• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    Mevrouw Jolie neemt ons mee naar haar kantoor ,waarna ze de deur dan sluit en zeg dat we op een stoel mogen zitten.
    Als we zitten vraagt ze waarom de vrouw ons beval naar bed te gaan en of ze een reden had me bij de kraag te nemen.
    "Omdat wij morgen wiskunde hebben moesten we vroeger naar bed van haar. Ze was erg onbeleefd, maar de rest moet Ethan vertellen, want ik ben meteen weg gegaan." legt Hailey dan haar eerste vraag uit en daarna kijkt ze naar mij.
    "Ze had geen reden ,ik was wat met Hailey aan het praten en nadat ze zei dat we moesten gaan slapen trok ze me zomaar recht aan mijn kraag en zei dan dat ik het soort type was dat zou klieren in haar les. Nadat Hailey weg was ,heb ik tegen die vrouw gezegt dat een regel van de school als eerste geen ruzie zoeken is ,want dat kwam zo bij mij over ,daarna duwde ze me op de grond e zei dat ze als leerkracht de regels niet hoefde te volgen en daarna liep ze weer weg."ratelde ik weer. Ik werd er weer kwaad van. Als mensen ruzie met me zoeken dan duurt het niet lang voordat ik ook ruzie met hun maak.

    (moet eten ben zo terug)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 19:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melanie Lia Jolie

    Ethan vertelt zijn verhaal. Ik knik elke keer, om te laten overkomen dat ik het begrijp. "Bedankt dat jullie dit zijn komen melden, ik zal mevrouw Thomas van wiskunde even aanspreken als ik haar zie. Ga nu maar. En Ethan, alles in orde? Ze heeft je toch geen pijn gedaan he?" Ik sta terwijl op en kijk een beetje bezorgd naar Ethan. Ik ben bezorgd als het om mijn leerlingen gaat, als leerkracht hoor je de regels ook te volgen en leerlingen hoor je ook helemaal niet zo te mishandelen. Mevrouw Thomas mag haar aan een serieus gesprek verwachten!

    [Ok, smakelijk]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 19:34 ]


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    "Bedankt dat jullie dit zijn komen melden, ik zal mevrouw Thomas van wiskunde even aanspreken als ik haar zie. Ga nu maar. En Ethan, alles in orde? Ze heeft je toch geen pijn gedaan he?" zegt ze terwijl ze opstaat en me aankijkt. "Ik kan wel tegen en stootje hoor mevrouw ,maar ik ben gewoon wat geschokt."zeg ik dan en sta dan op.Die mevrouw Thomas mag nu wel wat aardiger zijn. Ik kijk naar Hailey en wacht tot ze ook opstaat en met me mee gaat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melanie Lia Jolie

    "Ik kan wel tegen en stootje hoor mevrouw ,maar ik ben gewoon wat geschokt." antwoordt hij op mijn vraag. Ik knik en zie dat meisje ook opstaan. Ik geef beide leerlingen een hand en laat hen uit mijn kantoor. Nu moet ik Johanna vinden. Ik loop de gang op en loop regelrecht naar de lerarenkamer om te zien of ze daar is. "Als iemand van jullie Johanna ziet, de nieuwe lerares van wiskunde, kunnen jullie haar dan meteen naar mijn kantoor sturen? Dankjwel!" Ik loop de lerarenkamer weer uit en besluit terug naar mijn kantoor te gaan.

    Hayley Luna Parker

    Ik vond het erg lief van mevrouw Jolie dat ze zo bezorgd aan Ethan vroeg of die van wiskunde hem geen pijn gedaan had. Ze luistert echt en ik hoop dat dat wijf goed aangepakt wordt en zich anders gaat gedragen tegenover haar leerlingen. Wiskunde vond ik altijd al een kut vak, maar nu nog meer! Ik geef mevrouw Jolie een hand als ze ons uit laat. Ik loop met Ethan de gang op. "Mevrouw Jolie is echt vriendelijk, ik hoop dat die van wiskunde een hele preek krijgt!" zeg ik tegen Ethan.


    16 - 09 - '17

    [Is het nu ochtend, middag, avond of wat...?]


