• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    Erin Mercury

    "Ehm excuseer?" hoor ik achter me. Ik draai me om en kijk het meisje aan. "Ik ben nieuw in deze school en ik heb totaal geen idee waar ik naartoe moet. Kan jij me misschien helpen?" vraagt ze. Ik schud mijn hoofd. "Ik ben ook nieuw, ik heet Erin by the way. Hoe heet jij?" vraag ik vriendelijk. Ik bekijk het meisje even goed, ze ziet er vriendelijk uit, misschien zouden we wel vrienden kunnen worden!


    26 - 02 - '16

    [Dan stuur ik Rowan wel in Daniels richting!]

    Rowan James Moran
    Ik wil net richting de eetzaal gaan lopen, als mijn blik valt op een jongen die binnenkomt lopen. Hij ziet er niet verkeerd uit, zo ondervind ik, nadat ik hem grondig geïnspecteerd heb. Hij zit nogal eenzaam in een hoekje met een schrift of iets dergelijks op zijn schoot. Ik besluit om naar hem toe te gaan en hou halt net voor zijn voeten.
    'Heey, nieuw hier?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Eigenlijk sprak Hayley, Avani aan, maar maakt niet uit xp]

    Hayley Luna Parker

    Als het meisje zich omdraait bekijk ik haar even kort. Ze is knap, net zoals de rest van meisjes en jongens die hier rondlopen, ik snap best waarom ze hier zitten. Als ze haar hoofd schud na mijn vraag, wou ik haar bedanken en al meteen weglopen, maar blijf staan als ze zich voorstelt. "Ik ben ook nieuw, ik heet Erin by the way. Hoe heet jij?" Ik glimlach, zet een koffer neer en steek een hand naar haar uit. "Ik ben Hayley, aangename kennismaking."


    16 - 09 - '17

    [Sorreh, moet gaan]


    26 - 02 - '16

    Dennis Adam Tanger
    Shit! Waarom moet ik nou altijd te laat zijn! Haastig spring ik mijn nieuwe auto in. Ondertussen neem ik een hap van de krentenbol die ik nog snel te pakken kon krijgen. Met volle gas rijd ik richting mijn werk, de Model Academy. Het is ook echt iets voor mij om op de eerste schooldag te laat te komen. Eenmaal op de parkeerplaats van de school, parkeer ik mijn auto op een van de plaatsen speciaal voor de leraren. Ik grijp mijn schoudertas en slinger hem over mijn rug. Mijn andere spullen kwamen nog wel. Ik sprint richting de school, de hal in. Daarbij stoot ik per ongeluk twee meisjes aan. Ik schreeuw over mijn schouder nog een sorry, maar blijf toch doorrennen naar de lerarenkamer.
    'Hellooww!' schreeuw ik als ik eenmaal letterlijk met de deur naar binnen kom vallen. Gelukkig kan ik me vasthouden aan de dichtstbijzijnde stoel.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Die link van die auto werkt niet ;s]


    16 - 09 - '17

    Melanie Lia Jolie

    Ik schrik als ik iemand de lerarenkamer hoor binnenstormen. Vrijwel meteen kijk ik op en zie Dennis. 'Hellooww!' schreeuwt hij zowat. Grinnikend schud ik mijn hoofd en sta recht. Ik zet mijn lege tas koffie in de afwasmachine en loop dan richting hem. "Dag Dennis, was je bijna te laat dat je zo een haast hebt? Je hebt anders nog iets meer dan vijf minuten hoor. Maar bon, hoe was je vakantie? Blij om terug te zijn?"


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Die link van die auto werkt niet ;s]


    [Bij mij wel ;S]

    Dennis Adam Tanger
    'Dag Dennis, was je bijna te laat dat je zo een haast hebt? Je hebt anders nog iets meer dan vijf minuten hoor. Maar bon, hoe was je vakantie? Blij om terug te zijn?' Grinnikend kijk ik Melanie aan. Ik stap naar het koffieautomaat en zet er een kopje aan. Terwijl ik op mijn cappuccino wacht, draai ik me weer naar mijn werkgever.
    'Ik dacht dat ik te laat was, alleen als ik dat idee heb kom ik altijd op tijd blijkbaar. Mijn vakantie was geweldig, lekker niks doen.' De koffie was klaar, dus nam ik het kopje en ging op de bank zitten. 'En natuurlijk ben ik blij om weer terug te zijn. Altijd.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Oh, nja maakt niet uit. Bij mij komt er zo een vierkant met een tekst in dat je zo een site moet bezoeken voor originele foto's fzo]

    Melanie Lia Jolie

    Ik hoor hem grinniken na mijn vraag. 'Ik dacht dat ik te laat was, alleen als ik dat idee heb kom ik altijd op tijd blijkbaar. Mijn vakantie was geweldig, lekker niks doen.' zegt hij en neemt zijn koffie en gaat op de bank zitten. 'En natuurlijk ben ik blij om weer terug te zijn. Altijd.' gaat hij verder. Glimlachend knik ik. "Goed." Ik kijk weer op de klok en zie dat ik nog wel even tijd heb. "Elias of Dennis, ik heb één van jullie nodig voor hulp. Ik neem de nieuwe leerlingen wel mee voor een rondleiding, maar één van jullie zal even de leiding moeten nemen over de oude leerlingen. Zij weten alles al wel, dus geef hen gewoon hun rooster, eventuele boeken, de sleutel voor hun kluisje en de sleutel voor hun kamer."


    16 - 09 - '17

    Elias Alexandro Firenzé||Leraar ,kunst en catwalk
    "Wat een hoop leerlingen, elke eerste dag van het nieuwe schooljaar zie ik hoeveel succes deze academy heeft." zei Mel en ik knikte even,er komen altijd een hoop bij en een hoop verlaat de school ook alweer. Het is dan ook altijd fijn om je oude leerlingen terug te zien in de modeblaadjes.
    Dennis kwam dan gehaast de kamer binen,maar hij had nog tijd genoeg eigenlijk.
    Daarna volg ik het gesprek niet echt meer.Ik drink nog wat van mijn koffie en bedenk wat ik zal doen op meer eerste les van Kunst.
    "Elias of Dennis, ik heb één van jullie nodig voor hulp. Ik neem de nieuwe leerlingen wel mee voor een rondleiding, maar één van jullie zal even de leiding moeten nemen over de oude leerlingen. Zij weten alles al wel, dus geef hen gewoon hun rooster, eventuele boeken, de sleutel voor hun kluisje en de sleutel voor hun kamer." Ik keek even naar Denis en dan naar Melanie."Ik wil dat wel doen, als het goed is."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Johanna Jennifer Thomas

    Ik sta chagrijnig op. Op de school waar ik eerst op werkte - en andere dingen deed - zaten veel te veel nieuwsgierige kinderen. Hopelijk op deze niet. Mijn plannen zijn zoals gewoonlijk perfect doordacht. Ik jat steeds voor even een mobiel van een onschuldig kind en stop hem dan weer terug als ik naar een paar vrienden een dreig bericht heb geschreven. Ze sturen dan geld op naar dat kind, dat ik vermoord en het geld is voor mij. Als dat niet lukt zal ik over moeten gaan naar plan B. Ik vraag meer dan alleen geld. Ik vraag ook geheimen voor nog meer geld. Ik moet mijn lach inhouden als ik denk aan al die stomme, bange gezichten die zometeen allemaal een kogel door hun hard hebben. Mijn wraak zal zoet zijn.

    Terwijl ik mijn auto parkeer geniet ik van de hoeveelheid kinderen. Ik loop rechtstreeks naar de leraren kamer. Ik zie een paar leraren. 'Johanna Thomas, de nieuwe lerares wiskunde,' Stel ik mezelf voor. Natuurlijk is dat niet mijn echte naam, maar een tweede persoon. Ze bestond echt, Johanna Thomas, maar ze is in mijn klauwen gevallen toen ik nog maar een scholiertje was. Nu is ze mijn undercover persoon.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [iemand voor Daan?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    [iemand voor Daan?]


    [Daar is denk ik al iemand op af gekomen ..]


    16 - 09 - '17

    Melanie Lia Jolie

    "Ik wil dat wel doen, als het goed is." zegt Elias. Glimlachend knik ik. "Goed, bedankt Elias." bedank ik hem en hoor dan de deur opengaan. Ik herken de vrouw van in de vakantie ergens, toen heb ik haar voor het eerst ontmoet, ze zou de nieuwe lerares van wiskunde worden op deze school. "Johanna Thomas, de nieuwe lerares wiskunde." stelt ze zich vriendelijk voor. Glimlachend kijk ik haar aan. "Wij hebben elkaar al ontmoet he? Welkom op de academy Johanna." verwelkom ik haar en steek mijn hand naar haar uit.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Daar is denk ik al iemand op af gekomen ..]


    [Echt??? Ik kan 'm niet vinden:$]

    Johanna Thomas

    Ik pak haar hand aan en laat mezelf vallen in een stoel. Het is voor mij moeilijk om onder de leerlingen en leraren mezelf niet verdacht te maken. Nog steeds wil ik zo min mogelijk over mezelf vertellen. 'Mag ik misschien een rooster? Dat zou namelijk heel erg handig zijn,' Vraag ik aan de directrice. Ik zucht diep. Na dit jaar ga ik sowieso naar een nieuwe school die nu in de maak is. Ik ben al aangenomen, maar werk voor een jaartje hier. 'Sorry, excuseer me, ik moet even weg.' Zeg ik, en ik sluip de kamer uit. Op de gang zie ik een meisje haar jas ophangen. Een glimp van haar mobieltje vang ik op. Ik pak het en stuur naar al haar contacten: Leg zo snel als je kan minstens 50 euro in de bosjes voor de school. Zo niet, dan zal de dood erop volgen.... Ik wacht tot ik haar alleen zie lopen en verstuur het bericht. Ze rent naar haar tas en ik loop de lerarenkamer binnen. Mijn blik blijft op het schoolplein gericht. Wanneer leggen de eersten hun geld er neer?


    Spoiler alert: you will save yourself