• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    [Nou, Lynn kent ze niet, Ethan wel, dus Ethan?]


    16 - 09 - '17

    ( Is goed ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayley Luna Parker

    Ik word wakker van mijn wekker. Een diepe zucht verlaat mijn mond en meteen sla ik mijn wekker af. Ik draai me nog even om, maar besef dat ik toch maar beter opsta voor ik te laat kom en ik zou nog graag willen ontbijten. Ik sla het warme deken van me af en sleur mezelf uit bed. Ik loop meteen naar de badkamer en bekijk mezelf in de spiegel. Wow, hoe zie ik er uit? Dikke wallen onder mijn ogen en heel mijn haar in de war, ik moet er zelfs een beetje om lachen. Ik neem een snelle douche en trek mijn kleren aan. Ik doe wat mascara op en borstel mijn haar snel. Ik poets mijn tanden nog snel en loop dan de badkamer uit. Ik neem mijn tas en sla die over mijn schouder. Ik verlaat mijn kamer en loop helemaal naar beneden en dan naar de eetzaal. Ik kijk even rond of ik niemand bekend zie. Als ik Ethan zie loop ik meteen op hem af. "Hey Ethan! Zullen we samen ontbijten?" vraag ik hem.

    Melanie Lia Jolie

    Gapend sta ik op en ga een snelle douche nemen. Ik trek mijn kleding aan, steek mijn haar op en doe wat lichte make-up op. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en dan naar de lerarenkamer. Ik zet de koffie aangezien ik de eerste hier ben en kijk naar het ontbijt dat in de lerarenkamer gezet is. Ik neem een bordje en neem dan wat ik lekker vind. Mijn eten zet ik al neer op tafel en neem dan een lekker vers en warm kopje koffie. Ik neem plaats aan de grote tafel en begin te eten.

    [Sorry dat ik wat later reageer]


    16 - 09 - '17

    Daniel Mason Cooper

    Ik wordt kreunend wakker van het geluid van mijn wekker. De afgelopen dagen hebben alleen nog maar bevestigd dat ik een buitenbeentje ben. Ik ben wel al veel beter in mensen tekenen. Hè voordeel is dat iedereen hier wel wil poseren voor zo'n tekeningetje. Ik stap uit bed en doe maar wat random kleren aan. Daarna kijk ik op mijn rooster. Yes! Als eerste heb ik kunst. Ik ben al meteen vrolijk en ren naar de eetzaal. In de eetzaal ga ik zoals gewoonlijk in een donker hoekje zo onopvallend mogelijk zitten doen. Ik hoop gewoon dat ik na dit jaar weer weg mag van deze school. Mijn moeder geeft hier echt veel geld aan, en veel geld hebben we niet. Deze school is gewoon helemaal niks voor mij. Er komt een typisch modepoppje voor me zitten. "Jij bent toch die tekenknul? Ik wil graag een portretje van mezelf voor mijn vriendje," zegt ze, en ik haal mijn ouders op. "Ga maar in een pose zitten," ze gaat zitten en ik begin te tekenen. Na een tijdje ben ik klaar en geef ik haar het papiertje. Zo gaat het dus de hele tijd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 7:59 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (@MindBreaker ,het is nog maar de 1ste lesdag ,de dinsdag dus ^^ het rooster staat in de story van XSunshineee )
    Ethan Samuel Flow
    Ik had een tafeltje gevonden ,waar ik alvast mijn rugzak zet ,zodat niemand de tafel zou afpakken.
    "Hey Ethan! Zullen we samen ontbijten?" hoorde ik naast me en als ik me omdraaide zag ik Hailey staan.
    Ik glimlach even."Hey ,ja tuurlijk is goed. Wat wil je hebben voor ontbijt?Dan kan ik het halen voor je terwijl jij hier de tafel bezethoud."stel ik voor.
    Sommigen durfden wel je rugzak weg te gooien als je alleen zat.

