• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chayenne Kyra Montoya

    'Ik ga wel met je mee als je wil ?' vraagt hij en ik grijns even. 'Yay' zeg ik en leg mijn hoofd op mijn hand. 'Wat is het dan, wat Tyler de hele tijd zegt ?' vraagt hij. 'Dreams are reality.' grinnik ik. Ik kijk hem even aan, hmh, hij is niet lelijk. Maargoed, dat boeit niet echt. 'Ik ben van plan een nieuwe tattoo te halen.' mompelt hij opeens. Ik knik. 'Voor op mijn arm.' legt hij meteen uit. 'Als we dan samen gaan, zet ik die van mij ook gelijk ?' stelt hij voor en ik knik. 'Goed idee!' glimlach ik. 'Is goed, morgen? Moet nog even mijn tante helpen. Ze gaat heel haar huis opnieuw inrichten, en ik mag helpen. Ook gelijk goed voor mijn toekomst' lach ik...


    El Diablo.

    Volgende les begint! Iedereen heeft gym in de gymzaal! Hierna hebben de jongens hun meeting!

    Harry Edward Styles
    Ik sloeg mijn ogen neer. Louis was mijn beste vriend, hij zou niet tegen me liegen. Nooit.ik wiebelde heen en weer op mijn benen en keek naar mijn voeten. "En nu?" Stamelde ik. Mijn kaken waren rood aangelopen. Het voelde allemaal zo onrealistisch. Ik wilde hem nogmaals kussen, maar durfde het niet zo goed. Ik beet op mijn onderlip en sloeg mijn ogen weer op naar Louis. Volgens mij stond ik er echt heel sullig bij zo. Ik durfde niet eens te glimlachen zo klein voelde ik me. Ik ging wat ongemakkelijk met mijn hand door mijn krullen en mijn tong gleed weer over mijn onderlip. Louis had gelijk. Ik moest daar echt mee stoppen.

    Sonny Mabel Puckerman
    Rae vroeg hoe mijn vakantie was geweest en ik lachte even. "Geweldig. Ik ben met mijn beste vriend naar Milaan geweest. Jij?" Mijn vaders wilde eerst dat ik meeging met hun en mijn twee jongste roertjes naar New york. Anthony had me geholpen om ze om te praten. Ik was oud genoeg zelf op vakantie te gaan. Naar veel gesmeek gaven ze uiteindelijk toe en mocht ik met Amir mee. En het was echt super. De bel ging en rustig pakte ik mijn spullen bij elkaar. Uiterraard bleef ik wel rustig wachten op Rae.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik

    Ik lach blij en bijt op mijn lip. 'Morgen is perfect, ik kan vandaag ook niet.' Waarschijnlijk weet ze wel waarom niet, maar daar ga ik verder niet op in.
    'Oh en trouwens, het is een mooie quote !' Ik zucht zachtjes en druk tegen mijn hoofd. Hoofdpijn, fijn. Net wat ik wil. Ik ga wat achterover zitten en leg mijn hoofd tegen de muur. Aangezien we toch achterin zitten kan dat makkelijk. Ik sluit mijn ogen een seconde en pak daarna een asperientje uit mijn tas. 'Meneer, mag ik even wat water pakken. Ik heb hoofdpijn.' de leraar knikt en ik pak snel mijn flesje water.
    Ik neem me asperientje in en ga dan met mijn hoofd op de tafel liggen.


    Danmarks Dynamite.

    Louis Tomlinson.
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb totaal geen idee. Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk, vind je niet? We kunnen kijken wat er van terecht komt...' In de verte hoorde ik de bel gaan en besefte dat we gewoon al de eerste twee uren hadden geskipt, we konden net zo goed dit uurtje ook nog missen, ook al had ik geen idee wat voor een les we zouden hebben. Ik zette een paar passen in Harry's richting, pakte zijn beide handen vast. 'Stop er nou eens mee! Het is slecht. Maar ik kan het je wel afleren...' Licht twijfelend, misschien zelfs een klein beetje ongemakkelijk drukte ik heel zacht mijn lippen tegen die van hem aan. Ik gaf een licht kneepje in zijn handen en een glimlach verscheen rond mijn lippen, terwijl die nog op Harry's lippen zaten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chayenne Kyra Montoya

    Hij lacht blij en bijt dan op zijn lip. 'Morgen is perfect, ik kan vandaag ook niet.' zegt hij en ik knik even lachend. 'Ik weet maar al te best waarom' grinnik ik. 'Oh en trouwens, het is een mooie quote !' zegt hij. Ik glimlach even, 'dankje, me oma zei het altijd toen ik klein was.' glimlach ik. 'Meneer, mag ik even wat water pakken. Ik heb hoofdpijn.' zegt hij na een tijdje en de leraar knikt. Hij neemt snel een asperientje in. 'Gaat het wel goed Zaynie?' vraag ik en glimlach dan. Opeens hoor ik de bel. 'Mhm, tijd voor gymles' lach ik. Ik pak mijn tas en loop naar de deur. Vervolgens wacht ik op Zayn en tik met mijn hak..


    El Diablo.

    Zayn Jawaad Malik

    'Gaat het wel goed Zaynie ?' zegt Chay dan en ik begin te lachen. 'Jahoor, alleen hoofdpijn.' antwoord ik. De bel gaat. 'Mhm, tijd voor gymles.' zegt ze lachend. Ik knik en kijk hoe Chay weg loopt, maar dan toch blijft wachten bij de deur. Ik pak snel mijn spullen en loop lachend naar haar toe. 'Heb je er geen zin in dan ?' vraag ik haar. Samen lopen we naar de gymzaal en ik zeg haar gedag. Ik loop verveeld de kleedkamer in en kleed me verveeld om. Ik wacht zuchtend op de mensen die binnen komen, zodat ik niet in me eentje naar binnen hoef. Dan bedenk ik dat ik nog een ketting om heb en die doe ik dan ook snel af.


    Danmarks Dynamite.

    [even iets. Ik ben dus de 'eerste' in de kleedkamer. dus je moet maar kijken wie er naar me toe komt. haha.]


    Danmarks Dynamite.

    Chayenne Kyra Montoya

    'Jahoor, alleen hoofdpijn.' antwoord hij. Al snel staat hij weer naast me, 'Heb je er geen zin in dan ?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd, 'ik ben geen gym type, behalve als ik moet klimmen of basketballen' lach ik. Volleybal kan ik ook wel maar dat is saai, vind ik. We lopen naar de gymzaal. 'Doei!' zeg ik nog snel tegen Zayn, voor ik naar de meisjes-kleedkamer vertrek. Daar kleed ik me snel uit en vis dan mijn gymkleren uit mijn tas. Een zwart topje, een strak, kort broekje van Adidas die net mijn heupen verbergt en witte sneakers van Supra. Ook doe ik mijn haar in een hoge, strakke staart. Ik doe mijn oorbellen uit en mijn ketting af en leg die in mijn tas naast mijn Iphone. Ik doe snel kleine diamanten knopjes in mijn oren en loop dan naar de gymzaal. Ik plof op de bank en wacht af tot de rest komt...


    El Diablo.

    Harry Edward Styles
    Oke, de twijfel over Louis en of hij loog was nu helemaal voorbij. Hij zou me anders nooit kussen. Mijn hart klopte in mijn keel en mijn ademhaling bleef even hangen. Uiteindelijk realiseerde ik me wat er gebeurde en zachtjes drukten ik mijn lippen ook tegen die van Louis. Hij kuste me. Mijn gedachtes schoten van rechts, naar links en van boven naar onder. Mijn vingers gleden tussen die van Louis en ik kneep er in. Volgens mij steeg ik op van de vlinders die in mijn buik raasten. Uiteindelijk liet ik Louis zijn lippen los om hem glimlachend aan te kijken. Ik keek even naar onze handen en zuchten geluchzalig. "ik denk dat ik het zo wel af kan leren. Maar je moet me er wel nog even mee blijven helpen." ik grijnsde zachtjes en drukten mijn lippen uiteindelijk weer op dieven Louis.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rae Jade Parker
    "Geweldig. Ik ben met mijn beste vriend naar Milaan geweest. Jij?' Vraagt ze me. Als ik wil antwoorden gaat de bel. Ik pak mijn tas in en zie dat Sonny wacht. Deze school vond ik al een stuk leuker afgezien van het boek, maar ik zal het vergeten. Me er niet druk om maken. 'Mijn vakantie was erg leuk.! zeg ik terwijl we naar gym beginnen te lopen. 'Ik ben samen met mijn vader en mijn vriend, die trouwens bij mij woont, naar Australie en nieuw-Zeeland geweest. Het is daar zo mooi zelfs al was het daar winter.' Zeg ik met een grote glimlach rond mijn gezicht. Ik moest ayden wel mijn vriend noemen. Als ik hem mijn broer noemde kon hij mijn vriendje niet zijn. Daar had je namelijk een probleem mee. Vooral ik. Gelukkig kon ik liegen als de besten en kon niemand me doorzien. Mensen hebben het nooit Door als ik lieg of niet lieg. Al mensen nemen vaak aan dat ik de waarheid spreek wat ik meestal ook doe trouwens. Ik loop voor Sonny de kleedkamer binnen en open mijn tas waar ik een wit topje uithaal een korte grijze joggingbroek. Het was gewoon een fijn klein broekje van joggingstof en mijn blauw goude adidas vest. Ik trek mijn shirtje boven mijn hoofd en doe mijn topje en vestje aan. Ik kijk even en zie dat ik een inkijk heb. Fijn... Nu ziet iedereen mijn gootje. Ik doe ook mijn broek uit en spring in mijn joggingbroek. Ik doe mijn witte adidasjes aan en kijk Sonny aan. 'Ben jij ook al klaar?' Vraag ik haar terwijl ik mijn haar in een knot omhoog doe.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:23 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [mijn topics, ik reageer echt weining hier D:]


