• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    [mijn topics]


    dreams come true, nightmares to

    SuperEva schreef:
    [mijn topics]


    [Ze stonden vast al in je topics, omdat je al eerder gereageerd had xp]


    16 - 09 - '17

    Melanie Lia Jolie

    Ik kijk even op de klok in mijn kantoor en loop deze dan uit. Er moeten nu toch echt wel mensen aankomen zeker? Als ik de ingang voorbij kom zie ik al één vrouw van het secretariaat aankomen. "Goedemorgen." zeg ik vriendelijk en zij zegt net hetzelfde terug. "De koffie is normaal klaar, dus als je een kopje wil .." zeg ik. Ze knikt en loopt samen met mij mee naar de lerarenkamer waar we samen een kopje koffie drinken. Ik zal ook alvast wat thee zetten, voor de mensen die thee willen.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Ze stonden vast al in je topics, omdat je al eerder gereageerd had xp]


    [ja maar ik dacht snel even mededelen XD]


    dreams come true, nightmares to

    SuperEva schreef:
    (...)

    [ja maar ik dacht snel even mededelen XD]


    [Haha, ok dan]


    16 - 09 - '17

    Allison Jodi Call

    we waren er. Het was redelijk spannend nu. Ik pakte mijn koffers, zei mama nog een keer uitgebreid gedag en liep naar binnen.
    Nu gaat het echte werk beginnen! er waren nog niet veel leerlingen aangekomen, en ik had totaal geen idee waar ik heen moest.
    Dus ik besloot om het gebouw binnen te gaan en iemand aan te spreken waarvan ik denk dat ie de weg al weet.


    dreams come true, nightmares to

    Elias Alexandro Firenzé||Leraar ,kunst en catwalk
    Na een uurtje rijden kwam ik eindelijk aan bij de modelacademy.Ik haf hier nu al 3 jaar les en er gingen zeker weten nog vele jaren volgen.
    Ik nam mijn tas en stapte uit om vervolgens het schoolgebouw binnen te gaan.Er waren verschillende nieuwe gezichten,maar ook oude bekende gezichten die ik nog kenden van de vorige jaren. Ik ging de gangen op richtig de leraarenkamer.

    (Wie wil Elias of Ethan tegen komen? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Elias Alexandro Firenzé||Leraar ,kunst en catwalk
    Na een uurtje rijden kwam ik eindelijk aan bij de modelacademy.Ik haf hier nu al 3 jaar les en er gingen zeker weten nog vele jaren volgen.
    Ik nam mijn tas en stapte uit om vervolgens het schoolgebouw binnen te gaan.Er waren verschillende nieuwe gezichten,maar ook oude bekende gezichten die ik nog kenden van de vorige jaren. Ik ging de gangen op richtig de leraarenkamer.

    (Wie wil Elias of Ethan tegen komen? )


    [Oeps, verkeerd gelezen. Melanie wel Elias.]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 12:13 ]


    16 - 09 - '17

    (is goed :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melanie Lia Jolie

    Er werd mij doorgegeven dat er leerlingen aankomen en de weg niet weten of waar ze moeten zijn, dus ik ga even naar die leerlingen toe voor ze verkeerd lopen of iets gaan uitsteken terwijl niemand kijkt. Hopelijk kunnen de leerlingen die hier al langer zijn de nieuwe even op de hoogte brengen, maar dat zullen er maar weinig zijn. Ik loop de lerarenkamer uit en zie Elias aankomen. Meteen begin ik te grijnzen, de eerste collega die ik terug zie na de vakantie. "Goedemorgen Elias, hoe gaat het?"

    Hayley Luna Parker

    Na nog geen uur rijden komen we aan bij de school. Ik zie een paar leerlingen lopen en word stilletjes aan nerveuzer. Ik vind het zo spannend om nieuw te zijn en dit hele avontuur te gaan meemaken. Een beetje verlegen stap ik uit de auto en help mijn vader met het uitladen van mijn koffers. "En? Wat denk je nu je dit zo ziet?" vraagt mijn vader. "Ik vind het spannend." zeg ik een beetje onzeker. "Komt goed." zegt mijn moeder en legt haar hand op mijn schouder. "Ik hoop het ..." mompel ik. Ik geef mijn ouders beide nog een dikke knuffel en zeg hen dat ik hen veel zal mailen. Ik neem mijn koffers in mijn handen en loop met een klein bang hartje het grote plein op van de school. Ik heb totaal geen idee waar ik naartoe moet.


    16 - 09 - '17

    Elias Alexandro Firenzé||Leraar ,kunst en catwalk
    Net als ik bijna bij de leraren kamer ben ,komt Melanie naar buiten en begint ze meteen te grijnzen.
    "Goedemorgen Elias, hoe gaat het?" vroeg ze en ik glimlachte."Met mij gaat het erg goed,en met jou Melanie?"vroeg ik dan aan haar.Mel was een goede vriendin van me.Ze was ook niet zo veel veranderd sind ik haar de laatste keer gezien had en dat was voor de vakantie nog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melanie Lia Jolie

    "Met mij gaat het erg goed,en met jou Melanie?" zegt Elias glimlachend. "Met mij ook, dankje." zeg ik vriendelijk. "Ik ga even de leerlingen op de hoogte brengen, voor ze verkeerd lopen. Ik heb al koffie en thee gemaakt en normaal staat er ook frisdrank koel in de koelkast." zeg ik. Ik loop hem voorbij en haast me naar de ingang waar een paar leerlingen verdwaald rondkijken. Ik kuch eens en moet mijn stem nu verheffen zodat iedereen me kan horen. "Goedemorgen allemaal! Gelieve te verzamelen in de eetzaal!" roep ik boven iedereen uit. Ik wijs naar het einde van de gang waar een grote dubbele deur is waar de eetzaal is. Ik zou anders nooit weten waar ze zich moeten verzamelen. "Gelieve ook zo vriendelijk te zijn mensen te helpen die de weg niet weten! Dank u!" roep ik daarna. Ik zie al een paar leerlingen naar de eetzaal lopen, goed.


    16 - 09 - '17

    Elias Alexandro Firenzé||Leraar ,kunst en catwalk
    "Met mij ook, dankje." zei ze vriendelijk. "Ik ga even de leerlingen op de hoogte brengen, voor ze verkeerd lopen. Ik heb al koffie en thee gemaakt en normaal staat er ook frisdrank koel in de koelkast." melde ze en liep dan weer verder.Ik ging de kamer binnen en nam een koffie ,waarna ik me op een stoel plof aan te tafel.Het ging vandaag een rustige dag worden aangezien ik geen les hoefde te geven vandaag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [welke dag is het?]


    dreams come true, nightmares to

    SuperEva schreef:
    [welke dag is het?]


    [Gewoon maandag fzo]


    16 - 09 - '17