Ik kan er niet mee leven als sommige mensen bij hun story's een plaatje doen van een arm waar duidelijk op te zien is dat er is gesneden. Dit is een vorm van zelfverminking en ik vind NIET dat zulke plaatjes hier thuishoren.
Ik vind die plaatjes niet fijn om naar te kijken, nee, maar als de schrijvers vinden dat het plaatje bij hun story/hoofdstuk hoort, is het toch hun keuze?
''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''
Taz schreef:
Ik vind die plaatjes niet fijn om naar te kijken, nee, maar als de schrijvers vinden dat het plaatje bij hun story/hoofdstuk hoort, is het toch hun keuze?
Als ik ze wil gebruiken in een story, zou ik dat ook gewoon doen. Als een ander dat niet leuk vind, heeft diegene gewoon pech :W
En ja, zelfverminking is slecht. Maar of ik dat plaatje nou wel of niet plaats dat veranderd niks aan hun situatie.
Aan de ene kant wel mee eens. Het is ook niet leuk voor de mensen die er zelf mee te maken hebben (gehad).
Maar wat doe je eraan? Niets.
Net als met hype's die je niet leuk vind, gewoon overheen kijken.
Illuminati schreef: Aan de ene kant wel mee eens. Het is ook niet leuk voor de mensen die er zelf mee te maken hebben (gehad).
Maar wat doe je eraan? Niets.
Net als met hype's die je niet leuk vind, gewoon overheen kijken.
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Veel van die plaatjes zij ook gewoon nep. Veel plaatjes die op weheartit staan, zijn gewoon gemaakt. Ik ken een vriendin die dat ook wel eens heeft gedaan. Gewoon make-up en bewerken op de computer. No biggie.
Aarshaar schreef:
Sorry hoor, maar die plaatjes zijn ECHT. Voor hetzelfde geld zijn die mensen nu dood door het krassen.
Ik weet heel goed dat ze echt zijn, maar of we ze nu wel of niet laten zien veranderd niks voor hun. Ik heb ook vrienden die snijden/krassen, dus ik weet echt wel waar ik het over heb.