• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    Daniel Mason Cooper
    Heel even haalt hij zijn schouders op. 'Nog niet helemaal, maar iedereen heeft zijn eigen kamer/ Kom mee naar de kantine, daar is de directrice, die weet het vast.' Zonder te wachten pakt hij mijn arm en sleurt hij me mee. Hij lijkt me echt aardig. Is er nog minstens één iemand die niet een modepopje is die alleen maar geeft om dure kleding. Terwijl we naar de kantine lopen zie ik steeds meer mensen. Waarom is iedereen hier zo knap? O ja, ik zit op een school voor modellen. Wat doe ik hier? Ik voel me alleen en loop braaf met Rowan mee. Bij de kantine aangekomen zie ik nog wat leerlingen, maar bijna niemand. Als ik op mijn horloge kijk zie ik dat het eettijd is. 'Rowan, we moeten gaan eten,' Zeg ik, en ik kijk hem grijnzend aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Eettijd? Om 8.30 uur wanneer de lessen eigenlijk beginnen?]


    16 - 09 - '17

    Melanie Lia Jolie

    Ik keek Johanna even vreemd na en haal dan mijn schouders op, ik vond haar in de vakantie ook al vreemd overkomen, maar we hebben gelukkig iemand die wiskunde wil geven. Ik kijk op de klok en zie dat het stipt 8.30 is en de bel gaat, zoals het hoort dus. "Nu ga ik naar de eetzaal en dan begint het. Elias, jij komt mee, want ik reken op je voor het helpen, he? Dennis, jij mag ook meekomen hoor." Ik kijk van Elias naar Dennis en loop dan de lerarenkamer uit. Met haast loop ik door de gangen en zie nog leerlingen. "Lopen jullie alsjeblieft allemaal met me mee naar de eetzaal?!" roep ik door de gang en loop verder naar de grote eetzaal waar een heleboel leerlingen zich verzamelen. Ik glimlach en loop naar voren waar je je eten dus kan halen aan de toog enz. Ik krijg een aangesloten microfoon in mijn handen geduwd van de technicus van onze school. Ik bedank hem glimlachend en ga even op een leeg krat van drank staan. "Mag ik even jullie aandacht?!" roep ik door de eetzaal en wacht even tot het stil is.

    Hayley Luna Parker

    Ik kijk de hele tijd rond en zie sommige in groepjes lopen en andere zijn dan weer alleen. Sommige lijken het hier al goed te kennen en andere dan weer niet. Ik zie een man een microfoon aansluiten. Ik zie een vrouw binnenlopen dat volgens mij de directrice is, denk ik dan toch. Ik zie haar de microfoon aannemen van die ene man. Ze gaat ergens opstaan zodat ze boven iedereen uitkomt en iedereen haar kan zien. In de eetzaal hoor je overal mensen praten en lachen tot de vrouw "Mag ik even jullie aandacht?!" door de eetzaal roept. Het wordt al wat stiller in de zaal. Ik kijk naar haar en wacht tot ze verder gaat om te horen wat ze allemaal te zeggen heeft.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 18:54 ]


    16 - 09 - '17

    Elias Alexandro Firenzé||Leraar ,kunst en catwalk
    De bel ging ,wat betekende dat het nu precies 8 uur 30 is.
    "Nu ga ik naar de eetzaal en dan begint het. Elias, jij komt mee, want ik reken op je voor het helpen, he? Dennis, jij mag ook meekomen hoor." Zei Mel en ik knikte,waarna ik op stond,mijn tas nam en achter haar aan liep.
    Ik stak mijn ene hand in mijn broekzak en stond dan wat in de achtergrond toen Melanie haar speech begon.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Aangezien er toch niemand meer reageert ga ik gewoon verder]