    Do what people say you can't.

    [Nu is je kans. Je kan met Zayn praten. Iedereen heeft Gym ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sonny Manel Puckerman
    Ik loop met Rae naar de gymzaal als ze verteld dat ze met haar vriend en vader naar Australië is geweest. Ik loop achter haar aan de kleedkamer in. "waarom woont je vriend bij jou en je vader?" vraag ik nieuwsgierig. Dat je met je vriend ging samenwonen snapte ik. Maar ik zou nooit bij mijn vriend gaan wonen als hij zelf nog thuiswonende. Behalve als er iets mis was bij mijn eigen thuis. Ik haalden mijn kleding eruit en hijs me uit me uit de kleding die ik aanheb. Ik vervang ze voor een zwart topje en een rood kort sportbroekje. Ik was mijn schoenen vergeten dus moest ik op mijn blote voeten, ik vouwde alles netjes op en zetten mijn pumps onder de bank. "klaar ja." glimlachte ik naar Rae en opende de deur naar de zaal. Een voordeel. De leraar was echt heel knap.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rae Jade Parker
    "waarom woont je vriend bij jou en je vader?" vraagt ze. 'Klaar ja.' Zegt ze terwijl we naar de gymzaal lopen. Zij op blote voeten. Vast haar schoenen vergeten. 'Zolang je het maar niet tegen de werled vertelt, Mijn vriend had problemen met zijn ouders en hij mocht zijn dromen niet volgen en moest van zijn ouders iets gaan tsuderen wat hij zelf niet wou. Hij mag heel erg weinig van zijn ouders dus liep hij weg, maar hij heeft geen onderdak dus verblijft hij bij ons. Mijn vader boeit mijn leven toch niet.' Zeg ik schouder ophalend. Mijn addidas vestje had op open en ik kijk naar de gymleraar. Die was zeker niet lelijk. Ik pak een basketbal en kijk Sonny aan. 'Speel je?' Vraag ik haar terwijl ik een grijns rond mijn lippen krijg. Ik kon zo veel balsporten. Honkbal voetbal handbal basketbal. Ik kon geweldig smashen met volleybal. Ik hield eigenlijk gewoon van sporten. Ik kijk haar aan n gooi de bal op om hem rond te laten draaien op mijn middelvinger. Dit duurde lang om te leren, maar ik kan het wel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam James Payne

    Gelukkig gaat de bel en pak ik mijn tas. We hebben gym nu, net als ik naar de kleedkamer toe aan het lopen ben bedenk ik dat ik mijn spullen nog helemaal niet bij me heb. Ik keer om en loop richting mijn kluisje. Daar pak ik mijn spullen uit en loop dan opnieuw richting de kleedkamer. Als ik naar binnen loop zie ik Zayn al en glimlach nar hem. 'Heey' zeg ik en leg mijn tas neer om vervolgens mijn spullen eruit te pakken en me te gaan omkleden. Volgens mij was ik wel een beetje aan de late kant maarja. Ik zou vast nog wel op tijd zijn en anders maar niet, Het maakt me eigenlijk niet super veel uit. Ondertussen ben ik al klaar met omkleden en kijk Zayn aan. 'Ga je mee?' vraag ik hem maar