    26 - 02 - '16

    Ethan Samuel Flow
    Mv.Jolie gaf ons beiden een hand en liet ons haar kantoor uit.
    "Mevrouw Jolie is echt vriendelijk, ik hoop dat die van wiskunde een hele preek krijgt!" zei Hailey toen we op de gang waren.
    "Ja mevrouw Jolie is echt top! en ik hoop dat die MvThomas ontslagen word en het vak wiskunde niet meer zal gegeven worden."zeg ik dan grinnikend.
    Waarom had ik in hemelsnaam wiskunde nodig ,ik bedoel we zullen nooit een 'x' moeten zoeken in de modellen wereld
    "Nou wat vand je tot nu toe al van de school? Maar dat van die wiskunde freak mag je achterwege laten."vraag ik haar dan.

    (het is avond rond 21 uur ongeveer)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 20:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Erin Mercury
    Ik leek verzonken in een soort slaap of roes. Ik schrok ineens wakker uit mijn quasi dagdroom. Ik keek op mijn samsung S2 en zag dat het al lang en breed tijd was om naar bed te gaan. Anders zou ik er de dag erop niet uitzien, als een af andere mislukte clown en dat was iets dat ik totaal niet wilde of andere mensen gunde. Ik besloot dus maar aanstalten te gaan maken richting mijn bedje. Ik stond op en liep richting de deur, wenste iedereen een welterusten toe en verliet de kamer via de deur. Ik liep naar mijn kamer, aan een stuk door met mijn muziek op, en draaide de deur op slot aangezien ik wel eens slaapwandel. Ik trok mijn zwarte nachtjapon aan en poetste mijn tanden. Ook haalde ik al m'n make-up eraf. Daarna reinigde ik mijn gezicht met tonic. Een ritueel dat ik elke avond opnieuw herhaalde. Daarna ging ik in bed liggen met een slaapmasker op en viel vrij snel in slaap.


    26 - 02 - '16

    Hayley Luna Parker

    "Ja mevrouw Jolie is echt top! en ik hoop dat die MvThomas ontslagen word en het vak wiskunde niet meer zal gegeven worden." zegt Ethan grinnikend. Ik knik grijnzend. "Nou wat vond je tot nu toe al van de school? Maar dat van die wiskunde freak mag je achterwege laten." vraagt hij. "Wel leuk, het is hier mooi en ik kijk er al naar uit om lessen te krijgen waarmee we opgeleid worden als model. Ik weet niet precies wat ik allemaal moet verwachten, maar het lijkt me gaaf." antwoord ik. "Ben jij trouwens ook nieuw of zat je hier al op school?" vraag ik dan.


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    Wel leuk, het is hier mooi en ik kijk er al naar uit om lessen te krijgen waarmee we opgeleid worden als model. Ik weet niet precies wat ik allemaal moet verwachten, maar het lijkt me gaaf." antwoorde ze en ik knikte.
    "Ben jij trouwens ook nieuw of zat je hier al op school?"vroeg ze me dan. "Ik zat hier al een jaar ,het is nu mijn tweede jaar dus."zeg ik met een glimlachje.
    Vorig jaar was echt te gek,iedereen was aardig en hulpvol ,of ja soms dan ,maar alles verliep erg goed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayley Luna Parker

    "Ik zat hier al een jaar ,het is nu mijn tweede jaar dus." antwoord hij glimlachend op mijn vraag. "Leuk." zeg ik glimlachend. Ik kijk even rond in de gang en zucht. "Ik ga denk ik maar eens naar mijn kamer. Ik spreek je morgen wel weer. Doei." Ik zwaai nog naar hem en loop dan naar de bovenste verdieping en zoek mijn kamer op. Ik besluit me nog snel te douchen voor ik in mijn bed kruip.


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    "Leuk." zei ze glimlachend ,waarna ze even in de gang rondkijkt.
    "Ik ga denk ik maar eens naar mijn kamer. Ik spreek je morgen wel weer. Doei." zei Haileyt dan ,waarna ze zwaaide en wegging.
    Ik ging haar morgen in de lessen vast wel weer zien.Ik rilde even ,morgen hebben we als 2de uur wiskunde bah.Ik slenterde dan naar mijn kamer omdat ik zin had om te slapen. Ik zet mijn wekker en doe mijn kleren uit en ga dan in mijn boxer in bed en val dan in slaap.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik zal nog maar even wachten om een tijdsprong naar de ochtend te doen]


    16 - 09 - '17

    (ok ,maarnik moet toch gaan slapen ^^ goodnight everyone ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Okay, slaapwel]


    16 - 09 - '17

    (wanneer is de tijdsprong ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH