• Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Rollentopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kan je even niet meer volgen? Hier vind je updates!

    Begin;
    Iedereen komt aan bij de eerste schooldag van een nieuw schooljaar.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:26 ]


    16 - 09 - '17

    Johanna Thomas

    Ik kijk net alsof ik iets heel erg heb gehoord. Ik doe mijn hand even voor mijn mond om een lach te onderdrukken. Gelukkig heeft niemand het gezien. Ik haal mijn hand weer weg en begin te praten. "Mevrouw Jolie, ik vind het echt vreselijk dat hij dat over mij verteld heeft. Ik zou nooit zoiets gemeens doen. Ik... Straf de jongen hier niet voor alsjeblieft, maar ik heb niks gedaan. Die zielige jongen... Waarom zou hij dat zeggen?"Lieg ik overtuigend. Ik doen net alsof ik in een schok verkeer. Ik moet die jongen leren niks te vertellen aan anderen. Aan klikspanen hebben we niks hier, zeg ik altijd.

    Daniel Mason Cooper

    ze neemt mijn tekenblok aan en bekijkt de foto van de jongen. "Het is ... prachtig gewoon. Je tekent echt super mooi!" zegt ze met een glimlach. Ze geeft mijn tekenblok terug. "Hey euhm, wil je zo in de les naast me zitten?" vraagt ze liefjes. Ik glimlach vrolijk. "Tuurlijk. Je moet me alleen wel helpen want ik kan niks van al dit modellen gedoe." Zeg ik. Ik merk dat het wel goed gaat nu. De zenuwen trekken een beetje weg en mijn kop krijgt weer een beetje zijn normale kleur terug. Ik glimlach een beetje scheef en kijk haar aan. "Jij wel. Tenminste, zo zie je eruit," Probeer ik een beetje flirtend te zeggen. Het komt er heel erg stom uit, en mijn hoofd begint weer te verkleuren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Melanie Lia Jolie

    Ik zie hoe ze een hand voor haar mond slaat alsof ze niet kan geloven wat ze net hoorde. "Mevrouw Jolie, ik vind het echt vreselijk dat hij dat over mij verteld heeft. Ik zou nooit zoiets gemeens doen. Ik... Straf de jongen hier niet voor alsjeblieft, maar ik heb niks gedaan. Die zielige jongen... Waarom zou hij dat zeggen?" zegt ze. Hmm, ze klinkt wel overtuigend, zou Ethan dan toch tegen me liegen? En dat meisje? Zou zij mee liegen? Waarom zouden ze zoiets verzinnen over een nieuwe lerares wiskunde? Ik zal uitzoeken wat hier aan de hand is. Misschien moet ik Ethan en dat meisje samen met Johanna in mijn kantoor spreken, zo kunnen ze over elkaar zeggen wat juist en fout is, zou dat een oplossing zijn? Ik kan het proberen, ik moet gewoon zeker zijn van wat er aan de hand is. Het is niet mooi om iemand die onschuldig is zomaar te straffen, zoiets kan ik helaas niet over mijn hart krijgen, ik ben te goed. "Het spijt me Johanna, leerlingen horen niet te liegen over zo dingen. Maar, als er iets van waar is hoor ik het toch graag, ik zal beloven niet kwaad te worden." zeg ik.

    Hayley Luna Parker

    Glimlachend knikt hij op mijn vraag en zegt: "Tuurlijk. Je moet me alleen wel helpen want ik kan niks van al dit modellen gedoe." Ik grinnik en knik. "Jij wel. Tenminste, zo zie je eruit," zegt hij erna. "Moet ik dat opnemen als een compliment? Of wil je daarmee duidelijk maken dat ik één of ander tutje ben die zich te fel opmaakt en te opvallende kleding draagt fzo?" vraag ik dan. Hopelijk is het wel een compliment natuurlijk.


