• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    { Wie is Logan dan? }


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    [De man van Rachel ]


    El Diablo.

    [OKÉ, MIJN ALLERLAATSTE VRAAG. Mag het dat Santana en Brittany samen met Gabriël naar ergens anders waren verhuisd en nu weer terug zijn waarbij Gabriël hier niemand kent? Dan is het makkelijker voor mij, snap je? ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Is goed hoor :p ]


    El Diablo.

    [Jeey. Oké, ga nu schrijven]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lorenzo Delaino.

    Emily barst in lachen uit en valt voorover op de grond waardoor ik ook weer begin te lachen. Ze knikt en pakt haar mobiel/ ze gichelt en lacht dan.
    Afwachtend gebaar ik dat ze op luidspreker moet zetten

    [haha nee joh je vind er niets aan.....

    Rachel Berry.
    De telefoon gaat weer en het is weer Emily. Ik stop met snikken en veeg snel mijn tranen weg voor logan weer ging stressen. Het was een schat echtt war maar bij alles dacht hij dat er iets mis was met de baby. "/heey Em" mompel ik begroetend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik lach nog even en druk hem op luidspreker. Ik snuif nog wat coke op en geef de telefoon aan Lorenzo. Ik barst weer in lachen uit en verstop mijn gezicht op mijn armen. Ik grinnik nog wat na en kijk dan naar Lorenzo...


    El Diablo.

    Gabriël Jason Lopez

    'Mam?!' riep ik naar boven. 'Ja?!' hoorde ik van beneden én boven. 'Wacht ik kom wel naar je toe' zuchtte ik. Met een glimlach stormde ik de trap op en liep naar Brittany. 'Kun je me helpen met de dozen naar boven dragen en naar mijn kamer?' vroeg ik haar. 'Natuurlijk. Kom' grinnikte ze naar me en ik liep met haar naar beneden. Net zoals ik, stapelde ze drie dozen op elkaar en tilde die op. Zo liepen we naar boven en ik duwde snel de deur van mijn nieuwe kamer open. Nadat we de dozen neer hadden gezet bedankte ik Brittany en samen liepen we weer naar beneden. 'Dus als ik het goed begrijp, kom ik terug op jullie oude school?' vroeg ik. 'Ja' hoorde ik mijn moeders weer. Lachend keek ik ze aan. 'Gaaf. Bestaat de Glee club daar nog?' vroeg ik hopend. 'Denk ik wel. Hoezo, wilde je er bij dan?' vroeg Santana. 'Nou, ik ben nieuw daar. Dus ik weet niet of ik er zo één twee drie bij kan komen, maar als mijn auditie goed is kan ik er toch misschien bij?' Mijn stem klonk meer smekend dan vragend. 'Volgens mij wel, ik zou het echt niet weten' antwoordde Brittany. Begrijpelijk knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn school kan echt niet inplannen.. Say hell ye nog anderhalve week school. vOlgende week mondelingen en wat pta's en gewoon de rest van de tijd 2,5 week vrij door weinige pta's en maar 2 mondelingen jihaaaa]

    Lorenzo Delaino
    lachend zet ze hem op de luidspreker en snuift nog wat. Daarna geeft ze hem aan mij "wat moet ik er mee jij bent Em" lach ik en geef hem terug aan de lachende Em. "Zeg we gaan dadelijk nog wel after party'en?" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Grinnikend pak ik de telefoon aan die ik binnen twee tellen weer laat vallen, lachend pak ik hem weer op. 'Nee joh, ben fucking moe. Doen we wel morgen, even spijbelen.' grinnik ik. Wat? Van zoveel seks op een dag word je ook moe hoor. 'Rachel, hoe gaat het met de toekomstige slet in je buik' giechel ik..


    El Diablo.

    [ik kan Julia wel naar uhm de huisarts laten gaan met haar vinger en dan Gabriël tegen komen]

    Lorenzo Delaino

    Ik begin weer te lachen. Snel gebaar ik dat ik drank ga halen. "uhm wiskeyyyyyy?" vraag ik lachend en zonder antwoord loop ik naar de bar toe. Daarkwak ik vanalles in een bekertje en loop met twee glazen terug. "uhm flugel, wiskey, cognac, vodka" lachend neem ik een slok en trek een vies gezicht. "ranzig" mompel ik en neem nog een slok.

    Rachel Berry.
    Op de achtergrond hoor ik nog wat stemmen "zeg Rachel hoe gaat het met je toekomstige slet in je buik?" vraagt ze eens. "Emily Lily-Rose ik ben nog steeds je moeder ja. Gedraag je eens en heb niet zo een groote mond" roep ik bozig door de telefoon. Waar was ze mee beizg.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ehm. Dan stuur ik Gabriël wel naar de stad zodat hij tegen haar op botst]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [jaaaaa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik kijk naar Lorenzo die terug komt met twee bekertjes. "uhm flugel, wiskey, cognac, vodka" zegt hij en neemt lachend een slok. "ranzig" mompelt hij, maar hij neemt nog steeds een slok. Ik grinnik even, 'is je vodka, Whiskey, Flugel en Cognac mix niet lekker?' grinnik ik en neem ook een slok. 'Gatverdegatver' roep ik uit en lach even. Ik zet het bekertje op tafel die al snel omvalt. 'Whoops' zeg ik en kijk naar de tafel die onder de drank zit. "Emily Lily-Rose ik ben nog steeds je moeder ja. Gedraag je eens en heb niet zo een groote mond" roept Rachel opeens bozig. Ik lach even spottend. 'En als ik dat wel doe hoer?' zeg ik giechelend...


    El Diablo.

    Lorenzo Delaino.
    'is je vodka, Whiskey, Flugel en Cognac mix niet lekker?' Grinnikt ze en ik schud mijn hoofd. 'Gatverdegatver' roept ze en laat haar beker op tafel omvallen. "whoops" zegt ze en ik begin weer te lachen, wat alleen maar harder gaat als ik Rachel boos hoor. "En als ik dat wel doe hoer?" zegt ze grijnzend.

    Rachel Berry.
    Wat bezielde haar, ze schold me uit voor hoer, haar broertje of zusje voor slet. Zonder iets te zeggen hang ik op en snik zacht. Wat moest ik nu doen, moest ik naar Finn of wat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan