• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    [Reageert er nog iemand?]


    16 - 09 - '17

    (ik zit momenteel vast omdat er naast mijn perso ,maar 1 nieuwe is en die heeft nog niet gereageerd)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    16 - 09 - '17

    [2012Hangover --> AfterWinter]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    AfterWinter schreef:
    [2012Hangover --> AfterWinter]


    [Dankje voor het melden]


    16 - 09 - '17

    Ik vind het echt jammer dat dit topic vastgelopen is...


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ Ik ook ]


    26 - 02 - '16

    (kunnen we geen tijdsprongetjedoen zodat we weer verder kunnen ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (kunnen we geen tijdsprongetjedoen zodat we weer verder kunnen ?)


    [Ja, goed idee. Ergens in de avond?]


    16 - 09 - '17

    (Ja dan kunnen de leerlingen elkaar en misschien wel de leerkrachten ontmoeten )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Ja dan kunnen de leerlingen elkaar en misschien wel de leerkrachten ontmoeten )


    [Jhup, is goed]


    16 - 09 - '17

    Hayley Luna Parker

    Ik zit wat op mijn kamertje te niksen. Ik had de rest van de school nog niet ontmoet en dat wou ik graag doen. Ik had wel al iemand ontmoet die me de weg wees naar de eetzaal, maar ik ben haar naam alweer vergeten, en daar schaam ik me wel voor. Zuchtend sta ik op en loop mijn kamer uit. Ik ga naar de chillroom, misschien zitten daar wel nog een paar leerlingen en dan kan ik hen ontmoeten, ik zou graag wat vrienden hebben hier, zo schooljaren alleen zijn is echt niet leuk. Ik loop de trappen af naar de juiste verdieping en loop de gang door naar de chillroom.

    [Iemand die Hayley wil ontmoeten?]

    Melanie Lia Jolie

    Met een kop koffie in mijn hand blader ik door een modemagazine, ik moet op de hoogte blijven want ik geef les in fashion. Zuchtend sla ik het magazine weer dicht en neem nog een laatste slokje van mijn lauwe koffie. Ik zet de lege kop neer en kijk naar de andere leerkrachten die bij me aan tafel zitten in de leraarskamer, ja soms zitten we hier nog na schooltijd. Ik gaap even en kijk op de klok. "Wat vonden jullie van vandaag?" vraag ik om de stilte te breken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 20:58 ]


    16 - 09 - '17

    (ik heb Ethan vrij :3 )
    Ethan Samuel Flow
    Ik zat wat in de zetel van de chilroom te sms'en en te twitteren. Ik had nog nit veel nieuwtjes tegen gekomen ,ze zitten vast het gebou te verkennen.
    Ik sms wat met mijn vrienden en leg me languit in de zetel ,hij was toch groot genoeg en er zaten hier niet zoveel mensen.
    Ik kijk even naar mijn versleten Vans ,ze waren niet vuil ,dus het kon geen kwaad.

    Elias Alexandro Firenzé || Kunst & Catwalk
    Ik zat wat te schetsen in mijn schetboek en nip soms even van mijn koffie.
    Ik had nog steeds geen idee ,hoe ik mijn eerste les zou doen ,misschien kon ik de nieuwtjes vragen om in hun mooiste pose over hun zelf te praten of op een erg creatieve manier dat te doen ,desnoods verven ze het op hun lichaam. Maar hoe creatiever hoe liever.
    Of ik kon iedereen het zo laten doen.
    "Wat vonden jullie van vandaag?" vroeg Melanie en ik keek op van mijn schetsboek."Wel er zijn veel nieuwe gezichtjes bij."begin ik. "Maar ze zien er erg enthousias uit en ik was dat ook."vervolg ik dan met een glimlachje verder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ok (:]

    Hayley Luna Parker

    Ik loop de chillroom binnen en zie niet zo veel mensen. Er ligt een jongen languit op de bank met zijn mobiel in zijn handen. Ik schud mijn hoofd en neem plaats op de grote bank naast die jongen. Ik kuch even en kijk hem aan. "Ik ben Hayley en jij bent?" Ik moest toch tegen iemand beginnen? Anders leer ik zeker niemand kennen en deze jongen is best knap en lijkt me wel aardig.


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    Ik hoorde iemand kuchen en ik keek op.
    "Ik ben Hayley en jij bent?" zei een meisje met bruin/blond haar en golvende krullen. Ik vermoed dat ze nieuw is hier.
    "Hey ,ik ben Ethan."stel ik me dan voor aan het meise en glimlach eventjes."Je bent nieuw he?"vraag ik nog eens voor de zekerheid.Aangezien de school ook erg groot is en ik niet iedereen hier ken.Vervolgens zet ik me recht ,zodat ik niet onbeleefd lijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH