• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    Daniel Mason Cooper

    Ik heb dus echt geen idee waar ik ben en waar ik heen moet dus echt geen idee waar ik heen moet. Ik loop een random kamer binnen en zie binnen een paar leraren. Eentje heeft een schetsboek in zijn hand. Ik wil die echt graag bekijken, want misschien kan hij me wat meer leren over het tekenen van mensen. Een leraar op een modellen school weet dat hopelijk wel. Ik wordt aangestaard en besef dan dat ik hier eigenlijk helemaal niet mag zijn. Shit! 'Hi, ik eehh, wist niet precies waar ik heen moet.' Zeg ik met een rode rop. Shitzooi! Had mijn moeder me hier maar nooit heen gestuurd. Ik slik en hoop maar dat ze neit al te boos worden,

    Johanna Thomas

    Ik zie een meisje met Bruin/blond haar met een jongen praten. Perfect. 'Ik weet niet wat hier de regels zijn, maar aangezien iedereen morgen wiskunde heeft, wil ik niet dat ze zo laat nog op zijn. Naar bed dus!' Zeg ik boos. Hier hou ik dus van, onschuldige kinderen zich schuldig laten voelen. Ik denk aan het geld dat op me ligt te wachten. Heerlijk. Ik pak de jongen bijzijn kraag. 'Jij bent nou echt zo een knaap die zit te klieren in de les. Je moet weten, bij mij kán je niet klieren! Ik ben niet laf en dus ook niet bang om je de klas uit te sturen.' Zeg ik streng. Wat is dit toch leuk!

    [het is echt leuk om zo 'n gemeen personage te spelen! xD]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 21:49 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hayley Luna Parker

    De jongen kijkt me aan en stelt zich voor als Ethan. Ik glimlach en zie hoe hij recht gaat zitten. Ik wil net wat zeggen als een vrouw de kamer binnenkomt en streng zegt dat wij naar onze kamer moeten. Ik kijk op de klok in de chillroom en zie dat we zeker nog een uur hebben voor we onze kamer op moeten. "Het is nog maar 21 uur?" zeg ik en kijk haar vragend aan. Al snel schrik ik als ze Ethan bij zijn kraag neemt en onbeleefd tegen hem gaat doen. Ok, dat wordt zeker stil zijn bij wiskunde, dit lijkt me de strengste leerkracht. Ik sta op en maak me uit de voeten. "Ik euh, ik zie je morgen wel weer Ethan. Doei!" Ik haast me de chillroom uit en loop regelrecht naar boven.

    Melanie Lia Jolie

    Ik schrik als iemand de lerarenkamer komt inlopen. Het is een leerling dan nog wel die meteen rood wordt. 'Hi, ik eehh, wist niet precies waar ik heen moet.' zegt hij meteen. Ik grinnik en sta recht. "Geeft niet, als je nieuw bent is het altijd even wennen en het is hier dan ook zo groot dat je best eens de weg kwijt raakt." begin ik terwijl ik naar hem toe loop. "Waar wou je precies naartoe? Ik kan je de weg wijzen." ga ik verder.


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    'Ik weet niet wat hier de regels zijn, maar aangezien iedereen morgen wiskunde heeft, wil ik niet dat ze zo laat nog op zijn. Naar bed dus!' zei er plots een leerkracht boos.Ik keek haar fronsend aan.En rolde even met mijn ogen. Zeg niet dat we een zage leerkracht voor wiskunde hebben.
    "Het is nog maar 21 uur?" zei Hayley dan en ik wilde net ook wat zeggen ,maar ik schrik me rot als ze mijn kraag vast pakt en me uit de zetel sleurt.
    'Jij bent nou echt zo een knaap die zit te klieren in de les. Je moet weten, bij mij kán je niet klieren! Ik ben niet laf en dus ook niet bang om je de klas uit te sturen.' zei ze streng een ik keek haar verbaast aan.Hayley maakte zich uit de voeten en zei nog doei tegen me. Ik wrikte me los uit de greep van die gestoorde vrouw."Wel de eerste regel is dat je geen ruzie moet zoeken ja! Dat gelt ook voor u!"snauw ik haar toe. Zij begon en ik laat me niet zomaar doen.

    Elias Alexandro Firenzé || Kunst & Catwalk
    Er kwam vreemd genoeg iemand de leeraars kamer in en het was een nieuwe leerling.Hij legde uit dat hij niet wist waar hij heen moest.
    Melanie begon hem meteen te helpen. Tja de eerste keer dat ik hier was liep ik ook vaak mis ,dus was het niet erg dat de jongen kwma binnenvallen.
    Ik neem nog een slokje van mijn koffie en schets wat verder aan het kledingstuk die ik aan het ontwerpen was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik wil Hayley verliefd laten worden op iemand, haha Ö]


    16 - 09 - '17

    (oeeh op wie :3 ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Geen idee xp]


    16 - 09 - '17

    [ Ik weet niet of de mijne wel een lover moet hebben :'D ]


    26 - 02 - '16

    [Haha, hoeft ook niet]


    16 - 09 - '17

    Erin Mercury

    Ik pakte mijn koptelefoon met mp4-speler uit mijn inmiddels grotendeels uitgepakte koffer en zette die op. Ik liep naar de chillkamer en ging ergens in een hoekje zitten. Ik zette een liedje van P!NK op en ineens kwamen allerlei gevoelens naar boven. De tekst schalde door mijn koptelefoon. "Where there is a flame. Someone's bound to get burned. But just because it burns. Doesn't mean you're gonna die. You've gotta get up and try try try" Ik kreeg er een brok in mijn keel van en een rilling liep over mijn rug.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 22:37 ]


    26 - 02 - '16

    [I'm bored ;(]


    16 - 09 - '17

    Johanna Thomas

    Ik kijk hem boos aan en zet hem op de grond. 'Luister eens, als ik dat wil doen, dan doe ik dat. Ik ben een lerares en voor mijn gelden hier dus geen regels. Het maakt me niet uit dat jullie nog een uur hebben want ik wil dat jij binnen nu en twee minuten op je kamer bent. Doei.' Zeg ik, en ik laat hem op de grond vallen. Daarna loop ik rechtstreeks naar buiten, waar ik wat geld aantref. Ook zie ik een jongen. Hij wou blijkbaar weten waarvoor hij het nodig zou hebben. Ik pak een mesje en zorg dat hij dit aan niemand meer door kan vertellen.

    Daniel Mason Cooper

    'Ik wou naar mijn kamer, maar ik snap de plattegrond niet,' Zeg ik, en ik voel me een klein kind. Ik wou dat ik niet meteen bij Rowan weg was gelopen. Hij snapte het natuurlijk wel. Ik heb voor de rest nog allemaal papieren gekregen waar ik nog minder van snap. Mensen zijn hier - soms - aardig, maar deze school is gewoon niks voor mij. Dat moet mijn moeder toch ooit wel een keer snappen? Nou ja, ik doe het maar gewoon en kijk wel wat er uit komt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    xSunshineee schreef:
    [Ik wil Hayley verliefd laten worden op iemand, haha Ö]


    [Daniel maybe xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Wie wil Ethan tegen komen ? )
    Ethan Samuel Flow
    'Luister eens, als ik dat wil doen, dan doe ik dat. Ik ben een lerares en voor mijn gelden hier dus geen regels. Het maakt me niet uit dat jullie nog een uur hebben want ik wil dat jij binnen nu en twee minuten op je kamer bent. Doei.'zei ze ,waarna ze me op de grond liet vallen. Dit pikte ik niet! Ik keek even kwaad rond om te kijken wie dit allemaal gezien heeft.
    Ik bedoel ,leerkrachten mogen toch zoiets niet doen en als ik alleen naar de directrice zou stappen zonder ooggetuigen dan ging ik zo verliezen.
    Er zaten hier maar een paar mensen ,maar ze reageerden er niet op.
    Ik stond op en beende de chillruimte uit ,ik ging mooi niet gaan slapen nu! Misschien kom ik onderweg nog wel iemand tegen om mee te praten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MindBreaker schreef:
    (...)

    [Daniel maybe xD]


    [Ja, maybe, ik zie wel xp
    Hayley kan wel mee gaan als ooggetuigen bij Ethan?]


    16 - 09 - '17

    Melanie Lia Jolie

    'Ik wou naar mijn kamer, maar ik snap de plattegrond niet,' zegt de nieuwe leerling. Zachtjes grinnik ik terwijl ik mijn hoofd schud. "Dat komt nog wel, je bent niet de enige die moeite heeft met de plattegrond. De kamers zijn op de bovenste verdieping, de jongenskamers bevinden zich aan de linkerkant. De nummer van je kamer staat normaal op je sleutel, moest je het dan nog vergeten zijn, kunnen we altijd op de lijst kijken." leg ik uit. "Als je onderweg nog niet precies weet waar je naar toe moet kan je altijd een leerling of eventueel leerkracht aanspreken die je onderweg tegen komt, ok?" Ik kijk de nieuwe jongen afwachtend aan.


    16 - 09 - '17