. Oké, ik zal wel weer anders denken... Ik steek mijn handen in mijn zakken en kijk even naar Brad. Flirt er maar op los, sukkel. Ik mag mijn broer wel hoor, maar hij mag van mij wat minder flirten of de hen uithangen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [I'm Back. Mijn hersens kraken nu wel.. ] [Is het erg als ik in de verleden tijd schrijf?]

    Bailey Evaline Beth Fabray

    De meeste cheerleaders waren niet meer op het veld te zien. Een paar andere, inclusief ikzelf, stonden nog een beetje op het veld te zweven. Hopeloos keek ik de tribune rond of ik toch mijn moeder over het hoofd had gezien. Tot mijn grote spijt hadden mijn ogen niet gelogen en was mijn moeder echt niet op komen dagen. Een zucht glipte langs mijn lippen terwijl ik mijn pompons op de grond liet vallen. Met kleine stappen liep ik naar de ingang van het hek. Een heldere stem riep mijn naam, waarna ik omkeek naar de richting van de klank. ''Je vergeet je pompons.'' Een meisje waarvan ik de naam nog steeds niet wist kwam naar me toe gerend. ''Kan je ze aan de coach geven? Bedankt.'' Een zwakke glimlach sierde mijn gezicht, waarna ik het hek open deed en het veld verliet.

    [Kunnen Brad en Julian niet effe ruzie krijgen of zo? Dat Sebby bij Rachel blijft? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Whaha, waarover XD ]


    El Diablo.

    [Dat Julian eens normaal moet doen of zo? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Okee dan, lol XD]


    El Diablo.

    (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brad Aiden Smythe

    Ik hoor Julian zuchten. "Na, ik ben dus Julian, fijn kennis te maken," zegt hij kort, en ik hoorde ze dat hij het niet meende. Ik zucht even diep en denk na. Wanneer was de laatste keer dat ik hem zag lachen? Lang geleden volgens mij. "Jij en pap... waren jullie vrienden?" vraagt Julian en ik kijk naar Rachel en dan naar pap. 'Mwah, niet de beste maargoed' grinnikt hij. Ik krab even in mijn nek en kijk om me heen. Waar bleef Steph nou? Ze zou bij ons eten vanavond omdat Damon en Lizz een afspraak hadden ofzo. Maakt niet uit. Ik kijk nog even naar Julian en zucht weer. Waarom kon hij nou nooit eens blij om iets zijn, ik zeg maar niks omdat het hem kwaad zou maken. Maar het is vast duidelijk af te lezen in mijn ogen wat ik er van vind...


    El Diablo.

    Julian Braden Smythe ;;

    "Mwah, niet de beste maargoed," zegt pa en ik knik even. Dacht ik al. Ze mochten elkaar blijkbaar niet echt heel erg goed. Kan ik begrijpen, denk ik. Ik bedoel. Als ik er zo uit zou zien als haar- Oké, laat maar. Ik kijk opzij naar Brad en zie de blik in zijn ogen. Ik hoorde al een aantal zuchten bij hem vandaan komen ook. Ik vernauw mijn ogen even kort en grom even wat binnensmonds. Goed, die blik kan ik gewoon niet meer aanzien.
    "Wát?!" Ik kijk Brad aan. "Staat je iets niet aan ofzo? Zeg het maar gewoon hoor, zeg maar gewoon dat je me niet uit kunt staan." zeg ik en ik bal mijn vuisten. Ik wil hem slaan. Ja, sorry. Alleen een verkeerde blik is al genoeg hoor bij mij. Ik beweeg mijn voet wat heen en weer op de grond wat betekend dat je nu echt niet te ver meer moet gaan. Onze oom hand mijn humeur echt vreselijk verpest, dat doet hij wel vaker trouwens. Volgens mij is Brad zijn lievelingetjes of zo. Weet ik veel.
    Ik zucht kort en knars mijn tanden even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brad Aiden Smythe

    Ik zie zijn ogen vernauwen en hij gromt binnensmond. ja, nu gingen we het krijgen hoor. "Wát?! Staat je iets niet aan ofzo? Zeg het maar gewoon hoor, zeg maar gewoon dat je me niet uit kunt staan." zegt hij en hij balt zijn vuisten. Ik zucht weer en sla mijn armen over elkaar. 'Serieus, je wilt je bloedeigen broer slaan voor een blik.' sis ik. Pa draait zich zuchtend naar ons om maar zegt nog niks. Kijk, op dit soort momenten mocht ik Julian echt niet. Maar hij bleef mijn broer, en had ook zijn goede momenten. Zijn "haat" naar onze oom snap ik ook niet, hij wil het beste voor ons maar Julian lijkt dat niet te zien. 'Neefjes!' hoor ik opeens en ik kijk over Julian's schouder waar Stephanie aan komt lopen. Ze geeft me een knuffel en draait zich dan om naar Julian. 'Geen knuffel?' zegt ze terwijl ze hem aankijkt. Ach, ze kon het proberen. Ze had wel een goede band met hem.. Ik zucht weer even en kijk om me heen...


