• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    Hayley Luna Parker

    In de verte zag ik een knappe jonge man het klaslokaal binnengaan. "Daar is het dus." zei Ethan. Glimlachend knik ik en dan gaat de bel. Spannend, de eerste les gaat beginnen, ben benieuwd. Ik kijk even achter me of ik Daniel al zie, maar die is niet te zien. Ik besluit gewoon de klas binnen te lopen. Ik glimlach vriendelijk naar de knappe man en bekijk de tafels, waar zal ik gaan zitten? Zeker niet vooraan, achteraan misschien? Misschien is dat te ver? Ok, ik zet me wel ergens in het midden ongeveer. Ik ga aan een tafel zitten en wacht geduldig.


    16 - 09 - '17

    [Hallo, is hier nog iemand? xD]


    16 - 09 - '17

    Nyan schreef:
    Lynn Amilie Bisoux
    'Het gaat wel goed met mij, denk ik. En met jou?' beantwoorde hij mijn vraag.
    "Met mij gaat het ook goed."zeg ik met een glimlachje en eet nog een aardbij. Ik zag dat hij een soort van salami op zijn broodje had en daarna thee dronk.
    Ik vond het maar een rare combinatie van eten en drank,maar ah ,iedereen zijn eigen smaak zeker..
    Ik eek even de eetzaal rond en zag dat die jongen waar ik daarnet bijzat iets op zich gegoten had en een ander meisje hielp hem met afdeppen.Ben ik blij dat ik daar niet meer zit." Weet je al dat we een nieuwe leerkracht wiskunde hebben?Die andere is ons bue."zeg ik grinnikend.
    Ja ik hield niet veel van de lessen en ik kon best vervelend zijn voor leerkrachten.



    Jordan Marc Grey
    "Weet je al dat we een nieuwe leerkracht wiskunde hebben? Die andere is ons beu" zei ze. Ik proestte bijna mijn thee uit van het lachen. "Nu al?" hikte ik. Ik slikte even mijn thee weg en depte mijn mondhoeken droog met een hoekje van het tafelkleedje dat ik werkelijk verschrikkelijk lelijk vond. Hij had zo'n kots kleur. Ze grinnikte. Ook ik grinnikte even. Ik nam het laatste hapje van mijn boterham salami. "Ze worden steeds veeleisender. Alsof wij er wat aan kunnen doen dat we een beetje lol willen hebben?" grijnsde ik.


    26 - 02 - '16

    (sorry dat ik een tijdje niet gereageerd heb)
    Lynn Amilie Bisoux
    Hij proeste bijna zijn thee uit waardoor ik begon te lachen ,het zag er zo grappig uit."Nu al?" vroeg hij lachend en ik knikte nog steeds lachend.
    Hij veegde zijn mond af aan het tafelkleed ,ergens vond ik het best wel vies ,maar ik liet het niet merken.
    "Ze worden steeds veeleisender. Alsof wij er wat aan kunnen doen dat we een beetje lol willen hebben?"zei hij grijnzend en ik grinnikte weer kort.
    "Ah ,hoe ouder ze worden hoe minder ze kunnen verdragen."zeg ik dan giechelend en hoor daarna de bel.
    Ik eet nog vlug een paar aardbijen en mijn yohurt op ,waarna ik opsta en mijn tas pak.
    "Kom ik wil eens zien wat voor nieuwe kneusjes in onze klas zitten."zeg ik grijnzend ,waarna ik alvast een beetje doorwandel ,zodat hij me rap kon inhalen en we samen naar het lokaal konden gaan.

    Ethan Samuel Flow
    Glimlachend knikte ze en daarna ging de bel.
    Ik kwan na Hailey het lokaal binnen en zette me een bank wat verder van haar.
    De anderen komen ook het lokaal binnen en zo stroom de klas stillaan vol.

    (sorry hij is erg kort :x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Zijn er nog mensen die blijven meedoen?]


    16 - 09 - '17

    (ik wil blijven meedoen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ook, maar ik moet nu gaan slapen]


    26 - 02 - '16

    [Jullie zijn precies de enige, of toch degene die actief zijn dan .. (:]


    16 - 09 - '17

    [Sorry, mijn laptop is ermee opgehouden. Hij is niet meer te redden, dus waarschijnlijk zal ik voorlopig niet meer kunnen RPG'en]


    26 - 02 - '16

    [Ok, geen probleem.]


    16 - 09 - '17

    [De foto van de fotostudio moest ik op verzoek van een moderator verwijderen omdat ik de foto per ongeluk van iemand zijn site geplukt had die een klacht ingediend heeft, dus mag je zelf even voorstellen hoe deze er zou uitzien]


    16 - 09 - '17

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148715]Iemand interesse?[/url

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:47 ]


    16 - 09 - '17