• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    xJORDYCLASIE schreef:
    (...)
    Haha mijne niet die kwam vandaag ineens aanzetten met een 12-pack durexcondooms haha:Y)

    Ohh lol, dat laat die van mij gelukkig helemaal aan mijzelf over :'). Mijn vriend en ik doen het trouwens nooit met condoom maar ik ben aan de pil. ;O


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohh lol, dat laat die van mij gelukkig helemaal aan mijzelf over :'). Mijn vriend en ik doen het trouwens nooit met condoom maar ik ben aan de pil. ;O


    Wij ook niet hoor, ik heb ook echt een hekel aan condooms. :x


    Your make-up is terrible

    ik gebruik ook niet zon ding. vindt het eig een beetje nep eerlijk gezegd, lang leve de pil bij mijn vriendin! :Y)

    Omg omg omg,
    ik moet deze hebbennn:



    Haha, ik dacht, ik plaats het hier maar even. Het punt is, met dit ondergoed, kijkt hij er misschien nog naar... ofniet. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Ardina schreef:
    (...)

    Dat ik er te jong voor ben. Ik ben 15 .__.


    Nou om seks te hebben vind ik dat best jong. Maar het hangt ervan af hoelang je al samen bent met je vriend. Ik heb ook seks gehad op mijn 15e, maar we waren toen wel al een jaar samen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik weet nog wel dat ik ooit op een camping was en dat ik opeens vreemde geluiden uit de duinen hoorde. Toen ik zag wat het was, rende ik snel weg. Trauma's op tienjarige leeftijd. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik weet nog wel dat ik ooit op een camping was en dat ik opeens vreemde geluiden uit de duinen hoorde. Toen ik zag wat het was, rende ik snel weg. Trauma's op tienjarige leeftijd. :'D


    hahaha! heb je die al gehoord van jip en janneke samen in bad?

    Ardina schreef:
    (...)

    Dat ik er te jong voor ben. Ik ben 15 .__.


    Ik slikte de pil al toen ik net 14 was.


    Bad decisions make good stories.

    Je kunt me op de lijst zetten. I think I'm submissive? :'x


    † Love? I want to sleep.

    Ja, mag ik ook op de lijst, bij Maagd. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik word er echt niet goed van. Twee van die mensen met wie ik omga, een stelletje, lopen me allemaal op te naaien over het feit dat mijn vriend en ik nog geen seks hebben. Bij alles wat ik doe, ook al is het voor de grap een kusje geven in de nek van mijn vriend, dan beginnen ze al weer van: "dat mag je alleen doen als je ervaring hebt, dit dat." We zijn pas 4,5 maand bij elkaar en ik ben nog maagd, dus laat me lekker. Mijn vriend en ik hebben het er al vaker over gehad en hij vindt het prima om het allemaal rustig aan te doen, dus dit is lekker hoe wij het doen. Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken, maar ze blijven maar bezig en de hele tijd op zo'n spottende manier. Hou gewoon lekker op. D:
    - meh sorry moest ik even kwijt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik word er echt niet goed van. Twee van die mensen met wie ik omga, een stelletje, lopen me allemaal op te naaien over het feit dat mijn vriend en ik nog geen seks hebben. Bij alles wat ik doe, ook al is het voor de grap een kusje geven in de nek van mijn vriend, dan beginnen ze al weer van: "dat mag je alleen doen als je ervaring hebt, dit dat." We zijn pas 4,5 maand bij elkaar en ik ben nog maagd, dus laat me lekker. Mijn vriend en ik hebben het er al vaker over gehad en hij vindt het prima om het allemaal rustig aan te doen, dus dit is lekker hoe wij het doen. Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken, maar ze blijven maar bezig en de hele tijd op zo'n spottende manier. Hou gewoon lekker op. D:
    - meh sorry moest ik even kwijt.


    Oh, ik zou er echt wat van zeggen hoor, want dat is gewoon niet meer leuk na een tijdje. Moet je eens terug zeggen als zij een grapje maken: Grapjes mag je alleen maken als je echt grappig bent. Sommige mensen weten gewoon niet van ophouden.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Oh, ik zou er echt wat van zeggen hoor, want dat is gewoon niet meer leuk na een tijdje. Moet je eens terug zeggen als zij een grapje maken: Grapjes mag je alleen maken als je echt grappig bent. Sommige mensen weten gewoon niet van ophouden.


    Ik heb er gister wat van gezegd dat ik het gewoon echt niet leuk vond en dat ze me gewoon moesten laten, begonnen ze dat het niet kwetsend bedoeld was. Het was maar een grapje. Ja ja, hou maar gewoon op.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik word er echt niet goed van. Twee van die mensen met wie ik omga, een stelletje, lopen me allemaal op te naaien over het feit dat mijn vriend en ik nog geen seks hebben. Bij alles wat ik doe, ook al is het voor de grap een kusje geven in de nek van mijn vriend, dan beginnen ze al weer van: "dat mag je alleen doen als je ervaring hebt, dit dat." We zijn pas 4,5 maand bij elkaar en ik ben nog maagd, dus laat me lekker. Mijn vriend en ik hebben het er al vaker over gehad en hij vindt het prima om het allemaal rustig aan te doen, dus dit is lekker hoe wij het doen. Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken, maar ze blijven maar bezig en de hele tijd op zo'n spottende manier. Hou gewoon lekker op. D:
    - meh sorry moest ik even kwijt.


    Heel. Hard. Slaan. Ik help met liefde als je wilt.^^ Mensen moeten het gewoon respecteren als jij nog maagd bent, en dat nog even wil blijven. Jij moet zelf inschatten wanneer je er klaar voor bent, en je absoluut niet laten pushen door mensen. Sommige zijn er eerder klaar voor (zoals ik, ik was dertien of veertien geloof ik) en sommige zijn wat later. Laat je vooral niet pushen door ze, daar ga je achteraf alleen maar spijt van krijgen.


    Bad decisions make good stories.

    Dumbledore schreef:
    Ik word er echt niet goed van. Twee van die mensen met wie ik omga, een stelletje, lopen me allemaal op te naaien over het feit dat mijn vriend en ik nog geen seks hebben. Bij alles wat ik doe, ook al is het voor de grap een kusje geven in de nek van mijn vriend, dan beginnen ze al weer van: "dat mag je alleen doen als je ervaring hebt, dit dat." We zijn pas 4,5 maand bij elkaar en ik ben nog maagd, dus laat me lekker. Mijn vriend en ik hebben het er al vaker over gehad en hij vindt het prima om het allemaal rustig aan te doen, dus dit is lekker hoe wij het doen. Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken, maar ze blijven maar bezig en de hele tijd op zo'n spottende manier. Hou gewoon lekker op. D:
    - meh sorry moest ik even kwijt.

    Jonge wat een kinders.


    No growth of the heart is ever a waste