    Melanie Lia Jolie

    Als ik de aandacht van de leerlingen heb, ga ik verder. "Welkom op The Model Academy! In deze school leiden wij jullie op om succesvolle modellen te worden. Ik ben Melanie Jolie, de directrice en leerkracht fashion, Engels en informatie en binnenkort misschien ook van modellenwerk algemeen." begin ik mijn uitleg. Ik kijk de zaal een beetje rond, om oogcontact te maken met de leerlingen. "Ik heb al een heleboel nieuwe leerlingen gezien, wat ik echt super vind! Ik stel dan ook voor om de nieuwe even een rondleiding te geven rond de school." ga ik verder. "Voor ik een rondleiding ga geven aan de nieuwe, wil ik de leerlingen die al op deze school zaten uit handen geven aan meneer Firenzé, leraar kunst en catwalk. Hij gaat jullie even verder helpen, gelieve hem dan ook te volgen." Ik wijs naar Elias en kijk dan weer de zaal in. Ik zie hoe leerlingen die al bekend bij me waren van het vorige jaar naar Elias toe gaan. "Als ik je naam roep, verzamel dan even in de hal en wacht op mij." ga ik vervolgens verder. Ik neem een lijst aan van de vrouw van het secretariaat en bekijk de namen van de nieuwe leerlingen van de school die ik een rondleiding ga geven. Ik begin een heleboel namen hardop te zeggen die de zaal al uitlopen zoals ik vroeg. "En de laatste vijf leerlingen die naar de hal mogen gaan zijn Erin Mercury, Hayley Parker, Allison Call, Avania Stewart en Daniel Cooper." Als alle namen zijn afgeroepen, geef ik de lijst terug, stap van de krat af en geef de microfoon terug aan de technicus.

    Hayley Luna Parker

    Ik luister naar mevrouw Jolie, die zoals ik dacht de directrice is. Ze is ook onze leerkracht van wel drie vakken, binnenkort misschien een vierde, echt wow. Als ze zegt dat ze de nieuwe een rondleiding gaat geven weet ik sowieso al dat ze mijn naam gaat afroepen, logisch toch? Ik ga alvast weer staan en grijp mijn koffer vast. Ze noemt een heleboel namen op en die leerlingen lopen al mooi de eetzaal uit, om zich in de hal te begeven. Als mijn naam bij de laatste vijf namen afgeroepen wordt, loop ik rustig de eetzaal uit en loop rustig naar de hal waar de andere nieuwe leerlingen al mooi staan te wachten. Ik kijk uit naar de rondleiding omdat ik zo benieuwd ben naar de hele school!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 22:10 ]


    16 - 09 - '17

    [ Wow ik heb veel gemist ik zal later ff reageren ]


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    [ Wow ik heb veel gemist ik zal later ff reageren ]


    [Jij bent Eluveitie veronderstel ik? Je naam is veranderd ..]


    16 - 09 - '17

    [Yep, was ik vergeten te zeggen. Sorry ]


    26 - 02 - '16

    Erin Mercury

    Ik zag dat een jonge vrouw opstond en haar keel schraapte om iets te zeggen. Ze had een microfoon in haar hand. Ik legde mijn inmiddels lege pakje drinken weg. "Welkom op The Model Academy! In deze school leiden wij jullie op om succesvolle modellen te worden. Ik ben Melanie Jolie, de directrice en leerkracht fashion, Engels en informatie en binnenkort misschien ook van modellenwerk algemeen." begin ik mijn uitleg. Ik kijk de zaal een beetje rond, om oogcontact te maken met de leerlingen. "Ik heb al een heleboel nieuwe leerlingen gezien, wat ik echt super vind! Ik stel dan ook voor om de nieuwe even een rondleiding te geven rond de school." ga ik verder. "Voor ik een rondleiding ga geven aan de nieuwe, wil ik de leerlingen die al op deze school zaten uit handen geven aan meneer Firenzé, leraar kunst en catwalk. Hij gaat jullie even verder helpen, gelieve hem dan ook te volgen." zei ze vervolgens. Ze wees naar een best wel jonge man die volgens mij een van de leerkrachten was. "Als ik je naam roep, verzamel dan even in de hal en wacht op mij." vervolgde ze. Ze begon de namen van iedereen op te noemen en ik was een van de laatsten. Ik liep samen met de vijf andere overgeblevenen naar de hal toe om op Melanie Jolie te wachten voor verdere instructies. Nu maar hopen dat ik met vriendelijke mensen een kamer mocht delen!


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    [Yep, was ik vergeten te zeggen. Sorry ]


    [Geeft niet]


    16 - 09 - '17

    Avania Stewart
    "De eerste weken zal het hier wel een doolhof lijken,maar later zal je er wel aan wennen." zei Ethan glimlachend. Ik knikte lichtjes en glimlachte vrolijk terug. Waarschijnlijk vond hij me nu een of andere idioot, maar daar probeerde ik maar even niet aan te denken. "Heb je er zin in?" vroeg Ethan en ik knikte weer, maar een beetje twijfelachtig. 'Ik denk het wel, maar mijn ouders hebben zonder met mij te overleggen me opgegeven voor deze school. Enneh... school blijft school is het niet.' antwoordde ik. Het feit dat ik hier niet thuis hoorde liet ik maar even achter wegen. Inmiddels waren we aangekomen in de eetzaal. Ik bleef bij Ethan in de buurt als de mevrouw die blijkbaar de directrice is begon te spreken. Blijkbaar moesten de nieuwe leerlingen zich verzamelen in de hal en de leerlingen die er al waren moesten naar een andere leraar. 'Nou... ehm... ik zie je nog... wel... misschien.' zei ik een beetje awkward en liep naar de hal zodra mijn naam word omgeroepen bij de laatste vijf.

    [Een nieuwe leerling voor Avania?]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Ethan Samuel Flow
    'Ik denk het wel, maar mijn ouders hebben zonder met mij te overleggen me opgegeven voor deze school. Enneh... school blijft school is het niet.'antwoorde ze op mijn vraag en toen begon schoolhoofd Jolie met haar jaarlijkse toespraak.
    De nieuwe leerlingen moesten naar de hall en de andere ,waaronder ik dus ,moest naar Meneer Firenzé.
    'Nou... ehm... ik zie je nog... wel... misschien.'zei Avania een beetje ongemakkelijk en ik glimlach licht."Ik zie je later."zeg ik dan tegen haar ,waarna ik naar Mn Firenzé ga.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik zet er even speed achter]

    Melanie Lia Jolie

    Als ik in de hal kom zie ik alle nieuwe leerlingen wachten. "Ik ga jullie als eerst een rondleiding geven door de school. Volg maar." Ik loop voorop de groep en laat alle klaslokalen zien waar ze les krijgen. Na de rondleiding verzamel ik met hen weer in de hal. "Nu krijgen jullie allemaal nog een sleutel voor je kluisje en een sleutel voor je kamer. Iedere leerling heeft een eigen kamer met eigen badkamer. Als je naam afgeroepen wordt kom je je sleutels halen. Het rooster kan je op je bed in je slaapkamer terug vinden en daarnaast ligt ook een blad met regels van de school." vertel ik "Als je je sleutels hebt gekregen mag je gaan uitpakken en daarna worden jullie verwacht voor de lunch in de eetzaal." vervolg ik en begin dan namen af te roepen en geef iedere leerling zijn of haar sleutels voor kluisje en slaapkamer.

    Hayley Luna Parker

    Als de rondleiding gegeven is en we de hele school gezien hebben krijgen we ieder een sleutel voor een kluisje en een sleutel voor een eigen slaapkamer met badkamer, echt nice. Als mijn naam afgeroepen word haal ik mijn sleutels op, neem mijn koffer en ga naar de bovenste verdieping waar de slaapkamers zijn. Ik zoek naar de nummer van mijn slaapkamer en steek de sleutel meteen in het slot om de deur te openen. Ik open de deur en stap naar binnen, de kamer ziet er echt leuk uit. Ik doe de deur achter me dicht en zet mijn koffer neer naast het bed en ga meteen de badkamer bekijken. We hebben echt alles wat we moeten hebben. Als ik terug loop bekijk ik het rooster en de regels van de school.


    16 - 09 - '17

    Erin Mercury

    "Ik ga jullie eerst een rondleiding geven door de school. Volg maar" zegt Melanie Jolie. Ik, samen met nog wat anderen, volg haar en luister naar elk verhaal dat ze bij elk lokaal - dat ze laat zien - vertelt. Er komen allerlei vakken voorbij die ik wel leuk vind. Even later komen we weer terug in de hal. "Nu krijgen jullie allemaal nog een sleutel voor je kluisje en een sleutel voor je kamer. Iedere leerling heeft een eigen kamer met eigen badkamer" vertelt Melanie vervolgens. Een zachte onhoorbare zucht verlaat mijn mond. Godzijdank dat ik mijn kamer niet hoef te delen! Ik loop, nadat mijn naam genoemd, naar Melanie Jolie toe en neem de sleutels aan. Vervolgens sprint ik, met zware koffers en al, naar mijn eigen slaapkamer. Ik open de deur, ga naar binnen en plof op het bed neer waarna ik even naar het plafond staar die bedrukt is met mooie figuren. Ik sta vervolgens op en verken mijn kamer. Ook neem ik een kijkje in de badkamer die werkelijk adembenemend mooi is. Ik slaak een gilletje en bekijk mezelf in de spiegel. Ik voel me hier gewoon helemaal thuis!


    26 - 02 - '16

    [Sorry dat ik een tijdje niet meer heb gereageerd, ik ben de laatste tijd nogal moe en heb dan vaak na huiswerk niet zo'n zin meer om op Internet rond te hangen.. Ik zal kijken of ik dit weekend weer kan reageren!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa