• Jaren zijn voorbij gegaan.. Jaren vol Drama, Liefdes en Geluk.. Ook zijn onze bekende gleeks afgestudeerd, en hebben nu hun eigen leven.. Kennen ze elkaar nog? Vast wel. Maar genoeg over hun.. Het is tijd voor de nieuwe generatie om hun te laten zien op McKinley! Je leest het goed, de kinderen van onze gleeks gaan nu hun eigen tijd beleven. Lijken ze op hun ouders of niet.. Hoe zal hun schooltijd worden.. En wat word hún toekomst…


    Meisjes:
    - Stephanie Elize Smythe - Malino = Damon S. en Julia S.
    - Emily Lilly-Rose Hudson - Malino = Rachel B. en Finn H.
    - Julia Lotte Anderson - MissStoran = Kurt H. en Blaine A.
    - Eleana Amy Wynn - Jaux = Noah P.
    - Bailey Evaline Beth Fabray - LilAsskicker = Mike C. en Quinn F.

    Jongens:
    - Brad Aiden Smythe - Malino = Sebastian S. en Julie R.
    - Lorenzo Delaino - MissStoran = Tyler D. en Jordan D.
    - Julian Braden Smythe - GleeManiac = Sebastian S. en Julie R.
    - Gabriël Jason Lopez - Little = Santana L. en Brittany P.

    Ouders:
    - Rachel Berry - MissStoran
    - Lizz Sanchez - MissStoran
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Damon Smythe - Malino
    - Blaine Anderson - GleeManiac
    - Kurt Hummel - Cherri

    Regels:
    - Geen one-liners!
    - Het is geen sneltrein
    - 16+ mag
    - Als je OOC praat, praat je met haakjes! ()-[]-{}
    - Geen ruzie OOC
    - Je sluit niemand buiten

    Begin:
    De laatste minuten van de footballwedstrijd zijn ingegaan. De ouders en jongeren zitten op de tribune en de jocks op het veld.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 13:47 ]


    El Diablo.

    [Sorry, was openingsvideo TMH aan het kijken]

    Gabriël Jason Lopez

    'Mam? Ga je mee de stad verkennen?' vroeg ik aan Santana. Brittany was druk in een telefoongesprek en was niet in staat om ook maar vóór twee uur gebeld de hebben, op te hangen. 'Is goed. Eens kijken of alles nog het zelfde is gebleven' lachte ze. Eigenlijk hadden we met zijn drieën een erg goede band, zo zou ik me nooit schamen voor dat ik twee moeders heb. Het hoorde bij me. 'Britt? Wij zijn even weg!' riep Santana. Brittany riep iets van dat het goed was en dus besloten we maar gewoon de deur uit te lopen. 'Ben je blij met het nieuwe huis?' vroeg Santana en ik knikte gelijk. 'Het is erg mooi, alhoewel het jammer is dat we wéér verhuisd zijn. Dit is al de vierde keer. Maar ik ben blij dat we hier blijven' biechtte ik op. 'Sorry, maar we vonden het hier gewoon fijn' grinnikte Santana. Druk pratend in een diep gesprek liepen we door de stad. Toch snapte ik niet hoe alle mensen van vroeger mijn moeder gemeen konden vinden. Allebei mijn moeders waren echt geweldig, ze deden alles voor mij en voor elkaar. Ondertussen had ik heel het verhaal gehoord over hoe de Glee club ontstond, over Sue Sylvester, over de cheerios, et cetera.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emily Lily-Rose Hudson

    Lorenzo grijnst, "KOm we gaan tikkertje doen" zegt hij waarna hij even lacht. "tikkie jij bent hem" zegt hij, lachend tikt hij de agent en sleurt me dan mee. "kom nou straks tik hij ons, ik wil hem niet zijn" moppert hij, en grijnzend ren ik mee. Ik zie de agenten achter ons aan komen en al snel hebben ze ons tegen de muur geduwd. Nog steeds lachend voel ik het metaal om mijn polsen sluiten en we worden naar de politie-auto geduwd


    El Diablo.

    Kurt Hummel :

    Julia nam plaats op de bijrijder stoel.
    Ik gespte haar gordel voorzichtig dicht, want ze kon het zelf niet met haar hand.
    Ik reed naar de huisartsenpost en al snel zijn we daar.

    -Even een tijdsprong
    De dokter komt binnen gelopen en roept ons naar voren.
    We achtervolgen hem naar zijn kantoor, waar ik voorzichtig de vochtige theedoek afknoopte van Julia’s hand.
    De dokter begon met haar te onderzoeken.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson
    Al snel zijn we er en als we aan de beurt zijn haalt papa voorzichtig de thee doek eraf. De dokter kijkt erna en begint het te onderzoeken. "Een tweedegraads brandwond" verklaard de dokter en ik zucht. Hij kijkt even naar papa "De blaren zo laten, niet doorprikken . De creme vijf keer per dag erop smeren en dan het verband verschonen. Als je denkt dat het gaat infecteren gelijk langskomen" Hij smeert er wat creme op en ik bijt op mijn lip van de pijn. Daarna dekt hij het af. "Oppassen met kleding aantrekken, liever geen lange strakke dingen" adviseert hij ons en geeft wat creme mee. Met een zucht sta ik op en bedank de dokter. "Na ik ga ook nooit meer cupcakes bakken" mompel ik. "gaan we even naar de stad" smekend kijk ik Kurt aan.

    Rachel Berry.
    Met een zucht sta ik op. Het werd tijd dat ik andere kleding ging halen, dit begon al aardig krap te zitten aan mijn buik. Zodra ik alles had reed ik naar de stad en slenterde naar een zwangerschapswinkeltje.

    Lorenzo Delaino

    Al snel worden we tegen de muur aan gedrukt en voel ik de handboeien om mijn polsen. "haha die sukkel heeft ons nog niet getikt ook" lach ik naa rEmily. Ik grinnik even en druk nog een kus op haar wang voor ik ruw opzijn wordt geduwd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    Ik grinnik nog even en al snel rijden ze weg. Ik buig naar de politieagent en druk een kus onder zijn oor. 'Mogen we gaan voor een good time?' grijns ik giechelend. Hij kijkt geërgerd achterom en duwt me terug, hij pakt een soort telefoontje. 'Regel maar alvast een cel voor twee jongeren, dronken en waarschijnlijk onder invloed van drugs' bromt hij..


    El Diablo.

    Lorenzo Delaino.
    Ik begin weer hard te lachen om Emiliy. 'Regel maar alvast een cel voor twee jongeren, dronken en waarschijnlijk onder invloed van drugs' bromt hij.. "Oeh hoor je het Ems we gaan weer wat leuks doen zometeen, stiekem willen ze gewoon mee doen. Kijken hoe goed we in bed zijn" knipoog ik. "nou ik verzeker jullie ze is damit goed" grijns ik naar voren naar de agenten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "Een tweedegraads brandwond" Verklaard de dokter, ik hoor Julia even zuchten.
    "De blaren zo laten, niet doorprikken . De crème vijf keer per dag erop smeren en dan het verband verschonen. Als je denkt dat het gaat infecteren gelijk langskomen" Ik keek toe terwijl de dokter er wat crème opsmeerde en de wond afdekte.
    "Oppassen met kleding aantrekken, liever geen lange strakke dingen" Waarschuwt de dokter en geeft mij de zalf.
    Ik schudde de dokter de hand en bedankte hem, en loop samen met Julia het kantoortje uit.
    "Na ik ga ook nooit meer cupcakes bakken" mompelde Julia. Ik grinnik. "gaan we even naar de stad"
    Verbaasd keek ik op maar knikte ik langzaam.
    Ik trok mijn blouse recht en liep gearmd met Julia naar de stad.
    ‘Waar wil je dan naar toe op dit uur?’
    Het was al bijna sluitingstijd en als we wouden winkelen moesten we dat s ‘middags doen.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Julia Anderson
    Ik kijk hem even verontwaardigend aan als hij me grinnikt "wees blij dat jij de pijn niet hebt" zeg ik iets wat gekwetst. Ik was echt een gevoelig iemand, vreselijk.
    In de verte zie ik een jongen en een vrouw en een andere vrouw loopt richting een winkel voor zwangere. Je zag een klein beetje dat ze zwanger was en ik glimlach zwak. "waar wil je dan naar toe op dit uur?" vragend kijkt hij me aan. Ik was blij dati k een jurkje aanhad Met korte mouwen. Het enige nadeel was da tje het verband wel erg goed zag zitten. Ik haal mijn schouders op. "choco taart halen voor papa?" stel ik grijnzend voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Lily-Rose Hudson

    "Oeh hoor je het Ems we gaan weer wat leuks doen zometeen, stiekem willen ze gewoon mee doen. Kijken hoe goed we in bed zijn" knipoogt Lorenzo en ik lach even. "nou ik verzeker jullie ze is damit goed" zegt hij en hij buigt naar voren. Ik lach even hard. 'Maak daar maar 2 cellen van´ bromt de agent chagrijnig. Ik grinnik even en al snel worden we uit de auto getrokken...


    El Diablo.

    Lorenzo Delaino
    "oehh iemand is ongesteld hier" ik begin weer hard te lachen. we worden de auto uitgetrokken "zeg doe een beetje zachter met mijn prinsesje. Mijn vader heeft keeeeeeeeeeeeei veel centjes en oelalala als jullie haar pijn doet" dreig ik bozig en we worden weer verder naar binnen mee getrokken. "zeg hebben jullie heir vodka ofzo?" ik kijk een van de agenten vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heey ik ga zometeen op mijn mobiel verder. Ik weet niet of ik kan reageren aangezien het op de computer al moeilijk lukt. Naja als ik niet reageer ben ik er morgen weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    "wees blij dat jij de pijn niet hebt" Zei Julia een beetje gepikeerd en gekwetst.
    Ik liet mijn vingers even door haar blonde, zachte haren gaan. ‘Wijsneusje.’ Lachte ik om haar weer iets op te beuren.
    "choco taart halen voor papa?" Stelde ze grijnzend voor.
    ‘Chocolade taart én chocolade muffins? Ik dacht het niet, jonge dame.’
    Mijn toon was ‘vaderig’ maar niet onaardig.
    Ik zag een meisje met een buikje tot ik haar ineens herkende.
    Dat kon niemand anders zijn dan Rachel.
    ‘Rachel!’ riep ik haar.
    Geen idee of ik hier wel goed aan deed.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Emily Lily-Rose Hudson

    "oehh iemand is ongesteld hier" ik lach hard mee, en loop maar mee met de agent. "zeg doe een beetje zachter met mijn prinsesje. Mijn vader heeft keeeeeeeeeeeeei veel centjes en oelalala als jullie haar pijn doet" dreigt Lorenzo bozig en ik giechel even. 'Zo zo, dan kunnen we een mooie borgsom voor je rekenen.' gromt de agent. "zeg hebben jullie heir vodka ofzo?" vraagt hij een van de agenten. Ik giechel weer, de agenten verliezen echt hun geduld. We worden beide in een cel geduwd en lachend kijk ik naar Lorenzo terwijl onze handboeien los worden gemaakt. De cel word gesloten en ik lach even..


    El Diablo.

    Julia Anderson
    Ik grinnik even zacht "Chocolade taart en muffins dacht het niet jonge dame" zegt hij vaderlijk en ik grinnik zachtjes.
    "Rachel" roept hij ineens. De vrouw waar ik net naar aan het kijken was draaide zich om.
    "ahhh het begint te jeuken, zo oneerlijk waarom krijg jij niet gewoon de jeuk ofzo" mopper ik protesterend.

    Rachel Berry
    Ik kijk in de etalage, hmm leuke dingen die goedkoop zijn. "Rachel!" hoor ik ineens iemand roepen verbaasd kijk ik om. Dat klonk als Kurt. Een stuk verderop zag ik hem staan met een jonger meisje. Oke hij was ook geen steek veranderd. "Kurt" zeg ik blij en even de ellende van Emily vergetend. Ik loop naar ze toe "wat doe jij hier?" grijns ik. "Dat is echt super lang gelden" glimlach ik

    Lorenzo
    'Zo zo, dan kunnen we een mooie borgsom voor je rekenen.' "dat kan ook maar ik zei dat je zacht met mijn liefje moet doen" grijns ik. De agent kijkt me boos aan en duwt ons in een cel. "liefie heb je ergens pijn" roep ik hard en omhels haar dramatisch. "Jullie zijn saai, serieus wil je wat drank van mij je leven lacht je toe. Goede sex" lachend til ik haar op en ren een rondje in de kamer. "ons huisje"

    [lol ik ddacht erstaat we kunnen een mooie bruidegom voor je rekenen en ik dacht echt whut What!!!(zip)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 20:53 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel :

    Kurt" Reageerde Rachel blij. "wat doe jij hier?"
    Zonder het te willen verscheen er een glimlach rondom mijn lippen.
    "Dat is echt super lang gelden" Zei ze met een glimlach.
    ‘en of!’ Zei ik met een brede grijns, ze is amper veranderd.
    Net nu ik Rachels vraag wou beantwoorden werd ik onderbroken door Julia
    "ahhh het begint te jeuken, zo oneerlijk waarom krijg jij niet gewoon de jeuk ofzo" Mopperde Julia protesterend. Ik grinnik. En kijk een verontwaardigd op.
    ‘Zou jij je dat vader aandoen? Dezelfde vader die altijd jouw kleren koopt, eten kookt en jouw kamer schoonmaakt?’ Vroeg ik met een glimlach aan Julia.
    Rachel zou raar opkijken dat ik een dochter heb.
    ‘Julia dit is Rachel, ze waren vroeger vrienden en Rachel dit is Julia, mijn dochter.’ Zei ik.
    Ineens realiseer ik dat ik nog steeds onder cake-beslag zit, ik hoopte maar dat het niet te veel op viel.


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.