    Lynn Amilie Bisoux
    Als ik in de eetzaaltoe kom is het eerste dat me opvalt ,dat er niemand is die ik een beetje goed ken ,ofwel was hun tafel al vol.
    Ik zucht even en kijk even rond. Mijn eerste roddel al in het fisier. Violet Marcana en Taylor Kennedy ,gaan hand in hand naar het bufet ,wat alleen maar kan betekenen dat ze terug een stelletje zijn.Ik grijns eventjes naar hun en loop dan weer verder naar het bufet ,waar ik een yohurtje pak,wat aarbijen en wat müslie.
    Veel at ik niet in de ochtend ,dus hield ik het beperkt. In de verte zie ik een jongen met een tekenblok ,misschien kan ik even naar hem ,tot ik iemand interesanter tegen kom.
    Ik loop naar het tafeltje van de jongen ,zet mijn eten op het tafeltje neer en zet me op een stoel."Hey,wat tekenb je?"vraag ik hem en zet een lieve glimlach op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jordan Marc Grey

    Door de wekker word ik wakker. 'Fuck' mompel ik terwijl ik met mijn ogen dicht de juiste knop probeer te vinden. Ik sla wild om me heen en dan stopt het geluid ineens. Ik open kreunend mijn ogen en bekijk de wekker die ik zojuist aan diggelen geslagen heb. Ik zucht hard en ga rechtop zitten. Ik douche en kleed me aan. Vervolgens doe ik mijn haar goed en bekijk mezelf in een spiegel. 'Hé lekker ding' zeg ik voor de gein. Ik leg mijn koptelefoon in mijn nek. Ik loop richting de aula om te gaan eten. Ik zie een meisje (Lynn) en een jongen met een tekenblok aan een tafel zitten. Het meisje zag er wel oké uit, maar op een af andere manier had ik er toch geen zin om erbij te zitten. Ik pakte twee boterhammen, legde er Spaanse peper salami op en liep naar een tafeltje waar niemand zat. Daar ging ik lekker eten en genieten van mijn ontbijt.


    26 - 02 - '16

    Hayley Luna Parker

    "Hey ,ja tuurlijk is goed. Wat wil je hebben voor ontbijt? Dan kan ik het halen voor je terwijl jij hier de tafel bezet houd." Awh wat een gentlemen die Ethan, hihi. "Euhm ..." Ik denk even na en leg terwijl mijn tas neer op de stoel tegenover die van Ethan. "Doe maar twee boterhammen met aardbeienconfituur fzo." zeg ik glimlachend. Ik ga zitten op de stoel waar ik net mijn tas had gelegd en leg mijn tas dan op de lege stoel naast me.


    16 - 09 - '17

    [Hier is het rooster, moest je het nog niet bekeken hebben.]
    ROOSTER

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:18 ]


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    "Euhm ..." zei ze nadenkend ,terwijl ze haar tas op een stoel legt.
    "Doe maar twee boterhammen met aardbeienconfituur fzo." zei ze dan en ik knikte,waarna ik naar het bufet liep en een plateau pak.
    Voor mezelf ,nam ik reen granen pistoleetje en een potje choco en een glas vers geperst fruitsap.Voor Hailey ,nam ik 4 sneetjes brood ,aangezien ik niet wist of ze liever granen- of wit brood at.,ok nam ik een potje confituur nog 2 messen en voor de zekerheid nog een glas fruitsap voor haar mee.
    Als ik bij de tafel kom leg ik de plateau voor haar en ga dan zitten."Ik wist niet precies ,wat voor brood enzo ,maar hopelijk is dit goed."zeg ik dan met een licht glimlachje,waarna ik mijn bord en glas van de plateau nam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayley Luna Parker

    Terwijl ik wacht kijk ik even op mijn mobiel en dan een keer rond de zaal. Ik zie onder andere Daniel, hihi die knapperd. Als ik merk dat Ethan terug is kijk ik weer meteen naar hem. Ik kijk naar wat hij voor me neerzet en glimlach. "Ik wist niet precies ,wat voor brood enzo ,maar hopelijk is dit goed." zegt hij. "Oh dankjewel, het is goed." Ik kijk naar mijn eten en neem eerst een slokje van mijn fruitsap. "Ik vergeet soms de helft te vermelden." zeg ik grinnikend.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:45 ]


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    "Oh dankjewel, het is goed."zei ze en nam al een slok van de fruitsap."Ik vergeet soms de helft te vermelden." zei ze grinnikend en ik glimlach even ,waarna ik mijn broodje smeer.
    "Graag gedaan ,ik ben blij dat ik eraan gedacht had om verschillende digen mee te nemen."zeg ik dan ,waarna ik een hapje neem ven mijn pistole.
    "Dus ,zie je de eerste lesdag zitten ?"vraag ik haar dan. We hadden catwalk als eerste vak, dat was best leuk,soms had je ook wel blunders op de catwalk ,maar het kan best lachen zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayley Luna Parker

    "Graag gedaan ,ik ben blij dat ik eraan gedacht had om verschillende digen mee te nemen." zegt hij waarna hij begint te eten. Knikkend glimlach ik en begin mijn twee boterhammen te besmeren met confituur. Ik lik mijn vinger af waar een beetje confituur aanhangt. "Dus ,zie je de eerste lesdag zitten ?" vraagt hij. "Ja, eigenlijk wel, catwalk lijkt me erg leuk om mee te starten, denk ik." Ik glimlach en neem een hapje van mijn boterham. "En, zie jij het zitten?"


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    Ze knikte glimlachend.
    Waarna ze haar botherhammes besmeerde. Ik nam een slokje van mijn fruitsap en daarna nog een hap van mijn eten.
    De eetzaal begon voller te worden en vle herkende ik niet.
    Ik keek weer naar Hailey ,die haar vingers zat af te likken.
    "Ja, eigenlijk wel, catwalk lijkt me erg leuk om mee te starten, denk ik." beantwoorde ze dan mijn vraag en ik knikte even.
    "En, zie jij het zitten?" vroeg ze me dan."Ja ,catwalk is best een cool vak om de dag mee te starten."zeg ik dan. Maar het tweede uur ,wilde ik eigenlijk liever spijbelen,bah wiskunde...

    Lynn Amilie Bisoux
    Volgens mij had de jongen zijn tong verloren ,want iets zeggen deed hij niet. Fijn zat ik met een muis opgescheept.
    Ik kijk de eetzaal rond en zie plots een bekend gezicht ,wat me deed grijnzend."Doei."zei ik tegen de jongen en nam mijn eten ,maa naar de tafel waar Jordan zat. Ik kende hem nog van vorig jaar ,maar ik heb het gevoel dat hij me niet zo mag."Hooi ,mag ik bij je komen zitten?"vroeg ik hem dan met een poeslieve glimlach, zelfs als hij nee zou zeggen ,zou ik toch bij hem gaan zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayley Luna Parker

    "Ja ,catwalk is best een cool vak om de dag mee te starten." antwoordde hij. Ik glimlach en eet verder. Ik neem ook nog een slokje van mijn fruitsap en haal even mijn rooster boven. "Ah bah! Het tweede uur hebben we wiskunde ..." Een diepe zucht verlaat mijn mond en meteen steek ik mijn rooster weer weg. "Ik heb geen zin in wiskunde bij dat onbeschoft wijf." flap ik eruit. Ik neem nog een hapje van mijn boterham. "Zou mevrouw Jolie al met haar gesproken hebben?" vraag ik bedenkelijk.


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    "Ah bah! Het tweede uur hebben we wiskunde ..." zei ze nadat ze haar rooster bekeek. Daarna stak ze haar lesrooster weer weg.
    "Ik heb geen zin in wiskunde bij dat onbeschoft wijf." ik grinnikte even toen ze dat zei."Jij bent niet de enige hoor."zeg ik grinnikend ,waarna ik nog een hap nam van mijn eten.
    "Zou mevrouw Jolie al met haar gesproken hebben?"vroeg ze dan bedenkelijk en ik haalde mijn schouders op."Dat zullen we wel zien zeker."mompel ik.

    Elias Alexandro Firenzé ||Kunst en Catwalk
    Ik was deze ochtend vroeg opgestaan en naar school gegaan om mijn spullen klaar te leggen ,bij de catwalk.
    Ik was nog aan het bedenken wat ik zou zeggen en hun zou laten doen vandaag,maar dat zal later nog wel komen.
    Als ik klaar ben ,ga ik richting de leraarskamer ,waar Melanie al is.
    "Goeiemorgen."zeg ik met een glimlachje en plof me op mijn stoel. Ik had erge honger nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH