• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik

    'Hee !' zeg ik vrolijk terug. Ik wacht tot Liam zich heeft omgekleed en dan vraagt hij of ik mee ga. Ik knik en we lopen de gym zaal binnen. Ik kijk naar de enorme zaal en heb het best wel gemist. Ik zie al een paar meisjes die basketballen ofzo iets. Het lijkt erop. Ik grinnik en pak een bal.
    'Hoe gaat het dan, Payne ?' vraag ik hem. Ik hou wat hoog met mijn voetbal en probeer ondertussen te luisteren naar wat Liam mij verteld. Ik ben blij om iedereen straks weer te zien. Aangezien ik Niall, Tyler en de andere nog niet echt heb 'gezien'. Ik zie de bal wegrollen en zucht, waarom lukt het nou nooit om me record te behalen.


    Danmarks Dynamite.

    Louis Tomlinson.
    Een gevoel dat ik in geen tijden had gevoeld speelde zich op in mijn maag en direct wist ik ook wat het was. Waarom kwam het eigenlijk pas omhoog als ik met Harry aan het zoenen was? Best wel raar. Ik schonk hem een lieve glimlach en knikte. 'Ik wil je er met alle liefde van af helpen. Maar...' Ik beet op mijn lip, staarde voor een seconde naar de grond. 'Hoe wil je het nu door doen? Ik bedoel, met de lijst en alles...' Eigenlijk nu ik weet wat ik voor Harry voel zie ik het niet zo zitten om met een meisje naar bed te gaan, die gedachtes worden letterlijk weggeduwd als Harry zijn warme lippen weer tegen die van mij aanduwd. Mijn gedachtes gaan nu alleen maar uit naar hem en liefdevol kus ik hem terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    Ik denk dat Sonny dus niet speelt. Er komen twee jongens binnen en de ene begint met hooghouden van een bal. Halaas voor hem mist hij of iets in die trant en rolt de bal richting mij. Ik kijk ernaar laat de bal op mijn voet tippen en schiet hem perfect in zijn handen. 'Asjeblieft.' Zeg ik vriendelijk al hoefde ik geen bedankje ofzo. Nou niet perse. Ik had zin in beweging. Ik begin te dribbelen en loop naar de basket. Als ik er dichtbij kom versnel ik mijn pas en spring ik op en gooi ik mijn bal perfect zodat hij er goed inkomt. Ik grijns en pak de bal en laat hem op mijn vinger balanseren als ik hem draaiend omhoog gooi en laat hem dan draaien op mijn pink. Het was instabiel, maar het lukte prima. Ik was gewoon erg into sport. Het hield me leven en realistisch en het beste het was ook nog is super leuk ook!! Deze talanten had ik van mijn moeder. Ik was ook nog heel erg lenig en mijn balgevoel voor balsporten had ik weer van mijn vader, maar ik was niet van plan om later iets met sport te doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne Kyra Montoya

    Ik kijk de zaal rond en ik zie ook Tyler binnen komen. Hij leunt wat tegen de muur en ik sta ook op. Wat zal ik eens gaan doen.. Ik zie Zayn en Liam, maar laat ze even. Ik heb zin om te basketballen.. Opeens zie ik een meisje met een basketbal en ik loop naar haar toe. 'Hee, mag ik die bal is?' vraag ik vriendelijk. Ik kende haar niet, vast nieuw. 'Ik ben Chayenne, by the way. Noem me maar Chay zoals iedereen' lach ik en trek mijn staart nog wat strakker terwijl ik afwacht....


    El Diablo.

    -

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 22:07 ]


    Danmarks Dynamite.

    Liam James Payne

    Ik glimlach even door de vrolijke reactie van Zayn. Samen lopen we de gymzaal in en ik kijk even door de zaal heen. Ik zie wat meiden bezig zijn maar richt me algauw weer op Zayn die een bal heeft gepakt. Ik kijk even en pak daarna ook een bal en begin hem gemakkelijk hooghouden, dat was iets waar ik goed in was. 'Gat goed, met jou?' zeg ik en kijk hem even vragend aan. Ik grinnik als zijn bal wegrolt maar mijn blik veranderd al snel als een meisje, het meisje wat net ook bij mij in de klas zat de bal perfect in de handen van Zayn schiet. Ik moet toegeven, dat schot was mooi. Mijn blik gaat weer naar de bal omdat ik anders de controle zou verliezen.

    [Halverwege Ierse dans naar huis gekomen, blijf morgen thuis, reageer morgen of dalijk.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik heb even alles weggehaald omdat ik nouja gek werd. Ga nu opnieuw iets typen. HAHA.]


    Danmarks Dynamite.

    Harry Edward Styles
    Mijn lippen bewogen spoepel over die van Louis heen. Zijn woorden hadden me aan het denken gezet, maar dat denken ging me maar moeilijk af zo. Zijn lippen waren zo warm en zacht. Ik liet mijn hand naar Louis' wang glijden en liet zijn lippen weer los. Ik drukten mijn voorhoofd tegen die van hem en ik keek hem recht in zijn helderblauwe ogen. "ik weet het niet." gaf ik eerlijk toe en beet even op mijn lip. "ze maken ons af als ze erachter komen." ik slikte even. Ik was zo bang geweest om het aloude te vertellen. Zo bang voor zijn reactie. En het was nergens voor nodig geweest. Maar van de rest wist ik het zeker. Ze zouden ons leven een hel maken. Dat was een feit. "hebben we een keuze?" piepten ik uiteindelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja, gaat goed.' zeg ik. De bal die ik net liet wegrollen wordt teruggeschopt door een onbekend meisje. Perfect in mijn handen. Mijn ogen worden groot. 'Hoe deed ze dat ?' vraag ik aan Liam. 'Ken je haar eigenlijk ?' vraag ik daarna.
    Ik leg de bal weer aan mijn voet en concentreer me op de bal. Ik zie onze leraar spullen klaar zetten en hoop natuurlijk dat we gaan voetballen. En dan opeens.. speelt mijn hoofdpijn weer op. Ik zucht en stop even met hooghouden. 'Heb jij ook zo'n hekel aan hoofdpijn ?' vraag ik dan aan Liam. Ik begin stom te lachen om mijn eigen vraag.


    Danmarks Dynamite.

    Liam James Payne

    Ik knik even als hij zegt dat het goed gaat en grinnik als zijn ogen groot woorden. 'Geen idee, ze zou wel vaker voetballen waarschijnlijk' zeg ik schouderophalend en schud daarna mijn hoofd. 'Ze heeft wel al bij twee lessen bij mij in de klas gezeten maar ik ken der niet' zeg ik en kijk even naar het meisje. Ik zie hoe Zayn opnieuw begint terwijl ik nog steeds bezig ben. Ik doe ondertussen wat trucjes me het hooghouden en kijk dan vanuit mijn ooghoek naar de leraar. Is afwachten wat die nu gaat klaarzetten. Ik grinnik door de vraag van Zayn, 'Nee! ik hou der van' zeg ik sarcastisch en grinnik daarna weer even.

    Louis Tomlinson.
    Ik voelde Harry's koude hand op mijn wang, wat gelijk mijn rode wangen wat liet minderen. Ik had het echt heet gekregen, maar wel in een goede manier. Harry stopte onze kus en leunde met zijn voorhoofd tegen die van mij aan. Ik slikte hoorbaar en knikte. 'Je hebt gelijk.' Op deze school vonden ze gays maar wat vreemd en zeker in de positie van Harry en mij kon het niet geaccepteerd worden. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, die hebben we niet. Jammer genoeg. Waarom moet alles toch zo moeilijk zijn?' Een zacht geluidje verliet mijn mond en ik sloeg mijn armen om Harry's middel om hem dicht tegen me aan te trekken, met mijn vingers cirkelde ik rustig over zijn onderrug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    'Hee, mag ik die bal is?' vraagt een meisje vriendelijk. Ik kijk haar aan. Ik kende haar niet, maar dat was vrij logisch. Ik laat de bal stoppen met draaien op mijn pink en geef hem haar aan. Een vriendelijke glimlach vormt mijn gezicht. 'Ik ben Chayenne, by the way. Noem me maar Chay zoals iedereen.' Zegt ze vriendelijk. Oke Chay dus. De jongen waar ik net de oetbal heen schopte kijkt verbaasd naar de bal en naar mij. Ik moet er van grinniken. 'Ik ben Rae trouwens.' Stel ik me voor aan Chay. 'Speel je ook of?' Vraag ik haar. Ik vond het wel fijn dat iemand net als mij zou kunnen spelen. In mijn vorige school speelde niemand basketbal. Een paar jongens oetbal, maar de meiden deden dus helemaal niets. Niemand waarmee ik een klik had. Bijna allemaal barbie's die niets uitvoerde en mij alleen zwart zaten te maken.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 22:25 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sonny Mabel Puckerman
    "ik kan totaal niet met dat soort ballen overweg." grijns ik even en zie hoe Zayn en Liam binnenkomen. Rae duidelijk wel. Ik huppelde naar de leraar toe en knipperde een paar keer overdreven met mijn ogen. "wat gaan we doen?" vroeg ik lief. De leraar keek me aan en bekeek me even toen hij uiteindelijk zuchten toen hij zag dat ik geen schoenen aan had. "jij niet veel. Want we gaan voetballen." dat werd dus op de bank zitten. Doel bereikt. Ik hield niet van sporten. Ik giechelde even en huppelde terug naar Rae en de jongens. "we gaan voetballen, misschien leren jullie het dan een keer." giechelde ik. Nee, het was niet serieus bedoelt. Zo'n bitch was ik nu ook weer niet. Daarbij, konden ze gewoon goed voetballen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik

    Ik wil eigenlijk wel weten wie het meisje is, maar daar kom ik nog wel achter. Misschien krijg ik haar wel als meisje, de nieuwe worden er immers altijd ingezet. Ik lach zachtjes. Dan valt mijn bal op. 'Verdomme.' zegt ik gefrustreerd. 'Sorry.' zeg ik meteen daarna. Ik pak mijn bal op en beslis om naar Liam te kijken, die nog steeds zijn bal omhoog heeft. Ik ga op de bank zitten en blijf kijken. 'Ik ben jaloers.' mompel ik. Ik ga met een hand door mijn haar en kijk dan naar de leraren, die bezig is de pionnen klaar te zetten. Nog steeds heb ik geen idee wat het zou kunnen zijn.
    Ik begin te hoesten en zucht dan. Ik wordt toch niet ziek he ?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 22:27 ]


    Danmarks Dynamite.