• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    Haykey Luna Parker

    "Dat zullen we wel zien zeker." antwoordt hij op mijn vraag. Ik knik en eet in alle stilte mijn ontbijt verder op. Ik moet toegeven dat het eten hier goed is, al had ik slechter verwacht. Aloewel, dit is een modellenschool en hier redelijk wat luxe, dus je zou overal goede kwaliteit verwachten. Onopgemerkt kijk ik de zaal nog eens rond, zoekend naar Daniel om nog een kleine glimp van hem om te vangen. Ik weet niet waarom, maar het is leuk om eens naar hem te kijken, haha.

    [Misschien laat ik haar toch verliefd worden op Daniel xp]

    Melanie Lia Jolie

    Ik was net klaar met mijn ontbijt als de deur van de lerarenkamer opengaat en Elias binnenkomt. "Goeiemorgen." zegt hij met een glimlach en gaat zitten. "Goedemorgen." zeg ik vriendelijk terug en veeg wat kruimels van mijn shirt. Ik sta op en gooi mijn afval weg. Ik neem nog wat koffie voor mezelf en kijk dan naar Elias. "Wil jij ook een kopje koffie? Of wil je iets anders?" vraag ik.


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    Het werd wat stil ons gesprek,dus ik at rustig verder nadenkend op een vraag dat ik kon stellen.
    "Dus ,waarom ben je naar deze school gekomen?"vraag ik haar dan met een glimlachje."Ik bedoel ,was het een droom van je om model te worden of is er een andere reden?"vervolg ik er nog na.
    Ik nam nog een laatste slokje van mijn fruitsap en keek haar dan vragend aan.


    Elias Alexandro Firenzé ||Kunst en Catwalk
    "Goedemorgen." zei ze vriendelijk terug en veegde wat kruimer-ls van haar shirt waarna ze een kopje koffie inschonk.Ik nam een croissant en neem er een hap van.Hmm ,deze had ik heel de vacantie gemist.
    "Wil jij ook een kopje koffie? Of wil je iets anders?"vroeg ze dan."Een kopje koffie is goed ,dankje."zeg ik met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel Mason Cooper

    Ik zit wat te tekenen als er een meisje bij me komt zitten. "Wat ben je aan het tekenen?" Vraagt ze, en ik kijk naar mijn tekening. "Gewoon... Random mensen uit de zaal. Ik hou ervan om dat te doen." Opeens herken ik het gezicht. Ik was Hayley aan het tekenen! Ik kijk naar de vorige bladzijden en word helemaal rood. Shit. Ik had mezelf beloofd om... Nou ja... Ik kijk de zaal rond, speurend naar Hayley. Ik zie haar en blijf zwijmelend staren. Als ze mijn kant opkijkt, kan ik mijn hoofd niet wegdraaien. Dit is zó fout. Ik had mezelf beloofd nooit meer verliefd te worden. Na Michael. Ik dacht dat ik homo was, maar nu blijkt dat dus weer anders. Ik zucht. Nog steeds kijk ik naar Hayley. Ik pak mijn glas sinaasappelsap, maar let niet op. Ik probeer het in mijn mond te gieten, maar giet helemaal naast. Ik kijk naar de sinaasappelsap op mijn kleding en begin het met een servetje af te vegen. Ik moet lachen om mijn stomheid.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hayley Luna Parker

    Mijn aandacht was al snel weer op mijn eten gevestigd en toen was een tijdje stil, tot Ethan de stilte brak. "Dus ,waarom ben je naar deze school gekomen?" vraagt hij met een glimlach. ."Ik bedoel ,was het een droom van je om model te worden of is er een andere reden?" vervolgd hij dan nog. "Het was een droom ja. Mijn moeder was vroeger model voor een webshop. Ze deed dus eigenlijk alleen fotoshoots enz en een webshop is niet echt iets groots fzo, maar toch heeft ze de kriebels aan me door gegeven. Ik wil alleen geen model zijn van één of andere webshop, ik wil het liever groter meemaken." vertel ik. "Waarom zit jij hier eigenlijk?" vraag ik dan. Ik eet het laatste op.

