• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    Julia Anderson

    Ik bekeek de vrouw even al net voor me stelde papa me voor ik glimlach even 'Julia Anderson' met mijn linker hand schud ik haar hand even. Tsja rechts ging niet. 'nahh ik weet niet'zeg ik grijnzend

    Rachel berry
    Ik glimlach en hij steld zich voor aan zijn dochter. Ik dacht na waarschijlijk geadopterrd. Het meisje steld zich nogmaals voor en even kijk ik raar als ze met links schud maar zie dan verband. 'ben je nog samen met Blaine' vraag ik glimlachend. Tsja het meisje heet Anderson ach misschien waren ze wel uit elkaar ik wist het niet. Dit was echt leuk. Mensen tegen komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    "dat kan ook maar ik zei dat je zacht met mijn liefje moet doen" grijnst hij. 'Liefje nog wel?!' roep ik lachend. "liefie heb je ergens pijn" roept hij en hij omhelst me dramatisch. Ik lach even hard, 'ja! Mijn arm' lieg ik dramatisch. Ik lach even hard. "Jullie zijn saai, serieus wil je wat drank van mij je leven lacht je toe. Goede sex" lachend tilt hij me op en rent een rondje. "ons huisje". 'Beetje kaal?' grinnik ik. Opeens word ik mee getrokken de cel uit en de cel word weer dicht gedaan. 'Toch een good time?' grinnik ik en hij neemt me chagrijnig mee naar het kantoortje...


    El Diablo.

    Gregory.
    Verontwaardigd kijk ik de man aan. 'als je haar pijn doet maak ik je kapot"schreeuw ikbhem na. 'hou van je Ems we have a real good time' schreeuwbik hard. Ik laat me op het bankje vallen en merk dat er water is. 'serieus water. Gasten komop zeg " roep ik verontwaardigend. Ze dachten tonh niet day ik water ging zuipen. 'op zijn minst een blik Energy ziele pieten' mompel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik grinnik nog even om Lorenzo en al snel sluit de agent de deur van het kantoor. Grijnzend kijk ik hem aan en giechel even. 'Zo, wat gaan we doen meneer de agent' giechel ik en steek mijn bovenlichaam nog wat naar voren terwijl ik op de stoel plof. Ik kijk hem grijnzend aan en steel de politiepet van zijn hoofd. Grijnzend kijk ik hem aan, hij was nog niet zo oud. Misschien net 25...


    El Diablo.

    [Eerst douchen, daarna reageer ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kurt Hummel :

    'Nahh ik weet niet.' Grijnst Julia. Ik lach en por haar heel zachtjes in haar zij.
    Onze band was zo sterk dat we aanvoelden of we het meende of niet.
    'Ben je nog samen met Blaine?' Was Rachel's vraag waarop ik dat knikkend beaamde.
    'Hoe gaat het met Emily?' Ik was nieuwsgierig hoe ze was geworden.
    Zou ze net zo'n band hebben met haar als ik met Julia heb?


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Rachel Berry.
    Ik glimlah even als hij zegt dat ze nog samen zijn. 'hoe gaat het met Emily?' vraaht hij aan me en ik zucht 'ze is de laatste tijd erg moeilijk dus ik hoop dat het tihdelijk is. Ze is boos omdat ze een broertje of zusje krijgt en vind dat we ons best niet doen en haar haten' ik haal even mijn schouders op. 'wat gingen jullie zo laat nog in de stad doen?' glimlah ik nieuwsgierig.

    Julia Anderson.
    Wacht even. Zij heeft het over een bitcherige Emily na die zit bij ons op scjool als we over dexelfde praten. Ik ging het straks wel aan papa vragen.

    Ik ga zi slapeb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gabriël Jason Lopez

    'We moeten zo maar eens naar huis. Morgen halen we alle spullen wel' besloot Santana en ik knikte instemmend. Ondertussen liepen we door alle straten en zagen hier en daar een paar mensen staan. Ik zag een groepje, waar ik gewoon langs wilde lopen maar Santana hield me tegen bij het groepje. 'Mam? Ik dacht dat we naar huis gingen?' vroeg ik, ietwat verbaasd. 'Rachel? Kurt?' vroeg ze en ik bekeek de man en vrouw, van top tot teen. Waren dat Rachel en Kurt? Een glimlach verscheen er rond mijn mond. Dit waren twee leden van de oude Glee club. Volgens mijn moeders was Kurt homo, en had Rachel een relatie. Maar dat was toen, wie weet zijn ze wel helemaal veranderd. Er stonden nog twee andere tieners bij, die ik rond mijn leeftijd schatte. Misschien zaten hun ook wel op mijn nieuwe school.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Julia Anderson
    Ikk kijk op als een vrouw papa's naam zegt. Jeej nog meer mensen. Ik keek even naar de jongen die bij de vrouw stond. Hij leek me wel aardig dus ik liep naar hem toe 'heey ik ben Julia Anderson. Ben je nieuw hier ik heb je nog nooit eerder gezien?" nieuwsgierig kijk ik hem aan. Ik wou net als papa alles weten. Soms irritant en soms fijn.

    Rachel Berry
    'Kurt Rachel?' er viegt zich nog iemand bij ons. "santana?' ongelooflijk kijk ik haar aan. En zo kom je op een dag iedereen tegen. Ik verontschuldignme als mijn telefoon af gaat. 'heey..... Nee ik ben in de stad....... Nee lievert er is niets met de baby... Ja Kurtben Santana zijn hier.... Ja oke dat is goed doeg" ik grinnik zacht hij dacht dat rr weën waren de mallerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gabriël Jason Lopez

    'Hallo! Leuk je te ontmoeten, Julia. Ik ben Gabriël Lopez' stelde ik mezelf voor met een glimlach. 'Ja, ik ben nieuw. Mijn twee moeders hebben hier al in hun tienerjaren gewoond, en ze wilden graag terug' legde ik in het kort uit. 'Wat heb ik jullie lang niet meer gezien' lachte Santana vrolijk. 'Baby?' herhaalde ze, en volgens mij wist ze al wat er was. Beleefd draaide ik me om naar de vrouw en stak mijn hand even ter begroeting op. 'Dit is mijn zoon Gabriël' stelde Santana me voor. 'Hi' begroette ik de vrouw, die waarschijnlijk Rachel heette. Verlegen was ik niet, schuw ook niet. Meestal praatte ik veel, nou eigenlijk altijd. De kanten van allebei, zoals je kon raden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kurt Hummel :

    'Ze is de laatste tijd erg moeilijk dus ik hoop dat het tijdelijk is. Ze is boos omdat ze een broertje of zusje krijgt en vind dat we ons best niet doen en haar haten'
    Ik fronste mijn wenkbrauwen, dat had ik niet achter haar gezocht.
    Finn had daar niets over verteld terwijl hij mijn stiefbroer is.
    ‘Ach pubers.’ Zei ik met een veel betekende glimlach, ik was enigszins trots dat Julia niet zo was geworden.
    Ik ging er maar niet verder op in voordat het een slechte invloed zou hebben op Julia. Al kon ik niet ontkennen dat ik niet nieuwsgierig was.
    'Rachel? Kurt?'
    Verbaasd keek ik op en zag ik de zwartharige dame zich bij ons voegde waarbij het even duurde om haar te herkennen.
    ‘Santana?’ Mijn verbaasde blik veranderde spoedig weer in een glimlach.
    Julia stelde zichzelf voor aan de knappe jongeman die naast haar stond en onbewust ontstond er een veel betekende blik in mijn ogen.
    Ik wist nu alweer wat Julia van hem vond.
    Ik luisterde toe hoe de jongen zichzelf voorstelde en een kleine, vriendelijke glimlach verscheen op mijn lippen.
    ‘Kurt Hummel. Aangenaam.’ Stelde ik mezelf voor aan de jongen terwijl ik Santana bekeek.
    Het was een tijdje geleden dat ik haar gezien had dus het duurde even voordat ik haar herkende, net zoals bij Rachel.
    Ergens vond ik het jammer dat ons contact verwaterd was, we waren zo hecht op de middelbare school.
    Santana had in het begin soms weleens een ijskoud karakter, maar wij – de mensen uit de Glee club wisten wie ze werkelijk was.
    'Wat heb ik jullie lang niet meer gezien' Zei Santana.
    ‘Het voelt als een eeuwigheid, waar heb je al die tijd gezeten?’ Wilde ik weten terwijl ik nieuwsgierig mijn wenkbrauw optrok en iedereen even aankeek.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson.
    Ik glimlach als hij zich voorsteld als Gabriël. Hij vertelde dat hij inderdaad nieuw is en twed moeders hsd. Even ijk ik verbaasd en daarna glimlach ik weer. Ik kon het nu al met hem vinden. 'ga je ook naar McKInley HIghschool?Ik zit daar ook dus dan kan ik je wel de weg wijzen' ineens hele.aal blij om iemand aardigs te voelen. 'zeg pap waarom gaan we niet naar huis dan kunnen jullie thuis bij praten. En ziet papa ze ook gelijk' stel ik voor. Ik nam aan dat die elkaar ook kende.

    Rachel Berry
    Ik glimlach even. Santana zei verbaasd baby en ik knik. 'vier maanden' mompel ik. Ik keek naarbde zoon van Santana die in gesprek ging met Julia. Ze gigen zo beleefd om met elkaar. Waarom was Emily niet zo. 'ik kwam na een Football wedstrijd Tyler, Sebastian en Damon teen.' glimlach ik het zou wel grappig zijn als onze kinderen bevriend raakte nrt elkaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Agent

    ' dame graag deze lijst invullen' ik shuif de lijst van gegevens naar haar toe. 'vertel me gelijk wat je gebruikt hebt'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Grinnikend zet ik zijn pet op mijn hoofd, 'waarom nou zo serieus, we kunnen het zo gezellig hebben' zeg ik giechelend. Het boeit mij niet, hij ziet er namelijk niet slecht uit. Net 25 ofzo, getinte huid, zwart haar. Het zou me niks verbazen als hij uit het Zuiden ofzo zou komen.. Grinnikend vul ik toch de lijst in en schuif het naar hem toe..


    El Diablo.

    Agent
    "Waarom nou zo serieus we kunne het zo gezellig hebben" giechelt ze. Ik kijk even naar de lijst. "NU ga je me vertellen wat je allemaal op hebt, dan bel ik je ouders en je gaat uit nuchteren in de cel met je vriend" streng kijk ik haar aan. "welke drank heb je op en welke drugs?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan