• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…

Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]

El Diablo.

Emily Lily-Rose Hudson

Hij kreunt het uit, en hij kreunt steeds harder. "ohh yeah, fuck" kreunt hij uit en ik zie hoe zijn lichaam zich aanspant.
    Ik kijk grijnzend omhoog en knipoog even. Vervolgens sluit ik mijn ogen weer en lik om zijn eikel. Ik bijt zachtjes...

El Diablo.

Lorenzo Delaino.
    Ze grijnst en knipoogt even. Daarna sluit ze haar ogen en likt om de eikel en bijt daarna zacht
    Ik kreun nog harder en mijn ademhaling versneld. Ze zuigt een paar keer hard en kreunend kom ik klaar. Ik blijf even hijgend liggen daarna draai ik de rollen om.
    Ik lik weer aan haar clitoris en ga langzaam naar de ingang en ga er af en toe met mijn tong in terwijl mijn vingers ook hun werk doen.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Emily Lily-Rose Hudson

Hij kreunt nog harder en zijn ademhaling versneld. Zoals verwacht komt hij al snel klaar, en ik slik gemakkelijk zijn goedje door.
    Hij blijft hijgend liggen, maar duwt dan mij weer op het bed. Hij likt aan mijn clitoris en zijn vingers doen ook hun werk.
    Ik kreun een paar keer, en sluit mijn ogen verlangend...

El Diablo.

Kurt Hummel :

"Niet lachen!" zei Blaine maar zelf lachte hij ook.
    "Nahhhhhh papa moest het eraf likken," grijnsde Julia en direct verschoot ik van kleur en schoot Blaine in de lach.
    Dan horen we Julia iets mompelen over cacao. "Genoeg Julia," zei Blaine dan en pakte het pak en zette hem in de kast.
    "Ga jij je maar wassen Kurt," glimlachte Blaine, hij drukte een kusje op mijn lippen.
    Ik wou zeker wel die beslag van me afwassen, ik walgde er een beetje van om helemaal onder te zitten.
    ‘Ik hou van je.’ Zei ik zachtjes en een beetje dromerig tegen hem.
    Doordat ik Blaine aankeek met een verliefde grijns had ik niet in de gaten waar Julia mee bezig was en hoorde ik haar ineens schelen. "auhw fuck fuck" schold ze waardoor ik geschrokken op keek. ‘Julia!’ waarschuwde ik.
    Ik draaide me om, maar zag dat ze huilend Blaine opzij duwde om bij de kraan te komen.
    Ze had zich blijkbaar verbrand.
    Zo snel als ik kon liep ik naar haar toe
    Ik zette de kraan aan en hield met kracht haar hand onder het koude water.
    ‘Rustig maar, niet huilen.’ Deed ik mijn beste om haar te sussen.

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:07 ]

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

(ik wacht tot blaine heeft gereageerd anders gaat het te snel..ook makelijker op movbiel mijn posten worden wss kleiner alvast sory

[Ik reageer morgen weer. X Byee. Misschien voor school, en anders na]

Ich liebe dich 27.12.23

Julia Anderson.
    Ik hoor mijn vader bozig mijn naam zeggen maar toen hij zag dat ik me verbrand had snelde hij naar me toe en houd mijn hand onder de kraan en sust me. Stil stromen tranen van de pijn over mijn gezicht. Normaal schold ik nooit maar in reflex had ik het gedaan. Met mijn vrije hand veegde ik wat tranen weg. Uitgelopen mascara Zucht naja pech gehad. Ik kwek naar mijn vinger die knal rood was en er kwam een soort blaarachtig iets. 'sorry pap ik had niet moeten schelden'verontschuldig ik me zacht. Als er iets was wat hij niet kon hebben was het wel scheldende mensen.

Lorenzo Delaino
    Ik glimlach even als ze geniet van mijn sperma en hoor haar kreunen diep ga ik met mujn vigers in haar. Ze vondt het lekker.

Emily Lily-Rose Hudson

Ik bijt op mijn lip als hij dieper gaat en kreun weer. Ik ging dit niet lang meer houden... Ik kreun nog wat harder.
    Ik kreun nog is hard, en voel me dan klaarkomen. Ik trek Lorenzo omhoog en grijns even. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en kneep zacht in zijn bil..

El Diablo.

Lorenzo delainio
    al snel is ze klaar gekomen en drukt haar lippen op de mijne. Ze knijpt in mijn kont en grijnend hang ik bovem haar. Ik was alweer opgewonden en schiof grijnzend uit het niet mijn Jan erin wetend dat ze daar heel geil van werd. Grijnzend begin ik hard te stoten

Kurt Hummel :

'sorry pap ik had niet moeten schelden’ verontschuldigde Julia zichzelf zacht.
    Ik hield nog steeds haar hand onder het koude water en drukte een kus op haar blonde haren.
    ‘Maak je daar nu niet druk om.’ Zei ik met een zachte en geruststellende stem.
    Ik begreep waarom ze het deed, ze had zichzelf bezeerd dat is menselijk.
    Haar vinger was rood en er was al een blaar te zien.
    Mijn ogen gleden naar Blaine.
    Ik was bezorgd om Julia.

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

Emily Lily-Rose Hudson

Ik grijns even als hij grijnzend boven me hangt. Ik zie al snel de opgewonden blik en ik moet even lachen. Hij had er ook nooit genoeg van.. Uit het niets stootte hij naar binnen en ik slaak een klein gilletje. Hij begon hard te stoten en ik kreun een paar keer hard. Hij was echt goed in bed. Ik sla mijn benen om zijn middel en duw mijn heupen naar boven..

El Diablo.

(effe nii verder met Kurt en Juul please? Morgen ben ik er weer)

Ich liebe dich 27.12.23

Julia Anderson.
    Ik glimlach zwak als hij zegt dat ik er niets aan kon doen. Ik kijk even naar mijn vinger die zag er niet goed uit. De oven was ook al gloeiend heet geweest omdat deze voor cverwarmd was. Ik veeg nog wat mascara en tranen wegen zucht zacht. "dankje" zeg ik dankbaar tegen Kurt. "En sorry dat ik je weg duwde pap" zeg ik verontschuldigend tegen Blaine. Ik wist wel dat hij het niet erg zou vinden nu maar toch verontschuldigde ik me. "hoelang meot het onder water?"

Lorenzo Delaino
    Eerst slaakt ze een gilletje maar al snel kreunt ze harder. Ze klemt haar benen om mijn middel en duwt zich zelf om hoog. 'damit'mompel ik kreunend jk kreeg nooit genoeg van haar. Steeds harder stotend en zij harder duwend parelde het zweet op mijn voorhoofd.

[ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 7:26 ]

Emily Lily-Rose Hudson

'damit' mompelt hij kreunend en ik bijt grijnzend op zijn lip. Ik voel dat hij steeds harder stoot en ik duw steeds verder. Het zweet parelt op zijn voorhoofd en ik voel dat ik het niet lang meer houd. Ik kreun nog is hard en voel dat ik dan kom. Grijnzend blijf ik wachten tot hij ook komt, ik krijg hier nooit genoeg van...

El Diablo.

[Kben volgens mij de enige met vakanntie hier XD]

El Diablo.