• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    [Idk, er reageren niet echt veel mensen ;s]


    16 - 09 - '17

    (Misschien moet je iedereen eens een pb sturen en zeggen dat je de eerste lesdag wilt beginnen zodat iedereen weer verder kan ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Toen het hier vastliep heb ik ook iedereen gevraagd om te reageren en zoveel haalde dat ook niet echt uit, maar ik kan het zo wel weer proberen]


    16 - 09 - '17

    (ja en als ze niet meer reacheren kun je hun er misschienuithalen en vervangers zoeken die wel actief reageren ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iedereen is gemaild, sommige hebben al geantwoord. Quizlet gaat hier wel een beetje traag ;s]


    16 - 09 - '17

    [Ik heb gister nog wel gereageerd, no offence, maar ik heb het de laatste tijd niet zo makkelijk - prive issues - en mijn personage loopt telkens vast omdat ik niemand kan vinden om mijn personage heen te sturen. Ook heb ik niet alle tijd van de wereld. ]


    26 - 02 - '16

    TIJDSPRONG:
    Het is dinsdagochtend, de tweede dag van het nieuwe schooljaar en de eerste dag les. Iedereen staat op en maakt zich klaar voor de les.


    16 - 09 - '17

    Devourer schreef:
    [Ik heb gister nog wel gereageerd, no offence, maar ik heb het de laatste tijd niet zo makkelijk - prive issues - en mijn personage loopt telkens vast omdat ik niemand kan vinden om mijn personage heen te sturen. Ook heb ik niet alle tijd van de wereld. ]


    [Je hoeft het niet persoonlijk op te nemen, ik heb iedereen hetzelfde gemaild, anders moest ik elke mail anders gaan schrijven en daar had ik geen zin in. Ik snap dat mensen niet elke dag de tijd hebben om te reageren, dat heb ik zelf ook niet, maar het zou leuk zijn als een RPG een beetje actief is. En dat met je personage snap ik ook, dat heeft iedereen wel eens (:]


    16 - 09 - '17

    (Sorry, ik had het echt druk + ik heb een gebroken arm, maar ik blijf proberen te reageren)


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    (Sorry, ik had het echt druk + ik heb een gebroken arm, maar ik blijf proberen te reageren)


    [Geeft niet en oei, veel beterschap en sterkte met die arm!]


    16 - 09 - '17

    (mag ik al een reactie schrijven of moet ik nog even wachten met posten ,tot je zeker weet welke rollen er nu zijn of niet?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Je mag al posten hoor (:]


    16 - 09 - '17

    (grr had net een super lange post is ie helemaal weg D: )
    Lynn Amilie Bisoux
    Het schelle gepiep van mijn wekker ,maate me wakker. Kreundend ,deed ik de wekker af en rekte me uit.
    Gisteren was een lange en saaie dag ,hopelijk ging vandaag spannender worden. Ik hoopte ook op nieuwe sappige roddels.
    Ik ging mijn bed uit en liep naar de badkamer ,waar ik een snelle douche nam. Wat hield ik toch van de geur van schampo.
    Als ik gedouched had ,deed ik mijn kleedje aan en mijn pumps ook.
    Ik stifte mijn lippen licht roze en deed een laagje mascara aan en ook nog wat oogschaduw en oogpotlood. Niet te veel ,want het moest nog een beetje naturel lijken. Ik feunde mijn haren en deed nog een strikje in mijn haren die bij mijn outfit paste.
    Ik glimlachte even in de spiegel en ging dan de badkamer uit ,waar ik mijn Iphone nam en mijn tasje.
    Ik had nog genoeg tijd om te gaan ontbijten dus,liep ik richting de eetzaal hopend dat ik iemand ging tegen komen ,waarmee ik even kon babbelen.


    Ethan Samuel Flow
    Vermoeid word ik wakker. Ik hield niet van vroeg opstaan .Ik wrijf even in mijn ogen en sta dan op.
    Ik ga naar de badkamer waar ik even een frisse douche pak en me wat opfris. Daarna doe ik mijn kleren aan. Ik hield het gewoon simpel ,een geruit hemd en een blauw T-shirt eronder ,met een donkere jeansbroek ,meer hoefde niet van mij.
    Ik deed nog mijn versleten Vans aan en deed mijn haar nog even goed ,waarna ik mijn rugzak neem met al mijn boeken in.
    Ik zag vandaag totaal niet zitten ,omdat we wiskunde hadden.
    ALs ik klaar ben ,grits ik nog vlug mijn blackberry van mijn nachtkastje en slenter ik naar de eetzaal.

    (Iemand voor Ethan of Lynn ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik heb Hayley?]


    16 - 09 - '17

    ( ok :3 je mag kiezen naar wie ze wil gaan )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH