• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…

Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]

El Diablo.

Emily Lily-Rose Hudson

Grijnzend luister ik naar het toontje wat aangeeft dat ze heeft opgehangen. 'Stomme slet is het ook' grinnik ik. Ik loop wankelend naar de bar en pak een fles amaretto. Ik zet de fles tegen mijn lippen en drink wat. Ik grijns even en loop terug. Ik zet de fles op tafel en doe de split op de grond. 'Kan ik ook nog steeds als ik dronken ben' grinnik ik en pak de fles weer....

El Diablo.

Lorenzo Delaino
    "stomme slet is het ook" grinnikt ze. Wankelend loopt ze naar de bar en pakt een fles amaretto. Ze zet het tegen haar lippen en drinkt wat. Grijnzend loopt ze terug en zet de fles op tafel en gaat in de split zitten. "kan ik ook nog steeds als ik dronken ben" grinnikt ze. "heey ik wil ook een slokje" pruilend kijk ik haar aan. "Ik kan ook de split" schep ik op en probeer het "aaaaaaaaaahh mijn ballen" schreeuw ik pijnlijk en sla mijn handen pijnljik bij mijn boxer neer. Auwtsh dat deed ik ook nooit meer

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Emily Lily-Rose Hudson

"heey ik wil ook een slokje" zegt hij en ik werp een blik op zijn pruillipje. "Ik kan ook de split" schept hij op en ik haal een wenkbrauw op. Ik zie dat hij het probeert en ik kijk grijnzend toe. "aaaaaaaaaahh mijn ballen" schreeuwt hij pijnlijk en ik grinnik even. 'Slim Enzo' grijns ik en hou mijn hoofd schuin. Ik pak mijn mobiel en zet een nummer op. 'O my god! Ik hou van dit nummer' grijns ik en maak een dance move...

El Diablo.

[iemand voor Rachel???]
    Lorenzo Delaino.
    Ze lacht me uit en zielig kijk ik haar aan. Daarna zet ze hard een nummer op "O my god! ik hou van dit nummer" grijnzend maakt ze een move.
    Vrolijk herken ik het nuimmer en begin te zxingen en mee te dansen terwijl ik hard begin te lachen.

Emily Lily-Rose Hudson

Ik kijk hem lachend aan en sta op. 'Ik heb geld nodig, kom je mee?' lach ik. Ja, ik ga het gewoon bij mijn ma jatten. Die slaapt nu waarschijnlijk toch al.. Ik kijk hem grijnzend aan en wacht af. Als hij niet kwam ging ik gewoon alleen...

El Diablo.

[Emily toch, zo hebben Finn en rach je niet opgevoed ahhaha]

Lorenzo Delaino.
    Lachend staat ze op "Ik heb geld nodig, kom je mee?' lacht ze en ik knik. waarom ook niet. Door haar grijns wist ik gelijk waar ze het vandaan ging halen.
    Met een snelle beweging pak ik mijn spullen "damit we hebben het zonder condoom gedaan" mompel ik me en zucht even. Ach van een keer of eigenlijk twee zal ze wel niet zwanger zijn

Emily Lily-Rose Hudson

Met een snelle beweging heeft hij zijn spullen en ik open mijn tas. Alleen maar minirokjes, ach ja. Veel andere dingen hangen er niet in mijn kast. Meestal is het allemaal kort.. Ik doe snel een outfit aan. Mensen vinden het meestal slutty, maar i love it! Het shirtje is kort, dus mijn navelpiercing zie je ook goed. "damit we hebben het zonder condoom gedaan" mompelt Lorenzo en ik haal mijn schouders op. 'Van twee keer zonder ga je niet dood' grijns ik. Ik kijk naar Lorenzo, 'klaar?'

El Diablo.

Lorenzo Delaino
    Ik fluit even grijnzend "beter gaan we met de fiets ofzo met de auto komt niet goed" lach ik en loop zwalkend naar de schuur waar ik een oude fiets pak.
    "van twee keer zonder ga je niet dood, klaar?" ik schiet in de lach "wel als je daarna met de auto gaat" grinnik ik.

Emily Lily-Rose Hudson

'Nee, met de fiets wel' grinnik ik. Ik loop naar Lorenzo en druk een kus in zijn hals. 'Sorry schatje, ik heb geen zin om onder een auto te liggen. We gaan wel lopen' grijns ik. Ik trek hem mee naar buiten en begin met lopen..

El Diablo.

Lorenzo Delaino
    "nee met de fiets wel" grinnikt ze en ik grinnik ook even "vooruit dan." zeg ik als ze me een kusje in de hals drukt. 'Sorry schatje, ik heb geen zin om onder een auto te liggen. We gaan wel lopen" grijnst ze en we beginnen te lopen. Mijn hand ligt losjes in de hare. Het boeide me allemaal niet veel, we waren gewoon vrienden die samen hete seks hadden want geef toe wie zegt nee tegen zo een lekker wijf.

Emily Lily-Rose Hudson

Hij grinnikt ook even, "vooruit dan." zegt hij. Ik voel zijn hand losjes in de mijne, en ik loop de hoek om. Door een grote windvlaag wankel ik even en ik val neer op straat. Ik barst weer in lachen uit omdat ik Lorenzo ook heb meegetrokken en grinnik nog wat...

El Diablo.

Lorenzo Delaino.
    Als we de hoek om gaan waait het hard en Emily wankelt. Voor ik het weet liggen we beide op de grond en beginnen we te lachen. Mensen die ons voorbij komen kijken geamuseerd of geïriteerd. Lachend til ik haar als een prinsesje weer op en loop zo verder.

Kurt Hummel :

"dankje" zei Julia dankbaar.
    "En sorry dat ik je weg duwde pap" zei ze dan tegen Blaine.
    Haar wond werd er niet beter op; in tegendeel.
    "hoelang moet het onder water?" Zonder te antwoorden greep ik naar een theedoek, en maakte deze nat en draaide de kraan dicht.
    ‘We gaan even langs de huisarts.’ Zei ik.
    Ik knoopte de natte theedoek stevig om haar hand ‘Gewoon voor het geval dat.’
    Het is meer zodat ik gerustgesteld werd dan Julia.
    Blaine wist dat ik daar in heel bezorgd kon zijn en liefst te vaak naar de huisarts gaat dan een keer te weinig.
    ‘Bel me als er iets is.’ Zei ik gericht tegen Blaine.
    Julia en ik liepen samen naar mijn auto.
    Ik opende mijn auto en stapte samen in met mijn dochter en nam plaats achter het stuur.

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

Emily Lily-Rose Hudson

Ik grinnik en al snel sta ik weer op twee benen. Wankelend loop ik verder en hang lachend tegen Lorenzo. Opeens voel ik een hand op mijn schouder en ik draai me in een ruk om. Ik kijk recht in het gezicht van een politie agent. 'POPO!' roep ik giechelend...

El Diablo.

[ahahahhaha Denize omg cherri doe maar dat als ze er zijn gelijk docter erbij, ik weet niet hoe te spelenXD

Julia Anderson
    .
    In plaats van een antwoord te krijgen greep hij een theedoek die hij nat maakte. "We gaan even langs de huisarts" en ik knik. Ik had er echt de hekel aan, waarom wist ik ook niet maar gewoon ik had er iets tegen op maar het leek me beter om nu gewoon te gaan. De theedoek knoopt hij stevig om mijn hand en ik bijt even op mijn lip "gewoon voor het geval dat" ik druk bij Blaine een kusje op zijn wang en volg Kurt. Ik stapte in op de bijrijders plek. Ik hield me in maar ik verging gewoon van de pijn. Stug en niet toegevend aan de pijn staar ik naar voren.

Lorenzo Delaino

Als we omhoog zijn wankelen we verder en ze hangt lachend tegen me aan waardoor ik half omval. Ik kijk op om een hand en ik zie een agent. "POPO" roept ze giechelend en ik begin te grijnzen. "KOm we gaan tikkertje doen" Ik lach even "tikkie jij bent hem" lachend tik ik de agent aan en sleur Emily mee. "kom nou straks tik hij ons, ik wil hem niet zijn" mopper ik en grijnzend rennen we naar haar huis