• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Gewoon maandag fzo]


    [ok thnks ;)$


    dreams come true, nightmares to

    Rowan James Moran
    Relaxt loop ik de school binnen. De koelte van het gebouw is een sterk contrast met de warmte van buiten. Maar het voelt prettig aan op mijn ontblote armen en benen. Met mijn grote koffer achter me aan slepend en een weekendtas over mijn schouder kijk ik naar alle leerlingen, op zoek naar bekende. Vorig jaar was mijn eerste jaar op deze school. Ik vond het helemaal geweldig, dus mocht ik van mijn ouders blijven. Ik zie mevrouw Jolie ook de gang oplopen. 'Goedemorgen allemaal! Gelieve te verzamelen in de eetzaal!' roept ze boven iedereen uit. 'Gelieve ook zo vriendelijk te zijn mensen te helpen die de weg niet weten! Dank u!' Ik glimlach even. De eetzaal is altijd goed, ik heb honger.

    [Ik reageer straks met Dennis. Iemand Zin om Rowan te meeten?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Wie wil met Hayley praten fzo?]


    16 - 09 - '17

    [Ik ga slapen]


    26 - 02 - '16

    [Slaapwel en sweet dreams! x]


    16 - 09 - '17

    [Thanks c:]


    26 - 02 - '16

    [Ik heb Avani... Ze loopt nu zeg maar de school in.]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    (Sorry sorry sorry! Ik heb no niet gereageerd

    Doe ik vanmiddag, oké???)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel Mason Cooper
    Ik loop Langzaam de trap af en probeer mijn pet precies goed te zetten. Ik werp beneden een boze blik op mijn moeder die met een vriendin zit te bellen. Zoals altijd schept ze weer eens op dat ik later een model ga worden. Wat ze vergeet te vertellen is dat ik liever kleding wil ontwerpen voor modellen als ik al iets ga doen in de modewereld. Mijn broertje Flynn zit een of ander stom tv programma te kijken. Hij heeft nog zomervakantie. Ik kijk even mee maar beslis al snel dat dit echt saai is. Ik prop snel mijn ontbijt naar binnen, pak mijn spullen en ren naar het busstation. Het is een uurtje met de bus naar mijn nieuwe school. Eenmaal aangekomen ga ik in een hoekje zitten en pak mijn schetsboek. Gewoon om te oefenen teken ik wat outfits.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Erin Mercury

    Mijn koffer hield ik in mijn ene hand en de plattegrond van de school in de andere. Als ik ergens slecht in was, was dat wel het onthouden of vinden van bepaalde plaatsen. Ik was dan ook heel blij dat mijn moeder zo'n plattegrond voor me uit had geprint. Nu hoefde ik tenminste niet onnodig te verdwalen. Ik liep de school in en keek mijn ogen uit. De school was werkelijk gigantisch. Ik keek even naar mijn kaart. Ik stond nu in de hal, maar waar ik nu heen moest? Geen flauw idee!


    26 - 02 - '16

    (Iemand oor Daan?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik heb Avani, ze loopt nu de school in.]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    [Ik laat Hayley, Avani meeten, ok?]

    Hayley Luna Parker

    Ik kijk rond of ik niemand zie. Ik weet nog altijd niet waar ik naartoe moet. Ik zucht en sleur mijn koffers mee naar de ingang van de school. Ik stap op een blond meisje af die net voor me de school inloopt. "Euhm excuseer?" begin ik vriendelijk. "Ik ben nieuw in deze school en ik heb totaal geen idee waar ik naartoe moet ... kan je mij misschien helpen?" vraag ik vriendelijk.


    16 - 09 - '17

    [Wil iedereen bij zijn rol bij het rollentopic even bij extra fzo even schrijven of je een nieuwe leerling bent of niet? Dat is makkelijker. Dankje!]


    16 - 09 - '17

    Melanie Lia Jolie

    Ik loop rustig terug naar de lerarenkamer. "Wat een hoop leerlingen, elke eerste dag van het nieuwe schooljaar zie ik hoeveel succes deze academy heeft." zeg ik tegen Elias die eigenlijk de enige is die in de lerarenkamer zit. Ik plof neer op de stoel waar ik eerder zat en drink mijn koffie verder leeg. Ik kijk op de klok die in de lerarenkamer hangt en zie dat het nog maar kwart na acht is. Binnen een kwartier gaat de bel en moet ik iedereen aanspreken over de start van het nieuwe schooljaar enz. Ik vind het jammer dat er weer leerlingen weg zijn die hun laatste jaar deden, maar ik ben ook blij dat er steeds nieuwe bij komen.


    16 - 09 - '17