• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…

Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]

El Diablo.

{ I guess so.. xD)

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

[Ben ik naar school. Boem, vijfendertig berichten]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Cher heeft blauw haar o.o I like it :3 ]

El Diablo.

(thuis... Wilt kurt reagerem

Change is for weirdos ~ Niall Horan

{ Ik wacht eerst op de reactie van Blaine. }

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

[Die is off=(

Niall James Horan.
    Ik kreun hard en kom klaar als Emily klaargekomen is. "Serieus je bent echt lekker" grijns ik. Ik sta op en loop wankelend van de drank en drugs naar een kastje een haalde er coke uit. Grijznend loop ik terug. "voila:

[Zo zo, Niall XD Ook goed hoor xd ]

Emily Lily-Rose Hudson

Al snel komt hij ook klaar, en ik grijns weer. "Serieus je bent echt lekker" grijnst hij. Ik kijk hem aan, 'tell me something i don't know' grijns ik. Als hij even weg is pak ik mijn mobiel en bel Rachel. Al snel neemt ze op. 'Die jongens hier zijn echt goed in bed' giechel ik. Ik zei expres jongens om het erger te laten lijken, ook kon je duidelijk horen dat ik drugs en alcohol op had.. Opeens komt hij terug met coke en ik heb net mijn bh weer vast geklikt en mijn string aangetrokken. "voila" grijnst hij, en ik lach even. 'Heerlijk' grijns ik...

El Diablo.

[serieus omg haha dat zou Emily wel willen. damit ik lig echt te slapen. speel ff logan wil je//....

Lorenzo Delaino
    Ik grijns even 'tell me something i don't know' ik schiet in de lach. Ze pakt haar mobiel "de jongens heir zijn echt goed in bed" giechelt ze en ik begin te lachen als ik het door heb dat het haar ma is. Daarna kleed ze zich aan in haar ondergoed en ik doe weer het zelfde. "heerlijk" grijnst ze als ik met de coke komt.
    "eerst prop ik dit in mijn wasmachine" grinnikend kijk ik naar de lakens die onderzaten. Met makkelijke bewegingen haal ik het eraf en stop het in de was en doe die aan. "nou aan u de eer" ik geef het zakje aan haar.

Rachel Berry.
    De telefoon gaat en ik zie dat het Emily is. Opgelucht zucht ik en neem op. "Lieverd ik maakte me zorgen: zeg ik zacht. "de jongens hier zijn echt goed in bed" hoor ik haar giechelen. Mijn ogen worden even groot "heb je het veilig gedaan?" ik bijt zacht op mijn lip. Ik had er geen problemen mee als ze seks had want iedereen had de behoeftes maar ze moest nu niet zwanger raken. Ik hoorde aan haar stem dat ze drugs gebruikt had en alcohol. Al snel hangt ze op en laat ik me snikkend vallen op de bank. Wat moest ik hier nou mee.

[Oké, nog één vraag. Kent iedereen elkaar?]

[How did you mean????]

Emily Lily-Rose Hudson

Ik loop hem grinnikend achterna en prop ook mijn eigen kleren in de wasmachine. Ik besluit om toch mijn schoenen uit te doen en snel maak ik de veters los. Ik trap ze uit en plof op de grond. Ik pak grijnzend het zakje aan, "nou aan u de eer" zegt hij en ik knik. Ik leg de coke op een tafeltje en pak een soort rietje. Grijnzend snuif ik het op en geef het door aan Lorenzo...

El Diablo.

[Als het goed is wel, behalve als je nieuw bent in de stad en je ouders ook niet bekend zijn]

El Diablo.

[Kennen alle kinderen elkaar? o-o.

Oh, antwoord gekregen ^^.]

[ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 17:11 ]

[lol lig echt te slapen, ik haal alle rpg's door me kaar zit een half uur te denken over de namenXD iemand die logan wilt spelen plzz

Lorenzo Delaino.
    Ik grijns en snel neem ik het rietje over en snuif het op. Ineens krijg ik de slappe lach "je bent zwaar grappig, kom we gaan je ma bellen de trien" lachend val ik bijna van bed af en kijk lachendn naar Emily

[ete

Emily Lily-Rose Hudson

Ik gier het uit, "je bent zwaar grappig, kom we gaan je ma bellen de trien" zegt hij lachend. Ik barst in lachen uit en val voorover op de grond als hij bijna van het bed valt. Hij kijkt me lachend aan en ik knik. Ik pak mijn mobiel en tik haar nummer aan. Ik blijf even giechelen en lach dan...

[Ik vind het echt leuk om Emily te spelen weetje XD ]

El Diablo.