    El Diablo.

    Bailey Eveline Beth Fabray

    Met een klap sloeg ik de deur van de kleedkamer open. Een paar meiden keken mij geschrokken aan. ''Sorry.'' verontschuldigde ik me. Voor enkele seconden keek ik de kleedkamer rond, waarna ik al vrijwel meteen mijn tas zag liggen op het berkenhouten bankje. Langzaam liet ik mezelf op het bankje zakken. Vermoeid zocht ik naar mijn schoenen die ik voor de wedstrijd ergens had neergegooid. Uiteindelijk vond ik mijn schoenen onder het bankje. Met een vloeiende beweging trok ik mijn witte gympen uit, die ik in mijn tas stopte. ''Hey Fabray, waar was je moeder?'' Een luide stem klonk door de kleedkamer en een akelige stilte vond zich plaats. Langzaam haalde ik mijn schouders op, waarna ik mijn hoofd ophief wanneer ik mijn schoenen had aangetrokken. Ik greep mijn tas vast en sloeg die om mijn schouder. Met kleine passen liep ik naar de brunette toe, waarna ik haar even bekeek. ''Ze kwam niet.'' Terwijl ik mijn hoge staart aantrok, draaide ik me om naar de deur. Mijn hand plaatste ik op de deurklink, waarna ik die aantrok waardoor de deur vanzelf open ging. Zonder ook nog maar iets te zeggen, verliet ik de kleedkamer. Alleen, teleurgesteld, maar vooral met pijn.

    Julian Braden Smythe ;;

    "Serieus, je wilt je bloedeigen broer slaan voor een blik." sist Brad en ik negeer pap zie zich zuchtend omdraait.
    "Nou, misschien we-" "Neefjes!" Ik ontspan mijn handen weer tot ze normaal zijn. Steph. Ik kijk de kant op waar haar stem vandaan kwam en ik volg hoe ze Brad een knuffel geeft.
    "Geen knuffel?" vraagt ze dan en kijkt me aan. Zeker nu ze Brad heeft aangeraakt zeker? Oké, gewoon een knuffel geven en dan ben je er ook weer vanaf, Jul. Ik stap naar Stephanie toe en knuffel haar. Meteen lijkt het wel of ze een soort kalme kracht afgeeft of zo want ik voel de woede die mijn lichaam over nam een stuk afzakken. Ik houd Steph vast. "Ik moest weer aan de kant zitten," zeg ik dan terwijl ik haar kort los laat. "Ik vond het nergens op slaan, maar goed," zeg ik daarna en ik kijk Stephanie aan. Ze weet het wel, maar ik vertel dingen meestal al als mensen het weten. Om het gewoon zeker te weten. Ik kijk even langs Steph naar Brad en knik naar hem als excuus. Ja, het lijkt wel als Stephanie erbij is dat ze een soort van dwingende kracht heeft die zegt dat ik het goed moet maken. Belachelijk, ik weet het, maar misschien is het onze band wel?

    [Okee, nu wordt het een sneltrein. Hihi. Ik stop wel even voor vandaag denk ik :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    // Aghra went GleeManiac //


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha, is goed hoor! ^^]

    Stephanie Elize Smythe

    Julian zet een stap naar me toe en geeft me dan een knuffel. Ik sla mijn armen om zijn middel en glimlach even. "Ik moest weer aan de kant zitten," zegt hij en hij laat me kort los. Ik knik even, "Ik vond het nergens op slaan, maar goed," vervolgt hij. 'Ik hoorde het. Mijn pa probeerde nog om je ermee weg te laten komen, maar Denero moest je zo nodig aan de kant zetten.' zeg ik met een zucht. Hij knikt naar Brad en ik zie Brad glimlachend terug knikken. Ik laat hem glimlachend los, maar blijf naast hem staan. Ik kon hem altijd rustig krijgen, ik heb geen idee hoe maargoed. Ik kijk weer naar Julian. 'ik regel wel wat met pa, dan word je er denk ik de volgende keren niet uit gestuurd.' glimlach ik...


    El Diablo.

    [[I really have no idea how late i'll be here tomorrow. We will see :3 And now. I'm off to bed. hihi
    Oeh oeh, remember that part when Sebastian and Kurt said to each other; "I dont like you." "Good, I don;t like you too."
    Haha ik had dat in real ook gehad. Er was een of ander wijf dat echt kut deed en toen zei ik echt zo ;; "Ik mag jou echt niet" En toen zij zo;; "Mooi, ik mag jou ook niet" En toen had ik ineens hele erge drang om haar een dreun te verkopen xD ]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 23:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.