• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    "Gewoon gemorst met zijn sinasappelsap ofzo." zei ze dan.Tja veel gemorst dan...
    Daarna vroeg ze naast wie ik ging zitten in de les en dat zij naast Daniel ging zitten.
    "Nee natuurlijk vind ik dat niet erg.En ik heb nog geen idee bij wie ,dat zal ik dan wel zien."zeg ik met een licht glimlachje.
    Voor mij maakte het niet uit naast wie ik zit,behalve als het iemand van die roddeltantes is.Ik neem mijn rugzak en kijk dan naar Hailey."We kunnen nu al gaan dan zijn we zeker optijd bij de catwalk.!stell ik dan voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayley Luna Parker

    "Nee natuurlijk vind ik dat niet erg.En ik heb nog geen idee bij wie ,dat zal ik dan wel zien." zegt hij. Zie je? Hij vindt het niet erg. Ik zie hoe Ethan zijn rugzak pakt. "We kunnen nu al gaan dan zijn we zeker optijd bij de catwalk." zegt hij dan. "Ja, is goed." zeg ik en sta op. Ik kijk nog eens naar onze tafel, dat mag wel blijven staan, ze ruimen hier toch af dacht ik. Ik loop al voorop de eetzaal uit. Ik twijfel even naar waar we moeten. "Weet jij waar we naartoe moeten? Ik weet het niet meer ..." Ethan weet het vast, hij zit hier al van vorig schooljaar.


    16 - 09 - '17

    Ethan Sameul Flow
    "ja dat is goed"zei ze instemmend met mijn voorstel.
    Ze stond op en ik ook ,waarna ik haar volgde uit de eetzaal.Daarna vroeg ze of ik wist waar we heen moesten.
    "Ja volg me maar de catwalk is wat verder dan de chillruimte."zeg ik dan en nu loop ik voorop richting het lokaal.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayley Luna Parker

    "Ja volg me maar de catwalk is wat verder dan de chillruimte." zegt Ethan. Ah, de chillroom, die weet ik ongeveer zijn. Daar waar die van wiskunde ons zomaar even kwam lastig vallen en onbeleefd deed. Ik volg Ethan die voorop loopt, terwijl geef ik mijn ogen de kost door een paar jongens te bekijken die voorbij komen. Ik kan er niks aan doen, slechte gewoonte, ik doe dat dus elke keer.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 21:57 ]


    16 - 09 - '17

    Elias Alexandro Firenzé
    Ik doe mijn schetsboek weer dicht en steek het in mijn tas ,waarna ik opsta en naar de catwalk ga.
    Als ik bijna bij het lokaal ben zie ik al 2 leerlingen afkomen.Ik ga het lokaal binnen en zet mijn tas op de grond en wacht dan op de leerlingen.

    Ethan Samuel Flow

    Hailey was een beetje stil achter mij .
    Af en toe keek ik even ongezien achter me om te kijken of ze er nog is.Als we bijna bij het lokaal zijn zie ik meneer Firenzé naar binnen gaan.
    "Daar is het dus."zeg ik tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wanneer laten we de bel gaan en de les starten? Ik zal sowieso maar wachten op de rest, right?]


    16 - 09 - '17

    (voor mij maakt het niet uit wanneer de bel gaat)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Nja, voor mij ook niet, maar ik wil de rest ook nog de kans geven om te reageren]


    16 - 09 - '17

    [Als niemand meer reageert dan ga ik de bel laten gaan?]


    16 - 09 - '17

    [Het spijt me echt maar ik heb het enorm druk. Drie belangrijke projecten moeten na de vakantie ingeleverd worden, mijn kamer wordt verbouwd en ik wil nog een keer met mijn vriend afspreken. Ook heb ik nog een dagje PGB. Ik zal mijn uiterste best doen om te reageren als ik een gaatje heb.]


    26 - 02 - '16

    Indiana Vivian Roland

    Nog totaal niet op mijn gemak stapte ik de leraren kamer binnen. Tja, ik voelde mij nooit zo op mijn gemak als 'nieuweling'. De andere leraren kende elkaar al vast.
    Ik was de eerste dag al snel naar mijn kamer gegaan en niks tegen iemand gezegd. Ik had eerst wel les gegeven maar daarna was ik wel wel.
    Er zat maar één vrouw, het hoofd van de school. Melanie Jolie, geloof ik. Waarom was ik zo slecht in namen onthouden? Ik knikte even naar haar en ging zitten.
    Ik had echt totaal geen honger maar ik pakte toch wat te eten. Onopvallend keek ik wat rond. Okay, dit zou dus de plek worden waar ik dit schooljaar zou zitten.
    Ik zuchtte en haalde een hand door mijn bruine haar.


    Do what people say you can't.

    Devourer schreef:
    [Het spijt me echt maar ik heb het enorm druk. Drie belangrijke projecten moeten na de vakantie ingeleverd worden, mijn kamer wordt verbouwd en ik wil nog een keer met mijn vriend afspreken. Ook heb ik nog een dagje PGB. Ik zal mijn uiterste best doen om te reageren als ik een gaatje heb.]


    [No problem, ik begrijp het]


    16 - 09 - '17

    Melanie Lia Jolie

    Ik tik met mijn nagels op de tafel. Als de deur opengaat stop ik er meteen mee en kijk naar de nieuwe lerares haar en make-up en poseren. Ik schenk haar een vriendelijke glimlach als ze even knikt. Indiana was het he? Ja, ik weet het zeker. "Welkom op onze school." zeg ik vriendelijk als ze er bij komt zitten met wat eten. "De weg gevonden naar de lerarenkamer?" vraag ik dan.


    16 - 09 - '17

    Indiana Vivian Roland

    Ik keek naar Melanie die begon te praten. Ik keek nog snel vanuit mijn ooghoeken rond of ze niet iemand anders bedoelde, maar nee.
    ''Welkom op onze school. De weg gevonden naar de lerarenkamer?'' zei ze. Ik glimlachte en knikte. ''Dankje.. ehm.. u..''
    Op de vorige school moesten we iedereen, leraren en leerlingen, u noemen dus daar was ik nu wel aan gewend. Ookal zei ik het soms nog verkeerd. ''En ja, niet dat ik verdwaalde of zo.''
    Oh god, Indiana. Dat klonk echt stom. Ach ja, ik had ver dommere opmerkingen gemaakt.


    Do what people say you can't.

    De bel gaat en de eerste les gaat dus zo van start!

    [Sorry, maar we kunnen niet elke keer blijven wachten anders ligt deze RPG weer snel stil ... ;s]


    16 - 09 - '17