    Melanie Lia Jolie

    "Een kopje koffie is goed ,dankje." antwoordt hij op mijn vraag. "Ok." zeg en ik knik. Ik schenk voor Elias ook een kopje koffie in en geef het aan hem. "Alsjeblieft." zeg ik er nog bij en ga nog even zitten waar ik eerder zat om te eten. "Goed geslapen?" vraag ik hem dan en neem een slokje van de heette koffie. Ik vraag me af waar de rest van de leerkrachten blijft, niet dat ze hier nu allemaal moeten zijn, maar beter komen ze maar op tijd!


    16 - 09 - '17

    [Haha, Daniel xD]


    16 - 09 - '17

    Johanna Thomas

    Ik sta op en glimlach. Gisteren hebben er mensen heel lang gezicht naar de oorzaak van de dood van de jongen, maar vonden niks. Hoe dom zijn die politieagenten dan ook. Door die irritante jongen die ik aan zijn kraag vasthield heb ik een alibi. Nu moet ik dan ook poeslief overkomen op Jolie, maar dat heb ik al bedacht. Ik denk aan die leraar kunst & catwalk. Hij is op zich niet lelijk ofzo. Ik ben dan niet echt het meest aantrekkelijke type qua uiterlijk, maar ik kan me redelijk charmant gedragen. Ik sta op, maak me klaar en loop de lerarensalarissen binnen. Ik ga meteen naast Elias zitten. "Hallo iedereen," zeg ik vriendelijk. Ik zou eigenlijk eht lerares acteren moeten worden


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ethan Samuel Flow
    "Het was een droom ja. Mijn moeder was vroeger model voor een webshop. Ze deed dus eigenlijk alleen fotoshoots enz en een webshop is niet echt iets groots fzo, maar toch heeft ze de kriebels aan me door gegeven. Ik wil alleen geen model zijn van één of andere webshop, ik wil het liever groter meemaken."zei ze dan en ik knikte.
    "Waarom zit jij hier eigenlijk?" vroeg ze me dan." Wel ,het was meer een advies eigenlijk.Zo'n 3 jaar geleden ,sppelde ik een rol in een soort politie/CSI serie.Het was best leuk,maar het acteren was niet echt iets voor mij. Iemand van de crew stelde dan voor dat ik misschien modellen werk kon doen later,dus dat deed ik dan maar."zei ik dan glimlachend. Ik hoorde iemand lachen en ik keek om.Een jongen zat helemaal onder fruitsap en zat erom te lachen.
    De jongen herkende ik vaag van gisteren.Hij zag en een beetje een klusnje uit.

    Elias Alexandro Firenzé ||Kunst en Catwalk
    Melanie knikte en haf me dan een kopje. "Dank je."zei ik vriendelijk ,waarna ik nog een hap nam van mijn ontbijt.
    "Goed geslapen?" vroeg ze me ,waarna ze een slok nam van haar koffie."Ja erg goed ,aloewel ik vroeg ben opgestaan."zeg ik."En u? Heb jij goed geslapen?"vroeg ik haar dan.
    Daarna kwam mevrouw Thomas binnen en ging ze naast me zitten."Hallo iedereen," zei ze vriedelijk."Goeiemorgen."zei ik en nam dan een slokje van de koffie.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayley Luna Parker

    "Wel ,het was meer een advies eigenlijk.Zo'n 3 jaar geleden ,sppelde ik een rol in een soort politie/CSI serie.Het was best leuk,maar het acteren was niet echt iets voor mij. Iemand van de crew stelde dan voor dat ik misschien modellen werk kon doen later,dus dat deed ik dan maar." antwoordde hij op mijn vraag. Ik knik en glimlach. Acteren lijkt me ook wel leuk, maar toch ga ik liever 100 procent voor het model zijn. Ik hoorde opeens iemand lachen, die lach is best schattig. Net als Ethan keek ik op en meteen herkende ik Daniel. Wat zou hij nou uitspoken? Ik grinnik en sta op. "Dat is Daniel, ik ga even iets tegen hem zeggen. Ik ben zo terug." zeg ik tegen Ethan en loop naar Daniel. "Wat is er zo grappig?" vraag ik als ik bij Daniel aan tafel ben. Ik zie hoe hij met een servet over zijn shirt veegt. "Drinken hoort in je mond, niet op je shirt." grap ik. Zijn tekenblok valt me op, hij is bezig aan een tekening. "Hey! Ben ik dat?!" vraag ik opeens als ik mezelf herken. Waarom tekent hij mij?!

    Melanie Lia Jolie

    Elias bedankt me voor de koffie en zegt hij dat hij goed geslapen heeft. "En u? Heb jij goed geslapen?" vraagt hij dan. Meteen knik ik. "Als een roosje." antwoord ik grinnikend. Al snel gaat de deur weer open en stapt Johanna binnen, net degene die ik al sinds gisteren zocht. "Hallo iedereen," zegt ze vriendelijk. Ik ga natuurlijk ook vriendelijk blijven, zo hoort het en ik wil haar verhaal natuurlijk ook eerst horen voor ik Ethan en dat meisje gelijk ga geven. "Hallo." zeg ik vriendelijk terug met een glimlach. "Johanna? Kan ik je na je ontbijt even spreken?" vraag ik dan vriendelijk aan haar.


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    "Dat is Daniel, ik ga even iets tegen hem zeggen. Ik ben zo terug." zei ze grinnikend en ik knikte ,waarna ik mijn gsm uithaalde en mijn berichten bekeek.
    Veel had ik anders niet te doen nu. Ik sms'te wat terug naar mijn vrienden en at het laatste stukje van mijn broodje op.
    "Hey! Ben ik dat?!" hoorde ik achter me en ik keek weer om. Hailey had het tegen die jongen blijkbaar,ik vond hem maar raar eigenlijk...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel Mason Cooper

    Ik ben helemaal druk bezig met mijn shirt als Hayley opeens voor me staat. "Wat is er zo grappig?" Vraagt ze. Ik word helemaal rood en glimlach gewoon een beetje dom. "Drinken hoort in je mond, niet op je shirt." Grapt ze, en ik lach. Ik zie dat haar blik op mijn tekenblok valt, en begin helemaal te zweten. "Hey! Ben ik dat?!" Vraagt ze, en ik word nog roder. "Ja, ik teken gewoon wat mensen uit de zaal, en nou ja... Ik zat gewoon wat te tekenen en toen kwam jij op mijn blok," Verkeerd Daan, helemaal verkeerd. Ik pak snel een tekening van een jongen die me gevraagd had hem te tekenen alsof hij een held was. Ik vond de tekening mooi en heb hem gekopieerd. "kijk, dit heb ik gisteren voor een jongen gemaakt," Zeg ik om haar aandacht af te leiden van haar tekening.

    Johanna Thomas

    "Johanna, kan ik je na je ontbijt even spreken?" Vraagt Melanie vriendelijk aan mij. Ik kijk heel eventjes geschrokken. "Het gaat toch niet over die jongen die zei dat ik hem aan zijn kraag heb gegrepen? Hij was echt helemaal in de war. Ik heb hem gewoon gevraagd hoe laat het was en of hij al naar bed moest, meer niet," Lieg ik vlekkeloos. Het is gewoon té simpel om mensen te laten denken dat kinderen in de war zijn. Meestal beginnen ze te huilen of zo als ze horen van de directeur of directrice dat ze hebben gelogen, en daardoor lijken ze nog gekker.

    [zielige Ethan en Daniel XD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hayley Luna Parker

    Hij kijkt me met een rooie kop aan. "Ja, ik teken gewoon wat mensen uit de zaal, en nou ja... Ik zat gewoon wat te tekenen en toen kwam jij op mijn blok," zegt hij. "Oh." zeg ik als hij zegt dat hij me zomaar tekent, oef. Hij zoekt snel een andere tekening en laat die zien. "kijk, dit heb ik gisteren voor een jongen gemaakt," zegt hij erbij. Ik neem zijn tekenblok aan en bekijk de foto van de jongen. "Het is ... prachtig gewoon. Je tekent echt super mooi!" zeg ik eerlijk met een glimlach. Ik geef zijn tekenblok terug. Ik kijk even richting Ethan en dan weer naar Daniel. "Hey euhm, wil je zo in de les naast me zitten?" vraag ik liefjes.

    Melanie Lia Jolie

    "Het gaat toch niet over die jongen die zei dat ik hem aan zijn kraag heb gegrepen? Hij was echt helemaal in de war. Ik heb hem gewoon gevraagd hoe laat het was en of hij al naar bed moest, meer niet," vertelt ze meteen als ik haar vraag om haar te spreken na het ontbijt. Ze verdedigt zich wel heel snel he? Maar haar verhaal kan natuurlijk ook kloppen. Ethan kan soms wel eens overdrijven, maar meestal is hij eerlijk, tenzij hij zijn huiswerk niet gemaakt heeft. "Als je hem vraagt om het uur en of hij niet naar bed moet, waarom pak je hem dan vast bij zijn kraag? Deed hij iets verkeerd?" vraag ik dan. Toch raar als iemand bij de kraag moet nemen als je simpel vraagt hoe laat het is en of je niet naar bed moet?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 21:40 ]


    16 - 09 - '17

    Jordan Marc Grey
    'Mag ik bij je gaan zitten?' klonk er ineens. Ik keek op en zag dat het Lynn was. Ik glimlachte even. 'Of course' zei ik vriendelijk. Ik keek even naar een koppel dat ik voorbij zag lopen. 'Die twee zijn ook weer net bij elkaar hè?' vroeg ik. Het was een stel dat veel problemen kende. Hun relatie was verreweg van ideaal en dreigde de sfeer nog wel eens te verzieken. Echt super hatelijk, maar die twee waren gelukkig so be it. Ik nam een grote hap van mijn boterham met Spaanse peper salami.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 14:05 ]


    26 - 02 - '16

    Lynn Amilie Bisoux
    'Of course' zei hij vriendelijk en glimlachte even. Ik glimlachte terug en zette me op een lege stoel.
    'Die twee zijn ook weer net bij elkaar hè?' vroeg hij toen en ik volgde zijn bliok,waar ik het stelletje zag.
    "Jup,maar ik heb gehoord dat ze alleen maar met hem weer wil om het geld."zeg ik dan en keek weer naar Jordan.
    Ik nam een aardbij en dopte die in de yohurt en at die daarna op. Wat hield ik van aardbijen.
    "Dus,hoe gaat het?"vroeg ik hem dan met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jordan Marc Grey
    'Jup, maar ik heb gehoord dat ze alleen maar met hem weer wil om het geld' antwoordde ze op mijn vraag. Ik zag dat ze een aardbei in de yoghurt dipte. Dat leek me eigenlijk super goor. Aardbeien waren namelijk al best wel zuur en om er dan nog yoghurt bij te doen... 'Dus hoe gaat het?' vroeg ze vervolgens. 'Het gaat wel goed met mij, denk ik. En met jou?' vroeg ik vervolgens. Ik nam de laatste hap van mijn boterham Spaanse peper salami en dronk achter elkaar mijn thee - waar eigenlijk veel te veel suiker in zat - op.


    26 - 02 - '16

    Lynn Amilie Bisoux
    'Het gaat wel goed met mij, denk ik. En met jou?' beantwoorde hij mijn vraag.
    "Met mij gaat het ook goed."zeg ik met een glimlachje en eet nog een aardbij. Ik zag dat hij een soort van salami op zijn broodje had en daarna thee dronk.
    Ik vond het maar een rare combinatie van eten en drank,maar ah ,iedereen zijn eigen smaak zeker..
    Ik eek even de eetzaal rond en zag dat die jongen waar ik daarnet bijzat iets op zich gegoten had en een ander meisje hielp hem met afdeppen.Ben ik blij dat ik daar niet meer zit." Weet je al dat we een nieuwe leerkracht wiskunde hebben?Die andere is ons bue."zeg ik grinnikend.
    Ja ik hield niet veel van de lessen en ik kon best vervelend zijn voor leerkrachten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH