• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    Fantaseren jullie heel af en toe over een andere man/vrouw tijdens de seks?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Fantaseren jullie heel af en toe over een andere man/vrouw tijdens de seks?

    Nee, nooit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    Fantaseren jullie heel af en toe over een andere man/vrouw tijdens de seks?


    Nee, behalve als Mitchell expres over vrouwen gaat praten.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee, behalve als Mitchell expres over vrouwen gaat praten.

    -wbw-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^ Oh, you two. :Y)

    Anyway, de reden dat ik dat vraag ik omdat ik het gister zelf wel deed. Heb dat nog nooit gedaan tijdens de seks en het is ook niet dat het anders niet lekker is maar toch.. ik deed het. Schrok er zelf van. D: Is dat heel slecht?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    ^ Oh, you two. :Y)

    Anyway, de reden dat ik dat vraag ik omdat ik het gister zelf wel deed. Heb dat nog nooit gedaan tijdens de seks en het is ook niet dat het anders niet lekker is maar toch.. ik deed het. Schrok er zelf van. D: Is dat heel slecht?


    Natuurlijk niet. Zolang je niet echt seks met iemand anders wilt hebben is het gewoon normaal, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    ^ Oh, you two. :Y)

    Anyway, de reden dat ik dat vraag ik omdat ik het gister zelf wel deed. Heb dat nog nooit gedaan tijdens de seks en het is ook niet dat het anders niet lekker is maar toch.. ik deed het. Schrok er zelf van. D: Is dat heel slecht?

    Ik vind van wel. Als ik erachter zou komen dat Nikki aan iemand anders denkt tijdens onze seks zou ik hem flippen en daarna in janken uitbarsten.

    Blijkbaar is hij dan dus niet goed genoeg volgens jou, anders hoefde je niet aan iemand anders te denken.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 0:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Michonne schreef:
    (...)

    Natuurlijk niet. Zolang je niet echt seks met iemand anders wilt hebben is het gewoon normaal, denk ik.


    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind van wel. Als ik erachter zou komen dat Nikki aan iemand anders denkt tijdens onze seks zou ik hem flippen en daarna in janken uitbarsten.


    Hmm.. Tsja, tis niet alsof ik ooit seks met diegene zou kunnen krijgen ofzo, lol ;D. Maar het gaf alles wel ineens een heel ander soort spanning.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)

    Hmm.. Tsja, tis niet alsof ik ooit seks met diegene zou kunnen krijgen ofzo, lol ;D. Maar het gaf alles wel ineens een heel ander soort spanning.

    Jezus, je bedoelt nu toch niet serieus Daryl of iemand uit een voetbalteam? Dat zou echt heel erg slecht zijn.

    Seks is iets waarmee je onder andere de bond tussen jullie twee bevestigd / verdiept / hoe je het wilt noemen. Dan hoor je niet aan iemand anders te denken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    Fantaseren jullie heel af en toe over een andere man/vrouw tijdens de seks?

    Ik heb geen seks, maar wel een heel levendige fantasie die dat compenseert! En in mijn fantasie kan veel. Heel veel :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jezus, je bedoelt nu toch niet serieus Daryl of iemand uit een voetbalteam? Dat zou echt heel erg slecht zijn.

    Seks is iets waarmee je onder andere de bond tussen jullie twee bevestigd / verdiept / hoe je het wilt noemen. Dan hoor je niet aan iemand anders te denken.

    Nee nee, het is niet Daryl ghehe.

    En tsja, ik denk dat het net is hoe je het bekijkt. Ik ben er wel verder naar gaan zoeken en het schijnt dat like 70% (!) van de mannen en een bijna net zo hoog percentage aan vrouwen het soms tot regelmatig doet. Dat geeft toch wel voor mij aan dat het niet volledig abnormaal is, al ben ik er niet trots op. Voor mij was dit de eerste keer in al die tijd en dus een hele aparte ervaring.

    Ik vind het wel heel mooi hoe jij er zo op reageert trouwens. Dat zegt wel wat over hoe jij seks ervaart, dat respecteer ik.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 0:12 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nee nee, het is niet Daryl ghehe.

    En tsja, ik denk dat het net is hoe je het bekijkt. Ik ben er wel verder naar gaan zoeken en het schijnt dat like 70% (!) van de mannen en een bijna net zo hoog percentage aan vrouwen het soms tot regelmatig doet. Dat geeft toch wel voor mij aan dat het niet volledig abnormaal is, al ben ik er niet trots op. Voor mij was dit de eerste keer in al die tijd en dus een hele aparte ervaring.

    Ik vind het wel heel mooi hoe jij er zo op reageert trouwens. Dat zegt wel wat over hoe jij seks ervaart, dat respecteer ik.

    Danku.

    En ik vind die mensen maar raar die het doen -gayhand-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Danku.

    En ik vind die mensen maar raar die het doen -gayhand-

    I'm a strange human being, I guess.. Don't hate me. T_T


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    I'm a strange human being, I guess.. Don't hate me. T_T


    Mitchell is een beetje ouderwets in relaties haha.
    Vroeger deed ik het ook altijd hoor, maar toen had ik gewoon slechte seks.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Mitchell is een beetje ouderwets in relaties haha.
    Vroeger deed ik het ook altijd hoor, maar toen had ik gewoon slechte seks.

    Haha, auwtch. x'D Mijn vriend doet het goed, hoor. Het is ook niet dat het anders niet lekker is of ik niet kom ofzo zoals ik al zei, maar ik vond dit gewoon een totaal nieuw iets en ik vroeg me af of meer mensen dat ooit hebben gehad/wat jullie er van vinden.


    ars moriendi