• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

[ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Harry pakte mijn schouders vast en niet veel later voelde ik een van zijn voeten in mijn handen, Harry begon iets te wiebelen en veel bijna voorover, maar hij schoot in de lach waardoor hij uiteindelijk achteruit viel en natuurlijk viel ik mee omdat hij mij vast had, dus zo lag ik boven op hem. Hij liet zijn armen langs zijn lichaam vallen en ik zag wel degelijk de twinkeling in zijn ogen. 'Je zou het niet meer doen, Harry.' Mompelde ik toen ik zag hoe hij weer met zijn tong over zijn lip gleed, maar misschien dacht hij nu wel dat ik de hele tijd naar zijn lippen aan het staren was geweest. Ik draaide mijn ogen weg van zijn lippen en keek hem vervolgens recht in zijn ogen aan.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Zayn Jawaad Malik

Ik kijk naar het spel dat Chay aan het spelen is. Ik ken het niet, maar het ziet er leuk uit. Maar kan ik dat ook is downloaden. Ik hoor de leraar verveelt uit een boek lezen en pak dan ook mijn mobiel. Mijn zusje heeft niks meer teruggestuurd dus ga ik op instagram saaie foto's zitten kijken.
    Ik zie een paar vakantie foto's van mensen van school en Kelly's instagram zie ik ook staan. Toevallig een foto van ons tweeën. Ik glimlach, ze was echt aardig.
    Ik zie er behoorlijk brak uit op die foto en vind het grappig dat ik het goed heb gekeurd dat ze die foto heeft gemaakt.
    Ik kijk opnieuw snel even naar Chay en merk dat ze heel erg gefocust is op haar spel. Ik grinnik en kom dan op een ideetje. Waarom vraag ik niet gewoon haar nummer. 'Chay, mag ik misschien je nummer ?' fluister ik dan ook.

Danmarks Dynamite.

Chayenne Kyra Montoya

Ik oak snel de vierde pagina in het spel en ik grijns even. 'Chay, mag ik misschien je nummer ?' hoor ik Zayn opeens fluisteren en ik kijk op.
    Oh ja, hij had mijn nieuwe nummer nog niet. Ik had sinds het begin van deze vakantie een Iphone 5. Mijn Blackberry was in het water gevallen, was ook niet meer te redden. Niet dat ik het erg vind, toch een rottelefoon.. Snel zet ik het spel op pauze en kijk naar Zayn.
    '063295467' glimlach ik en kijk dan weer naar mijn spel. Nah, ik ga straks wel weer verder. Ik kijk even naar de foto die op het scherm van Zayn staat. 'Oeh, wie is dat? Je nieuwe vriendinnetje?' lach ik..

El Diablo.

harry Edward Styles
    Ik slikte even. "Sorry." Mijn stem was zacht en onzeker. Ik was onzeker. Zijn adem blies tegen mijn lippen aan en ik wilde hem zo graag kussen. Ik sloot mijn ogen even paniekerig en beet dit keer op mijn lip, in plaats van erover te likken. Ik keek Louis opnieuw aan en wist me totaal geen houding meer te geven mijn adem stokte in mijn keel en de hoeveelheid vlinders in mijn buik leek zich met de seconde te verdubbelen. Ik stamelde wat worden maar kwam er totaal niet meer uit. Hij maakte me gek.

Zayn Javaad Malik

'063295467' zegt ze glimlachend. Ik schrijf hem op een papiertje en zie dan dat ze naar de foto kijkt. 'Oeh, wie is dat? Je nieuwe vriendinnetje?' lacht ze. Ik lach even snel en schud dan mijn hoofd. 'Nee, dat is Kelly. Ik heb haar op vakantie ontmoet. Maarja, we wisten beide dat het niks zou worden.' Ik grinnik even en kijk Chay aan. 'Ik vond haar wel super.. lief enzo. Maar ik zou toch alleen maar problemen krijgen als ik met haar bleef.' Ik hoopte dat Chay dit zou begrijpen.
    Het verhaal over al die meiden die ik op vakantie had ontmoet vanmorgen, kan dus nu wel de pot op. Het klopt gewoon helemaal niet, besef ik me. Ik snuif en druk de foto weg, om daarna Chay's nummer in te voeren. 'Je vind het toch niet erg als ik je Chay noem ?' vraag ik dan voorzichtig.

Danmarks Dynamite.

Louis Tomlinson.
    Zijn hele houding veranderde. Hij leek wel onzeker. 'Geen sorry zeggen.' Een vragende blik verscheen in mijn ogen en ik liet mijn ogen bestuderend over zijn gezicht heen gaan. 'Wat is er toch met je?' Mompelde ik meer tegen mezelf dan dat het echt voor Harry bedoeld was, maar ik lag zo op hem dat hij het waarschijnlijk wel gehoord zou hebben. Ik liet mijn ogen weer in zijn ogen haken. 'Ik word niet boos, echt niet. Ik beloof het je. Maar ik wil je er mee helpen, Hazza.' Het benieuwde me of hij het me nu echt ging vertellen, alleen omdat ik heel erg dicht op hem lag en hem praktisch kon zoenen als ik wilde. Ik had eigenlijk helemaal de neiging niet om van Harry af te komen, ik lag wel lekker.

Harry Edward Styles
    Ik was zo erg met mezelf in tweestrijd. Mijn hart klopte in mijn keel en Louis moest het wel voelen zo dicht la hij op me. "I-ik." Stamel ik zachtjes maar al snel slik ik mijn woorden door. Hij zou zo boos op me zijn. Ik zou uit het voetbaltechnisch getrapt worden, heel de school zou hij tegen me opzetten. Hij zou er voor zorgen dat ik geen leven meer had. Alles wat ik had opgebouwd zou hij de grond in trappen. Toch moes het. Hij was mijn beste vriend. Ik kon me geen seconde normaal gedragen in zijn bijzijn. Dit kon ik toch geen jaar volhouden.
    Ik deed het. Mijn lippen drukten ik voor een paar seconde op die van Louis. Te snel om er ook maar iets bij te voelen. Ik draaide door. Ik duurde Louis van me af en sprong op om vervolgens weg te rennen. Het was zijn eigen schuld. Hij wilde weten wat er aan de hand was.

MalikMore schreef:
    Zayn Javaad Malik

'063295467' zegt ze glimlachend. Ik schrijf hem op een papiertje en zie dan dat ze naar de foto kijkt. 'Oeh, wie is dat? Je nieuwe vriendinnetje?' lacht ze. Ik lach even snel en schud dan mijn hoofd. 'Nee, dat is Kelly. Ik heb haar op vakantie ontmoet. Maarja, we wisten beide dat het niks zou worden.' Ik grinnik even en kijk Chay aan. 'Ik vond haar wel super.. lief enzo. Maar ik zou toch alleen maar problemen krijgen als ik met haar bleef.' Ik hoopte dat Chay dit zou begrijpen.
    Het verhaal over al die meiden die ik op vakantie had ontmoet vanmorgen, kan dus nu wel de pot op. Het klopt gewoon helemaal niet, besef ik me. Ik snuif en druk de foto weg, om daarna Chay's nummer in te voeren. 'Je vind het toch niet erg als ik je Chay noem ?' vraag ik dan voorzichtig.

Ik zie dat hij mijn nummer op een papiertje schrijft. Hij lacht even als ik over de foto begin en schud dan zijn hoofd. 'Nee, dat is Kelly. Ik heb haar op vakantie ontmoet. Maarja, we wisten beide dat het niks zou worden.' zegt hij waarna hij even grinnikt. 'Ik vond haar wel super.. lief enzo. Maar ik zou toch alleen maar problemen krijgen als ik met haar bleef.' zei hij. Ik knik dat ik het begrijp en grijns dan weer even. Hij snuift even en drukt de foto weg. Vervolgens tikt hij mijn nummer in, 'Je vind het toch niet erg als ik je Chay noem ?' vraagt hij voorzichtig en ik schud mijn hoofd. 'Dat is nou eenmaal mijn bijnaam' grinnik ik en haal kort een hand door mijn haar. 'Ik wil een tattoo' mompel ik na een tijdje, heel random maargoed...

El Diablo.

[Kan je ook met Sonny reageren?]

I'm finally back, Finally after a Year break

Zayn Jawaad Malik

Ze schudt haar hoofd en zegt : 'Dat is nou eenmaal mijn bijnaam.' ze grinnikt en haalt kort een hand door haar haar.
    'Ik wil een tattoo.' mompelt ze na een tijdje. Ik kijk haar aan. 'Dan ga je er toch eentje halen ?' Ik lach zachtjes. Zelf heb ik al een stuk of vijftien tattoo's, als het er niet meer zijn. Ik vind het geen pijn doen en het is een verslaving geworden. Net als dat ik rook. 'Wat zou je willen.. en waar zou je het willen ?' vraag ik.
    Ik kijk naar haar lichaam, voor een mooi plekje. 'Doe het op je pols of in je nek.' geef ik suggesties. Ik glimlach naar haar en ben blij dat ik haar kan helpen. Of nou, advies kan geven.

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:31 ]

Danmarks Dynamite.

Louis Tomlinson.
    Een frons verscheen tussen mijn wenkbrauwen en ik bleef Harry aankijken, hij leek meer met zijn gedachtes te worstelen. Veel wijzer uit zijn woorden werd ik ook niet, het leek meer gebrabbel. Voor ik er zelf maar echt besef bij had voelde ik voor een paar seconde iets op mijn lippen, Harry's lippen. Direct duwde hij me van zich af, sprong op en rende weg. Tijd om er over na te denken had ik niet, eerst Harry tegen houden voordat hij iets stoms ging doen. 'Harry! Wacht!' Ik krabbelde overeind, zette een sprintje om Harry aan zijn pols vast te pakken en hem om te draaien. 'J-je bent verliefd op mij?' Bij het woordje verliefd schoot er een rare kriebel door mijn maag heen, zou ik dan ook... Nee, toch? 'Ik vind jou... Ook wel leuk, denk ik.' Ik had altijd al wel een zwak gehad voor Harry, maar dat het eigenlijk verliefd worden zou kunnen worden had ik nooit echt geweten, of aan gedacht. Al wist ik niet of ik mezelf verliefd kon noemen, eerder radeloos.

Chayenne Kyra Montoya

'Dan ga je er toch eentje halen ?' zegt hij waarna hij zachtjes lacht. 'Maar ik wil niet alleen' zeg ik met een klein pruillipje. 'Wat zou je willen.. en waar zou je het willen ?' vraagt hij en ik kijk op. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee,' zeg ik. 'Doe het op je pols of in je nek.' zegt hij en ik denk even na. 'Pols is wel wat ja' zeg ik. 'Nu nog bedenken wat, ik weet wel iets maar dat zegt Tyler ook de hele tijd' mompel ik en zucht even. Tattoo's waren moeilijk... Ik kijk weer naar Zayn en lach even.

El Diablo.

Harry Edward Styles
    Ik wilde gillen, trappen en slaan. Maar trillend bleef ik staan. Ik kneep mijn ogen stijf dicht om de tranen tegen te houden ik trok mijn pols los en deinste achteruit. Bang dat Louis me zou slaan. Mijn onderlip trilden ik wilde nee schudden toen hij vroeg of ik verliefd op hem was maar deed helemaal niets. Zijn laatste worden drongen amper tot me door maar toen ik besefte wat hij gezegd had vlogen mijn ogen open. "Je liegt." Mijn stem trilde. Dit kon niet. Hij zou straks heel hard gaan lachen en de school binnen rennen om door alle gangen te gillen dat ik op jongens viel.

Zayn Jawaad Malik

'Ik ga wel met je mee als je wil ?' vraag ik haar. 'Wat is het dan, wat Tyler de hele tijd zegt ?'
    Ik kijk haar aan op het moment dat ze naar mij kijkt en ze lacht. Ik lach terug, haar lach is mooi. 'Ik ben van plan een nieuwe tattoo te halen.' mompel ik.
    'Voor op mijn arm.' leg ik uit. Ik ben het echt van plan. 'Als we dan samen gaan, zet ik die van mij ook gelijk ?' stel ik dan voor. Het is eigenlijk wel een goed idee !
    Alleen niet vandaag, want vandaag is het boek. Ik zucht en kijk de klas nog eens rond. Hoe lang duurt deze les nog ?
    Ik pak snel mijn boek, als de leraar even door de klas kijkt en mijn een strenge blik toewerpt.

Danmarks Dynamite.

Louis Tomlinson.
    Harry leek wel net zo te flippen als daarnet, alleen kon hij zichzelf nu nog wat beter inhouden... Maar ik wist niet of ik dat nou helemaal positief kon opvatten. Ik beet zachtjes op mijn lip, schudde mijn hoofd. 'Nee, waarom zou ik? Je hebt me zojuist iets heel persoonlijks verteld, waarom zou ik dan in godsnaam liegen over mijn eigen gevoelens?' Ik was er hoogstens negentig procent zeker van, die laatste tien lieten het een beetje afweten. Maar Harry is altijd al een leuke jongen geweest. 'Ik lieg niet, Harry, echt niet. Ik lieg alleen tegen mensen die het verdienen of nodig hebben. Ik heb nog nooit tegen jou gelogen.'