• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    Daniel Mason Cooper

    Ze grinnikt zachtjes. "Dat komt nog wel, je bent niet de enige die moeite heeft met de plattegrond. De kamers zijn op de bovenste verdieping, de jongenskamers bevinden zich aan de linkerkant. De nummer van je kamer staat normaal op je sleutel, moest je het dan nog vergeten zijn, kunnen we altijd op de lijst kijken." legt ze uit. "Als je onderweg nog niet precies weet waar je naar toe moet kan je altijd een leerling of eventueel leerkracht aanspreken die je onderweg tegen komt, ok?" Ik moet even nadenken of ik me alles herinner wat ze zei. "Oké. Ik denk dat het me wel lukt. Des noods vraag ik het. Bedankt." Zeg ik, en ik loop de gang op. Ik bots tegen een meisje aan omdat ik echt geen idee heb waar ik ben. "O... Sorry. Ik eehh..." Ik kan niks meer uit mijn mond krijgen en wordt helemaal rood. Ik word altijd rood als ik iemand tegenkom die nou ja... Knap is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Wie komt Dan tegen? Ö]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Ja, maybe, ik zie wel xp
    Hayley kan wel mee gaan als ooggetuigen bij Ethan?]


    (is goed voor mij ,maar bots Daniel tegen Hailey aan ? dan kan Ethan hun momentje verstoren heeeheh ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Daan botste tegen Hayley op ja)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hayley Luna Parker

    Als ik door de gang loop en even niet oplet knal ik tegen iemand op en kijk meteen op om te zien tegen wie ik botste. "O... Sorry. Ik eehh..." zegt de jongen meteen die tegen me botste. Heeft hij nou een rooie kop? Awh. "Geeft niet, ik moest opletten." glimlach ik. Ik bekijk hem even, hij is best knap. Volgens mij zag ik hem eerder ergens rondlopen. "Ik ben Hayley trouwens en jij?" Ik steek mijn hand naar hem uit en glimlach lief.


    16 - 09 - '17

    Daniel Mason Cooper

    "Eehh... nou... Eehh... Daan." Zeg ik met een rode kop. Ik raak de weg helemaal kwijt als ze glimlacht. Ik bijt op mijn lip zodat ik ten minste iets doe, en niet als gek daar sta, nou ja... Niet zó gek dan. Voor gek sta ik al lang aangezien ik gewoon niet weg kan kijken. ik begin helemaal te blozen en wil dolgraag door de grond heen zakken. Ik probeer al mijn moed bij elkaar te pakken en te bedenken wat ik moet zeggen. "Ben je nieuw hier?" Vraag ik snel, zodat het niet doorklinkt dat ik super zenuwachtig ben: missie mislukt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ethan Samuel Flow
    Ik zat wat mokkend door de gangen te slenteren. Stomme leerkracht ,nu is het officieel dat ik wiskunde haat.
    Ik was er nooit goed in en met haar zal het totaal niet beteren.
    Ik zucht even en steek mijn handen dan in mijn broekzakken.
    In de verte zie ik een meisje met bruin/blonde krullen ,die dat meisje van daarnet is -wat was haar naam ook weer?- Oh ja Hailey.
    Ik wandel rustig naar de twee toe.De jongen herken ik ook niet ,die iw vast ook nieuw."Hey ,Hailey ,mag ik je iets vragen?"vraag ik haar dan.
    Ze was een oogetuige van wat daarnet gebeurde ,dus nu kon ik wel gaan klagen bij de directrice.
    Mevrouw Jolie kende me wel en ze wist ook dat ik niet gauw lieg. Behalve als ik mijn huiswerk niet gemaakt heb.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel Mason Cooper

    Als ik een andere jongen aan zie komen voel ik me vrolijk. Nu sta ik niet meer zo voor gek. Hij wendt zich meteen tot Hayley, wat ik alleen maar fijn vind. Hoef ik me niet meer druk te maken om het feit dat ze de hele tijd naar mij kijkt en ik niet al te mooie kleren aanheb vergleken met alle merkkleding die hier wordt gedragen door al die modepopjes. Ik denk aan de tekeningen die ik vanmiddag heb gemaakt. Ze zijn best wel mooi, omdat ik er dan ook de hele middag aan besteed heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hayley Luna Parker

    "Eehh... nou... Eehh... Daan." zegt de jongen zenuwachtig en nog steeds met een rood hoofd. Ik moet er gewoon even door lachen, het is best grappig, maar ook heel erg cute bij hem. Ik merk dat hij zich een beetje ongemakkelijk voelt, doe ik iets verkeerd? Stink ik? Ben ik zo lelijk? Of is hij gewoon wat verlegen of laat hij dingen anders blijken dan hij het eigenlijk bedoelt? Ach wathever ... "Ben je nieuw hier?" vraagt hij dan, weer zenuwachtig. Grinnikend knik ik. Net als ik wil vragen of hij ook nieuw is zie ik Ethan er bij komen staan. "Hey ,Hayley ,mag ik je iets vragen?" vraagt hij. "Ja, vraag maar." zeg ik knikkend.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 18:28 ]


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    "Ja, vraag maar." zie ze knikkend."Wel ,zou je even mee willen met mij ,ik ga dat van daarnet vertellen aan mevrouw Jolie ,die vrouw van daarnet heeft me zelf op de grond geduwt!"ratel ik,maar hopelijk snapt ze het wel ,dat ik haar nodig heb als ooggetuige.
    "Zou je mee willen komen alsjeblieft?"vraag ik haar dan uiteindelijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayley Luna Parker

    "Wel ,zou je even mee willen met mij ,ik ga dat van daarnet vertellen aan mevrouw Jolie ,die vrouw van daarnet heeft me zelf op de grond geduwt!" ratelt hij door, maar ik versta hem nog en snapt het. Ik kijk even met grote ogen naar hem als hij dat zegt van dat duwen, dat slaat echt nergens op! "Omg .." mompel ik en kijk even naar de grond. "Zou je mee willen komen alsjeblieft?" vraagt hij dan. "Ja, natuurlijk!" zeg ik meteen. Ik kijk weer even naar Daniel. "Ik spreek je nog wel een keer." zeg ik glimlachend en kijk dan naar Ethan. "Kom." zeg ik en trek hem rustig mee.


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    "Omg .." mompelt ze en kijkt dan even naar de grond.
    "Ja, natuurlijk!" zei ze dan meteen na mijn vraag en zei nog gedag tegen de jongen,waarna ze me rustig meetrekt.
    Ik loop met haar richting de leeraars kamer en als we daar toekomen klop ik op de deur en wacht dan af ,tot ik toestemming krijg om naar binnen te gaan. Hopelijk zit die enge vrouw daar nu niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melanie Lia Jolie

    Ik hoor geklop op de deur van de leraarskamer. "Ik doe wel open." zeg ik tegen de rest die er zit. Ik sta op, loop naar de deur en open die. Voor me staat Ethan die ik al ken en een meisje, vast een nieuweling want ze komt me niet meteen bekend voor. Glimlachend kijk ik hen aan. "Kan ik jullie helpen?" vraag ik vriendelijk. Ik zie het meisje knikken en dan naar Ethan kijken.


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    "Kan ik jullie helpen?" vroeg Mevrouw Jolie vriendelijk nadat ze de deur open gedaan had.
    Hailey knikte en keek dan naar mij.
    Ok nu was het tijd voor de puppy blik.
    "Ja ,we zaten in de chillruimte en een vrouw die beweert de nieuwe leerares wiskunde te zijn beveelde ons nu naar bed te gaan ,daarna nam ze me bij mijn kraag begon me uit te schelden en daarna duwde ze me op de grond!"zeg ik zielig en kijk Mv. Jolie dan zielig aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melanie Lia Jolie

    Ethan begint zijn verhaal. "Ja ,we zaten in de chillruimte en een vrouw die beweert de nieuwe lerares wiskunde te zijn beval ons nu naar bed te gaan ,daarna nam ze me bij mijn kraag begon me uit te schelden en daarna duwde ze me op de grond!" vertelt hij. Huh? De nieuwe lerares wiskunde? Johanna? "Euh ..." begin ik even niet begrijpend. "Loop even mee naar mijn kantoor jullie beide." zeg ik. Ik draai me even om naar de leerkrachten. "Ik ben zo terug." zeg ik en trek dan de deur achter me dicht. "Kom maar." zeg ik en loop voor hen op naar mijn kantoor. Zou Johanna nu zoiets echt gedaan hebben?!

    Als we bij mijn kantoor zijn laat ik de leerlingen binnen en sluit de deur achter hen. Ik wijs naar twee stoelen voor mijn bureau. "Ga maar zitten." zeg ik vriendelijk en neem zelf plaats op mijn grote bureaustoel achter mijn bureau. Ik kijk de twee aan. "Die leerkracht wiskunde zoals je zegt, waarom beval ze jullie naar bed te gaan? En had ze een reden je bij je kraag te nemen Ethan?"

    Hayley Luna Parker

    Ik liep samen met Ethan en mevrouw Jolie mee naar haar bureau waar ik plaats nam op één van de stoelen als ze zegt dat we mogen zitten. "Die leerkracht wiskunde zoals je zegt, waarom beval ze jullie naar bed te gaan? En had ze een reden je bij je kraag te nemen Ethan?" vraagt mevrouw Jolie. Ik kijk even naar Ethan en dan weer naar mevrouw Jolie. "Omdat wij morgen wiskunde hebben moesten we vroeger naar bed van haar. Ze was erg onbeleefd, maar de rest moet Ethan vertellen, want ik ben meteen weg gegaan." vertel ik. Ik zie mevrouw Jolie knikken en dan naar Ethan kijken.


    16 - 09 - '17