• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    MindBreaker schreef:
    (...)

    [Echt??? Ik kan 'm niet vinden:$]

    Johanna Thomas

    Ik pak haar hand aan en laat mezelf vallen in een stoel. Het is voor mij moeilijk om onder de leerlingen en leraren mezelf niet verdacht te maken. Nog steeds wil ik zo min mogelijk over mezelf vertellen. 'Mag ik misschien een rooster? Dat zou namelijk heel erg handig zijn,' Vraag ik aan de directrice. Ik zucht diep. Na dit jaar ga ik sowieso naar een nieuwe school die nu in de maak is. Ik ben al aangenomen, maar werk voor een jaartje hier. 'Sorry, excuseer me, ik moet even weg.' Zeg ik, en ik sluip de kamer uit. Op de gang zie ik een meisje haar jas ophangen. Een glimp van haar mobieltje vang ik op. Ik pak het en stuur naar al haar contacten: Leg zo snel als je kan minstens 50 euro in de bosjes voor de school. Zo niet, dan zal de dood erop volgen.... Ik wacht tot ik haar alleen zie lopen en verstuur het bericht. Ze rent naar haar tas en ik loop de lerarenkamer binnen. Mijn blik blijft op het schoolplein gericht. Wanneer leggen de eersten hun geld er neer?


    [Ja hier:
    2012Hangover schreef op 21 jan 2013 - 19:36:
    [Dan stuur ik Rowan wel in Daniels richting!]

    Rowan James Moran
    Ik wil net richting de eetzaal gaan lopen, als mijn blik valt op een jongen die binnenkomt lopen. Hij ziet er niet verkeerd uit, zo ondervind ik, nadat ik hem grondig geïnspecteerd heb. Hij zit nogal eenzaam in een hoekje met een schrift of iets dergelijks op zijn schoot. Ik besluit om naar hem toe te gaan en hou halt net voor zijn voeten.
    'Heey, nieuw hier?']


    16 - 09 - '17

    [sorry :$]

    Daniel Mason Cooper

    Ik schrik als ik een stem hoor 'Heey, nieuw hier?' vraagt iemand aan mij. ik draai me om en zie hem staan. Even word ik verbluft, maar daarna herpak ik mezelf. 'Ja. Ik ben Daan by the way,' zeg ik, en ik glimlach. Hij lijkt me echt aardig. Ik draai snel mijn tekenblok om zodat hij niet kan zien dat ik hem stiekem getekend heb toen hij de school binnen liep. Dat mag hij niet weten. 'Weet jij al wat de kamerindeling wordt?' Vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga rustig in een hoekje op de grond zitten en pak mijn kaart van de school erbij. Nadat ik de kaart even bestudeerd had, besloot ik naar de aula te gaan. Daar ging ik aan een tafel zitten die in de hoek stond en graaide in mijn tas naar een pakje drinken een bakje met druiven. Ik at een paar van de druiven en dronk het pakje appelsap rustig leeg terwijl ik op mijn mobiel naar het nieuws keek. Ik was benieuwd wie ik verder nog tegen zou komen op deze school.


    26 - 02 - '16

    [Iemand... want ik verveel me.]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    (Ik heb Ethan nog? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Ik heb Ethan nog? )


    Waar is 'ie, dan laat ik Avani wel naar hem toe komen.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    (vast ergens op het plein,maar hij gaat zo naar de eetzaal waar ze moeten verzamelen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayley Luna Parker

    Zuchtend kijk ik rond en zie een hele hoop leerlingen één richting uitlopen, ik besluit hen te volgen en kom terecht in een hele grote zaal vol tafels met stoelen. Ik besluit ergens aan een lege tafel plaats te nemen op een stoel. Ik kijk even rond en zie alleen dat ene meisje van net, voor de rest ken ik hier niemand. Ik kijk even op de grote klok die ophangt in deze zaal en zie dat het niet lang meer is voor het half negen is.


    16 - 09 - '17

    Avania Stewart
    Ik had mijn spullen gedropt op de daarvoor bedoelde plek en had me in de WC in wat normalere kleren gehesen. De soort kleren die ik nu elke dag zou kunnen dragen zonder gelijk commentaar te krijgen. Nu liep ik over het schoolplein. We moesten ons nu eigenlijk verzamelen in de eetzaal, maar ik had echt geen idee waar ik heen moest. Een beetje onoplettend botste ik tegen iemand aan. Een jongen, van ongeveer mijn leeftijd. 'Sorry.' mompelde ik. Ik kon net zo goed nu gelijk de weg vragen. 'Hey, weet jij waar de eetzaal is. Ik heb echt geen idee waar ik moet zijn.' vroeg ik verlegen. Iedereen hier was echt heel knap, ik had echt geen idee wat ik hier deed.

    [Voor Ethan dus]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 21:41 ]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Ethan Samuel Flow
    Er botste iemand tegen me op.Ik hield me in geen opmerking te maken en draaide me om.Het was een meisje met glanzend blonde haren die ongeveer mijn leeftijd is.
    Ze mompelde sorry en vroeg dan of ik wist waar de eetzaal was.
    "Ook een vreemde manier van hoi zeggen."mompel ik eerst maar glimlach licht zodat het aardig opgevat zou worden.
    "De eetzaal is daar."zeg ik terwijl ik naar links wijs."Ik moet er ook naartoe ,dus ik loop wel even met je mee.Oh en ik ben Ethan trouwens"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ga slapen, g'nite]


    26 - 02 - '16

    Avania Stewart
    "Ook een vreemde manier van hoi zeggen." mompelde de jongen, en ik grijnsde een beetje verontschuldigend. Maar hij glimlachte, dus ik trok het me maar niet te veel aan. Ik was nu eenmaal niet echt sociaal opgevoed. "De eetzaal is daar." de jongen wees naar links en ik wierp een vluchtige blik in die richting. "Ik moet er ook naartoe ,dus ik loop wel even met je mee.Oh en ik ben Ethan trouwens" vertelde hij. 'Avania, zeg maar Avani. Ik ben net nieuw, vandaar.' antwoordde ik onder het lopen.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Ethan Samuel Flow
    'Avania, zeg maar Avani. Ik ben net nieuw, vandaar.'zei ze en ik knikte even."De eerste weken zal het hier wel een doolhof lijken,maar later zal je er wel aan wennen."zeg ik met een glimlachje terwijl we richting de eetzaal gaan.
    Ik ben best benieuwd naar de nieuwe klasgenoten,ik had ook ergens gehoord dat we een nieuwe leerkracht hadden,maar ik weet niet van welk vak.
    "Heb je er zin in?"vroeg ik dan aan Avani.Ze leek me best aardig,maar sommige gezichtjes mag je niet vertrouwen op deze school.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Zijn alle leerlingen al in de eetzaal?]


    16 - 09 - '17

    Rowan James Moran
    Geschrokken draait hij zich naar me toe. 'Ja. Ik ben Daan by the way.' Hij glimlacht naar me, maar draait wel zijn tekenblok van me vandaan. Ik haal even mijn schouders op. Als hij niet wil dat ik het zie, wie ben ik dan om het wel te willen? 'Weet jij al wat de kamerindeling wordt?' Ik glimlach naar hem.
    'Nog niet helemaal, maar iedereen heeft zijn eigen kamer. Kom mee naar de kantine, daar is de directrice, die weet het vast.' Zonder te wachten pak ik zijn arm en sleur hem mee door de mensen heen. Hij leek me erg aardig en daar was ik altijd blij mee.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa