• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

[ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Chayenne Kyra Montoya

'Ik ben Rae.' stelt ze zichzelf vriendelijk voor, ''Speel je ook of?'' zegt ze en ik knik ook even. 'Ik speel alleen basketbal, soms wat volleybal op het strand.' grinnik ik. Ik pak de bal aan en laat hem op mijn vinger ronddraaien. Na twee minuten gooi ik hem van tien meter afstand in de basket en kijk dan weer naar de rest. 'Zaynie! Word je ziek?' vraag ik en plof naast hem neer.
    Ik speel even met mijn haar en glimlach even...

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 22:29 ]

El Diablo.

Harry Edward Styles
    Ik genoot van Louis zijn aanrakingen. Het voelde allemaal zo goed. Mijn armen sloeg ik rond Louis zijn nek, waar ik zachtjes kriebelde. "als jij niet zo leuk was geweest, had dit nooit gebeurt." glimlachte ik en kuste hem opnieuw. Sowieso dat dit mijn nieuwe verslaving werd. De glimlach op mijn lippen bleef, helemaal omdat ik wist wat ik nu ging doen. Heel voorzichtig gleed ik met mijn tong over Louis' onderlip waarna ik er zachtjes aan zoog. We wisten bijde van elkaar dat we totaal niet pruuts waren. Dat was wel te merken met het boek. Zoenen en seks had bijna geen betekening meer voor me gehad, maar Louis bracht alles weer terug. Zoenen was veel leuker als je er iets bij voelde. Je het niet deed om het zoenen zelf, maar om degene waarmee je het deed. Nu moest alleen Louis nog toegeven.

Louis Tomlinson.
    Harry's vingers in mijn nek gaven me de rillingen, het voelde allemaal zo goed, zo vertrouwd aan. Alsof het nooit anders geweest was. 'Nou ja, iedereen valt voor mij. Ik weet dat ik leuk ben.' Een grinnik verliet mijn mond en lachend schudde ik mijn hoofd. 'Grapje, jij bent altijd nog leuker.' Direct kuste ik hem terug, opende mijn mond toen ik zijn tong over mijn onderlip heen voelde en ging met mijn tong, heel voorzichtig, op verkenning uit in zijn mond. Normaal gesproken was het een heftige tongzoen geweest en lag de helft van de kleding al op de grond, maar met Harry voelde het gewoon anders. Liefde was daar wel de beste uitspraak voor denk ik. Ik trok Harry nog iets dichter tegen me aan en liet mijn vingertoppen ietsjes onder de zoom van zijn t-shirt glijden.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Rae Jade Parker
    'Ik speel alleen basketbal, soms wat volleybal op het strand.' Zegt ze. Ze laat de bal rond haar vinger draaien en gooit hem dan in de basket. Niet slecht, maar ik wist zeker dat ik het beter kon. Sporten is mijn afweer mechanisme. Alle pijn speel ik letterlijk van me af. Sporten is bijna altijd als werken voor mij geweest. Ht was super leuk, maar 40 uur per weel misschien wel vaker. Het begon al toen ik 4 was en nu ben ik 18 speel ik nog. Ik speel al 14 jaar bijna iedere balsport doe al 14 jaar an turnen. Logisch dat ik er goed in ben ik zet me er onwijs voor in. chay is weg, maar ik ga gewoon door. Ik kon goed voetballen al ik stopte er soms wat freerunnen en turnen in omdat ik dan bijna iedere bal kon raken. Het klonk zo perfect, maar ik heb hierop altijd mijn woede op afgericht. Het enige wat ik ooit leuk heb gevonden in mijn leven is sporten. Ik vind dit ook geweldig. Al voetballen blijft toch mijn favoriet. Samen met Freerunnen en misschien ook nog turnen omdat ik dat allemaal zo makkelijk kon samenstellen. Ik was klaar met basketballen en gooi de bal in de kast. Hij ofveen andere bal valt er niet uit dus ik zit goed. Ik loop naar de leraar toe. 'Meneer wat gaan we doen?' Vraag ik de man. Hij kijkt me aan. 'We gan voetballen zodra iedereen binnen is of de les is echt begint.' Zegt hij vriendelijk tegen me. Ik knik en loop naar het bankje toe helemaal aan de rand en ga daar zitten. Kijken hoe alle anderen het metveen bal doen.
    [Wanneer begint de gymles? Dat ze gaan sporten?]

I'm finally back, Finally after a Year break

Zayn Jawaad Malik

Ik hoor de leraar zeggen dat we gaan voetballen en grinnik even simpel. Dat is altijd leuk.
    'Zaynie ! Word je ziek ?' vraagt Chay en ploft naast me neer. Ik kijk naar haar en zie hoe ze met haar haar speelt en glimlacht. 'Uh, ik hoop het niet.' zeg ik en kijk haar aan. Ik heb echt geen zin om ziek te worden en weer alle lessen te missen. Het is echt irritant dat je weer proefwerken in moet halen enzo.
    De leraar seint naar ons en roept dan iets. Dus ik verneem dat de les gaat beginnen. We zitten toch al op de bank, dus ik blijf zitten en wacht tot de les echt gaat beginnen en hij uitlegt wat we gaan doen.

Danmarks Dynamite.

Harry Edward Styles
    Of ik ooit zo verliefd was geweest? Nee. Of en zoen ooit zo goed had gevoeld? Nee. Kippenvel verscheen overal op mijn huid toen Louis zijn koude vingertoppen iets onder de zoom van mijn shirt gleden. Het is dat we buiten stond en voor het eerst in tijden, nog redelijk terughoudend had ik hem hoe genomen en wel meteen. Mijn tong gleed lang die van Louis en mijn handen gleden door zijn haar. Heel mijn lichaam was tegen dat van hem aangedrukt en als ik eerder had geweten dat dit zo zou uitpakken had ik het veel eerder gedaan. Hier kon niets meer tegenop. Zelfs Dylan niet.

Chayenne Kyra Montoya

Hij kijkt me aan. 'Uh, ik hoop het niet.' zegt hij en ik knik even. Ik sla mijn been over het andere en kijk hem aan.
    'Mooi, want je moet morgen nog mee naar de tattooshop.' knipoog ik, en leun dan weer op mijn handpalm.
    'En... Wat voor tattoo ga jij nemen?' vraag ik en kijk kort naar de rest voor ik weer naar Zayn kijk.
    Ik hoor mijn Supra's even piepen over de vloer, ugh. Wat een irritant geluid. Snel sta ik stil zodat het geluid stopt.
    Ik kijk Zayn afwachtend aan. Ik ben echt benieuwd wat hij gaat nemen. Hij heeft er al een stuk of twintig volgens mij...

El Diablo.

[sonny word dik genegeerd...]

Louis Tomlinson.
    Zijn handen door mijn haar maakte dat ik een zacht geluidje slaakt en ergens was ik nog wel bang dat er iemand ons zou betrappen. We stonden nou niet bepaald beschut... Vanuit mijn ooghoeken probeerde ik het ballenhok te zien, wat nog wel redelijk was. Omdat ik de overweldigende zoen met Harry niet wilde verbreken, hield ik mijn handen zo stevig vast om hem vervolgens richting het ballenhok te leiden. Eenmaal daar duwde ik de jongere jongen zacht tegen de muur aan, hield mijn linkerhand iets onder zoom van zijn t-shirt terwijl mijn rechterhand vlak naast zijn hoofd plaats had genomen.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Zayn Jawaad Malik

'Mooi, want je moet morgen nog mee naar de tattooshop.' knipoogt ze en ik lach vrolijk. 'Daar heb je gelijk in.' zeg ik.
    'En.. wat voor tattoo ga jij nemen ?' vraagt ze. Haar schoen slipt en een heel irritant geluid komt bij haar voeten vandaan. Ik begin te lachen en denk dan even na. 'Ik denk iets van Carpe Diem. Ik hou van die quote.' mompel ik. Ik kijk naar Chay en dan weer naar de rest van de klas die volgensmij ook naar de banken loopt om te gaan zitten.
    'Durf je wel dan ?' vraag ik uitdagend.

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 23:01 ]

Danmarks Dynamite.

Harry Edward Styles
    Ik liet me meevoeren door Louis, maar weigerde mijn tong uit zijn mond te halen. Mijn adem stokte even in mijn keel toen hij me uiteindelijk tegen een muur duwde en mijn handen gleden af naar zijn borstkas. Mijn tong streelde zachtjes over zijn gehemelte en mijn handen grepen in het shirt om Louis nog dichter tegen me aan te trekken. Er was plots niet onschuldigs meer aan en ik begon hem iets ruwer te zoenen. Maar de liefde en passie bleef er nog altijd insteken. Een klein geluidje verliet mijn mond toen zijn hand weer iets onder mijn shirt verdween. Deze jongen maakte me met de kleinste dingen al helemaal gek.

[ @ HurtedHeard , ik heb net iets geschreven dat de leraar iedereen riep. omdat ik anders ook niet wist.. dus ik denk nu zo'n beetje ?]

Danmarks Dynamite.

Chayenne Kyra Montoya

Hij lacht vrolijk. 'Daar heb je gelijk in.' zegt hij en ik grinnik even. Hij begint weer te lachen en lijkt dan na te denken,
    'Ik denk iets van Carpe Diem. Ik hou van die quote.' mompelt hij en ik knik even. De rest van de klas loopt nu ook naar de banken om te gaan zitten.
    'Durf je wel dan ?' vraagt hij dan uitdagend en ik kijk hem grijnzend aan.
    'Ik ben Chay Montoya, ik durf alles als er geen insecten bij zitten' grijns ik. Ugh, ik was echt als de dood voor insecten...
    'En trouwens, mocht ik bang zijn... Ik heb jouw er toch bij' grijns ik.....

El Diablo.

MalikMore schreef:
    [ @ HurtedHeard , ik heb net iets geschreven dat de leraar iedereen riep. omdat ik anders ook niet wist.. dus ik denk nu zo'n beetje ?]

[Wat bedoel je? Ik begrijp niet wat je bedoelt :P

Wat worden de teams van de voetbalteams? Aangezien ze dus voetbal gaan spelen? Zal ik de teams maken was toch al bezig met een post ;)]

I'm finally back, Finally after a Year break

Niall James Horan

Als een idioot kleedde ik me in de kleedkamer om. Lekker dan, te laat voor gym. Snel trok ik het shirt over mijn hoofd en trok hem recht, om vervolgens de schoenen aan te doen en als een debiel de deur uit te rennen. 'Sorry dat ik zo laat ben!' hijgde ik toen ik bij de docent aankwam. Oh, het was niet eens echt begonnen. Ik plofte op de grond en jammerde even over dat ik honger had. Even liet ik mijn blik rondglijden en glimlachte opgewekt. Mijn glimlach zakte iets doordat ik aan dadelijk moest denken. Het boek. Natuurlijk was het wel grappig, maar wat als het me niet lukte? Dan zou ik compleet voor gek staan. Ik besloot maar om te liggen alsof het niets was, en begon zacht een liedje te neuriën. Het was Payphone van Maroon 5, wat me overigens niet echt veel boeide.

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 23:09 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."