    16 - 09 - '17

    Daniel Mason Cooper

    "Moet ik dat opnemen als een compliment? Of wil je daarmee duidelijk maken dat ik één of ander tutje ben die zich te fel opmaakt en te opvallende kleding draagt ofzo?"Vraagt ze. Shit! Zo bedoelde ik het helemaal niet."Ik bedoel gewoon dat je ehh... Het uiterlijk hebt van een model. Je maakt je juist mooi op. Nou ja... IK weet daar niet echt veel van, maar het zal wel zo zijn." Red ik me uit de situatie. Ik glimlach een beetje scheef. "Zo mooi dat ik je mee uit wil nemen," Dat klonk cool! Nou ja... Ik denk dat het cool klinkt.

    Johanna Thomas

    "Het spijt me Johanna, leerlingen horen niet te liegen over zo dingen. Maar, als er iets van waar is hoor ik het toch graag, ik zal beloven niet kwaad te worden." Zegt ze. Ik knik. "Ik zou u op de hoogte houden, mevrouw Jolie," Zeg ik. "Ik heb gezien dat ik vandaag geen wiskunde geef, dus als u het goed vind, ga ik een les voor morgen voorbereiden." Zeg ik. Ik loop nog even langs Elias. "Mooi werk. Ik zou daar wel eens iets over willen leren," Complimenteer ik hem. Oke, hij moet dat vast echt heel stom vinden, want ik ben 35 en hij is... Jong en knap. Niet iemand die met iemand als ik om zou gaan. Ik loop naar mijn lokaal en begin aan een les voor morgen. Ik mag dan wel andere bezigheden hebben, maar mijn vak neem ik uiterst serieus.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hayley Luna Parker

    "Ik bedoel gewoon dat je ehh... Het uiterlijk hebt van een model. Je maakt je juist mooi op. Nou ja... IK weet daar niet echt veel van, maar het zal wel zo zijn." zegt hij. "Awh, dankje." kan ik daar alleen op zeggen. Hij glimlacht een beetje en zegt dan: "Zo mooi dat ik je mee uit wil nemen," Wat? Dat is een grapje zeker? Ik grinnik en schud mijn hoofd. "Mij mee uitnemen? Dat is een grapje zeker, ik ken je niet eens twee dagen."

    Melanie Lia Jolie

    "Ik zou u op de hoogte houden, mevrouw Jolie," zegt ze en ik knik. "Ik heb gezien dat ik vandaag geen wiskunde geef, dus als u het goed vind, ga ik een les voor morgen voorbereiden." zegt ze. Geen les vandaag? Ze geeft het tweede uur toch wiskunde vandaag, of heb ik het mis? Als ze zegt dat Elias zijn werk mooi is verlaat ze de lerarenkamer. "Johanna!" roep ik nog, maar ze is al weg. Dan loop ik wel even naar het lokaal waar ze is. "Ik ben zo terug." zeg ik tegen Elias en loop naar het lokaal waar Johanna zich bevindt. Ik klop op de deur en laat mezelf binnen. "Even voor de duidelijkheid, het is dinsdag en het tweede uur geef jij wiskunde he? Ik dacht, ik zeg het even voor je je leerlingen in de steek laat?" zeg ik tegen haar.


    16 - 09 - '17

    Elias Alexandro Firenzé ||Kunst en Catwalk
    Even kon ik hun gesprek niet echt volgen,een jongen die door Johanna bij de kraag genomen werd en verward ,zijn de woorden die ik eigelijk versta ,want de rest lijk me vooral gebrabbel.
    Ik besluit me er niet mee te bemoeien en haal mijn schetboek uit ,waarna ik begin te schetsen.
    Ik word pas wakker uit mijn droomelijke fantasie wereld als Johanna tegen me zegt dat het mooi is en ze het graag ook zou leren.Ik glimlach even.
    Daarna zegt ze dat ze vandaag toch geen les geeft en dan kijk ik haar vragend aan,maar ze is de kamer al uit.
    "Ik ben zo terug." zei Melanie dan en doet een achtervolg poging op Johanna.
    "Ok."zeg ik eigelijk tegen mezelf ,maar ach .Ik een nog een koekje en drink mijn koffie ,die inmiddels al afgekoelt is op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mijn topics)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Iemand iets leuks gedaan op Valentijn?]


    16 - 09 - '17

    Johanna Thomas

    "O, sorry, ik heb me verward. Dan ga ik maar snel een les kiezen uit een boek. Vind u het trouwens erg als ik geen methode volg? Meestal leren kinderen meer van het door elkaar mixen van allerlei methodes." Tot nu toe ben ik nog geen een keer de mist in gegaan met mijn leugens. Dit is mijn manier van leven. Ik denk terug aan de keer dat ik lerares Nederlands was. Één taalfout stond gelijk aan tien strafregels. Die kinderen moesten vaak huilen, en daar stonden honderd strafregels op...

    Daniel Mason Cooper

    Ze grinnikt en schudt haar hoofd. "Mij mee uitnemen? Dat is een grapje zeker, ik ken je niet eens twee dagen." Zegt ze. Ik begin te lachen. "Jep. Dat was een grapje," Zeg ik, en ik begin te lachen. Vanbinnen ben ik boos op mezelf. Sukkel sukkel sukkel! Ik begin een broodje te eten omdat ik mezelf anders echt ga slaan. Als de rest er nu niet was had ik mezelf helemaal in elkaar geslagen. Wie denk ik wel niet wie ik ben? Cupido ofzo?


    Spoiler alert: you will save yourself

    [sorryy, waar kan ik inspringen?]


    Do what people say you can't.

    (iedereen is aan het ontbijten nu ,dus je kunt je perso naar de eetzaal sturen :3 )
    (zie net dat je een leerkracht hebt ^^' ,de lerkrachten zitten en de leraren kamer)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 16:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melanie Lia Jolie

    "O, sorry, ik heb me verward. Dan ga ik maar snel een les kiezen uit een boek. Vind u het trouwens erg als ik geen methode volg? Meestal leren kinderen meer van het door elkaar mixen van allerlei methodes." zegt ze. Ik knik. "Geen probleem, je doet maar wat je zelf wil he." zeg ik glimlachend. "Ik ga dan maar, veel plezier alvast met je eerste les." Ik steek mijn hand nog even op en verlaat dan het klaslokaal om vervolgens terug naar de lerarenkamer te lopen. "Ben terug." zeg ik als in binnenkom en ga zitten.

    Hayley Luna Parker

    "Jep. Dat was een grapje," zegt hij lachend. Ow, het was dus echt een grapje ... jammer dan, ik zou het niet erg vinden met hem een keer op date te gaan, maar dan maar niet he. Ik kijk hoe hij begint te eten. "Nou euh ... dan ga ik maar weer is he? Smakelijk en tot zo in de les." zeg ik. Ik glimlach en loop dan van zijn tafel weg. Ik neem terug plaats aan de tafel bij Ethan. "Ik ben er weer." zeg ik glimlachend.

    [Wat Nyan zegt, de leerkrachten zitten in de lerarenkamer, sommige van hun zijn aan het ontbijten.]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 20:03 ]


    16 - 09 - '17

    Ethan Samuel Flow
    Net als ik besluit weg te gaan ,komt Hailey terugaan tafel zitten."Ik ben er weer." zei ze met een glimlachje.
    "Wat had hij eigenlijk uitgespookt ,waardoor hij onder de plak zat?"vroeg ik haar en probeerde een lachje te onderdrukken om niet grof over te komen ,want geef nou toe ,het zag er wel dom uit dat hij onder de sinasappelsap zat en als hij gemorst zou hebben ging het toch niet zo overdreven veel geweest zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hayley Luna Parker

    "Wat had hij eigenlijk uitgespookt ,waardoor hij onder de plak zat?" vraagt Ethan. "Gemorst met zijn sinaasappelsap fzo." zeg ik grinnikend. Ik kijk op de klok in de eetzaal en grijp mijn tas vast. "Het is bijna half negen." begin ik. Ik kijk richting Daniel die nog aan het eten is. "Naast wie ga jij zitten bij de eerste les? Ik vroeg Daniel als je dat niet erg vindt?" Nee, natuurlijk vindt hij dat niet erg, waarom zou hij dat nou erg vinden?


    16 - 09 - '17

    [Ik zal morgen pas kunnen reageren ]


    26 - 02 - '16

    [Ok, geen probleem (:]


    16 - 09 - '17